Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 179710 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2012
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2011, 18:52:28 »
Nee, je kan zien dat daar twee terreinwagens rijden.


De geologen onder ons kunnen gaan zoeken: waar is er zo'n grote vlakte met ''zwart'' zand?
« Laatst bewerkt op: 20-09-2011, 18:54:25 door Bodejos »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Molmail 2012
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2011, 18:54:08 »
en ik maar denken dat het water was... :)


ik in eerste instantie ook hoor, tot ik die jeeps zag rijden :P
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2012
« Reactie #42 Gepost op: 20-09-2011, 18:55:38 »
Hmm, balen dat bij mij de molmail nog steeds niet is gearriveerd... Ik heb maar eens een mailtje naar de Avro gestuurd...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #43 Gepost op: 20-09-2011, 18:56:44 »
In IJsland heb je idd woestijnen met zwart zand :D
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2012
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2011, 19:07:16 »
Er is een heel grote vlakte ten noord-oosten van Reykjavik, beter gezegd, meer in het midden van het eiland, waar je via google maps kunt zien dat het zand daar net zo uitziet (is het lava-zand trouwens?), als in het filmpje. Dus Molleuten, ga je gang......

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2012
« Reactie #45 Gepost op: 20-09-2011, 19:08:09 »
Nee, je kan zien dat daar twee terreinwagens rijden.


De geologen onder ons kunnen gaan zoeken: waar is er zo'n grote vlakte met ''zwart'' zand?
Laat ik nou net een geologisch vak volgen.
Zwart zand duidt wel op vulkanisch gebied. ijsland is natuurlijk wel bekent om z'n vulkanen.
We hebben dus een grote vlakte met vermoedelijk zwart zand, daarbij is een grote verhoging.

Verder zien we (waarschijnlijk) een man staan. die duidelijk niet pieter jan is, maar ook geen duidelijke baan heeft. Dit hoeft niet per se Art te zijn, maar ik sluit het niet uit.


De ondergrond die je hier ziet is zwart, maar niet echt geschikt voor het ploegen met auto's denk ik. Deze is gemaakt bij/op Kvíslavatn.

Momenteel denk ik inderdaad dat we met ijsland te maken hebben en de kandidaten die toen op Schiphol gezien zijn. Jammer dat we nu die zoektocht veel minder hebben, maar gelukkig is er verder niks bekent over het verloop van de serie.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2012
« Reactie #46 Gepost op: 20-09-2011, 19:09:38 »
Een collega van mij heeft vorig jaar met een jeep een tour gemaakt door IJsland en dit lijkt wel een beetje op foto's die ze liet zien, dus ik vermoed dat dit idd IJsland is. ::jaja::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2012
« Reactie #47 Gepost op: 20-09-2011, 19:21:42 »
Laat ik nou net een geologisch vak volgen.
Zwart zand duidt wel op vulkanisch gebied. ijsland is natuurlijk wel bekent om z'n vulkanen.
We hebben dus een grote vlakte met vermoedelijk zwart zand, daarbij is een grote verhoging.

Verder zien we (waarschijnlijk) een man staan. die duidelijk niet pieter jan is, maar ook geen duidelijke baan heeft. Dit hoeft niet per se Art te zijn, maar ik sluit het niet uit.


De ondergrond die je hier ziet is zwart, maar niet echt geschikt voor het ploegen met auto's denk ik. Deze is gemaakt bij/op Kvíslavatn.

Momenteel denk ik inderdaad dat we met ijsland te maken hebben en de kandidaten die toen op Schiphol gezien zijn. Jammer dat we nu die zoektocht veel minder hebben, maar gelukkig is er verder niks bekent over het verloop van de serie.

Ik vind IJsland eigenlijk wel een heel leuk land... De kandidaten komen we toch wanzelf wel te weten... Alleen wie de presentator nou gaat zijn is nog de vraag (k blijf stiekem toch nog hopen dat Art t niet is)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Molmail 2012
« Reactie #48 Gepost op: 20-09-2011, 19:33:07 »
Ik ben vorig jaar op IJsland geweest en daar had je wel grote zwarte stranden/vlaktes. Maar ik denk dat je die op wel meer plekken hebt  :P

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molmail 2012
« Reactie #49 Gepost op: 20-09-2011, 19:39:14 »
Ik ben vorig jaar op IJsland geweest en daar had je wel grote zwarte stranden/vlaktes. Maar ik denk dat je die op wel meer plekken hebt  :P
Kijk naar afgelopen seizoen: toen de kandidaten in Nicaragua daar arriveerden, stonden ze ook op een zwart strand ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2012
« Reactie #50 Gepost op: 20-09-2011, 19:46:01 »
Ik moest eerst denken aan de aflevering van TopGear waarin Hammond met zo'n IJslandse coureur in een racebuggy over water heen racete, toen ik zo die quads zag. Maar idd, over zwart zand, dan wel vulkanisch gesteente kan natuurlijk ook. Sterker nog: das meer waarschijnlijk :P Moest ook meteen denken aan IJsland. Zou het zo tof vinden hé als ze voor de 12e editie echt Scandinavië uitkiezen  ::hyper:: IJsland is ook prima geschikt, ruimte zat. Geen Nederlander die je echt lastig zal vallen als je de echte trekpleisters mijdt.

Het seizoen is weer begonnen iig voor mij  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Molmail 2012
« Reactie #51 Gepost op: 20-09-2011, 19:48:23 »
 ::joehoe:: ::bravo::
...óf niet!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2012
« Reactie #52 Gepost op: 20-09-2011, 19:50:13 »
Hier een paar plaatjes voor nader onderzoek...
« Laatst bewerkt op: 20-09-2011, 19:57:10 door bartjel »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2012
« Reactie #53 Gepost op: 20-09-2011, 19:56:26 »
Citaat
Ongeveer twee maanden geleden meldden we al dat acht BN-ers, waaronder Hadewych Minis, waarschijnlijk deelnemers zijn van het twaalfde seizoen van Wie is de Mol?. Hadewych heeft tijdens een interview met RTL Boulevard als eerste bevestigd dat ze één van de deelnemers is.

Kort voor de opnames kwam Hadewych erachter dat ze zwanger is. Ze heeft dit aan de leiding van Wie is de Mol? laten weten, zodat die konden bepalen wat ze wel of niet kon doen. “Het is goed gegaan”, vertelt Hadewych.


Over het aankomende seizoen mag Hadewych nog niet zoveel zeggen: “Ik moet steeds zeggen: niets is wat het lijkt”.


Bron: Avro


Zo, dat weten we dan.


Alsof we nog niet wisten dat Hadewych heeft meegedaan...








Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2012
« Reactie #54 Gepost op: 20-09-2011, 20:00:20 »
Bron: Avro

Wat is de link? Kwam zelf alleen hierop uit, maar dat is een fansite...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Molmail 2012
« Reactie #55 Gepost op: 20-09-2011, 20:00:41 »
Wel vreemd overigens. Mocht Hadewynch dit wel bevestigen?

Nou, nu alleen nog een bevestiging zoeken dat het gebied in het filmpje inderdaad IJsland is.  ::boogie::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2012
« Reactie #56 Gepost op: 20-09-2011, 20:15:44 »
Ik weet dat dit een fansite is, maar ik vond het een opmerkelijke uitspraak van Hadewych.


Heeft ze dat wel gezegd?

Bron is verkeerd, moet een andere zijn.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2012
« Reactie #57 Gepost op: 20-09-2011, 20:34:37 »
Ik weet dat dit een fansite is, maar ik vond het een opmerkelijke uitspraak van Hadewych.


Heeft ze dat wel gezegd?

Bron is verkeerd, moet een andere zijn.

Ik dacht even dat het officieel was :D

widm.nl heeft het hiervandaan:

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2012
« Reactie #58 Gepost op: 20-09-2011, 20:49:59 »
ja, dat filmpje is ook bekend.




Ben benieuwd of het een molletje of een mollinnetje wordt. De kleine zal tijdens de uitzendperiode worden geboren.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Molmail 2012
« Reactie #59 Gepost op: 20-09-2011, 21:28:57 »
ja, dat filmpje is ook bekend.




Ben benieuwd of het een molletje of een mollinnetje wordt. De kleine zal tijdens de uitzendperiode worden geboren.
Is al bekend (zie voor het volledige bericht de onderste post van de pagina van een aantal dagen geleden :) http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=36352.2980)