Auteur Topic: Wie is de Mol in de Media  (gelezen 229932 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #260 Gepost op: 27-02-2012, 22:48:29 »
Ik had besloten om me niet op te geven voor Koffietijd, maar nu zie ik net dat ik een mailtje van ze heb gekregen. Ze gaan me morgen bellen. Ben benieuwd wat er van komt.

Good luck!  ::ok::
En zeg minstens 30x 'molloten'  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #261 Gepost op: 27-02-2012, 23:21:28 »
Good luck!  ::ok::
En zeg minstens 30x 'molloten'  ;D

Ik weet nog niet of ze me gaan uitnodigen, en zo ja of ik dan wel ja ga zeggen. Maar aan de ene kant lijkt het me natuurlijk wel gaaf om met George in de uitzending te zitten. Nou ja, ik zie nog wel en laat het nog wel weten hier. ;)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #262 Gepost op: 27-02-2012, 23:37:48 »
Ik weet nog niet of ze me gaan uitnodigen, en zo ja of ik dan wel ja ga zeggen. Maar aan de ene kant lijkt het me natuurlijk wel gaaf om met George in de uitzending te zitten. Nou ja, ik zie nog wel en laat het nog wel weten hier. ;)

Niet iedereen krijgt zo'n mailtje, lijkt me een unieke kans. Als je ook maar enigzins de tijd hebt, zou ik het doen.  ::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #263 Gepost op: 28-02-2012, 07:47:57 »
Niet iedereen krijgt zo'n mailtje, lijkt me een unieke kans. Als je ook maar enigzins de tijd hebt, zou ik het doen.  ::jaja::

Klopt, daarom twijfelde ik ook. Maar ik denk dat ik ze naar Joeri ga doorverwijzen als ze nog een gast zoeken. En anders naar dit forum. Ik hoef niet zo nodig nog eens met mijn kop op tv en er zijn vast genoeg andere molfans die wel graag eens zoiets willen. :)

edit: Ze hebben gebeld en ik heb ze Joeri getipt. Ben benieuwd of we hem morgen inderdaad in Koffietijd naast George zien schitteren. ;D
« Laatst bewerkt op: 28-02-2012, 13:22:54 door Heinz »

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #264 Gepost op: 28-02-2012, 11:05:07 »
De Mol twitterde er al over, maar het lijkt nog niet online te staan (of ik zoek niet goed).
Afijn, uit de nieuwe Avrobode, een interview met de Mol:

"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #265 Gepost op: 28-02-2012, 11:15:12 »
Heel klein foutje  in het bijschrift: er ijn er dus 7 afgevallen, en niet 8. Maar dat doet verder niets af aan de inhoud van het verhaal.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #266 Gepost op: 28-02-2012, 11:17:05 »
Mooi interview. Je komt er nog steeds geen steek verder mee ;). Ik vind het wel leuk om te lezen hoe het beleefd is door de mol :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #267 Gepost op: 28-02-2012, 11:29:10 »
Heel klein foutje  in het bijschrift: er ijn er dus 7 afgevallen, en niet 8. Maar dat doet verder niets af aan de inhoud van het verhaal.

ik denk dat ze bedoelen 8 incl verliezer.

En trouwens ik dacht (volgens mij ooit ergens gehoord of gelezen te hebben) dat ze nooit met de mol zouden praten via de telefoon. Blijkbaar dus wel :P
« Laatst bewerkt op: 28-02-2012, 11:31:54 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #268 Gepost op: 28-02-2012, 11:31:46 »
Ik ging af op 1 maart, maar dan slaat dit artikel op 8 maart.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #269 Gepost op: 28-02-2012, 11:34:38 »
Heel klein foutje  in het bijschrift: er ijn er dus 7 afgevallen, en niet 8. Maar dat doet verder niets af aan de inhoud van het verhaal.

Volgens mij hoort dit interview bij de uitzending van volgende week, er wordt ook verteld dat we "vanavond" te horen krijgen wie de mol is, lijkt me sterk dat dat aankomende donderdag al is

Verder wel een mooi interview, Anne-Marie klaagde tijdens aflevering 8 toch ook al dat ze zo eenzaam was....

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #270 Gepost op: 28-02-2012, 11:38:19 »
een zinnetje viel me op: 'en dat terwijl ik probeerde een goede kandidaat te zijn'

liesbeth verdiend nauwelijks geld, is zij hiermee een goede kandidaat? ik denk van niet.
ook anne marie is niet echt bezig om een goede kandidaat te spelen.

degene met de meeste kandidaat trekjes is Hade, €500 hier, €500 daar. Oh wat haalt Hade veel geld binnen, er wordt nauwelijks gekeken naar het geld dat ze misloopt.
en weer ondergronds......

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #271 Gepost op: 28-02-2012, 13:51:53 »
De Mol twitterde er al over, maar het lijkt nog niet online te staan (of ik zoek niet goed).
Afijn, uit de nieuwe Avrobode, een interview met de Mol:

Dit fotobijschrift maakt duidelijk dat aankomende donderdag de verliezer bekend wordt gemaakt. Aan de hand van de regieaanwijzingen lijkt het mij nu het meest logisch dat Hadewych afvalt. Bij Liesbeth en Anne-Marie is duidelijk in beeld gebracht dat ze elkaar verdenken. Van Hadewych weten we al een paar afleveringen niet zeker op welke persoon ze de test het meest heeft ingevuld. Zou Liesbeth of Anne-Marie er nu uitvliegen, dan weet je volgens mij direct dat Liesbeths of Anne-Maries Mol het eigenlijk niet kan zijn en zou de finale tussen de Mol en de winnaar m.i. lang zo spannend niet zijn.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #272 Gepost op: 28-02-2012, 14:01:25 »
Dit fotobijschrift maakt duidelijk dat aankomende donderdag de verliezer bekend wordt gemaakt. Aan de hand van de regieaanwijzingen lijkt het mij nu het meest logisch dat Hadewych afvalt. Bij Liesbeth en Anne-Marie is duidelijk in beeld gebracht dat ze elkaar verdenken. Van Hadewych weten we al een paar afleveringen niet zeker op welke persoon ze de test het meest heeft ingevuld. Zou Liesbeth of Anne-Marie er nu uitvliegen, dan weet je volgens mij direct dat Liesbeths of Anne-Maries Mol het eigenlijk niet kan zijn en zou de finale tussen de Mol en de winnaar m.i. lang zo spannend niet zijn.

De winnaar en verliezer kunnen prima allebei op dezelfde persoon zitten, dus wie er ook afvalt je weet nog helemaal niets

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #273 Gepost op: 28-02-2012, 14:03:24 »
De letters De Mol staan netjes boven Anne-marie en Hadewych.  ;D

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #274 Gepost op: 28-02-2012, 14:56:38 »

Koffietijd heeft voor de zekerheid ook maar even een account aangemaakt. ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #275 Gepost op: 28-02-2012, 15:00:07 »
Koffietijd heeft voor de zekerheid ook maar even een account aangemaakt. ::tandpastasmiley::

Welkom Meneer Wildschut
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #276 Gepost op: 28-02-2012, 15:14:55 »
De winnaar en verliezer kunnen prima allebei op dezelfde persoon zitten, dus wie er ook afvalt je weet nog helemaal niets

Bedankt. Mijn redenatie klopte idd niet.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #277 Gepost op: 28-02-2012, 15:27:43 »
Ik heb me ook opgegeven voor Koffietijd, maar heb nog niks gehoord.

@Joeri: als je morgen niet kunt, stuur ze maar door. ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #278 Gepost op: 28-02-2012, 16:06:12 »
Ik heb me ook opgegeven voor Koffietijd, maar heb nog niks gehoord.

@Joeri: als je morgen niet kunt, stuur ze maar door. ;)

Ze hebben echt superveel reacties gehad dus de kans was ook wel klein denk ik.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #279 Gepost op: 28-02-2012, 16:08:07 »
Ze hebben echt superveel reacties gehad dus de kans was ook wel klein denk ik.

Ga je erbij zijn in het publiek?