Auteur Topic: WIDM waarschijnlijk niet in 2004  (gelezen 3141 keer)

Offline Floortje

  • Forumlid
WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Gepost op: 16-05-2003, 23:03:14 »
heel slecht nieuws...
er word bij de publieke omroep op het moment sterk bezuinigd, zoals jullie waarschijnlijk wel weten.
bij de vergaderingen van vandaag is er veel gesproken over widm
mijn vader was bij deze vergaderingen

het programma kost veel meer geld dan het opleverd, dat komt doordat er veel minder kijkers zijn dan vorige jaren.

het is nu bijna zeker dat er in 2004 GEEN widm meer komt
in belgie is er weleens een ''pauze'' geweest
misschien dat dat hier ook gebeurd
dan komt er in 2005 wel weer een widm
Hier ziet de avro wel wat in

er werd ook voorgesteld om de serie in 2004 maar 6 of 7 afleveringen te laten hebben
hoewel dit een redelijk idee is, lijkt de avro hier niks voor te voelen

wie is de mol is een programma dat misschien wat meer past bij het ''imago'' van nederland 2
daarom werd er ook voorgesteld om het daar uit te zenden, om 20.30. Zo zou widm meer kijkers kunnen trekken.

Helaas zijn de geldproblemen zo ernstig dat de avro widm het liefst helemaal ziet verdwijnen van de tv.

Dat vinden wij natuurlijk niet leuk!  :'(
daarom is het belangrijk dat je even een boodschap achterlaat op het speciale topic, waarvan alle berichten naar de avro gezonden worden.

WIJ WILLEN WIE IS DE MOL IN 2004


{edit: titel topic verduidelijkt}







« Laatst bewerkt op: 17-05-2003, 04:12:36 door Malcolm »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Slecht nieuws!
« Reactie #1 Gepost op: 17-05-2003, 00:54:31 »
Oh ik lees verkeerd, never mind.







« Laatst bewerkt op: 17-05-2003, 00:55:13 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #2 Gepost op: 17-05-2003, 10:51:03 »
als ik zeker zou weten dat er een nieuwe mol komt in 2005, dan zou ik niet maken van dat ene sabbatjaar, het kan idd een positief effect hebben op de kijkcijfers







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #3 Gepost op: 17-05-2003, 11:54:08 »
Er werd voorgesteld om het 6 of 7 afleveringen te laten duren.
Whahaha zou ik zo zeggen.

In plaats van elke week iemand te elimineren en het gewoon 9 afleveringen te laten duren zoals normaal :)








Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #4 Gepost op: 17-05-2003, 14:50:58 »
 :'( :'( :'( :'( :'(
Dit is een ramp!!!
We moeten onmiddellijk iedereen die we kennen overhalen om naar WIDM te kijken, NU!!!!







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #5 Gepost op: 17-05-2003, 15:39:53 »
Aangezien mijn onderschrift hier al sinds mijn aanmelding hetzelfde zegt, kan ik niet achterblijven, en sluit ik me van harte hierbij aan. Ik heb een heleboel vriendjes meegebracht. Kijk maar: :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'(

Die zeggen allemaal dat er een 5e serie moet komen.








Groenenman

  • Gast
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #6 Gepost op: 17-05-2003, 18:26:47 »
Ik heb ook vrienden meegenomen en zo zien ze er uit na het lezen van dit topic

 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #7 Gepost op: 18-05-2003, 11:01:30 »
ik heb ook wat vriendjes meegebracht

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #8 Gepost op: 18-05-2003, 20:17:54 »
hoi,
Wie is de mol moet gewoon in 2004. Ik zelf heb nog enorm veel ideeeen en hun dus vast ook! Bezuinig toch op andere programa's.Niet op WIDM







Eindelijk...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #9 Gepost op: 19-05-2003, 10:39:59 »
idd giorgo
ze moeten maar bezuinigen op ''Nederland in beweging''
en dat soort bullshit   ::)







« Laatst bewerkt op: 19-05-2003, 17:13:45 door Floortje »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM waarschijnlijk niet in 2004
« Reactie #10 Gepost op: 19-05-2003, 13:31:23 »
WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL, WIJ WILLEN DE MOL!!







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...