Auteur Topic: Concerten  (gelezen 275169 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Concerten
« Reactie #760 Gepost op: 20-11-2015, 23:05:16 »
tssss ik kreeg een app van een vriendin. Ga je mee ?
kaartje kost 209 euro !!!!!
Dan krijgt fix you wel een andere lading.

Ik wilde trouwens al niet voordat ik dat hoorde.
Daarvan kan je naar het concert van Ariana Grande, Nicki Minaj, Jessie J en Marina and the Diamonds en dan houdt je nog steeds geld over ;D. Slechte muzieksmaak of niet, het is wel een goedkopere smaak.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #761 Gepost op: 20-11-2015, 23:05:46 »
Goedkoopste kaartje dat ik zag was 60.50 excl. En dat voor de Arena  ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Concerten
« Reactie #762 Gepost op: 20-11-2015, 23:08:51 »
hmmm ja als ik nu google zie ik ze ook wel goedkoper. Maar dan nog 60 euro wat silvermaiden zegt voor de Arena..... met dat hele hele slechte geluid. En dan zit je 3 hoog achter.
Ga ik liever met D*N mee naar Ariana Minaj
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #763 Gepost op: 21-11-2015, 00:17:17 »
Goedkoopste kaartje is 55 (60.50 is inclusief servicekosten, niet exclusief), en om eerlijk te zijn heb ik het ervoor over om Coldplay eindelijk eens live te zien ::jaja::

En voor 209 koop je ze alleen bij oplichters ;D Duurste kaartje is 86 euro ofzo :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Concerten
« Reactie #764 Gepost op: 21-11-2015, 00:18:40 »
*gaat vriendin wel even uitlachen dan :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #765 Gepost op: 21-11-2015, 07:55:40 »
Goedkoopste kaartje is 55 (60.50 is inclusief servicekosten, niet exclusief), en om eerlijk te zijn heb ik het ervoor over om Coldplay eindelijk eens live te zien ::jaja::

En voor 209 koop je ze alleen bij oplichters ;D Duurste kaartje is 86 euro ofzo :P

Oh dacht excl. Dat scheelt dan, maar dat is wel het bedrag wat je kwijt bent dan. Voor mij is het de combi prijs locatie dat ik het niet ga doen. Hoe verzinnen ze het om het in de Arena te doen  ::ohno::.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Concerten
« Reactie #766 Gepost op: 21-11-2015, 10:10:27 »
Malieveld 4 jaar geleden was ook 70 euro ofzo.

Ik moet nog even nadenken of ik ga ;D. Maar M wil ze ook heel graag een keer zien
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Concerten
« Reactie #767 Gepost op: 21-11-2015, 10:11:18 »
dan wordt het dus ja
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #768 Gepost op: 21-11-2015, 12:44:10 »
Ik heb Coldplay een paar jaar terug op Pinkpop gezien. De duurste band óóit die ze toen der tijd geboekt hadden. Iedereen was helemaal lyrisch dat ze zouden komen, maar het was echt een van de slechtste afsluiters ooit :-X ::niet-ok::. Ik kan me echt niks meer van het hele concert herinneren. Ik weet alleen dat ze het ene naar het andere nummer afspeelden en nul keer contact met het publiek maakte... Ik zou er echt niet zo veel geld voor over hebben ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 21-11-2015, 12:46:58 door Koemba »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Concerten
« Reactie #769 Gepost op: 21-11-2015, 13:49:51 »
Ja de locatie vind ik ook niks, in zo'n stadion.....
Maargoed, op het malieveld stond ik ook ver weg  ;D
You'll never walk alone

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #770 Gepost op: 21-11-2015, 14:09:53 »
Ik heb Coldplay een paar jaar terug op Pinkpop gezien. De duurste band óóit die ze toen der tijd geboekt hadden. Iedereen was helemaal lyrisch dat ze zouden komen, maar het was echt een van de slechtste afsluiters ooit :-X ::niet-ok::. Ik kan me echt niks meer van het hele concert herinneren. Ik weet alleen dat ze het ene naar het andere nummer afspeelden en nul keer contact met het publiek maakte... Ik zou er echt niet zo veel geld voor over hebben ::hypocriet::
Ik heb liever artiesten die het ene na het andere nummer spelen dan artiesten die hele verhalen gaan houden enzo. Ik kom daar voor de muziek, als ik het levensverhaal van een artiest wil horen lees ik dat wel op Wikipedia :P En als de muziek goed is, doet het publiek vanzelf ook wel mee.

Maar ik ben nog nooit naar een concert in een stadion ofzo geweest, dus misschien dat daar de sfeer weer heel anders is dan in een zaal met max. 2000 mensen. Ben ook heel benieuwd hoe het is om een heel concert te zitten ipv te staan :P (maar daar kom ik in februari bij Imagine Dragons al achter :D)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #771 Gepost op: 21-11-2015, 16:54:11 »
Ik heb liever artiesten die het ene na het andere nummer spelen dan artiesten die hele verhalen gaan houden enzo. Ik kom daar voor de muziek, als ik het levensverhaal van een artiest wil horen lees ik dat wel op Wikipedia :P En als de muziek goed is, doet het publiek vanzelf ook wel mee.

Maar ik ben nog nooit naar een concert in een stadion ofzo geweest, dus misschien dat daar de sfeer weer heel anders is dan in een zaal met max. 2000 mensen. Ben ook heel benieuwd hoe het is om een heel concert te zitten ipv te staan :P (maar daar kom ik in februari bij Imagine Dragons al achter :D)

Bij Katy Perry in de Ziggodome zaten wij ook en dat is best prima hoor. Het grootste deel van het concert zaten wij ook niet, maar stonden we gewoon mee te dansen op de liedjes :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #772 Gepost op: 22-11-2015, 18:40:18 »
* Daisy twijfelt ook ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Concerten
« Reactie #773 Gepost op: 25-11-2015, 12:39:47 »
Ik heb kaartjes  ;D

Wel in Gelsenkirchen, maar dat is maar een half uurtje langer rijden dan Amsterdam  ;D
Ze waren daar alleen wel 15 euro duurder. Maar hadden zoiets van, gaan vandaag voor Gelsenkirchen proberen en mocht het dan niet lukken kunnen we altijd vrijdag Amsterdam nog proberen.
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Concerten
« Reactie #774 Gepost op: 25-11-2015, 16:49:26 »
grinnik :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #775 Gepost op: 26-11-2015, 16:19:32 »
Kaartje voor de Adele tour gaan binnenkort in de presale... En ik wil heeeel graag.
1 probleem, ik weet niet of ik dan wel weer in NL ben.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Concerten
« Reactie #776 Gepost op: 26-11-2015, 18:50:38 »
adele is ook gaaaaaf

Maar ik ga 1 juni dus al naar Coldplay  ;D
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Concerten
« Reactie #777 Gepost op: 26-11-2015, 19:00:35 »
Mijn moeder gaat morgen kaartjes bestellen voor Coldplay, krijg ik voor mijn verjaardag vast ;D
En dan zelf kijken voor Adele (wel prijzig, maar ik wil er wel een keer live zien).

Hier nog iemand die wil (naast Elise)?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Concerten
« Reactie #778 Gepost op: 26-11-2015, 19:04:05 »
Coldplay lijkt mij ook vet om een naar toe te gaan. Net zoals Adele. Maar de kaartjes zijn best duur helaas.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Concerten
« Reactie #779 Gepost op: 26-11-2015, 19:04:40 »
Ik vroeg me laatst of er een site of app bestaat waar je mensen kan vinden die naar hetzelfde concert willen gaan als jij, maar die ook nog niemand hebben om ermee naar toe te gaan, zodat je kan afspreken met zo'n vreemde medefan om naar dat concert te gaan.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)