Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239157 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #760 Gepost op: 16-06-2020, 22:19:57 »
Ik droomde vannacht dat ik eindexamen Frans moest doen en geen boeken had. Stress  ::oink::

(Gelukkig op tijd wakker, want ik moet er niet aan denken om weer examens of tentamens te moeten doen ::ohno:: )

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Droom topic
« Reactie #761 Gepost op: 16-06-2020, 23:03:57 »
Toen ik vanochtend wakker werd kon ik me nog herinneren dat ik gedroomd had over atoomkernen, bindingsenergie en elektronen.

Toch fijn dat ik me niet meer met natuurkunde bezig hoef te houden komende twee maanden :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #762 Gepost op: 20-07-2020, 16:29:22 »
Ik droom altijd heel veel over rennen, klimmen, fietsen. Alles wat maar beweging met benen is zeg maar.

Nu heb ik rusteloze benen dus dacht wellicht daarom de dromen.

Nu slaap ik sinds een paar weken met een verzwaringsdeken en ineens werd het dromen minder, maar de laatst 4 dagen  ::oink::

Vannacht schrok ik wakker uit een droom dat ik een partner had en kinderen en de kinderen door het bloed van mijn partner in leven bleven, maar dat ik veilig voor ze was tot er ineens iets gebeurde waardoor ze mij ook konden pakken en ik moest rennen voor me leven en door allerlei gebouwen heen ging op zoek naar iets wat mij kon redden.

Uiteindelijk wakker geworden en niet uit de droom kunnen komen. Dus toch maar even uit bed gegaan  ::oink::

Werd wel wakker met een telefoon in me hand en stond op punt een foto te maken

Leek meer op een slechte horrorfilm  ::rofl::

Weet dat dromen vaak voorspellende of verwerkende dromen zijn. Maar aan deze kon ik geen touw aan vastknopen.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #763 Gepost op: 21-07-2020, 12:12:19 »
Ik ga het proberen te verklaren , Syllie. Kinderen in je droom staan voor levensjaren. Nou is het niet zo dat als je over 1 kind droomt je  nog maar 1 jaar leeft hoor 😅 Je hebt de laatste tijd best wel nare gezondheidsproblemen gehad en je vast weleens afgevraagd hoe dat nou allemaal zou gaan lopen, dus ik denk dat je aan het verwerken bent.  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #764 Gepost op: 21-07-2020, 13:03:38 »
Ik ga het proberen te verklaren , Syllie. Kinderen in je droom staan voor levensjaren. Nou is het niet zo dat als je over 1 kind droomt je  nog maar 1 jaar leeft hoor 😅 Je hebt de laatste tijd best wel nare gezondheidsproblemen gehad en je vast weleens afgevraagd hoe dat nou allemaal zou gaan lopen, dus ik denk dat je aan het verwerken bent.  ::hug::
Klinkt wel logisch. Afgelopen tijd was inderdaad heel pittig en is nog veel te verwerken idd.

Weet dat ik vaak droom dat er bijvoorbeeld tornado's enz. op me pad komen en die kan ik wel terugleiden naar verwerking.
Merk ook wel dat als mijn benen onrustiger zijn dat beweegdromen (zoals ik ze dan noem) er sneller zijn. En heb wel heel vaal lucide dromen dus die ben ik "gewend"

Alleen de kinderen en het horrorachtige kon ik niet plaatsen, aangezien ik daar zelden over droom en dit echt een nachtmerrie gevoel gaf.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #765 Gepost op: 3-08-2020, 09:21:50 »
Ik droomde dat ik vannacht van Londen naar Schotland wilde fietsen in één dag. Hoe ver is dat? ???

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Droom topic
« Reactie #766 Gepost op: 3-08-2020, 09:36:57 »
Ik droomde dat ik vannacht van Londen naar Schotland wilde fietsen in één dag. Hoe ver is dat? ???
Hemelsbreed is het van Londen naar Edinburgh 534,27 km, over de weg 624,00 km. (klik) Dus dat in één dag fietsen lijkt mij niet mogelijk ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Droom topic
« Reactie #767 Gepost op: 21-11-2020, 11:18:44 »
Ik heb vannacht dus gedroomd over Brtdm. ::rofl::

Ik was voor een cursus ofzo op een hogeschool. Ik wist dat Brtdm op die hogeschool zijn studie volgde en ik had net een paar dagen ervoor toevallig ontdekt hoe Brtdm eruit zag. Toen ik hem tijdens een pauze toevallig spotte, raakten we aan de praat, maar niet over het forum. Ik liet niet merken dat ik hem 'kende', maar deed alsof we vreemden waren voor elkaar. Na een tijde liet ik een of ander feitje over hem los dat ik onmogelijk (als vreemde voor hem) kon weten. Ik zei dat ik hem van het WIDM-forum kende, maar dat hij maar lekker moest raden wie ik was.

En toen ging ik weg. Brtdm in verwarde toestand achtergelaten. En toen werd ik wakker.
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Droom topic
« Reactie #768 Gepost op: 21-11-2020, 11:35:12 »
Ik zei dat ik hem van het WIDM-forum kende, maar dat hij maar lekker moest raden wie ik was.
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
::rofl:: ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #769 Gepost op: 21-11-2020, 12:16:06 »
Brtdm in verwarde toestand achtergelaten.

Nou, dat zeker.  ::rofl:: ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Droom topic
« Reactie #770 Gepost op: 21-11-2020, 12:38:14 »
Nou, dat zeker.  ::rofl:: ::rofl::
Anders ik wel ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Droom topic
« Reactie #771 Gepost op: 21-11-2020, 13:32:26 »
Maar als je ooit een cursus hier wil volgen, dat kan hoor.  ;)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #772 Gepost op: 23-11-2020, 10:34:31 »
Drukke nacht gehad:

Eerst was ik bij mijn ouders, met mijn kat en een vriendin die Anneke heet. En ik had haar naam een paar keer gezegd en vervolgens zei mijn kat ipv miauw steeds "Anneke". Het was allemaal heel wonderbaarlijk en een minuut later gingen we weer verder met ons leven alsof er niets speciaals gebeurd was.

Daarna had ik een aanhangwagen geleend van mijn ouders om snoeisel weg te brengen. Ik was 's avonds ook uitgenodigd voor filmavond bij iemand. Die had thuis een filmzaaltje met 20 grote relaxstoelen die je met allerlei knopjes kon bedienen. We zaten met 20 man, elk in een eigen stoel. Sommige op de eerste rij zetten hun stoel 3 meter omhoog, waardoor de rijen achter hen klaagden dat ze niets meer zagen.
Plots kwam er iemand binnen gillen dat we meteen weg moesten lopen, want de politie kwam eraan en het was Corona lockdown dus we mochten daar niet eens zijn met 20 mensen! Dus plots begon iedereen door elkaar te rennen en te gillen. Ik rende ook naar buiten maar werd tegen gehouden door een agent. Die ging mij fouilleren, maar gaf eigenlijk gewoon een rugmassage. Vervolgens zag ik andere agenten dansen met gasten van het filmavondje en was ik helemaal in de war. Het bleek een prank te zijn. Ze waren wel echt politie maar op dat moment niet "on duty" ze vonden het wel grappig om voor de grap binnen te vallen...

De volgende ochtend merkte ik dat de aanhangwagen (die nog aan mijn auto hing en waarmee ik naar de vriend zijn huis was gereden voor het filmavondje) niet meer aan mijn wagen hing. Hij was gestolen. We konden echter via een tracker zien waar hij stond. En toen werd ik wakker.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Droom topic
« Reactie #773 Gepost op: 23-11-2020, 11:00:21 »
::rofl::

Blijft een goed topic, dit.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #774 Gepost op: 23-11-2020, 12:20:55 »
 ::rofl:: 

Ik heb een vraagje: Is Anneke een beetje kattig?  ::regenboog::
...maar soms even niet :)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #775 Gepost op: 23-11-2020, 13:12:25 »
Haha nee, wel allergisch voor katten.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #776 Gepost op: 16-02-2021, 10:04:57 »
Ik heb vannacht over de demogorgon gedroomd ...  :-X

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #777 Gepost op: 16-02-2021, 10:09:48 »
dat klinkt wel een beetje als een nachtmerrie ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #778 Gepost op: 2-08-2022, 13:41:01 »
Ik deed vannacht blijkbaar mee aan Blind Getrouwd. Ze hadden een nieuw concept waarbij de bruidegom al het huwelijksfeest vierde met zijn vrienden en familie én die van de bruid. Zo konden de vrienden en familie van de bruid hem al leren kennen. (maar de bruid miste wel het hele feest).

Bij mij is het een homohuwelijk, dus iemand moest "de bruid" zijn en dat was ik, die dus 's morgens alle dronken feestvierders tegen kwam. Ik zag een hoop mensen die ik niet kende, ook familie en vrienden die naar huis gingen in alerlei staten van dronkenschap en mijn vader die naast Sergio Herman zat. Ik ging er van uit dat die dan de catering had verzorgd van het feest. Even later vraag ik aan iemand met wie ik nu dan eigenlijk getrouwd ben en ze wijst naar...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hij heeft niet met me gesproken, want hij was te zenuwachtig omdat dit meteen zijn nationale coming out was. En ik werd meteen door de productie meegenomen voor een meeting met een oude vriend of vriendin. Maar toen werd ik wakker van een jankende kat buiten, wat ik op zich niet zo erg vond.
« Laatst bewerkt op: 5-08-2022, 08:23:18 door Robbieazerty »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Droom topic
« Reactie #779 Gepost op: 2-08-2022, 19:13:07 »
En zo jammer, je moest de aftiteling nog "dromen".