Auteur Topic: Spel: Het Medaille klassement  (gelezen 10198 keer)

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spel: Het Medaille klassement
« Reactie #40 Gepost op: 13-08-2012, 00:07:38 »
Uhm Lukie4 in mijn eigen belang moet ik zeggen dat je niet meer punten hebt anders ga je mij misschien nog voorbij, maar dat je wel meer punten verdiend, want dan krijg ik misschien nog een titel :P!

Nee grapje! Je hebt inderdaad 26 punten (3x land, 1x goud, 2x zilver, 1x totaal)! Wel ben je de enige die het totaal erachter gezet heeft, wat het nakijken makkelijker maakt en wat dat betreft ben jij misschien wel de enige die daar punten voor verdient, wat mij brengt op het volgende:
Daisy had het totaal niet achter haar score vermeld, waardoor je die ene extra punt eraf zou kunnen halen en dus ldhmolletje die geen punten met totaalscores heeft gehaald als nummer twee zou kunnen uitroepen :P! Daarnaast heeft hij ook geen fouten gemaakt in het optellen  :-X ::) :P!

Nee weer terug naar alle gekheid op een stokje. Jullie zijn gewoon allemaal winnaars en krijgen allemaal een zilveren medaille, maar ja er kan er maar 1 de beste zijn en dat ben ik toch echt  :o!
« Laatst bewerkt op: 13-08-2012, 00:09:11 door Go_ahead »
Ananas

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spel: Het Medaille klassement
« Reactie #41 Gepost op: 13-08-2012, 23:00:07 »
Doordat een Wit-Russische kogelstootster is betrapt op doping, klopt, is er voor China en Rusland iets gewijzigd in het medaille klassement. Moet ik een herberekening maken, of laten we het zo?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spel: Het Medaille klassement
« Reactie #42 Gepost op: 13-08-2012, 23:03:58 »
bij de tourpool zeggen we altijd: De stand in Parijs telt.
Lijkt me wijs omdat hier ook te doen.
Anders blijf je aan de gang.
en die witrussin daar twijfelde ik al aan of het een vrouw was ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spel: Het Medaille klassement
« Reactie #43 Gepost op: 13-08-2012, 23:10:44 »
Daisy, jij bent het enige jurylid, dus jij bepaalt.
Hoe hoog of laag anderen ook springen, als jij vindt dat de dopingcontrole gewoon te laat uitsluitsel heeft gegeven, dan hebben anderen pech of geluk!
Enige voorwaarde is en blijft dat ik nog wel wil blijven winnen :P! Niet dat dat verandert, maar ik vind het wel een goede voorwaarde  ::)!

Verder ben ik nog steeds benieuwd naar het winnen van het al dan niet winnen van een subTITEL :P?!
Ananas

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spel: Het Medaille klassement
« Reactie #44 Gepost op: 14-08-2012, 20:32:32 »
Ik laat het zo. Ik denk niet dat je een titel krijgt, voor de WK bingo werd er immers ook geen uitgereikt. Dat is meer voor grote spellen (de officiële poules)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Spel: Het Medaille klassement
« Reactie #45 Gepost op: 14-08-2012, 20:39:48 »


en die witrussin daar twijfelde ik al aan of het een vrouw was ::ohno::
ik denk dat hij/zij hetzelfde heeft, bij een blik in de spiegel........



Ik ben niet goed in die voorspellingen, hoewel ik een enkele voorspelling wel correct had.


Maar laat het gewoon zo: anders moet je iemand die de einduitslag heeft voorspeld van de Tour de France in Parijs ook zijn of haar ondertitel afnemen, als die al was uitgegeven.

Geprutst met doping wordt er immers altijd, hoewel er (ook in deze Olympische editie) beloofd werd dat er geen doping zou worden bereikt.