Auteur Topic: HoH 2 - Wie is het?  (gelezen 10180 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: HoH 2
« Reactie #60 Gepost op: 1-12-2011, 20:14:43 »
whahaha die vond ik best wel grappig :P.
wel een twijfelgeval ::rofl::, man of vrouw? blond en zwarte pruik of niet blond? huidskleur ehm? telt geverft? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Addie

  • Forumlid
Re: HoH 2
« Reactie #61 Gepost op: 1-12-2011, 20:15:34 »
Ja, dat dacht ik ook, daarom heb ik hem gekozen ;D
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HoH 2
« Reactie #62 Gepost op: 1-12-2011, 20:38:03 »
Nee.

Iedereen is 2 keer aan de beurt geweest en de persoon is nog niet gevonden. Daarom gaat vanaf nu een nieuwe regel in!


Iedereen heeft vanaf nu anderhalf uur tijd om te gokken. Hillo's tijd is om 20:30 begonnen (sorry, hil, tegen de tijd dat ik dit gepost heb, is er al wel een paar minuutjes voorbij). Hij heeft tot 22u tij om te gokken of een vraag te stellen. Als hij dan nog niet geweest is, mag matchbox gokken of een vraag stellen, maar hillo ook nog steeds! Zolang je opvolger (in dit geval matchbox) nog niet gegokt heeft, blijft jouw beurt ook nog lopen. Als matchbox wél na 22u gokt, dan is hillo's beurt over. Als matchbox NIET binnen anderhalf uur (dur binnen 22u en 23:30) gokt, dan is Swifty aan de beurt. Maar ook hillo en matchbox mogen dan nog steeds gokken zolang Swifty niet gegokt heeft.
Als matchobx gokt, is hillo's beurt voorbij, maar Swifty mag dan nog steeds gokken, want zij is NA matchbox aan de beurt.

Hopelijk is het een beetje duidelijk :)
Ik post zo meteen een overzicht van tijdstippen waarin gepost mag worden door wie etc.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HoH 2
« Reactie #63 Gepost op: 1-12-2011, 20:49:32 »
Dus:

Van 20:30 tot 22:00 - hillo
Vanaf wanneer hillo gegokt heeft anderhalf uur, of van 22:00 tot 23:30 - matchbox. Maar hillo ook nog, zolang matchbox niet gegokt heeft.
Vanaf wanneer matchbox gegokt heeft anderhalf uur, of van 23:30 tot 01:00 - Swifty. hillo ook nog, zolang matchbox en Swifty niet gegokt hebben. matchbox ook nog zolang Swifty niet gegokt heeft.
Vanaf wanneer Swifty gegokt heeft anderhalf uur, of van 01:00 tot 02:30 - NextGP (ook hillo, matchbox, swifty nog, als niemand dan al gegokt heeft, dit ga ik nu niet meer herhalen, ik hoop dat het duidelijk is)
Vanaf wanneer NextGP gegokt heeft anderhalf uur, of van 02:30 tot 04:00 - niekypsv
Vanaf wanneer niekypsv gegokt heeft anderhalf uur, of van 04:00 tot 05:30 - LdHmolletje
Vanaf wanneer LdHmolletje gegokt heeft anderhalf uur, of van 05:30 tot 07:00 - Molcrazy
Vanaf wanneer Molcrazy gegokt heeft anderhalf uur, of van 07:00 tot 08:30 - Bodejos
Vanaf wanneer Bodejos gegokt heeft anderhalf uur, of van  08:30 tot 10:00 - Vieffan
Vanaf wanneer Vieffan gegokt heeft anderhalf uur, of van 10:00 tot 11:30 - Addie

En dan begint alles weer van voor af aan bij hillo.

Je hoeft bovendien niet meer op mij te wachten op een antwoord om te zien of een gok juist of fout was. Iedereen mag al gewoon gokken, als hij/zij aan de beurt is. Zodra ik online kom, kijk ik het na en zeg ik of iemand het juist heeft.

Je anderhalf uur tijd gaat trouwens ook al lopen als je voorganger al gegokt heeft. Stel dat hillo NU gokt, dan gaat de anderhalf uur tijd voor matchbox nu al in.


Hopelijk is dit duidelijk. In mijn hoofd wel, maar geen idee of het er goed uitgekomen is. :) Als je nog vragen hebt, stel ze in dit topic (niet via pm).

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HoH 2
« Reactie #64 Gepost op: 1-12-2011, 22:02:32 »
Hillo's anderhalf uur is voorbij. Vanaf nu mogen zowel hillo als matchbox een vraag stellen of gok doen.

Als matchbox gokt, is hillo's beurt ook om en gaat Swifty's anderhalf uur in.
Als hillo nu gokt, heeft matchbox ook nog steeds tijd tot 23:30 om te gokken/vragen.

Offline matchbox

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HoH 2
« Reactie #65 Gepost op: 1-12-2011, 22:03:10 »
Is het ?
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HoH 2
« Reactie #66 Gepost op: 1-12-2011, 22:04:00 »
Nee.

Hillo's beurt is voorbij.
Swifty's anderhalf uur gaat nu in.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: HoH 2
« Reactie #67 Gepost op: 1-12-2011, 22:12:24 »
Fijn dat ik al mag  :D


Is het ?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HoH 2
« Reactie #68 Gepost op: 1-12-2011, 22:23:01 »
Nee. Misschien een grote verrassing, maar dat is een jongeman. :)

NextGP heeft tijd om te gokken tot 23:42 (en daarna ook nog zolang niekypsv tegen dan niet gegokt heeft.

Ik kruip zo in bed. Zoals gezegd mogen jullie blijven gokken (wel op volgorde en op tijd natuurlijk). Ik kijk morgenvroeg na of er gokken geweest zijn en of er juiste bij zitten.
Mocht er vanaf nu niemand meer gokken omdat iedereen eg of slapen is, dan wordt het spannend morgen! Als er bvb vanaf nu niemand meer gokt, mogen vanaf 7 uur nextGP, niekypsv, LdHmolletje, molcrazy en bodejos! :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: HoH 2
« Reactie #69 Gepost op: 1-12-2011, 22:32:45 »
Dus als ik heb goed begrijp ben ik sowieso op tijd als ik tussen half 9 en 10 iets post? Jammer dat is om half 9 al weg moet en pas 12 uur klaar ben.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: HoH 2
« Reactie #70 Gepost op: 1-12-2011, 22:34:31 »
behalve als bodejos is geweest toch?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: HoH 2
« Reactie #71 Gepost op: 1-12-2011, 22:38:51 »
behalve als bodejos is geweest toch?
oh dus als iedereen heel snel post zodat hun anderhalf uur vroeg ingaat kan het ook zijn dat ik al om 4 uur 's ochtends moet?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: HoH 2
« Reactie #72 Gepost op: 1-12-2011, 22:41:21 »
oh dus als iedereen heel snel post zodat hun anderhalf uur vroeg ingaat kan het ook zijn dat ik al om 4 uur 's ochtends moet?
zo heb ik het wel begrepen ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: HoH 2
« Reactie #73 Gepost op: 1-12-2011, 23:46:41 »
Dus als ik het goed begrijp mag ik nu de juiste persoon posten... ( Hopelijk dan )

Nou dan gok ik deze, maarja er zijn nou eenmaal nog meer mogelijkheden over...

You'll never walk alone

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: HoH 2
« Reactie #74 Gepost op: 2-12-2011, 06:54:49 »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HoH 2
« Reactie #75 Gepost op: 2-12-2011, 07:34:55 »
Dus als ik het goed begrijp mag ik nu de juiste persoon posten... ( Hopelijk dan )

Nou dan gok ik deze, maarja er zijn nou eenmaal nog meer mogelijkheden over...
Inderdaad, jij mocht. Maar de persoon die je gepost hebt is niet de juiste.

Bodejos mocht inderdaad ook al. Maar de persoon die hij gepost heeft is een kandidate van 71° Noord (Maya Detiège) en dus niet correct.

Door de gok van Bodejos, is de beurt van LdHmolletje en Molcrazy voorbij.
Momenteel zijn Vieffan en Addie aan de beurt.
Vanaf 8u45 mag hillo. Tenzij Addie tegen die tijd al gegokt heeft.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: HoH 2
« Reactie #76 Gepost op: 2-12-2011, 07:57:24 »
Nou bedankt, Bodejos, kom ik speciaal kijken, kan ik niet eens meer een gok wagen ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: HoH 2
« Reactie #77 Gepost op: 2-12-2011, 08:08:58 »
Ik kom net uit m'n werk vandaan, helemaal gesloopt, maar ik ga toch nog maar even 35 minuutjes wachten denk ik ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HoH 2
« Reactie #78 Gepost op: 2-12-2011, 08:54:27 »
vieffan, Addie en hillo kunnen nu. Als er nog niemand gegokt heeft, mag matchbox vanaf 10u15.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: HoH 2
« Reactie #79 Gepost op: 2-12-2011, 09:24:29 »
Ik gok op deze kleine dreumes:
Nieky grab a life vest!