Auteur Topic: Veilingitems voor de MolFanDag  (gelezen 180493 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #380 Gepost op: 12-03-2012, 22:07:37 »
Kan iemand misschien zeggen wat onder de 20 euro ongeveer gaat kosten???

Ik hoop dat je begrijpt dat het principe van een veiling omvat, dat er geen maximale prijs IS!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #381 Gepost op: 12-03-2012, 22:18:17 »
Ik hoop dat je begrijpt dat het principe van een veiling omvat, dat er geen maximale prijs IS!

ja dat snap ook maar ik bedoel meer ongeveer he

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #382 Gepost op: 12-03-2012, 22:38:21 »
Kan iemand misschien zeggen wat onder de 20 euro ongeveer gaat kosten???

Ik denk niks.. Denk dat je toch wel aan een minimum moet denken van zo'n 35 euro voor die kurk bordjes.. Maar dat is best wel natte vinger werk.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #383 Gepost op: 12-03-2012, 22:38:59 »
Vind het trouwens wel jammer dat de enveloppen + foto's (afl 1) niet worden geveild..  :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #384 Gepost op: 12-03-2012, 22:43:21 »
Ik denk niks.. Denk dat je toch wel aan een minimum moet denken van zo'n 35 euro voor die kurk bordjes.. Maar dat is best wel natte vinger werk.


ach ik zie het dan daarwel ik wil gwn iets hebben

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #385 Gepost op: 12-03-2012, 22:56:56 »
@MFD-crew
Wat is 'een tekening van de driebruggenopdracht'? Heb ik die gemist of komt die niet in de serie voor?
En 'een leeg schildersdoek met een handtekening van Art', wordt daarmee het 'JONGENS, beeld deze schilderijen uit'-schilderij bedoeld of een 'gewoon' leeg schildersdoek?
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #386 Gepost op: 12-03-2012, 22:58:07 »
@MFD-crew
Wat is 'een tekening van de driebruggenopdracht'? Heb ik die gemist of komt die niet in de serie voor?

Ik wou het NET vragen! Ik kan me niet herinneren dat ze bij die opdracht een tekening hadden..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #387 Gepost op: 12-03-2012, 23:45:06 »
Vind het trouwens wel jammer dat de enveloppen + foto's (afl 1) niet worden geveild..  :(


"foto's van de Dakota-opdracht"  Ik weet niet of je weet wat een Dakota is maar een Dakota is een vliegtuig. Dit zijn dus de foto's van afl 1, de allereerste opdracht. Ze worden dus wel geveild
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #388 Gepost op: 12-03-2012, 23:50:47 »
@MFD-crew
Wat is 'een tekening van de driebruggenopdracht'? Heb ik die gemist of komt die niet in de serie voor?
En 'een leeg schildersdoek met een handtekening van Art', wordt daarmee het 'JONGENS, beeld deze schilderijen uit'-schilderij bedoeld of een 'gewoon' leeg schildersdoek?


De tekening van de 3-bruggenopdracht is niet in beeld geweest, heb de opdracht terug bekeken er er is niks te zien wat op een tekening moet lijken.
Wat betreft het "lege schildersdoek", ik gok idd op een echt leeg doek en dus niet op het volgeschreven doek van Art.Ik snap de verwarring want het volgeschreven doek is wel in beeld geweest en het lege niet. Het lege doek zou wel kunnen dienen voor de handtekeningen van iedereen. Die van Art staat er dan al op.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #389 Gepost op: 13-03-2012, 07:07:38 »
"foto's van de Dakota-opdracht"  Ik weet niet of je weet wat een Dakota is maar een Dakota is een vliegtuig. Dit zijn dus de foto's van afl 1, de allereerste opdracht. Ze worden dus wel geveild

Jaa dat weet ik. Maar dan is die er zeker later aan toegevoegd, of hb ik m over ht hoofd gezien.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #390 Gepost op: 13-03-2012, 11:11:01 »
Had je inderdad over het hoofd gezien, want dit stond erbij.

Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #391 Gepost op: 13-03-2012, 14:05:50 »
Je kan vanaf morgen toch boekenweekgeschenk kopen om zo gratis met de trein te reizen ???

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #392 Gepost op: 13-03-2012, 16:54:21 »
Je kan vanaf morgen toch boekenweekgeschenk kopen om zo gratis met de trein te reizen ???
Bijna goed; je kan vanaf morgen een boek kopen waarbij je een boekweekgeschenk cadeau krijgt  ;D Het moet wel van een Nederlandse schrijver zijn.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #393 Gepost op: 13-03-2012, 17:08:05 »
Lezen is een vak apart..............


Citaat
Het wordt tijdens de Boekenweek cadeau gedaan door de boekhandel bij aankoop van ten minste € 12,50 aan Nederlandstalige boeken en is ook als e-boek en als luisterboek beschikbaar.

Maar dit staat dus ook weer allemaal in het verkeerde topic..........

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #394 Gepost op: 13-03-2012, 17:19:23 »
Bijna goed; je kan vanaf morgen een boek kopen waarbij je een boekweekgeschenk cadeau krijgt  ;D Het moet wel van een Nederlandse schrijver zijn.
Ik kreeg vorig jaar te horen dat het ook geen non-fictie mag zijn (dus het moet een roman zijn)... behalve als je vervolgens de verkoopster lief aan kijkt.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #395 Gepost op: 13-03-2012, 17:25:26 »
Zoals Jos aangaf...praten over het boekenweekgeschenk moet in een ander topic...bv het meereis topic ofzo want het boekenweekgeschenk zit niet bij de veilingitems en daar gaat dit topic wel over.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #396 Gepost op: 13-03-2012, 19:50:04 »
Weet iemand hoe lang Tim ongeveer is?
Ik zou uitgaan van iets als 1,80 m ongeveer, misschien iets minder.

Die schatting baseer ik op de beelden van zijn executie in aflevering 8 waar het er op lijkt dat hij en Art even lang zijn...en laat Art nou vorig jaar op de fandag zijn geweest. Mijn foto met hem verraadt dat hij dan ongeveer 1,80 m moet zijn, misschien iets minder, dus wat mij betreft geldt dezelfde schatting dan ook voor Tim.

Maar ik zou zeggen, zorg dat je bij de eerste meet en greet Tim benadert, probeer een foto te regelen en kijk daarop of jullie even lang zijn. Als dat zo is dan zal het wel goed zijn.

En zo niet, dan kan het nog steeds een leuk item zijn. Zo héél nauw zal het lijkt mij ook niet komen toch? Ten slotte was het vrouwenkleding die door een man gedragen werd dus tja ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #397 Gepost op: 14-03-2012, 03:42:38 »
Ik zou uitgaan van iets als 1,80 m ongeveer, misschien iets minder.

Tim is echt precies net zo groot als ik. ;D En ik ben 1,75. ::jaja::

Offline wiebe98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #398 Gepost op: 14-03-2012, 22:01:58 »
Dit is mijn enige molitem zelfgemaakt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #399 Gepost op: 15-03-2012, 20:37:08 »
Zo heb je toch een leuke herinnering aan het seizoen. En wel nog een dieniemand anders heeft, want je hebt dit zelf gemaakt.


Ik hoop overigens dat degenen die speciaal voor de veiling naar de Molfandag komen, niet teleurgesteld worden wanneer ze niets kunnen bemachtigen. Ik bedoel ermee te zeggen: de Molfandag houdt zoveel meer in dan alleen de veiling.