Auteur Topic: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten  (gelezen 7868 keer)

Online hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Gepost op: 6-01-2012, 12:49:39 »
Dinsdag kregen we de molmail. Ik ging braaf de filmpjes op de site bekijken en zag dat er een banner was met kandidaten en cijfers. Die cijfers waren natuurlijk het aantal verdenkingen. Niets vreemds aan, zou je zeggen. Maar het was voordat de serie begon en er waren verdacht weinig verdenkingen.
Ik zag al snel dat de verdenkingen van 1 t/m 9 liepen, dus ik besloot te zoeken wie er 10 verdenkingen had. Die kon ik niet vinden. Wel zag ik dat Marion 0 verdenkingen had. Vond ik vreemd, daarna heb ik er geen aandacht meer aan besteed.

Tot afgelopen nacht. Ik bedacht me namelijk ineens dat ik Marion en 0 bij elkaar had gezien en dat Marion er gisteren uit ging. Ik kreeg ineens een ingeving en dacht; misschien zijn de cijfers die ik zag wel de volgorde van afvallen.

Nu heb ik vandaag de cache van mijn browser eens goed doorgezocht en heb een screenshot gevonden van de website. Ik had zelf geen screenshot genomen (had ik achteraf gezien wel moeten doen).
Alleen zag ik nu dat de cijfers niet echt van 0 t/m 9 liepen, zoals ik had gezien. Dus misschien had ik het gewoon verkeerd gezien of misschien betekenen de cijfers helemaal niet en waren het gewoon echte verdenkingen. Het kan eigenlijk alle kanten op gaan, hè. Niets is wat het lijkt!

Hoe dan ook, dit zijn de cijfers zoals ze in de screenshot staan die ik in m'n cache vond:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vond het toch wel belangrijk om dit met jullie te delen. Waarschijnlijk blijkt er helemaal niets van te kloppen, maar wie weet...

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2012, 12:54:23 »
Aardig gevonden hoor ;)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2012, 13:04:07 »
Het is leuk bedacht, maar 7 afleveringen.. ? Lijkt me onmogelijk.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2012, 13:07:18 »
Goed gevonden en ook helemaal niet zo ver gezocht. Al is het wel raar dat er na aflevering 6 niemand meer afvalt :P

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2012, 13:30:37 »
Het zou wel kunnen, maar dan is het alleen de volgorde. Dan heeft het niets te maken met de afleveringen, want dit jaar heeft widm weer 11 afleveringen en dan zou er na afl 6 niemand meer afvallen.

Er gaan 2x geen mensen naar huis, en dan in de finale ook niet. Maar dat is niet achter elkaar.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2012, 13:42:19 »
De tool op de AVRO-websites wordt gemanipuleerd. Vorig jaar, en dit jaar ga ik het opnieuw noteren, heb ik gevolgd hoeveel stemmen iedereen had, volgens de website. Hier te lezen. Ik lees nu net terug dat ik toen al meldde, vroeg in de serie, dat Patrick kunstmatig laag werd gehouden. (En altijd net niet onderin stond in de rankings.)

Ook opmerkelijk is dat het aantal stemmen, na 1 aflevering, dit jaar al over een totaal van 7.500 zit. Vorig jaar bereikten ze dat pas eind januari ofzo.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2012, 13:46:12 »
Dit jaar pak ik het wat overzichtelijker aan en noteer ik iedere vrijdag rond deze tijd de stand. Voor nu ziet het er zo uit, als hieronder. Ga er maar vanuit dat de Top 3 nooit de mol is. Patrick bleek daar vorig jaar ook nooit in te staan.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jochemjwz

  • Forumlid
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #7 Gepost op: 6-01-2012, 14:00:54 »
Misschien heeft het te maken met hoeveel vragen ze goed hadden op de test?

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2012, 14:11:01 »
Wat apart dat er niet meer dan 9 verdenkingen waren... Ik vind hem maar een raar zooitje die verdenkingen. Vorig jaar was er ook al iets mee aan de hand, fijn dat er weer zo'n schema wordt bijgehouden!

Kan het niet zo zijn:
Marion: afvaller aflevering 1
Hadewych: afvaller aflevering 2
Frits: afvaller aflevering 3
In aflevering 4 valt er niemand af! (Misschien wel logisch, er valt wel vaker niemand af als ze naar een nieuw land gaan)
Anne-Marie/Maarten: afvaller aflevering 5
Maarten/Annemarie: afvaller aflevering 6
Tim/Liesbeth: afvaller aflevering 7
Liesbeth/Tim: afvaller aflevering 8
William, Dio en Marit staan in de finale.

Dan zou je op 10 afleveringen uitkomen... (finale is meestal 2 afleveringen, toch? Of denk ik even verkeerd?) Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er 11 afleveringen waren, maar dat weet ik niet zeker.
Maar volgens mij waren
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2012, 14:11:47 »
Maar zou je ons het screenshot even kunnen laten zien?
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #10 Gepost op: 6-01-2012, 14:13:23 »
Dan zou je op 10 afleveringen uitkomen... (finale is meestal 2 afleveringen, toch? Of denk ik even verkeerd?) Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er 11 afleveringen waren, maar dat weet ik niet zeker.
Maar volgens mij waren

Er zijn 11 afleveringen dit jaar, net zoals vorig jaar. En de finale bestaat uit 2 delen: De finale met opdrachten en de test (afl. 10), en de reünieaflevering (afl. 11).
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2012, 14:14:56 »
Maar zou je ons het screenshot even kunnen laten zien?

Link staat in de spoiler in de eerste post. ;)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2012, 14:15:43 »
Er zijn 11 afleveringen dit jaar, net zoals vorig jaar. En de finale bestaat uit 2 delen: De finale met opdrachten en de test (afl. 10), en de reünieaflevering (afl. 11).
O, dan klopt dat dus niet helemaal. Maar ik vind het toch apart en goed gezien!
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2012, 15:18:07 »
Wat je ook hebt, voordat de aflevering begon op tv kreeg je op je TV een screen met de groepsfoto en met daarboven de verdenkingen. Ook die staan zogezegd willekeurig, maar het valt op dat William veel heeft en dat Dio in het groen staan met JOUW MOL bij.

Misschien heeft iemand een screen, misschien heeft Marion ook daar het minste en is ook dat de volgorde van afvallen ?
Lomperik..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #14 Gepost op: 23-02-2012, 14:42:32 »
Ik denk dat dit hier thuishoort, kon maar geen topic vinden over de finalisten ... maar wie zoekt, die vindt.

Heb heel lang getwijfeld om hierover te posten. Maar er is al een keertje over gepost.

In het rijtje vergezocht. Op de avrosite wanneer je omlaag scrolt gaan de kandidaten ook omlaag en iedereen blijft boven de grond alleen Hadewych raakt met haar kin net de onderste balk en gaat dus het verste 'onder de grond'.

Dit had ik ook al opgemerkt, maar omdat niemand hier iets op te zeggen had … dacht ik, laat het maar varen. Maar om de Timí's eraan te laten wennen ... en om het idee van een vrouwenfinale sterker te maken wil ik het best op het forum gooien. De kandidaten bewegen inderdaad mee omlaag als je naar beneden scrollt. Maar ik verbind er een andere conclusie aan vast..

Timí’s cover your eyes! :P

Als je net ver genoeg scrollt, zie je dat de gezichten van Anne-Marie, Hadewych en Liesbeth zichtbaar blijven terwijl al de anderen helemaal of toch gedeeltelijk door de zwarte balk worden bedekt. In ieder geval zijn hun ogen niet meer zichtbaar, oftewel betekent dit dat de desbetreffende kandidaat wordt uitgeschakeld. Ik hou het al een tijdje in het oog en het is nog niet veranderd. Dit zou dus kunnen wijzen op de finalisten en hier zijn dat dus Anne-Marie, Hadewych en Liesbeth. We zullen het snel genoeg weten.

'Hope dies last' voor een unieke vrouwenfinale! ::zon::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 15:00:29 door FenikXII »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #15 Gepost op: 23-02-2012, 14:55:23 »
Timí’s cover your eyes! :P
Ik ben denk ik ook een Timi maar zou het zo'n enorme stunt vinden als dit gebeurt dat ik zeg: bring it on ladies  ::ok:: :-* ::love:: ::jaja:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #16 Gepost op: 23-02-2012, 15:31:20 »
Als je net ver genoeg scrollt, zie je dat de gezichten van Anne-Marie, Hadewych en Liesbeth zichtbaar blijven terwijl al de anderen helemaal of toch gedeeltelijk door de zwarte balk worden bedekt. In ieder geval zijn hun ogen niet meer zichtbaar, oftewel betekent dit dat de desbetreffende kandidaat wordt uitgeschakeld. Ik hou het al een tijdje in het oog en het is nog niet veranderd. Dit zou dus kunnen wijzen op de finalisten en hier zijn dat dus Anne-Marie, Hadewych en Liesbeth. We zullen het snel genoeg weten.

'Hope dies last' voor een unieke vrouwenfinale! ::zon::

Mijn conclusie hieruit is gewoon dat Tim langer is. (Of meer rechtop staat)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #17 Gepost op: 23-02-2012, 17:29:59 »
Of nog simpeler: Tims ogen zijn bedekt en de Mol is blind ...  ::vergroot::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Theorie: Molsite verklapt afvallers en finalisten
« Reactie #18 Gepost op: 23-02-2012, 21:24:23 »
Ik ben denk ik ook een Timi maar zou het zo'n enorme stunt vinden als dit gebeurt dat ik zeg: bring it on ladies  ::ok:: :-* ::love:: ::jaja:: ::bravo::

 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)