Auteur Topic: Wie is de Mol in de Media  (gelezen 227165 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #560 Gepost op: 8-12-2012, 17:06:03 »
Goed interview, wat een heftig ongeluk zeg.

Dank voor het overtypen en de scan !

Je had wel een foutje gemaakt mollenvanger, er is een "niet" weggevallen.
Ik heb het niet overgetypt, maar het bericht van wat er op zappen stond gekopieerd om de aandacht op het artikel te vestigen :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #561 Gepost op: 8-12-2012, 21:43:19 »
Krijg er kippenvel van. Toen ik Janine in november sprak zag ze er zo goed en opgewekt uit, dat ik me nauwelijks realiseerde wat voor impact het ongeluk heeft gehad.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #562 Gepost op: 9-12-2012, 12:14:02 »
'Dat eerste ziekenhuis in Zuid-Afrika was zo afschuwelijk,' zegt Janine Abbring (36). 'Ik lag op een grote intensive care met 35 mensen op een zaal. Om vier uur 's ochtends floepten de tl-buizen aan en werd ik hardhandig gewassen door Nigeriaanse verpleegsters in een winterjas - het was daar winter, ze hadden het koud. Het was een soort nachtmerrie. Van de zeep die ze gebruikten kreeg ik overal jeuk, maar ik kon me niet krabben. Als ik huilde omdat ik eenzaam was en bang en pijn had, zeiden ze alleen maar' (zet een boze stem op): 'Why you cry?'

Ze 'leeft op een mengsel van paracetamol en alcohol,' zegt presentatrice Janine Abbring (ex-Jakhalzen, nu Vroege Vogels). Pijn heeft ze elke dag en hardlopen kan ze misschien nooit meer. Vandaag is het op de dag af een half jaar geleden dat ze in Zuid-Afrika van een rots sprong en haar rug brak. Ze was daar als deelnemer aan het tv-programma Wie is de Mol?, tot dan toe een droom: 'Ik heb jaren schaamteloos lopen lobbyen om erin te komen. Het is dat de kandidatenbegeleider homo is, anders was ik ervoor met hem naar bed gegaan.' Anderhalve week bleef het geheim, daarna lekte het nieuwtje uit: 'Zwaar ongeluk bij Wie is de Mol?' De opnamen voor het programma werden na een dag hervat. Zonder Abbring, die uiteindelijk langer in Zuid-Afrika bleef dan alle andere kandidaten; ze lag er zes weken in het ziekenhuis voor ze terug kon naar Nederland.

Straks, in januari, ziet heel Nederland op tv hoe jij je rug breekt. Wat vind je daarvan?
'Als tv-maker snap ik heel goed dat je het niet níet kunt uitzenden. Ik heb de beelden al gezien. Het is een wijd shot van de waterval waarboven we stonden, je ziet me springen en het water raken. Daar stopt het. Het gehuil en de ellende daarna is niet te zien. Grappig: in mijn vriendenkring was meteen duidelijk wie bij een commerciële omroep werkt en wie niet. Een vriendin van de KRO zei: 'Jezus, dat hebben ze toch niet gedraaid?' Een vriend die bij de SBS werkt: 'Jezus, dat hebben ze toch wel gedraaid?' Niet dus, iedereen heeft zijn camera losgelaten om te komen helpen. Je ziet alleen een keurige sprong, iedereen zal wel denken: heeft dat mens het voor elkaar gekregen daarmee haar rug te breken?

Wat is er precies gebeurd?
'De opdracht was: van elf meter hoogte in het water springen. Dat is heftig, een Olympische duiktoren is tien meter. De mensen met hoogtevrees trokken wit weg. Ik vond het ook doodeng, maar ik wilde het wel doen. Ik riep nog: wat is het ergste dat ons kan gebeuren? 'Nou,' zei iemand, 'dat je doodgaat.'
'Je komt met een enorme klap in het water terecht. Dat was diep genoeg, daar lag het niet aan. Ik ben ook niet op een steen terechtgekomen, alles was van tevoren uitvoerig gecheckt. Ik heb in een reflex mijn rug hol getrokken en daarmee een wervel verbrijzeld en banden en pezen gescheurd. Je hebt dus kennelijk genoeg kracht om je eigen rug te breken. Weer een nieuw talent ontdekt.'

Voorzichtig, stijfjes loopt ze naar haar laptop. 'Wil je een paar foto's zien?' Het blijken röntgenfoto's van de stellage die in haar rug is gebouwd om haar overeind te houden: ijzeren platen, schroeven, een stuk 'verpulverde Janine-rib' waarvan een nieuwe wervel is geknutseld. 'Er zit een soort stretchbed in mijn lijf en dat gaat er niet meer uit.'
Abbring woont in een dorp met 411 inwoners op het Noordoost-Groningse platteland. Het interview vind plaats in de Amsterdamse bovenwoning van haar beste vriend, de schrijver Arjen Lubach, bij wie ze vaak logeert als ze in Hilversum moet zijn. Nu is dat anderhalve dag per week: op vrijdag is ze op de redactie van Vroege Vogels ('Daar is een kolfkamertje waar ik tussen de middag twee uur kan liggen'), op zondagochtend presenteert ze het radioprogramma. De rest van de week is ze thuis. Aan het revalideren. Maandag fysiotherapie, dinsdag zwemmen, woensdag rusten, dat werk. ‘Ik ben erg van de yoga, maar dat gaat niet meer. In Zuid-Afrika heb ik al die weken in de survival-modus gestaan, ik was sterker dan ik dacht. Maar ik heb enorm gejankt toen mijn yogaleraar zei: ‘Die tenen ga je nooit meer aanraken’ – ik zal mijn rug nooit meer zo ver kunnen buigen. Toen ben ik heel even ingestort.’

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #563 Gepost op: 9-12-2012, 12:14:16 »
‘Ik heb vaak pech,’ heeft Abbring aan het begin van het gesprek gezegd. ‘Fysiek dan.’ Een voorbeeld: vorig jaar heeft ze een dubbele longembolie gehad. Trombose opgelopen onderweg in het vliegtuig naar Thailand, daar razende pijn van wat achteraf een bloedpropje in de longen bleek. ‘Ik heb nachten rechtop in bed gezeten, maar een arts daar wuifde wet weg: ‘heftig hè, Thai massage?’ En ik hád me laten masseren. Misschien zat er een spier fout, ik wilde me niet aanstellen. Toen ik thuis bij een huisarts zat, liet die meteen een ambulance aanrukken. Ik had nooit terug mogen vliegen. De kans was groot dat ik het loodje had gelegd.’
Eigenlijk, zegt ze, is het een geluk dat ze dat had meegemaakt. Want toen ze daar in die poel in Zuid-Afrika plonsde, wist ze onmiddellijk: dit gaat niet goed. ‘Toen ik aan de kant was gehesen, zei iedereen: niks aan de hand, je kwam goed terecht, met je voeten in het water. Maar ik weigerde overeind te komen. Het is een typische happy-nezz-uitdrukking, maar door die longembolie heb ik geleerd naar mijn lichaam te luisteren. Ik voelde meteen dat er iets heel erg stuk was.
‘We moesten die kloof uit, het begon al donker te worden. Ik ben op een plank gelegd en de mannen van de crew hebben mij, al klauterend, boven op hun hoofd aan elkaar doorgegeven. Ik weet nog precies hoe ik naar de sterren lag te kijken en dacht: als er nu toch niets aan de hand is, is dit de grootste afgang ooit. Want ik wist het natuurlijk niet zeker. Later bleek dat het heel goed is geweest dat ik ben blijven liggen. Ik had een dwarslaesie op kunnen lopen als ik was gaan bewegen.’

Hoe heb je die nacht in het ziekenhuis doorgebracht? Bang? Bellend?
‘Allebei. Ik heb mijn vader gebeld. Als kandidaat van Wie is de Mol mag je twee vertrouwenspersonen inlichten voor je vertrekt. Verder mag niemand weten dat je meedoet, dus je moet zeggen dat je op vakantie gaat, ofzo. Dat had ik tegen mijn vader gezegd, dat ik naar Frankrijk ging. En tegen mijn zus, uitgerekend de twee mensen met wie ik het meest close ben op de hele wereld, we spreken elkaar iedere dag. Mijn zus heeft net als ik geen relatie, ook geen kinderen, ze is mijn allerbeste vriending. Maar ze kan geen geheimen bewaren, ze is een open boek; ik wilde het haar niet aandoen dat ze haar mond moest houden terwijl ik zo iets gaafs aan het doen was. Dus ik had bedacht: ik vertel het haar achteraf. Ik had Arjen gekozen als vertrouwenspersoon, en mijn vriend, met wie het net uit was, maar die wel heel dichtbij me staat.
‘Goddank had ik de regels overtreden. Twee dagen voor vertrek heb ik toch óók aan mijn vader verteld dat ik naar Zuid-Afrika ging. Hij was de eerste die ik belde vanuit dat ziekenhuis. Mijn vader raakt nooit in paniek, ik wist dat hij me zou geruststellen. Hij zei meteen: ‘Ik kom eraan.’
Ze heeft zes weken lang gezelschap gehad in Zuid-Amerika, verteld Abbring: na haar vader kwamen twee vriendinnen, Arjen, vriend Rogier en haar zus. ‘Mijn zus heeft een vriendin in Zuid-Afrika, die is meteen die eerste nacht naar me toe gekomen. Zij heeft als een leeuwin voor me gevochten. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik ben overgeplaatst naar een goed ziekenhuis, geopereerd ben door de beste chirurg van het land. Wil je dat erin zetten, dat die mensen fantastisch zijn geweest? Dat laat ik het ze lezen.’

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #564 Gepost op: 9-12-2012, 12:14:33 »
Twaalf dagen na het ongeluk twitterde je: ‘Hallo wereld, ik leef nog! Als denkt mijn rug daar anders over.’ Hoe heb je die weken daarna doorgebracht?
‘Ik kan er wel een boek over schrijven. Over mijn vriendin die mijn billen heeft afgeveegd, over de harde grappen die we hebben gemaakt. Tegen mijn favoriete zuster daar zei ik ‘The pain is so bad, Ik want to kill myself.’ Antwoordde ze doodleuk: ‘Please don’t. That is so much paperwork for me.’ Echt, zulke dingen helpen. Arjen en mijn vriend hebben de bizarste grappen voor me uitgehaald in het ziekenhuis, mijn zus en ik hebben ontzettend gelachen toen ze mij verzorgde in een guesthouse de laatste twee weken. Mijn vader is ook geweldig geweest. Hij blijft onder alle omstandigheden kalm, hij kan er alleen niet tegen als ik pijn heb. Dus als ik weer eens een naald in mijn lijf kreeg, zei hij: ik ga even een sigaar roken. Toen ik voor de eerste keer de tuin van het ziekenhuis in liep – mijn vader was alweer naar huis – zag ik daar een asbak vol stompjes van sigaren. Toen heb ik zo gehuild.’

Het is de vraag of het ooit goed komt met je rug, Rick Engelkes raakte flink gewond in Fort Boyard. Tijdens opnamen voor het programma 71 Graden noord is presentator Ernst-Paul Hasselbacht in 2008 zelfs overleden. Vind je dat er te grote risico’s genomen worden voor reality-tv?
‘Ik heb met samengeknepen billen naar Sterren Springen zitten kijken waarin mensen die dat helemaal niet kunnen salto’s moeten maken vanaf toen meter hoogte. Iedereen hoopt dat er iets misgaat, heel Nederland lacht zich kapot als Patty Brard haar lip scheurt. Dat vind ik onbegrijpelijk, en het is ook nog eens live. Maar op Wie is de Mol? ben ik geen seconde kwaad geweest. Dat is juist een schoolvoorbeeld van een integer programma waarbij geen onnodige risico’s worden genomen en het veel meer gaat om het psychologische spel. Je wordt niet gepusht om gevaarlijke dingen te doen; ik had ook niet kunnen springen. Het blijft je eigen verantwoordelijkheid als kandidaat.’

Presentator Sipke Jan Bousema, die uit Expeditie Robinson stapte na een val, zei: ‘Het is van de gekken en voor de gekken. Kandidaten doen het voor het geld, de aandacht, om hun carrière verder te helpen, maar je weet niet waar je aan begint.’
‘Luister, Wie is de Mol is het enige programma in zijn soort waarvoor je niet betaald krijgt. Nog steeds is het een van de gaafste dingen die ik ooit heb gedaan. Het is net een zomerkamp, je krijgt onderling heel snel een band. Als ze me opnieuw zouden vragen, zou ik wéér meedoen.’

Het gaat schemeren, ze schenkt een glas wijn in. Hond Loïs – ‘een huismerk’ – snurkt zacht op de bank. Abbring vertelt iets over de dag dat ze ontslag nam bij RTV Noord, waar ze zes jaar werkte. ‘Dat ging impulsief. Het programma dat ik maakte, stopte en ik sprak met mijn chef over wat ik dan zou gaan doen. Ik wilde een nieuwsprogramma ontwikkelen, stagiaires begeleiden, maar mijn chef vond dat ik maar productie bij de radio moest doen. Hij zei: ‘Werk kan niet altijd leuk zijn.’ Dat was een omslagpunt. Toen heb ik gezegd: voor jou niet misschien, maar voor mij wel. Ik ben meteen doorgelopen naar de directeur en ik heb gezegd: ik neem ontslag. Hij zei: ‘Dat lijkt me een heel verstandig besluit.’
Binnen een jaar huurden ze me weer in om alsnog dat nieuwsprogramma te maken. En het mooie is: toen ik in dienst was, mocht mijn hond niet mee, maar toen mocht ik dat opeens als enige wel. Ik ga nooit meer ergens heen zonder hond, hè, Loïs? Nog een jaar later werd ik gescout als Jakhals bij de Wereld Draait Door. Toen ben ik in Hilversum begonnen.’

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #565 Gepost op: 9-12-2012, 12:14:47 »
Je stapte over naar Vroege Vogels. Wat past beter bij je?
‘Bij de Jakhalzen was de druk heel hoog. Hij lijkt het leukste wat er is voor een tv-maker, maar ik heb in die tijd mijn vingers tot op het bot afgekloven. Je moet scherp zijn en grappig, brutaal en snel – ik had voortdurend het gevoel dat ik op het punt stond door de mand te vallen. Toch paste het bij me, en ik heb er waanzinnig veel geleerd. Maar bij Vroege Vogels komt alles samen: mijn liefde voor radio- en tv-maken én voor de natuur. Bij de Wereld Draait Door gebeurde het wel dat ik binnenkwam op mijn rubberlaarzen van thuis die ik was vergeten uit te trekken.’

Ben je voor de natuur in Groningen blijven wonen?
‘Ik loop niet te vogelen in het weekend, maar ik ben wel graag buiten, ja, ik hou van de ruimte en de rust. Het is een soort vluchtplaats. Ik heb er een fantastisch groot, oud huis met een veranda en een open haard en een schuur waar ik al een sauna in aan ’t bouwen ben. Zoiets kun je in het Gooi alleen betalen als je Linda de Mol bent. Het is ook handig dat ik dichtbij mijn moeder in de buurt ben. Zij zit in een verzorgingstehuis, ik ga zeker eens per week naar haar toe.’

Wat heeft je moeder?
‘Ze had altijd pijn door een rug aandoening, ik herinner me niet anders. We woonden in Drenthe, maar omdat ze vaak ziek was, heb ik als kind lange periodes op een boerderij in Zeeland doorgebracht, bij een tante die als een tweede moeder voor me was. Later is mijn moeder nog veel slechter geworden. Als je altijd zenuwpijn heb, doet dat iets met je hersenen; je wordt langzaam gek. Ze herkent me nog wel, maar daar is alles mee gezegd. Ik denk dat mijn vader, zus en ik daarom zo’n sterke band hebben: we hebben dat hele proces met z’n drieën meegemaakt. Het was voor ons ook heftig dat ik juist een ongeluk aan mijn rug kreeg. Daarmee is het bij mijn moeder ook begonnen.’

In een eerder interview zei je: ‘Ik ben een ram pin relaties.’ Je had het niet over je ex, daarna weer over je vriend – hoe staat het er nu voor?
Lacht: ‘Als ik op Facebook zou zitten, zou mijn status zijn: ‘Het is ingewikkeld.’ Als ik geen relatie heb, wil ik er een; als ik wel een relatie heb, wil ik er onderuit. Maar sinds Zuid-Afrika is het weer aan. Je moet je voorstellen hoe ik er uitzag: ik was kilo’s afgevallen, lag daar in een gestreepte pyjama, met vet haar en een infuus in mijn nek, en toch boog Rogier zich elke dag over me heen om me uitgebreid te zoenen. Ik lag met twee oudere dames op zaal en als hij afscheid nam, fluisterde hij steeds allerlei ongepaste toespelingen in mijn nek, en deed hij als-ie aan mijn borsten ging zitten ik dacht: wauw, je moet wel heel veel van me houden.
‘Het is niet makkelijk voor hem: ik ben iemand die het ook prima in haar eentje redt. Ik heb geweldig leuk werk en een hond en een stevig vriendennetwerk – een relatie moet wel echt iets toevoegen, dat is best lastig voor een man. Een kinderwens heb ik ook niet, net als mijn zus. Het is vast psychologie van de koude grond, maar we hebben zo lang voor mijn moeder gezorgd, we zijn wel klaar met zorgen.’

Wat zijn je toekomstplannen? In 2010 werd je talent van het jaar genoemd door Nieuwe Revu: ‘Let op: de nieuwe Nederlandse Louis Theroux’. Zit dat er nog in na het ongeluk?
‘Sinds die sprong is mijn leven verdeeld in twee helften: vóór en ná het ongeluk. Waarschijnlijk hou ik altijd rugpijn. Het is niet anders. Ik ben al blij dat ik weer zo veel kan. Ik heb mijn carrière nooit gepland, als het televisiewerk ophoudt, komt er wel weer iets anders. Ik heb een grote, verbouwde schuur, misschien ga ik daar dat boek wel zitten schrijven. Het verhaal is er.’

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #566 Gepost op: 9-12-2012, 12:32:49 »
nu staat het artikel er inmiddels drie keer ;D
goed werk mannen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #567 Gepost op: 9-12-2012, 12:34:14 »
nu staat het artikel er inmiddels drie keer ;D
goed werk mannen ::ok::
Nu voor het eerst helemaal als tekst, die eerste was een samenvatting en die tweede was een foto.



De reacties bij NU.nl, door niet-WIDMfans, zijn overigens niet erg fraai.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #568 Gepost op: 9-12-2012, 17:16:40 »
De reacties bij NU.nl, door niet-WIDMfans, zijn overigens niet erg fraai.
Is normaal daar. Geen aandacht aan schenken. Verdienen ze niet. ::ohno::

Ik wacht af tot we gezien hebben wat de omstandigheden zijn in de aflevering, voordat ik er een oordeel over vel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #569 Gepost op: 9-12-2012, 23:33:13 »
Bedankt voor het online plaatsen van het interview! Moedig dat Janine zo open vertelt over het ongeluk. Wel rijzen er bij mij meteen twee vragen over de productie van Widm, terwijl ik daar eerst geen enkele twijfel over had.. Een: als je zelfs als je perfect op het water landt je rug kunt breken, is dit dan niet een te groot risico dat genomen is? En twee: hoe kan het dat Janine eerst in zo'n slecht ziekenhuis is terecht gekomen? Je zou toch verwachten dat ze meteen naar een fatsoenlijk ziekenhuis zou worden gebracht (en dat de productie dit regelt ipv een vriendin). Ik wil niemand beschuldigen en ik hou enorm van Widm, maar misschien moeten we concluderen dat er in het verleden te grote risico's zijn genomen mbt de kandidaten.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #570 Gepost op: 10-12-2012, 14:14:25 »
Alle respect voor de manier waarop Janine de kans heeft gekregen om even voor de perspresentatie haar verhaal wereldkundig te maken. Diverse andere media hebben volgens een van haar twitterberichten allemaal juist dat eruit gepikt dat zij voor hun eigen publiek interessant vonden.

Zoveel media-kanalen: zoveel verschillende interpretaties, zullen we maar zeggen.


Wat NU.nl betreft: ze leren het daar ook nooit. Ik heb met ingehouden woede hun soms zeer smakeloze reacties gelezen, en maar besloten er in het geheel niet op te reageren. Doe je dat wel, dan richt het gespuis haar giftige pijlen op degene die het opneemt voor WIDM.

Maar ze staan erom bekend om alles naar beneden te schrijven, en af te breken wat ze maar kunnen.

Zo zullen ze precies hetzelfde over Star Trek schrijven, als dat toevallig weer te pas komt.

Ik vergelijk de term ''molloten'' tenminste op een opbouwend bedoelde manier met de term ''trekkies''. Beide dragen ze hun favoriete programma dan wel serie, op handen.

De enige die de vuilspuiters (zo reageren ze echter niet allemaal hoor) op Nu.nl de mond zou kunnen snoeren, is Janine zelf. Maar als ik haar was, zou ik het niet doen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #571 Gepost op: 10-12-2012, 14:37:45 »
...óf niet!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #572 Gepost op: 10-12-2012, 15:11:55 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #573 Gepost op: 10-12-2012, 18:54:36 »
In een café met fans. Dit klinkt naar meer... ::jaja::

Dat klinkt leuk idd.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #574 Gepost op: 10-12-2012, 18:56:38 »
Straks verslagen van de Perspresentatie op RTL Boulevard en Sbs Shownieuws he! #nietvergetentekijken

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #575 Gepost op: 10-12-2012, 18:57:53 »
Straks verslagen van de Perspresentatie op RTL Boulevard en Sbs Shownieuws he! #nietvergetentekijken

Jammer, dat moet ik missen. Maar er zal niet heel veel nieuws in zitten voor mij ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #576 Gepost op: 10-12-2012, 18:58:12 »
Straks verslagen van de Perspresentatie op RTL Boulevard en Sbs Shownieuws he! #nietvergetentekijken

Ohja! Dat wordt weer een avondje bankhangen. (Voor zover ik dat niet al van plan was)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #577 Gepost op: 10-12-2012, 19:07:40 »
Grappig, als er bij de voorbeschouwing van de eerste aflevering al een afvaller zit, hoeven we al meteen niet meer te kijken. Ik mag aannemen dat pas bij aflevering 2 de afvaller van de voorgaande aflevering zit.......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #578 Gepost op: 10-12-2012, 19:08:40 »
Grappig, als er bij de voorbeschouwing van de eerste aflevering al een afvaller zit, hoeven we al meteen niet meer te kijken. Ik mag aannemen dat pas bij aflevering 2 de afvaller van de voorgaande aflevering zit.......

Meestal wordt toch allen de eerste afl tot de executie vertoond??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #579 Gepost op: 10-12-2012, 19:24:19 »
Dat klopt. Wat zei te zien krijgen is volgens mij vergelijkbaar als dit: http://youtu.be/CIp43pIrPEc?t=44m (kijk het einde)