Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 132998 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Sabotage
« Reactie #520 Gepost op: 4-06-2013, 15:16:32 »
Zeg uhm, weten jullie of Sabotage nog ergens terug te kijken is? Bij de uitzendinggemist zie ik enkel de laatste twee afleveringen.
...óf niet!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Sabotage
« Reactie #521 Gepost op: 4-06-2013, 19:19:18 »
« Laatst bewerkt op: 4-06-2013, 19:27:39 door bartjel »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #522 Gepost op: 4-06-2013, 19:29:51 »
Zeg uhm, weten jullie of Sabotage nog ergens terug te kijken is? Bij de uitzendinggemist zie ik enkel de laatste twee afleveringen.

Google eens op Net 5 gemist :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Sabotage
« Reactie #523 Gepost op: 4-06-2013, 19:35:57 »
Google eens op Net 5 gemist :)
Ah, ja, dat bedoelde ik dus met uitzendinggemist ::regenboog:: Daar hebben ze dus maar 2 afleveringen (die volgende week weer verdwenen zijn)

Maar thanks voor de torrents :)
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #524 Gepost op: 4-06-2013, 19:42:28 »
Ah, ja, dat bedoelde ik dus met uitzendinggemist ::regenboog:: Daar hebben ze dus maar 2 afleveringen (die volgende week weer verdwenen zijn)

Oh, is dat echt zo? Hmm.. heb ik elke keer in de juiste week de boel terug gezien ;) Vind ik ook absurd bij uitzendinggemist, deze aflevering is te zien tot [datum] Hallo, het is internet: laat het erop staan tot lengte van jaren!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Sabotage
« Reactie #525 Gepost op: 4-06-2013, 20:15:09 »
Bij uitzendinggemist heeft dat meestal gelukkig te maken met rechten (o en Pauliens show is daar nog even te zien/net niet meer), maar bij Sabotage weet ik niet waarom.
Nou ja, ontopic dan maar:
Heerlijk om weer eens een mol te hebben waar ik verrast door werd! :D (omdat ik niet alles al geanalyseerd had)
...óf niet!

Offline Molletje500

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #526 Gepost op: 15-01-2014, 16:34:30 »
Waarom ontdek ik dit topic nu pas???

Er zijn trouwens geruchten voor een nieuw seizoen Sabotage. Deze heb ik ergens toen Erik te gast was op een radio gehoord maar mijn vader drukte op het volgende radio ding knopje ;/

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Sabotage
« Reactie #527 Gepost op: 17-01-2014, 17:45:41 »
Ik hoop dat 't terugkomt. Ik vond het wel een leuke opvuller van de Molloze tijd.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sabotage
« Reactie #528 Gepost op: 17-01-2014, 18:32:50 »
Van mij mogen ze het laten
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #529 Gepost op: 17-01-2014, 22:11:06 »
Van mij mogen ze het laten

Vond er ook weinig aan...
En het werd toch juist slecht bekeken?
Waarom dan terughalen?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #530 Gepost op: 19-01-2014, 15:25:27 »
Het programma was gewoon een gestolen concept van de mol en had echt een aantal flut BN-ers zoals Ben Saunders en Lange Frans, maar ondanks dat was het toch best leuk om naar te kijken. Ik zou het niet erg vinden, wél als ze allerlei BN-ers gaan nemen die ook in Robinson en de Mol hebben gezeten/ een aardige kans maken om erin te komen. Eenmaal in een realityprogramma gezeten en de mol neemt ze sowieso niet meer (volgens mij nog nooit een Robinsonner die later WIDM-er werd, wel andersom) in de groep.
Kortom: het maakt me niets uit, allen als ze van die echte realitygame-BN-ers maar afblijven  ;D
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sabotage
« Reactie #531 Gepost op: 19-01-2014, 15:35:54 »
Ik hoop dat 't terugkomt. Ik vond het wel een leuke opvuller van de Molloze tijd.

 ::jaja:: Ik ook!

Laten we wel wezen, het was geen WIDM en het zal ook nooit dat niveau bereiken, maar ik vond het best een leuk programma. Het leek enigszins op WIDM in grote lijnen, maar er zaten een heleboel spelelementen in die het toch net even iets anders maakten. Ik vond die hints in dat huis (de kluis, het zwembad, dat raam met tekst) best een leuke toevoeging. Bedoel ik niet mee dat ze dit in WIDM moeten stoppen hé, daar zou het totaal misstaan. :P
Het is geen topprogramma van hoog niveau maar ik vond het best leuk om naar de kijken. Van mij mag het terugkomen!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Molletje500

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #532 Gepost op: 8-03-2015, 20:58:56 »
Het twitteraccount van Sabotage is gisteren weer begonnen met tweeten. Ze plaatsten dit:

Hier zijn we weer #Sabotage. Komt het terug, ja of nee? Meer info volgt.

Link: https://twitter.com/Net5Sabotage/status/574244001206910976

Hoop dat het terugkomt, mede omdat WIDM nu weer afgelopen is en ik echt geen idee heb wat ik moet kijken!
Beter doen ze dit keer geen mensen die nep overkomen (Liza Sips, Lange Frans...)

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Sabotage
« Reactie #533 Gepost op: 8-03-2015, 21:25:28 »
Ik hoop dat het terug komt, ik vond de bn'ers niet zo maar Erik als Presentator en het BB/WIDM idee was naar mijn mening een leuk concept. ::ok::