Auteur Topic: Wie is.... de presentator 2012?  (gelezen 53847 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #240 Gepost op: 12-11-2011, 18:00:43 »
Het gaat dus over de presentator hier, en niet over de bestemming.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #241 Gepost op: 12-11-2011, 18:44:15 »
Hoezee, Art!  ::bravo::

Als ie het inderdaad wat serieuzer doet dan Fort Boyard, zal ik een happy camper zijn!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #242 Gepost op: 12-11-2011, 19:39:30 »
Het gaat dus over de presentator hier, en niet over de bestemming.
Tuurlijk, sorry voor mijn offtopicheid...

Dan maar weer Ontopic?
Art gaat het natuurlijk op zijn geheel eigen manier presenteren en ik ben hardstikke benieuwd hoe dat gaat uitpakken binnen wat we van WIDM-presentatoren gewend zijn. Wordt het imitatio of aemulatio?
臥底 是 谁?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #243 Gepost op: 12-11-2011, 19:41:14 »
Het wordt gewoon zijn eigen inbreng, waarbij de kandidaten natuurlijk nog niet zijn ekomen van de verbazing dat ze niet tegenover PJ zitten, maar Art tegenover zich vinden.


Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #244 Gepost op: 12-11-2011, 20:16:28 »
Om eerlijk te zijn, verbaast het me niet echt dat ze het de kandidaten pas in IJsland hebben laten weten. Met alle mindfucks die we in 2011 gezien hebben is een presentatorwissel een mooie kans om de kandidaten al in de eerste minuten lekker te verwarren. :)

Wie weet gaat de eerste opdracht er wel over. Ben hoe dan ook nieuwsgierig naar de "introductie" (zeg maar het equivalent van die gammele jeep waar Pieter-Jan in 2011 mee kwam aanzetten).

Ben verder ook wel erg benieuwd inderdaad wat "vervreemdend" gaat inhouden.

Tja 'rand' als hint voor Z Afrika zou wel kunnen maar is misschien wat ver gezocht. Aan de andere kant is het wat vreemd dat hij er zo de nadruk op bleef leggen, 1x dat zeggen lijkt me ook wel voldoende..
Misschien is het een bluf-hint. Waarmee ik bedoel: misschien is het wel de bedoeling om ons te laten denken dat het een hint is, terwijl het eigenlijk niks betekent.

Hoezee, Art!  ::bravo::
Hee, nog iemand die blij is :P
« Laatst bewerkt op: 12-11-2011, 20:18:36 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #245 Gepost op: 12-11-2011, 20:19:22 »
Vooropgesteld: het is niet gebruikelijk om hints weg te geven BUITEN het programma, dus pin je er niet op vast.

Art zal toch wel enige instructies hebben gehad over wat ie wel en beslist niet naar buiten mocht brengen?

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #246 Gepost op: 12-11-2011, 22:45:39 »
Vooropgesteld: het is niet gebruikelijk om hints weg te geven BUITEN het programma, dus pin je er niet op vast.

Art zal toch wel enige instructies hebben gehad over wat ie wel en beslist niet naar buiten mocht brengen?
De twitteraanwijzing was ook buiten de uitzending of mogen we dat meerekenen tot IN het programma?
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #247 Gepost op: 12-11-2011, 23:46:12 »
Tja, ik weet niet waar het precies vandaan komt en in welke context het gebruikt is, maar bij 'de hoed en de rand', buiten dat het een bekende zegswijze is, moet ik toch meteen denken aan dat 'de hoed' hèt symbool is voor Karel.
The British are not impressed.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #248 Gepost op: 13-11-2011, 09:26:40 »
De twitteraanwijzing was ook buiten de uitzending of mogen we dat meerekenen tot IN het programma?
je bedoelt een specifieke twitteraanwijzing of twitteraanwijzingen in het algemeen?

Voor mijn gevoel vallen die aanwijzingen onder de noemer ''je kunt er alle kanten mee op'', ze verraden niet echt iets. Iedereen heeft er zijn of haar eigen uitleg bij. Denk aan het dagboek van de mol. Dat is ZO geschreven dat het niets zegt over een specifieke kandidaat.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #249 Gepost op: 13-11-2011, 10:50:59 »
je bedoelt een specifieke twitteraanwijzing of twitteraanwijzingen in het algemeen?

Voor mijn gevoel vallen die aanwijzingen onder de noemer ''je kunt er alle kanten mee op'', ze verraden niet echt iets. Iedereen heeft er zijn of haar eigen uitleg bij. Denk aan het dagboek van de mol. Dat is ZO geschreven dat het niets zegt over een specifieke kandidaat.
Ik bedoel de Patrick Stoof aanwijzing
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #250 Gepost op: 13-11-2011, 13:46:55 »
Om eerlijk te zijn, verbaast het me niet echt dat ze het de kandidaten pas in IJsland hebben laten weten. Met alle mindfucks die we in 2011 gezien hebben is een presentatorwissel een mooie kans om de kandidaten al in de eerste minuten lekker te verwarren. :)

Wie weet gaat de eerste opdracht er wel over. Ben hoe dan ook nieuwsgierig naar de "introductie" (zeg maar het equivalent van die gammele jeep waar Pieter-Jan in 2011 mee kwam aanzetten).


Ik las in een interview met Art dat de kandidaten hem eerst feliciteerden met zijn overwinning van vorig jaar en iets later iemand zich pas afvroeg "wat doe jij hier eigenlijk"   Dat klinkt meer alsof ze buiten de opdrachten om met elkaar kennis gemaakt hebben.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #251 Gepost op: 13-11-2011, 14:34:49 »
Wie is de nieuwe presentator. En wat lees ik hier, alleen maar bestemming van het land. Nou die is al bekend hoor!

IDD hoop dat Art dit beter presenteert dan Fortboyard, want dat vind ik toch een mislukt program. Mijn mening.

PJ gaat je goed.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #252 Gepost op: 13-11-2011, 15:53:05 »
bij angela had ik het gevoel: te aardig en geeft de kandidaten te veel hints/hulp whatever.
bij karel had ik het gevoel dat hij lachend toekeek hoe iedereen de afgrond instortte.
en pieterjan vond ik geweldig! hij lijkt geen emoties te tonen behalve als het echt nodig is. niet good, maar ook niet evil
ik vind het bij art denk ik een beetje een raar gevoel om hem als nieuwe presentator te zien omdat ik dan het gevoel heb alsof de kleine jonge leerling de meester (pj) overtreft. maar wel slim, om een oud kandidaat de presentator te laten zijn
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #253 Gepost op: 14-11-2011, 09:28:28 »
Ik ga zonder vooroordelen kijken, maar ik vind het vreemd om de presentator van Wie is de Mol? ook een programma als 'Mag ik u kussen?' te zien presenteren....
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #254 Gepost op: 14-11-2011, 10:48:04 »
Ik ga zonder vooroordelen kijken, maar ik vind het vreemd om de presentator van Wie is de Mol? ook een programma als 'Mag ik u kussen?' te zien presenteren....

Ik zag het gister ook voor het eerst. Patrick was ook van de partij. :D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #255 Gepost op: 14-11-2011, 11:46:58 »
Lijkt me niet dat de Hoed en de Rand naar een potentieele mol verwijzen. Zou veel te vroeg en specifiek zijn. Zuid-Afrika klinkt zeer plausibel daarentegen.

Lijkt niet echt een discussie gaande over de onduidelijkheid of Art wel of niet de mol wilde weten - en dat het in de eerste aflevering duidelijk zou worden? Misschien wordt de mol weer in de eerste aflevering gekozen waar hij in de jury zit? Of ze gooien inderdaad iets compleet om in het programma..

Ha! misschien moet Art ook wel elke keer een test invullen [als ex-speurder] - en gaat er geld in de pot [achteraf] de keren dat hij fout zat!  :D ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #256 Gepost op: 15-11-2011, 15:40:20 »
Wat hadden jullie ervan gevonden als Frits Sissing het had geprese uInteerd?
« Laatst bewerkt op: 15-11-2011, 15:42:13 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #257 Gepost op: 15-11-2011, 17:21:39 »
Net zo goed als Art. Eerst maar eens zien en dan oordelen ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #258 Gepost op: 15-11-2011, 17:39:33 »
Zou ik minder enthousiast over zijn. Niet om het feit dat hij ook eerder heeft meegedaan, maar omdat zijn manier van presenteren me minder aanspreekt dan die van Art.


Wel zouden we dan natuurlijk grappen kunnen maken of we het programma niet "op zoek naar de mol" zouden moeten noemen :)   En benieuwd of die dan het showballet meeneemt :P

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #259 Gepost op: 15-11-2011, 18:27:39 »
Misschien hebben ze het ook al aan Frits gevraagd maar heeft hij nee gezegd. ::ohno::