Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 180991 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2012
« Reactie #120 Gepost op: 27-09-2011, 20:53:50 »
Leuk!  :D Heb er echt weer zo'n zin in..
Alleen hoop ik echt niet dat Art het presenteert.. Maar gewoon PJ weer.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2012
« Reactie #121 Gepost op: 27-09-2011, 21:01:38 »
Nou, volgens mij klopt dit hoor (zie namen in de video)

SPOILER ALERT !!!  weggebliepte namen staan hier bijgevuld!! zie onder

EDIT: als je annotaties uitschakelt (krijg je aan het begin van de video de tijd voor) dan kun je 'm kijken zonder spoilers!!! Dit kan alleen niet op deze pagina, dus je moet eerst op YouTube zelf zitten: http://www.youtube.com/watch?v=JUt4_hulh44


« Laatst bewerkt op: 27-09-2011, 22:28:04 door bartjel »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail 2012
« Reactie #122 Gepost op: 27-09-2011, 21:22:01 »
Is dit filmpje ook ergens op Youtube te zien waar de namen e.d. niet gespoilerd wordt?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Molmail 2012
« Reactie #123 Gepost op: 27-09-2011, 21:31:07 »
Nee, die komt later pas denk ik.
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail 2012
« Reactie #124 Gepost op: 27-09-2011, 21:38:34 »
Laten we hopen dan. Er zijn nog steeds mensen die de spoilers hebben weten te weerstaan en geen Silverlight kunnen afspelen.

Wat dat betreft wordt komend seizoen heel anders. Waar we vroeger moeite moesten doen om ook maar iets van informatie te kunnen verkrijgen, moeten we nu alle zeilen bijzetten om niet voortijdig overvloedig geïnformeerd te worden. Eerst de Telegraaf. Vervolgens aantal uitspraken van potentiële kandidaten. Nu zag ik meteen al de eerste naam van een weggepiepte kandidaat in beeld staan... Hopelijk is dit niet tekenend voor het komend seizoen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail 2012
« Reactie #125 Gepost op: 27-09-2011, 21:46:24 »
Leuke Molmail! Vooral de tekst in de mail zelf. Ze doen wel goed hun best voor de Ring dit jaar  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #126 Gepost op: 27-09-2011, 21:55:19 »
Waar slaat dat eerste deel uit de mail op ?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molmail 2012
« Reactie #127 Gepost op: 27-09-2011, 21:57:29 »
Waar slaat dat eerste deel uit de mail op ?
Dat is gewoon op humoristische wijze mensen aansporen om anderen aan te sporen op WIDM te stemmen voor de Televizierring ;) Ik kon er in elk geval wel om lachen ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2012
« Reactie #128 Gepost op: 27-09-2011, 22:10:20 »
Laten we hopen dan. Er zijn nog steeds mensen die de spoilers hebben weten te weerstaan en geen Silverlight kunnen afspelen.
Ik wil ook geen Silverlight, maar je kan het filmpje ook in de wmv player bekijken. Lukt mij tenminste wel. Via [deze link].
The British are not impressed.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2012
« Reactie #129 Gepost op: 27-09-2011, 22:24:46 »
Is dit filmpje ook ergens op Youtube te zien waar de namen e.d. niet gespoilerd wordt?

Schakel simpelweg annotaties uit! ik heb mijn originele post geüpdatet, zie hierboven
« Laatst bewerkt op: 27-09-2011, 22:29:21 door bartjel »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail 2012
« Reactie #130 Gepost op: 27-09-2011, 22:44:35 »
De WMP-oplossing schijnt niet te lukken, maar de aangepaste Youtube-versie is geweldig. Bedankt voor het aanpassen, Bartjel. Vooral namens de achterban, die nog niks van de Telegraaf-affaire hebben meegekregen.

 ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #131 Gepost op: 27-09-2011, 22:45:22 »
Dat is gewoon op humoristische wijze mensen aansporen om anderen aan te sporen op WIDM te stemmen voor de Televizierring ;) Ik kon er in elk geval wel om lachen ;D

Oké bedankt, voel me nu wel een beetje dom haha...

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molmail 2012
« Reactie #132 Gepost op: 28-09-2011, 09:20:59 »
In het geannoteerde filmpje zijn volgens mij Liesbeth en Anne-Marie omgewisseld. En vlak voor de beschrijving van Frits, zegt Marit: "Tim...Nee." Dan zijn alle uitgelekte namen ingevuld en is alleen de "mooie vrouw" onbekend. Marion Pauw zou best wel kunnen, maar zeker is dat voor mij nog niet.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2012
« Reactie #133 Gepost op: 28-09-2011, 09:58:40 »
Wat dat betreft wordt komend seizoen heel anders. Waar we vroeger moeite moesten doen om ook maar iets van informatie te kunnen verkrijgen, moeten we nu alle zeilen bijzetten om niet voortijdig overvloedig geïnformeerd te worden. Eerst de Telegraaf. Vervolgens aantal uitspraken van potentiële kandidaten. Nu zag ik meteen al de eerste naam van een weggepiepte kandidaat in beeld staan... Hopelijk is dit niet tekenend voor het komend seizoen.
Zou dat er niet mee te maken kunnen hebben dat de kandidaten onverwacht op Schiphol waren aangetroffen? Dan kan je lijkt mij beter in de aanval gaan en dingen die min of meer al bekend waren zo bekend te maken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2012
« Reactie #134 Gepost op: 28-09-2011, 10:05:25 »
In het geannoteerde filmpje zijn volgens mij Liesbeth en Anne-Marie omgewisseld.

Dat denk ik ook!

Citaat
En vlak voor de beschrijving van Frits, zegt Marit: "Tim...Nee." Dan zijn alle uitgelekte namen ingevuld en is alleen de "mooie vrouw" onbekend.

Lijkt er inderdaad wel op! Na dat Tim gaat het beeld ook eerst op zwart voor ze het over Frits Huffnagel heeft.

En na "Dio" komt duidelijk ook nog iets.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2012
« Reactie #135 Gepost op: 28-09-2011, 13:24:30 »
De WMP-oplossing schijnt niet te lukken, maar de aangepaste Youtube-versie is geweldig. Bedankt voor het aanpassen, Bartjel. Vooral namens de achterban, die nog niks van de Telegraaf-affaire hebben meegekregen.

 ::bravo::

Graag gedaan! En sorry voor het niet waarschuwen voor spoilers!

In het geannoteerde filmpje zijn volgens mij Liesbeth en Anne-Marie omgewisseld. En vlak voor de beschrijving van Frits, zegt Marit: "Tim...Nee." Dan zijn alle uitgelekte namen ingevuld en is alleen de "mooie vrouw" onbekend. Marion Pauw zou best wel kunnen, maar zeker is dat voor mij nog niet.

Verbeterd!!!

En na "Dio" komt duidelijk ook nog iets.

Alleen die nog... ik dacht het te zien eindigen op rapper, het zal wel gewoon een omschrijving zijn (iets van Dio de vrolijke rapper of iets in die zin...)

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Molmail 2012
« Reactie #136 Gepost op: 28-09-2011, 15:46:14 »
Marion Pauw, uitgesproken als "Marjon Pauw" lijkt me een hele goede optie. ::jaja::

Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat Marion Pauw NIET meedoet. Uit heeel betrouwbare bron (zus is leraar op school bij ons, en een vriend had het aan haar gevraagd) weet ik dat ze gevraagd is, maar nee heeft gezegd.
Hoe kan je nee zeggen tegen widm?
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Molmail 2012
« Reactie #137 Gepost op: 29-09-2011, 14:35:27 »
Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat Marion Pauw NIET meedoet. Uit heeel betrouwbare bron (zus is leraar op school bij ons, en een vriend had het aan haar gevraagd) weet ik dat ze gevraagd is, maar nee heeft gezegd.
Hoe kan je nee zeggen tegen widm?
Zou het kunnen dat ze dit gebruikt omdat ze haar deelname geheim wil houden? Helemaal omdat er al zo goed als 9 namen waren uitgelekt en alleen die 10 (marion pauw?) ontbreekt. Juist daarom de schijn tegen iedereen ophouden dat je nee hebt gezegd, zodat de verrassing des de groter is.

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Molmail 2012
« Reactie #138 Gepost op: 29-09-2011, 20:23:12 »
Ff uithoren haha:)
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2012
« Reactie #139 Gepost op: 29-09-2011, 20:50:07 »
Hey wacht. Dus ook bij mij op school? ;D Welke lerares? ;p
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...