Auteur Topic: [Column] 'Internetquiz' door Matthijs  (gelezen 9535 keer)

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Internetquiz' door Matthijs
« Reactie #20 Gepost op: 27-03-2012, 23:59:12 »
@Mr. Molska: Vind ik ook! Ik neem aan dat jij ook op die datum jarig bent? Oh en trouwens, is je username afgeleid van een rapper?
@molvankaas: Vooral ook omdat ik had verwacht dat twee anderen veel meer kans maakte. Gek genoeg dacht ik dat degene die ouder waren daardoor ook alle seizoen hadden gezien en meer kennis hadden en daardoor sneller zouden zijn met opzoeken, etc. Je ziet me ook tegen de man links van me zeggen dat ik denk dat hij 't groene scherm krijgt. En dat kreeg hij niet. Heel erg raar was dat.
Kennis is macht.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Column] 'Internetquiz' door Matthijs
« Reactie #21 Gepost op: 28-03-2012, 08:17:07 »
Hoeveel vragen had je goed en hoeveel punten had je?
Omdat ik vorig jaar ook had meegedaan met de quiz, en toen alleen de makkelijkste vraag goed had :-[
Je kan nog alle molfeitjes uit je hoofd kennen, als de rest opzoeken  niet lukt ben je nergens...
...óf niet!

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Internetquiz' door Matthijs
« Reactie #22 Gepost op: 28-03-2012, 20:24:01 »
Het is wel grappig, want ik heb je volgens mij dit jaar ook op de fandag gespot :)
Ik had 19.5 punten en de nummer 2 zat er niet heel veel onder, dus ik had geluk. Ze zijn wel aardig streng, had een vraag van 8 punten halfgoed (er moesten twee namen worden ingevuld, had er eentje goed) en die was afgerekend. Ook was ik niet specifiek genoeg over wat er gebeurde op Plaza de Toros (Ronda, Spanje). Ik schreef: laatste opdracht voor de finale van WIDM 12. Goede antwoord: Finale/ontknoping WIDM 12. 
Had overigens 2 vragen niet ingevuld, omdat ze te moeilijk waren + te weinig tijd.
Kennis is macht.