Auteur Topic: De dagboekkamer  (gelezen 22204 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De dagboekkamer
« Reactie #40 Gepost op: 1-12-2011, 10:12:42 »
Wat een dag wat een dag. Gister weinig gebeurd bij de HOH en de ruzies beginnen nu steeds regelmatiger te worden.
D*N heeft volgens mij een oogje op mij, hij maakt telkens van die dubbelzinnige opmerkingen. Ik denk dat het z'n strategie is. Hij moet wel iets rustiger gaan worden want op deze manier ben ik bang dat hij er snel uit zal liggen. Op een gegeven moment wil iedereen wel een keer slapen.

Tot nu toe ben ik iig buiten de ruzies gebleven en dat vind ik wel prima. Laten zij elkaar eerst maar afmaken. dan doe ik de laatsten nog wel :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De dagboekkamer
« Reactie #41 Gepost op: 1-12-2011, 15:00:40 »
Yes, die Swifty weet wat aanpakken is! Zij is een echt topwijf! Eindelijk heeft ze die jonkie's zover gekregen dat ze eens op een normale tijd richting hun bed gingen... Waarom moeten ze immers iedere nacht tot ver na enen doorhijzen? Of willen ze snel opgebrand zijn?

Het eten is de laatste tijd ook in de meeste gevallen goed. Het is gewoon lekker dat er voor je gekookt wordt. Zo leer je ook dat eens waarderen. (ik bedoel hier natuurlijk de tirade van een van die jonkie's over het avondeten van Molcrazy... Maar zelf iets ondernemen? Ho maar, alleen maar klagen over dat ze het niet lekker vinden... En dat is het dus wel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De dagboekkamer
« Reactie #42 Gepost op: 1-12-2011, 17:02:22 »
Swifty begon gisterenavond rond een uurtje of 10 opeens helemaal te flippen. Dat ze gek werd van het opgesloten zitten en dat ze haar motor mist ofzoiets. Dus wij haar naar bed gestuurd. Komt ze om 1 uur opeens gillend naar buiten dat de muziek zachter moet. Like, what the fuck. Muziek? Ik weet niet in welk Big Brother huis zij zit, maar muziek is hier toch echt een zeldzaamheid. Volgens mij gaat het helemaal niet goed met haar en begint ze dingen die er niet zijn te horen en te zien. Ik hoop dat ze snel tot rust komt en meer weet te genieten van de tijd hier. En dan maar hopen dat D*N haar die rust ook gunt... ;)
Nieky grab a life vest!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De dagboekkamer
« Reactie #43 Gepost op: 2-12-2011, 07:58:13 »
Ik hoorde deze nacht iemand door het huis sluipen! Hopelijk zitten hier geen dieven ...
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De dagboekkamer
« Reactie #44 Gepost op: 2-12-2011, 11:49:09 »
Toen ik vanochtend mijn schoenen aan wilde trekken was er eentje ineens verdwenen. Kom ik in de woonkamer, staan er ineens 9 schoenen bij de schouw met een cadeautje erin! Dank u Sinterklaasje!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De dagboekkamer
« Reactie #45 Gepost op: 2-12-2011, 12:47:39 »
Toen ik vanochtend mijn schoenen aan wilde trekken was er eentje ineens verdwenen. Kom ik in de woonkamer, staan er ineens 9 schoenen bij de schouw met een cadeautje erin! Dank u Sinterklaasje!
sorry, ik geloof nog dus ik heb van iedereen een schoen gejat en bij de schoorsteen gezet :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De dagboekkamer
« Reactie #46 Gepost op: 4-12-2011, 10:47:02 »
Ik heb het Vetorecht gewonnen, beste kamer. Nu ligt de beslissing bij mij, moeilijk... Ik ga d'r nog maar 's goed over na denken en wachten. Misschien kan iemand mij overtuigen...

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De dagboekkamer
« Reactie #47 Gepost op: 4-12-2011, 10:52:53 »
Ik was de laatste dagen een beetje stil, voelde me niet helemaal lekker. Heb donderdagochtend overgegeven en ben toen met griep op bed gegaan. Maar nu gaat het al weer stukken beter.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De dagboekkamer
« Reactie #48 Gepost op: 4-12-2011, 18:32:25 »
Ik ben zo opgelucht dat NextGP de power of veto niet gebruikt heeft. Nog iemand kwaad maken in dit huis door een nominatie staat niet heel erg hoog op to-do-list... En volgens mij komt het helemaal goed deze week en verlaat mijn target het huis. ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De dagboekkamer
« Reactie #49 Gepost op: 5-12-2011, 13:14:30 »
Zo, dagboek, we zijn weer een ronde verder! Weer een ronde dichterbij de eer... Overigens is het hier heel gezellig, en wie weet komen vanavond Sinterklaas en Zwarte Piet nog wel even langs. Dat zou toch super zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Addie

  • Forumlid
Re: De dagboekkamer
« Reactie #50 Gepost op: 5-12-2011, 21:16:42 »
Een gezellige avond gehad met Sint en de pieten. Matchbox is weg. Niet erg, die was toch al zo stil >:D
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De dagboekkamer
« Reactie #51 Gepost op: 5-12-2011, 21:17:49 »
Matchbox is door de sint meegenomen naar Spanje, ze was niet braaf geweest >:D.
Niekypsb daarentegen heeft een handje pepernoten gekregen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De dagboekkamer
« Reactie #52 Gepost op: 5-12-2011, 21:18:49 »
Ik heb het ook in het ander topic gepost, maar wie wil kan in afwachting van de nieuwe odpracht die morgen komt, een biecht naar me sturen. Met daarin bvb antwoord op ovlgende vragen:
  • Wie denk jij dat op niekypsv heeft en gestemd en waarom (waarom die persoon en wat denk je dat de reden van die persoon was)?
  • Heb je al een idee wat de volgende opdracht zal worden?
  • Wie hoop je dat vooral niet HoH zal worden?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De dagboekkamer
« Reactie #53 Gepost op: 6-12-2011, 14:55:58 »
Ik kan niet wachten tot vanavond, wie zal de nieuwe HoH worden?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De dagboekkamer
« Reactie #54 Gepost op: 6-12-2011, 19:59:52 »
Het is bijna tijd voor een nieuwe challenge, altijd leuk! ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De dagboekkamer
« Reactie #55 Gepost op: 6-12-2011, 21:52:55 »
Lieve dagboekkamer

wat vond ik het fijn dat ik toestemming had gekregen om vandaag het huis te verlaten voor de begrafenis van de oma van mijn man. Het was een mooie plechtigheid (alleen jammer dat het koortje het Ave Maria zo vreselijk beroerd slecht zong), en het was fijn om daarna met de familie te eten en te drinken, zoals oma het graag had gezien.
En wat fijn dat ik nu niet meer in actie hoef te komen voor de HoH 3. Hele goeie timing, dat juist nu deze opdracht al eigenlijk gespeeld lijkt te zijn. Ik ben aardig moe, en vind het fijn om rustig de uitslag af te kunnen wachten. De eerste ronde ben ik alvast door gelukkig.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De dagboekkamer
« Reactie #56 Gepost op: 6-12-2011, 21:55:12 »
Hoi dagboekkamer

Swifty kwam net terug van dr begrafenis. Iedereen was heel sociaal tegen haar, en de sfeer is echt goed. Ik hoop dat we dr met zijn allen een beetje hebben kunnen troosten.
De nieuwe HoH is erg leuk ! En ik maak nog een kans, ben benieuwd wie er gaat winnen !
You'll never walk alone

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De dagboekkamer
« Reactie #57 Gepost op: 7-12-2011, 09:25:05 »
Volgens mij ben ik in een showmance verstrikt waar het huis en de kijkers meer vanaf weten dan ikzelf ::rofl::
Ach D*N is een lieve jongen dat vind ik niet zo erg.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De dagboekkamer
« Reactie #58 Gepost op: 7-12-2011, 11:47:55 »
Hallo dagboekkamer! Hebben jullie de kerstboom al zien staan? Doordat ik die gisteren met hulp van een paar mensen van de crew omhoog heb gezet, kon ik helaas gisteren niet meedoen aan de H0H opdracht. Nu is het aan de anderen om de boom te versieren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De dagboekkamer
« Reactie #59 Gepost op: 7-12-2011, 11:48:46 »
Niek rijmt op piek en mama noemde me vroeger altijd niekepiek ( Is dat een leukere forumnaam ? )

In ieder geval zet ik die er wel op :)
You'll never walk alone