Mijn nieuwe Mol na aflevering 3. Ondanks diverse goede acties. Maar de meeste zijn al weerlegd/afgezwakt in dit topic en daar kan ik me best in vinden.
Vliegtuig: Anne-Marie was er wel als eerste en ruim op tijd, maar de molactie was het terugzetten van de klok waardoor het waarschijnlijk toch al een onmogelijke opdracht werd. Ook doet Anne-Marie niet zoals William haar best om kandidaten op te halen.
Jeeps: Anne-Marie is kennelijk een van de hoofdverdachten in de groep en moet zich wat minder verdacht zien te maken. Als Frits Anne-Marie, Marit en William aanspreekt als auto rechts zegt Anne-Marie dat de anderen dat zijn. Even later blijkt dat ze gelijk heeft. Bovendien herkent ze wat letters, maar gaat ze toch mee in het foute antwoord van Maarten. Anne-Marie later in de bus: "Maarten zei WIDM, terwijl ik de V en de I... Maar goed..."
Speedboot: Veel goede acties van Anne-Marie maar net het bord wat het meest op kan leveren ziet ze over het hoofd. (De bedragen die met deze opdracht gewonnen worden stellen overigens weinig voor.)
Rondleiding: Anne-Marie zegt dat Tim en William niet bij de toren naar binnen moeten gaan wanneer ze hier over twijfelen. Maar Hadewych is veel feller in het tegenhouden (en ook Liesbeth roept "niet doen").
Bovendien staan er natuurlijk diverse (al genoemde) mogelijke molacties van Anne-Marie tegenover en lijkt Anne-Marie haar best te doen om verdenkingen tegen te gaan. Meermaals schiet ze in de verdediging: bij de verwarring op de trap, na het niet raden van VIKING en na het missen van het bord van William. Dit hebben we vaker bij een Mol gezien terwijl een niet-Mol het meestal geen probleem vindt om verdacht te worden.