Auteur Topic: MOL FAN RACE  (gelezen 22878 keer)

Offline Storm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #40 Gepost op: 29-04-2003, 12:32:44 »
Nee liever niet, zo maak ik meer kans om te winnen  ;D








Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #41 Gepost op: 29-04-2003, 22:56:41 »
hehe succes dan maar!







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline MarionF1

  • Forumlid
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #42 Gepost op: 30-04-2003, 18:06:10 »
Hoi Mapel

Wat is de laatste stand van de fans voor dit spel per kandidaat?? Daar ben ik wel benieuwd naar en aangezien de vriend van Riet ook mag insturen neem ik aan dat mijn man dat ook mag. Dus die vult het ook in. Ik hoop alleen dat hij niet veel punten verliest maar hij gaat lekker als ik dat zo zie. Nog niets opgestuurd omdat hij vast zit op CP 1. Maar wie weet lukt het nog Hihihihih. Ik ben ook benieuwd of er verder nog fans zijn die voor me zoeken. Ik heb ook geen idee of het tegen de regels is als de fans die mij helpen contact zoeken met mijn man. Ik hoop in ieder geval op een jester of een passvraag want ECHT ik kan hem goed gebruiken.
Dus steun me onder het mottoe

HELP F1 DE FINALE IN.

Liefs van MarionF1







« Laatst bewerkt op: 30-04-2003, 18:06:35 door MarionF1 »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #43 Gepost op: 1-05-2003, 16:02:16 »
Overigens hoe zou je nou achter mijn woonplaats moeten komen,....denk nou eens na....waar zou dat kunnen staan hier op de site????? Helemaal niet profie...laat ik zeggen,....ajjjjjj veraden... ;D ;D :D







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #44 Gepost op: 1-05-2003, 17:07:09 »
gelukkig is mapel héél voorzichtig en subtiel met haar hints om gesprongen. . .







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Aragorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #45 Gepost op: 1-05-2003, 20:33:54 »
Ik ben weer beter! En heb zojuist geleze dat er vier molfans voor mij aan het strijden zijn, dus even een berichtje om jullie aan te moedigen! Ik zou toch wel heel graag een keer met een voorsprong de executie in gaan, alhoewel ik nu wel steeds meer het gevoel heb dat ik op het goede spoor zit met mijn mol angezien ik twee keer een achterstand overleeft heb. Toch zou het voor m'n bloeddruk en mijn hartfrequentie niet slecht zijn om een jester of pasvraag dankzij jullie te bemachtigen dus zet m op!







In de ban van de Mol

Offline ronald

  • Forumlid
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #46 Gepost op: 1-05-2003, 21:30:21 »
Hoi Ara

Fijn dat je weer beter bent. Ik heb geen idee hoeveel er voor mij nu aan het strijden zijn. Ik dacht ook een stuk of 4 of 5.

Ook ik kan wel een voorsprong gebruiken, hoewel ik al drie weken bij dezelfde mol ben gebleven en ook zonder passvraag er nog in zit.

We zullen het volgende week weten wie er over blijven en wat de uitslagen zijn van het spel. Er zijn trouwens twee prijzen te verdelen een jester en een pass vraag. Als ik een jester zou winnen dan zet ik hem meteen in dit keer want ik wil graag de finale halen. Dus kom op fans  houd me in de race.

Groetjes MarionF1








Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #47 Gepost op: 2-05-2003, 11:40:45 »
Ha Aragorn, idd fijn dat je weer terug in het land der levenden bent.Niet geveld door het zwaard maar een onnozele griepvirus, maar wel een fenijnige begrijp ik. Gelukkig maar weer, want maandag wordt er weer flink veel van de deelnemers verwacht. Nu maar hopen dat jullie fans hum best doen voor die Jester.









Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #48 Gepost op: 2-05-2003, 11:42:10 »
De MOLFANRACE wordt verlengd naar zondagavond 23.00 uur. Het nakijkwerk valt mee, dus we kunnen jullie iets meer kans geven.







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #49 Gepost op: 2-05-2003, 12:16:13 »
De MOLFANRACE wordt verlengd naar zondagavond 23.00 uur. Het nakijkwerk valt mee, dus we kunnen jullie iets meer kans geven.
Hartstikke fijn, morgen ben ik weg, dus zat al te zweten dat vandaag de laatste dag voor mij zou zijn  ;D








je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #50 Gepost op: 2-05-2003, 16:52:39 »
Ben blij dat je hiermee bent geholpen n@ncy....

Voor de fans van Marion even dit....:
Ik adviseer jullie met klem heel kritisch te kijken naar de antwoorden, en niet klakkeloos elkaars antwoorden te kopiëren. Jullie moeten dat natuurlijk zelf weten, bemoei me niet met jullie strategie ;D ;), maar het lijkt me voor jullie zelf veel leuker ook onderling de competitie aan te gaan.
Want een fout is snel gemaakt...wantrouw het antwoord van die ander...niet echt 100% tevreden zoek dan verder.etc..etc..etc...Veel succes!!!!







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ronald

  • Forumlid
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #51 Gepost op: 2-05-2003, 19:19:24 »
Sorry mapel

De antwoorden zijn van 5 mensen gelijk maar wel gecontroleerd. Bij twijfelgevallen verder gezocht en dan overlegd. Dit is als een team opgelost en sommigen haddden we inderdaad dubbel. Er stond een heel team achter zoals je wel kunt begrijpen. De risico's van foute antwoorden nemen we op de koop toe, dat weegt wel op tegen de goede antwoorden hopen we.

Verder wil ik je vragen waar je de oplossing van de zin kunt invullen als we hem hebben dan.

Groetjes ronald








Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #52 Gepost op: 2-05-2003, 20:01:52 »
oke ronald, ik begrijp het, wellicht was het dan ook wat simpeler geweest de antwoorden als team (dus 1 keer) in te sturen dat scheelt mij een hoop werk. Maar goed,..ik mag er nu dus vanuit gaan dat alle inzendingen van marionF1, freddie en jenny exact gelijk zijn. zoiets had ik al wel in de gaten ja....
De zin kun je gewoon insturen met het oplossingsformulier.







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline MarionF1

  • Forumlid
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #53 Gepost op: 2-05-2003, 20:09:51 »
Mapel ik zit nu even op MarionF1 haar log

Het is niet MarionF1 maar MarionF2 die inzend, dat is heel iemand anders. Verder komen er ook nog inzendingen van Rita of doj maar ik weet niet onder welke naam ze ingelogd staat bij het spel.Het komt er op neer dat er 5 mensen die ingelogd staan hetzelfde al dan niet goed of fout inzenden. Ik kan ze ook vragen niet meer in te zenden maar dan ontvangt MarionF1 ook de puntenh niet. Ik weet ook geen oplossing, ik deed nooit aan de planet race mee eigenlijk. Hoe was het trouwens in Disney, ik hoorde dat jij en Marion elkaar net hebben gemist?.

Groetjes van Ronald









Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #54 Gepost op: 2-05-2003, 23:02:46 »
Ik weet dat MarionF2 niet F1 is. Maar de puntentelling in zijn totaal doet helemaal niet terzake Ronald. Het gaat er om wie het eerste de zin inlevert en de meeste punten heeft. Die krijgt de jester. Maar de punten van alle fans van 1 kandidaat worden niet bij elkaar opgeteld of zo.
De race is een puur individuele, dus vandaar dat we al niet begrepen dat iedereen elkaars antwoorden ging opsturen. De winnaar krijgt tenslotte een prijs.







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #55 Gepost op: 4-05-2003, 12:23:46 »
enne kun je ons de eindstand geven??







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline ronald

  • Forumlid
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #56 Gepost op: 4-05-2003, 13:31:21 »
Sorry Mapel, dan heb ik het verkeerd begrepen sorry voor de overlast.  Groetjes Ronald








Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #57 Gepost op: 4-05-2003, 14:26:51 »
enne kun je ons de eindstand geven??

Nog even geduld goede vriend. de race eindigt vanavond en morgen bij de eerste opdracht van speelweek 6 komt de uitslag.... ;)

...en ronald, geen probleem hoor vind het vreselijk leuk dat jullie met z'n allen Marion zo steunen. Wie weet heeft het geholpen. Zoals gezegd, morgen is de uitslag. :-X :-X







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #58 Gepost op: 5-05-2003, 10:30:35 »
spannend!!

owja, fijne bevrijdingsdag!







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Storm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOL FAN RACE
« Reactie #59 Gepost op: 5-05-2003, 11:33:36 »
Ik lees de regels ook altijd verkeerd  :'(