Auteur Topic: MOLDAG na portugal herhalingen?  (gelezen 1535 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
MOLDAG na portugal herhalingen?
« Gepost op: 9-06-2003, 22:18:44 »
Dat lijkt me nou nog eens een strak plan!
Meer mensen die t hier mee eens zijn????



(begin George maar vast uit te nodigen)







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #1 Gepost op: 9-06-2003, 22:59:47 »
Tuurlijk, goed plan! Nooit genoeg MFD's :D







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #2 Gepost op: 10-06-2003, 10:20:40 »
wanneer zijn die herhalingen precies? :-[








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #3 Gepost op: 10-06-2003, 10:28:35 »
maandag 23 juni beginnen ze om 9.50u








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2003, 10:39:54 »
Aan de ene kant lijkt het me een ontzettend leuk idee (je moet toch WAT in het molloze tijdperk?) Aan de andere kant kost dit volgens mij opnieuw vele maanden voorbereiding. Immers: de molfandag 2003 stond ook al heel erg lang vóór aanvang van de nu afgelopen serie gepland (zeg maar gewoon, vanaf het moment dat bekend was dat serie 4 er zou komen). Tel vanaf het moment dat het plan op tafel komt maar gerust enkele maanden voor de voorbereiding ervan, en je zit alweer zo ongeveer in december, misschien wel januari.

Ik ben wat dat betreft misschien een zwartkijker, maar ik denk niet dat het zal lukken om de bijbehorende kandidaten allemaal weer op te trommelen voor zo'n dag.

Kijk maar eens naar het topic, waarin Ron, Ferdi, René, Juliën, en tot nu toe een enkele keer Elise vragen hebben beantwoord, tot diep in de nacht. Ik heb diep respect voor de enorme energie waarmee die kandidaten dat doen. Daar ontbreekt NU al de andere helft van de kandidaten. Hoewel ze nog steeds welkom zijn natuurlijk.

Zo'n molfandag is denk ik alleen maar leuk als je die bijbehorende kandidaten zo ver kunt krijgen om eveneens opnieuw te komen.

Kijk, dat het programma leeft bij de liefhebbers, dat staat wel vast. Eigenlijk vind ik het een reden te meer voor de AVRO, om toch maaar weer met een nieuwe reeks te komen.

Maar als er zo'n dag komt: count me IN!!!!








« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 10:53:32 door bodejosm43 »

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #5 Gepost op: 10-06-2003, 11:42:45 »
maandag 23 juni beginnen ze om 9.50u
Thnx Anne!!! En dan elke maandagochtend??

Tsja Jos, er zullen dan idd minder kandidaten zijn (George zal sowieso wel niet komen Linda, hij vond de fandag vorig jaar niet echt leuk...), maar als er genoeg fans zijn (en heel mss Angela ofzo...?? hoop hoop) kan het toch ook hartstikke leuk zijn...

Ik zou zeggen: als het mogelijk is... dan zeer zeer zeer graag...!!!
Maar kan me idd wel voorstellen als het niet mogelijk zou zijn :-\.








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #6 Gepost op: 10-06-2003, 11:47:04 »
Thnx Anne!!! En dan elke maandagochtend??

Tsja Jos, er zullen dan idd minder kandidaten zijn (George zal sowieso wel niet komen Linda, hij vond de fandag vorig jaar niet echt leuk...), maar als er genoeg fans zijn (en heel mss Angela ofzo...?? hoop hoop) kan het toch ook hartstikke leuk zijn...

Ik zou zeggen: als het mogelijk is... dan zeer zeer zeer graag...!!!
Maar kan me idd wel voorstellen als het niet mogelijk zou zijn :-\.

ja, dan elke maandagochtend

Het zou natuurlijk leuk zijn, zo'n MFD, maar het valt ook nog eens in de vakantie denk ik (wij hebben laat vakantie dit jaar ik weet niet hoe het met de rest zit).








Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #7 Gepost op: 10-06-2003, 13:47:59 »
ik weet t.... ik weet t!!!


Ik wil ook echt niks tekort doen aan de organisatie van die dagen hoor!! maar een afgeslankte versie zou toch een optie kunnen zijn evt?

tis per slot van rekening ook maar een herhaling... ik bedoel maar te zeggen dat t leuk zou zijn om IETS te doen! en dat George niet komt weet ik ook wel.. maar ja, dromen mag altijd niet dan?







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #8 Gepost op: 10-06-2003, 14:18:37 »
misschien kunnen jullie zelf wat op poten zetten.....








maapie

  • Gast
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #9 Gepost op: 10-06-2003, 14:46:25 »
Georhoorge, georhoorge, gehoooooooooooooooooorrrrgeeeeeee!!!!!!! ;D








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:MOLDAG na portugal herhalingen?
« Reactie #10 Gepost op: 14-06-2003, 18:21:31 »
ik weet t.... ik weet t!!!


Ik wil ook echt niks tekort doen aan de organisatie van die dagen hoor!! maar een afgeslankte versie zou toch een optie kunnen zijn evt?

tis per slot van rekening ook maar een herhaling... ik bedoel maar te zeggen dat t leuk zou zijn om IETS te doen! en dat George niet komt weet ik ook wel.. maar ja, dromen mag altijd niet dan?
Ja, Linda, eigenlijk heb je wel een beetje gelijk. Een ontmoeting, onafhankelijk van een lopende serie, daar zie ik wel wat in. Maar het zal dan wel een beetje centraal moeten gaan gebeuren. Misschien iets om elk half jaar iets te organiseren, bijvoorbeeld ergens een etentje of zoiets. Maar dan met de nadruk op de fans, en minder op de kandidaten. Maar die laatsten blijven natuurlijk van harte welkom!







« Laatst bewerkt op: 14-06-2003, 18:23:28 door bodejosm43 »