Auteur Topic: [Warper] Mollenvanger21  (gelezen 29202 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #60 Gepost op: 12-05-2012, 18:44:28 »
ja, ik vind hem leuk! :)
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #61 Gepost op: 12-05-2012, 18:46:29 »
ik ook maar ik vind het vooral veul voorraad ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #62 Gepost op: 12-05-2012, 18:50:55 »
ik ook maar ik vind het vooral veul voorraad ::)
Whaha ze komen uit zo'n 10 pack (wat veul goedkoper is dan een normaal 4 pack :P)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #63 Gepost op: 13-05-2012, 00:06:01 »
* Dolfie geeft een pak vouwblaadjes aan MV21

Kun je morgen lekker fröbelen :)

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #64 Gepost op: 24-05-2012, 17:14:21 »
Korte toelichting op mijn tekening:

Daar issie dan, ik heb me deels laten inspireren door de korintische bouwstijl (zie je ook bepaalde dingen uit terug) en verder heb niet 1 zuil maar 2 neergezet die een timpaan dragen waarop bepaalde gebeurtenissen en typisch Griekse dingen uit het Griekse heden en verleden te zien zijn. (Sirtaki dansers HOPPA! De spelen en EK voetbal kampioen 2004, de crisis uit 2012 en de stelling vann Pythagoras, want ja een timpaan is tenslotte een driehoek :P

Oja die Piramide die staat er ter ondersteuning van de zuilen. We komen als Time Warpers ook letterlijk vanuit de piramide 'tussen' de zuilen terecht. En aangezien Griekenland 'op omvallen staat' is een extra steuntje altijd handig! :P

Ik heb er ruim 2 uur aan zitten schetsen en tekenen dus ja ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb bewust een beetje zitten schetsen zonder al te veel kleur, aangezien je de Griekse toekomst momenteel 'grauw en somber' moet inzien. (en bij voorbaat mijn excuses bij de zuilen en op sommige andere plekker is er een beetje weggevallen, maar dat ligt aan de scanner denk ik)
« Laatst bewerkt op: 24-05-2012, 17:30:31 door mollenvanger21 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #65 Gepost op: 24-05-2012, 17:32:14 »
2 uur ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #66 Gepost op: 24-05-2012, 17:36:39 »
2 uur ::oink::

ja, anders zou die piramide omvallen, dat moet erg nauwkeurig ::jaja::

Ik vin em  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #67 Gepost op: 24-05-2012, 17:42:54 »
2 uur ::oink::
Ja serieus, gummen schetsen, weer schetsen en weer gummen :P de tijd vloog werkelijk om. Ook wel lekker om na alle schoolstress even met iets anders bezig te zijn.
 
Maar belangrijkste: hij is weer gesigneerd! :P (op de Time Warpers fandag kunnen ze worden geveild, een echte originele mollenvanger!)

Is trouwens de 2e keer op rij dat Lukie met verbazing reageert op een knutselwerkje van mij eerst: ik citeer:

wc papier ::oink::

en vandaag:

2 uur ::oink::
« Laatst bewerkt op: 24-05-2012, 17:49:47 door mollenvanger21 »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #68 Gepost op: 24-05-2012, 17:50:12 »
maar maar maar.. bij de stelling van Grote Vriend Pyt zijn de a, b en c de zijden, niet de hoeken.. :-\\

Hoeveel verwacht je zo te gaan ophalen per mollenvangertje? :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #69 Gepost op: 24-05-2012, 17:56:54 »
maar maar maar.. bij de stelling van Grote Vriend Pyt zijn de a, b en c de zijden, niet de hoeken.. :-\\

Hoeveel verwacht je zo te gaan ophalen per mollenvangertje? :P

 ::rofl::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #70 Gepost op: 24-05-2012, 18:00:33 »
maar maar maar.. bij de stelling van Grote Vriend Pyt zijn de a, b en c de zijden, niet de hoeken.. :-\\

Hoeveel verwacht je zo te gaan ophalen per mollenvangertje? :P
Het gaat om het geld, niet om de knikkers  ::) En MV is geen kei in wiskunde ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #71 Gepost op: 24-05-2012, 18:05:59 »

Ik heb er ruim 2 uur aan zitten schetsen en tekenen dus ja ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
komt mij enorm over als een drogreden
om dan exact te zijn "Ad misericordiam "

Citaat
Ad misericordiam (beroep op medelijden)
 
Dit is proberen iemand te overtuigen door een beroep te doen op zijn medelijden.
 "Maar ik heb drie jaar aan dit rapport gewerkt, dus je moet me gelijk geven."
"Hij moet wel goed worden beoordeeld, ik heb er 2 uur aan zitten werken.."  ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #72 Gepost op: 24-05-2012, 18:07:11 »
komt mij enorm over als een drogreden
om dan exact te zijn "Ad misericordiam "
 "Hij moet wel goed worden beoordeeld, ik heb er 2 uur aan zitten werken.."  ::)
Whaha   ::rofl:: wil je nu mensen overtuigen mij onderaan te zetten ofzo? omdat het nu lijkt alsof ik smeek om een goede beoordeling  ::) Ik heb dat iig niet met die intentie er neer gezet ;) (ik was gewoon blij dat ik klaar was)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #73 Gepost op: 24-05-2012, 18:08:19 »
Whaha wil je nu mensen overtuigen mij onderaan te zetten ofzo? omdat het nu lijkt alsof ik smeek om een goede beoordeling  ::) Ik heb dat iig niet met die intentie er neer gezet ;) (ik was gewoon blij dat ik klaar was)
waarom dan wel ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #74 Gepost op: 24-05-2012, 18:09:24 »
waarom dan wel ::)
Zie bovenstaande, heb de post al ge-edit ;) ik was blij dat ik klaar was. Ik had dat idee in mijn hoofd, maar wilde het goed uitwerken alleen verwachtte niet dat dat zo lang ging duren ;) En nu jij weer! :P
« Laatst bewerkt op: 24-05-2012, 18:12:14 door mollenvanger21 »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #75 Gepost op: 24-05-2012, 18:15:25 »
Zie bovenstaande, heb de post al ge-edit ;) ik was blij dat ik klaar was. Ik had dat idee in mijn hoofd, maar wilde het goed uitwerken alleen verwachtte niet dat dat zo lang ging duren ;)
oke, sorry maar als je eenmaal op drogredenen gaat letten kom je ze ook overal tegen

Ik vond het in de geval ook enorm overkomen als een sympathie vragende melding ;)

Maar je had niet moeten reageren op mijn reactie, ik zat je gewoon te plagen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #76 Gepost op: 24-05-2012, 18:18:43 »
oke, sorry maar als je eenmaal op drogredenen gaat letten kom je ze ook overal tegen

Ik vond het in de geval ook enorm overkomen als een sympathie vragende melding ;)

Maar je had niet moeten reageren op mijn reactie, ik zat je gewoon te plagen
Ja daarom begon ik mijn eerste reactie ook met whahah  ::rofl:: omdat ik het grappig vond dat je juist dat erin zag, terwijl dat totaal niet de insteek was van dat zinnetje. 

En toen dacht ik hey, het blijft wel een tacktisch spelletje, dus misschien is dit wel een manier om mij eruit te werken :P (als je eenmaal in een spel zit, ga je in alles wat zien)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #77 Gepost op: 24-05-2012, 19:39:47 »
Ik vind het super ding. Ik ga wel vol ongeduld zitten wachten tot Jan Klaassen er uit te voorschijn komt ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #78 Gepost op: 31-05-2012, 01:00:48 »
Nou dit is dus het verhaal ‘Aquarius Karbonkel Ceasar’, beter bekend als AKC. Op het eerste oog niet echt de knapste god die er rondloopt he? Nee dat klopt. Sterker nog, deze voldoet totaal niet aan het ideaalplaatje van het Romeinse Schoonheidsideaal. AKC werd door iedereen verguisd, hij was lelijk, hij stond, mensen vonden hem maar een zwerver. De mooie mensen van het Romeinse schoonheidsideaal verafschuwden hem. Hij drinkt de hele dag maar alcohol, kijkt naar voetbalspelen, is onbetrouwbaar en valt vrouwen lastig. Dat onbetrouwbare klopt wel, want hij bleek ooit eens de spil te zijn geweest in een groot Italiaans omkoopschandaal, iets wat hij zijn hele leven met hem meedroeg. Echt verre van een god, zou je denken.

Maar onder de lelijke mensen die onderdrukt werden in het Romeinse rijk ontstond het idee van een tegenbeweging, zij moesten iemand hebben aan wie zij zichzelf konden spiegelen. Op een dag kwam Kwalbertus van Sicilia Karbonkel tegen. Kwalbertus was een reclameman en onderzoeker. Hij had een nieuw soort drinkwater uitgevonden dat de Romeinse strijders energie kon geven,genaamd ‘Aquarius’. De twee raakten aan de praat en Kwalbertus (zelf niet de knapste) bood hem een slokje aan in de plaats van zijn alcohol. Wat er toen gebeurde was ongelofelijk. Karbonkel leefde op en sprak de woorden: ‘Lutger et emergo’. Hij vond het tijd dat de lelijke mensen ook een stem moesten krijgen.

Hij lietzichelf portretteren door de beste schilder van Rome en plakte deze schilderingen over de foto van Julius Ceasar heen. Op deze foto’s was hij altijd te zien met een blikje Aquarius in zijn hand. En zo gebeurde het: van een lelijke zwerver werd Karbonkel HET gezicht van Aqaurius en de stem voor de lelijke bewoners van het Romeinse rijk. Aquarius werd wat wijn voor de mensen uit de hogere sociale klassen was: een volksdrank.

Ceasar was niet bepaald blij dat Karbonkel in populariteit steeg en daagde hem uit voor een rechtstreeks duel. Helaas voor Karbonkel werd dit hem fataal. Voorafgaand aan het duel heeft Ceasar vergif in zijn Aquarius gedaan. Hierdoor stierf hij letterlijk in het harnas. De opleving van de groep lelijke mensen was van korte duur, na zijn overlijden was de situaties als vanouds. Maar de lelijke mensen zijn hem tot de val van het Romeinse Rijk blijven vereren met een blikje Aquarius in de hand.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2012, 01:02:24 door mollenvanger21 »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Warper] Mollenvanger21
« Reactie #79 Gepost op: 31-05-2012, 10:51:26 »
Heel leuk bedacht.  ::ok::