Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 167234 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #60 Gepost op: 3-01-2012, 20:25:57 »
Sinds een aantal jaar duren de opnames slechts twee weken dacht ik? Ik meen dat JP dat in een interview vertelde, twee jaar terug ofzo.
Maar het opstarten kost ook nog tijd, dus zijn ze drie weken onderweg.
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #61 Gepost op: 4-01-2012, 13:35:17 »
opstarten kost ook nog tijd

Voor de crew wel maar ik reken nu alleen de draaidagen.

En ik denk dat er op de 20e inderdaad iets gebeurd moet zijn. Kan even goed dat de crew toen bewust heeft gevraagd aan 3 mensen om te twitteren, of aan 2 en dat de 3e dan exit is waarbij ik zelf denk aan Dio.

Dat zou m.i. betekenen dat Dio in afl. 3 exit gaat. Of een massa/exit van de 3. Maar ik denk allereerst, i.t.t. Jelsir, dat we eerst de non twitteraars verliezen behalve dan mol Marit. Als ik Marion hoor dan komt er wel bijzonder weinig af qua inzichten ´´in de toekomst´´.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nick2011

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #62 Gepost op: 4-01-2012, 22:42:01 »
Zoals in dit filmpje http://www.widm.nl/s/wg  te zien is heeft Frits een vrijstelling bemachtigd, want hij zit naast Art bij de executie. Net zoals Pepijn vorig jaar in El Salvador

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #63 Gepost op: 4-01-2012, 22:47:04 »
Nee, hij heeft hem nog niet bemachtigd. Het kan namelijk ook anders uitpakken. Ligt aan de reactie van de groep

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #64 Gepost op: 4-01-2012, 22:52:10 »
Iedereem gaat ervan uit dat Frits de vrijstelling wint bi jde opdracht op de brug maar zoals Jos zei, het kan ook helemaal anders.

Frits is degene die de test het slechtst maakt en eigenlijk naar huis moet maar de groep moet beslissen over zijn lot door um bv terug te kopen. of iets iig om hem terug te halen.
Nu is idd de optie "er gaat niemand naar huis" heel goed mogelijk ineens.

Jos, je zet me in dubio. wat te doen met de Pool? Oei!!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #65 Gepost op: 4-01-2012, 22:56:36 »
Een heleboel opties:
1. Frits heeft een vrijstelling;
2. De groep beslist of Frits een vrijstelling heeft;
3. Frits heeft de test het slechtst gemaakt en wordt nu terechtgesteld;
4. Frits beslist over andermans vrijstelling;
5. De montage bedriegt ons;
6. Frits presenteert dit seizoen en kondigt dit aan tijdens de executie.

« Laatst bewerkt op: 4-01-2012, 23:00:14 door Lautjuh »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #66 Gepost op: 4-01-2012, 22:59:34 »
6 = ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #67 Gepost op: 4-01-2012, 23:39:29 »
Een heleboel opties:
6. Frits presenteert dit seizoen en kondigt dit aan tijdens de executie.
::rofl:: en Art gaat als enige kandidaat in de geschiedenis zijn titel van winnaar van WIDM proberen te verdedigen/prolongeren. (nu hij er toch is :P)

of optie 7: Art neemt de plek van Frits over en krijgt een rood scherm, iets wat hij nog nooit had meegemaakt :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #68 Gepost op: 4-01-2012, 23:51:09 »
en Art gaat als enige kandidaat in de geschiedenis zijn titel van winnaar van WIDM proberen te verdedigen/prolongeren

Eindelijk medestanders van mijn stelling in WIDM NIET  ::bravo::  ::rofl::  ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #69 Gepost op: 5-01-2012, 19:45:41 »
Umm, hier dan maar? :P
In de Televiziergids van volgende week staat een stukje over widm, met wat mogelijke spoiler info. Waar je uit kan opmaken dat er vanavond in elk geval wèl iemand afvalt.

Citaat van: Televizier 7 t/m 13 jan
Molloten (...) zaten bij de eerste aflevering (...) al direct op het puntje van hun stoel, toen presentator Art Rooijakkers de tien bekende kandidaten een moeilijk begaanbare gletsjer op stuurde. Eén BN'er moest al het veld ruimen (...). In deze tweede aflevering bestijgen de kandidaten een vreselijke trap, rijden ze strakke figuren over een grote asvlakte en moeten teamgenoten (...) elkaar iets duidelijk maken met rooksignalen. (...)
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #70 Gepost op: 5-01-2012, 20:01:48 »
Ik vermoedde al zoiets, dus heb in de pool wel ingezet op een exit. En we hebben dermate veel filmmateriaal gekregen dat het duidelijk is dat er een gevecht komt om een vrijstelling (die Frits wint) en het mij daarmee in die setting moeilijk leek om ook nog eens een jokerjacht te ontketenen. Dus daar heb ik 0 jokers ingevuld.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #71 Gepost op: 5-01-2012, 22:23:03 »
Misschien dat deze citaat uit het dagboek van Marion ons verder kan helpen:

"Je kunt rustig stellen dat ik binnen die 72 uur dat ik in WIDM zat, alles helemaal kapot heb geredeneerd"

16 mei zijn ze begonnen, dat betekent dat ze 19 mei uit het spel lag.
Waren er al tweets van voor 19 mei? Dat zal dus betekenen dat er tijdens het spel getweet werd..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #72 Gepost op: 5-01-2012, 22:28:27 »
16 mei zijn ze begonnen, dat betekent dat ze 19 mei uit het spel lag.

Dit is ongetwijfeld van haar uit gerekend, dus vanaf de dag van koffers inpakken tot weer uitpakken.

We leven nu met 1 overnachting achter de rug op 17 mei.

De bewuste 20 mei met 3 twitteraars komt eraan. Omdat Art zo duidelijk het 2e land aangaf dacht ik meteen: die 3 hebben wellicht in het vliegtuig alle gelegenheid gekregen om te twitteren. Dus het zegt dan niks over een exit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #73 Gepost op: 5-01-2012, 22:34:16 »
hmm oke oke, welke 3 twitteraars waren er de 20e dan?

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #74 Gepost op: 5-01-2012, 22:38:10 »
@lo

je hebt idd gelijk, iets verder lezen:

"Na een nacht in een deprimerend hotel, vloog ik de volgende ochtend om zeven uur terug naar huis,"


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #75 Gepost op: 5-01-2012, 23:41:12 »
Dat is ook wat ik dacht. 72 uur is 3 x 24 uur. Dat lijkt me  erg veel.

16: vliegen, 17: opzetten en kennismaking, 18: 2 opdrachten, 19: opdracht en naar huis?
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #76 Gepost op: 6-01-2012, 10:31:45 »
hmm oke oke, welke 3 twitteraars waren er de 20e dan?

Eigenlijk kun je wellicht concluderen, waren het er 4. Want Dio,Hadewych en Liesbeth op de 20e en Anne-M meteen 21e. Dus als ze van nacht 20 op 21 in een vliegtuig zaten naar dat verre zonnige land en alle gelegenheid kregen dan hebben ze toen los van elkaar op verschillende momenten getwitterd. Dat geeft dan juist aan dat deze 4 zeker erin blijven  ::rofl::

Het kan ook haast niet anders want dan zeker afl. 2 en 3 zijn er nog exits maar voor de 20e/21e krijg je deze 4 er niet 'mee weg'. Dan zou er exit zijn op 18, 19 en 20 plus 21 mei en houd je bijna alleen een finalegroepje over in dat nieuwe land, plus heb je nog MEER dan de helft van de afleveringen te gaan, beetje kale boel dan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #77 Gepost op: 6-01-2012, 11:53:06 »
16: vliegen, 17: opzetten en kennismaking, 18: 2 opdrachten, 19: opdracht en naar huis?
16: vliegen, 17: twee opdrachten, 18: één opdracht, executie:Marion,
19: afl 2, opdracht één: wandelen, 20: afl 2, opdracht twee: auto rijden en seinen, executie: Afvaller 2

Volgens mij bestaat aflevering 2 ook weer uit twee dagen. Als je het begin-shot van de teaser en het eindshot van de executie met elkaar vergelijkt, hebben meerdere mensen andere kleding aan. Neem bijvoorbeeld Dio en Marit. Je ziet ze beide tijdens de tussen shots ineens andere kleding aan hebben.

EDIT: Bij nader inzien kan het ook gewoon allemaal wel in één dag gepropt zijn en dat iedereen gewoon jassen en mutsen heeft op/aangedaan.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2012, 11:55:10 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #78 Gepost op: 6-01-2012, 12:03:37 »
16: vliegen plus, 17: twee opdrachten

16: vliegen plus opdrachten lijkt mij. Je bent in een paar uutjes al in IJsland en Frits was om 7.00u op televisie ofzo. Dus ze kunnen met gemak om 13.00u al de dropping hebben gehad. Dus de executie van Marion was vroeg op de 17e en afl 2. volgt 1 dag later alweer executie 2 denk ik, dus dat is dan de avond van de 18e.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #79 Gepost op: 6-01-2012, 12:11:24 »
16: vliegen plus opdrachten lijkt mij. Je bent in een paar uutjes al in IJsland en Frits was om 7.00u op televisie ofzo. Dus ze kunnen met gemak om 13.00u al de dropping hebben gehad. Dus de executie van Marion was vroeg op de 17e en afl 2. volgt 1 dag later alweer executie 2 denk ik, dus dat is dan de avond van de 18e.

16: vliegen + droppingopdracht + gletsjeropdracht, 17: brug-paintballopdracht + executie:Marion?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)