Auteur Topic: CMC II: vragen en commentaar-topic  (gelezen 33030 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #60 Gepost op: 28-05-2003, 21:58:58 »
Heee Daisy cool dat jij het wilt doen zeg! Hoop dat je het net zo leuk maakt als Chriz heeft gedaan ;).

Ik weet niet precies hoe je erop kwam mij bij de (duo)presentatie te zetten, maar ik vind het wel heel leuk! ;D Maar krijgen wij als presentatoren dan wel ook enige interactie of valt dat echt niet te regelen...? :-X Want dat is natuurlijk wel het leuke van kandidaat zijn, dat je toch ook echt invloed hebt op het verloop...

Goed, ik denk dat ik wel redelijk 'bekend' ben bij iedereen :P maar ik zal me als eventuele presentatrice of reservekandidaat dan toch maar ff voorstellen... Ik ben dus Annemieke, das ook mn echte naam, kword ook wel Miekje oid genoemd... heb geen echt boeiende andere nickname. Ik ben 17 (in september jarig) en ik ben een paar dagen geleden geslaagd voor mijn eindexamen :D! Komend jaar ga ik Grieks en Latijn studeren in Nijmegen. Mijn hobby's zijn toneelspelen in allerlei vormen (alleen zonder al te veel zang want ik kan echt niet zingen :-X) en kletsen/ bellen/ mailen/ msnen/ forummen ;D ben ik errug verslaafd aan, kvind gewoon alles wat enigszins gezellig en sociaal is altijd wel leuk! Ik kan dan ook een behoorlijke spraakwaterval zijn (zie je, dit bericht wordt ook alweer lang :-X). Ben alleen niet bepaald sportief of muzikaal :-[.

Volgende week vrijdag vind ik goed als begindatum, wat vakantie betreft, tsja, das mss wel wat onhandig... als iedereen even zegt wanneer ie weg is? Ik van 4 tot 14 juli (geloof ik... tis nog niet hemaal geregeld :-[).
edit: jullie hadden er al iets op bedacht zie ik :)

Alvast veel succes Daisy! Maarre als Chriz een 'special kandi' is, is ie natuurlijk wel een stuk verdachter... 8) En het zou dan wel heejl errug sneu zijn als ie al vroeg zou afvallen, dus moet je 'm eigenlijk vrijstellingen gaan geven of zo, haha! ;D Maar dat is dan weer zo oneerlijk. Naja jullie komen er vast wel uit.







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 22:00:21 door Annemieke »

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #61 Gepost op: 28-05-2003, 22:04:04 »
Ik ga van 11 tot 25 juli op vakantie







Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #62 Gepost op: 28-05-2003, 22:08:43 »
Kijk, als we volgende week vrijdag beginnen, zijn we op 11 juli al weer een stuk verder, en dan is de kans vrij groot dat je een beetje weet wie de mol is. Ik denk dat ik sowieso vrijdag 5 juli schrap, en eventueel kunnen we eind juli nog 1x een datum schrappen, 26 juli ofzo, ligt eraan wanneer het meerendeel weg is, en er zijn er natuurlijk alweer een paar afgevallen.

@ Annemieke >>> Chriz kent het spel natuurlijk wel een beetje, dus ik verwacht eigenlijk dat hij gaan winnen, of op zijn minst in de finale komt  ;D Maar misschien is hij de mol wel, zodra ik 10 kandis heb ga ik loten.








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #63 Gepost op: 28-05-2003, 22:15:19 »
misschien kun je rond 18 juli wat laten vallen







Eindelijk...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #64 Gepost op: 28-05-2003, 22:17:46 »
Heej mensen volgende week vrijdag is (goed dus). Ik ga pas in augustus op vakantie, geen idee hoe ver we dan zijn, geen idee of ik er dan nog in zit. In ieder geval ben ik ergens de tweede week van augustus ofzo weg. Weet het nog niet, weet ook nog niet waarheen of hoe lang of hoe duur of wat dan ook ;) .








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #65 Gepost op: 28-05-2003, 22:19:33 »
Een beetje snel rekenen, dan zijn we net klaar. Hier gaat gewoon elke aflevering er 1 kandidaat uit, dus geen afleveringen zonder exits.








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #66 Gepost op: 28-05-2003, 22:21:42 »
oh dat is lekker.
Ik hoor alles wel. Ik merk ut wel

Zie jullie allen vrijdag







Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #67 Gepost op: 28-05-2003, 22:24:37 »
Voorlopig staan de volgende mensen vast:
Annuh, groenenman, maapie, giorgio, juultjuh, chriz, lc en intikker.

Wie er nog bij wil moet het maar zeggen, ik heb 2 halve solicitaties gezien. Je hebt nog 6 dagen de tijd, maar vol is vol!  :-X Mocht er dan nog plek over zijn, kijk ik wie de eerste rezerve is (volgens mij Annemieke).







« Laatst bewerkt op: 28-05-2003, 22:26:21 door Daisy »

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #68 Gepost op: 28-05-2003, 22:26:45 »
yes! Ik sta vast.
Ik zie jullie vrijdag. Morgen lekker kermis







Eindelijk...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #69 Gepost op: 28-05-2003, 22:36:12 »
En hoe zit het nu precies met de presentatie, wat had je daarvan in gedachten Daisy?








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #70 Gepost op: 28-05-2003, 23:59:18 »
Zet mij ook maar vast hoor Daisy.. Heb nog geen vakantie plannen dus voorzie geen problemen! Zal me even voorstellen. Ik ben dus ville. Mijn nickname was altijd villeneuve27 wat verwijst naar de vader van jacques villeneuve. Gilles reed altijd met nummer 27 vandaar. Is in de loop der tijd ville geworden.
Ik ben vrouw, 23 jaar en werk vier dagen per week. Daarnaast doe ik aan wakeboarden en houd ik van stappen, winkelen etc. Ben veel op het forum, zeker ten tijden van de mol. Ik ben woonachtig in Utrecht en volgens mij was het dat wel zo'n beetje...








don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #71 Gepost op: 29-05-2003, 00:01:25 »
Worden we nog aan een selectieprocedure onderworpen??  ::) :P







Life's a riddle, keep answering the questions...

Groenenman

  • Gast
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #72 Gepost op: 29-05-2003, 09:03:12 »
Ik ben van 27 juni t/m 4 juli op vakantie en ook nog van 13 juli t/m 25 juli (dacht ik)









Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #73 Gepost op: 29-05-2003, 09:55:07 »
Nee hoor  ;D Ik verwacht dat jullie allemaal netjes op tijd jullie lijstjes inleveren  ;D. Ville, I count you in  :)








maapie

  • Gast
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #74 Gepost op: 29-05-2003, 10:40:17 »
Ik ben ook weg van 11 juli tot 25 juli. (leuk dat ik al vast sta!)








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #75 Gepost op: 29-05-2003, 11:26:53 »
Maapie waar ga je heen??








Eindelijk...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #76 Gepost op: 29-05-2003, 13:11:30 »
maar ik zal me als eventuele presentatrice of reservekandidaat dan toch maar ff voorstellen... Ik ben dus Annemieke, das ook mn echte naam, kword ook wel Miekje oid genoemd... heb geen echt boeiende andere nickname. Ik ben 17 (in september jarig) en ik ben een paar dagen geleden geslaagd voor mijn eindexamen :D! Komend jaar ga ik Grieks en Latijn studeren in Nijmegen. Mijn hobby's zijn toneelspelen in allerlei vormen (alleen zonder al te veel zang want ik kan echt niet zingen :-X) en kletsen/ bellen/ mailen/ msnen/ forummen ;D ben ik errug verslaafd aan, kvind gewoon alles wat enigszins gezellig en sociaal is altijd wel leuk! Ik kan dan ook een behoorlijke spraakwaterval zijn (zie je, dit bericht wordt ook alweer lang :-X). Ben alleen niet bepaald sportief of muzikaal :-[.

Goed, dan stel ik me ook even voor. Ik ben D**n, maar noem me gewoon maar Daan (dat spreekt makkelijker uit) of een van mijn bijnamen,de volledige lijst is verkrijgbaar bij Annemieke. Ik ben 13 jaar, zit in de crew van WieIsDeMol.Com en ik zit/zat in de organisatie van Mol OnLine, ik probeer dus zoveel mogelijk te doen voor de site. Mijn internet doet op het moment niks, reden onbekend, dus ik zal proberen op andere manieren hier te kunnen komen. Daisy, ik wil altijd wat voor je doen als het moet, je zegt het maar. Ik presenteer mol-series (ja, ik heb wat ervaring) het liefst met de harde hand a la Michiel DeVlieger, "de host is je vijand, niet je beste vriend".
Veel suc6 kandidaten, en natuurlijk... mol!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #77 Gepost op: 29-05-2003, 13:14:44 »
Bedankt daan. Ik zal mijn best doen en hoop dat je iedere keer aanwezig kunt zijn







Eindelijk...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #78 Gepost op: 29-05-2003, 13:15:57 »
Ik heb er zin in :D








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC II ft. Daisy
« Reactie #79 Gepost op: 29-05-2003, 13:16:56 »
Ik heb er ook zin in. Begint het nou morgen of volgende week??







Eindelijk...