Auteur Topic: [Wimbledon] van alles en nog wat  (gelezen 6623 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #20 Gepost op: 26-06-2012, 13:35:39 »
Ja, ik deed het vaak niet omdat mijn tv abonnement al zo krankzinnig duur is en ik heb ook al eredivisie live. Maar goed, mijn telefoonabonnement is flink omlaag gegaan en je kunt per maand opzeggen. En zeker met deze sportzomer is zo'n abonnement wel handig. Ik neem aan dat je met de Olympische Spelen op sport 1 ook wat meer keus hebt, dan alleen wat de NOS uitzendt.

Waar kun je trouwens vinden op welke zender, welke partijen uitgezonden worden. Op sport 1 kon ik dat niet vinden? Moet ik de hele dag zappen, of kan ik het ook ergens op internet vinden?
« Laatst bewerkt op: 26-06-2012, 13:39:11 door Mloesje »

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #21 Gepost op: 26-06-2012, 13:58:57 »
Ja, ik deed het vaak niet omdat mijn tv abonnement al zo krankzinnig duur is en ik heb ook al eredivisie live. Maar goed, mijn telefoonabonnement is flink omlaag gegaan en je kunt per maand opzeggen. En zeker met deze sportzomer is zo'n abonnement wel handig. Ik neem aan dat je met de Olympische Spelen op sport 1 ook wat meer keus hebt, dan alleen wat de NOS uitzendt.

Waar kun je trouwens vinden op welke zender, welke partijen uitgezonden worden. Op sport 1 kon ik dat niet vinden? Moet ik de hele dag zappen, of kan ik het ook ergens op internet vinden?
nee meestal heeft elke baan een zender (tijdens wimbledon)
dus op de site van wimbledon kan je het programma vinden van wimbledon zelf, en dan kan je even door de netten af te gaan kijken welke baan voor welke zender staat

meestal is het hoofdnet ook de baan waar later op de dag een nederlander op moet ;)
in dit geval moet Haase vanavond tegen Del Potro op dezelfde baan als Tomic vs Goffin (wat trouwens een super leuke wedstrijd is)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #22 Gepost op: 26-06-2012, 15:44:14 »
Wat moet je iemand aanraden wat hij sowieso moet meenemen als hij/zij voor het eerst naar wimbledon gaat?

antwoord:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #23 Gepost op: 4-07-2012, 13:25:52 »
Ben toch wel blij hoor met die vier extra kanalen waarop ik nu de hele dag naar lege banen met zeilen eroverheen kan kijken.  :P

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #24 Gepost op: 4-07-2012, 13:28:13 »
Voordat 'het dak' er was, kreeg je bij de BBC heerlijke partijen van vroeger als het regende.

(Zo zie je maar weer, elk vorodeel heb z'n nadeel.) :P
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #25 Gepost op: 4-07-2012, 13:34:57 »
Maar ik probeer al twee dagen naar Darcis/Rochus - Lindtsted/Tecau te kijken. Die wordt niet uitgezonden op de BBC en op baan 2 is er ook geen dak.  >:(

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #26 Gepost op: 4-07-2012, 13:38:44 »
hé, baan 5 en 6 wordt weer getennist. dus any moment now denk ik, Mloesje ::bravo::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #27 Gepost op: 4-07-2012, 13:42:05 »
Ja, ze zijn weer aan het inspelen. Benieuwd hoeveel games ze nu kunnen afmaken voor er weer een delay komt.  ;) Nou ja, tegen die tijd zijn ook de wedstrijden op center court weer begonnen, dus dan kunnen we in elk geval heen en weer zappen.  :P

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #28 Gepost op: 4-07-2012, 14:38:06 »
Nou ik heb toch nog wel een hele set kunnen zien.  :P maar op center court zit het dak er niet op, dus het zal wel weer even duren voor er weer tennis te zien is.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #29 Gepost op: 4-07-2012, 14:53:46 »
geen tijd voor thee zetten, ze zijn alweer begonnen
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Wimbledon] van alles en nog wat
« Reactie #30 Gepost op: 7-07-2012, 22:20:12 »
Honderden Britten hebben afgelopen nacht in tentjes geslapen nabij de kaartverkoopkiosk van Wimbledon. Op ticketbestelsite Viagogo.co.uk werden vrijdagavond kaartjes voor 17.000 euro verkocht voor de finale van zondag.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.