Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 32431 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De biechtstoel
« Reactie #260 Gepost op: 17-12-2012, 18:10:50 »
Wow biechtstoel,

Dankzij al mijn superlieve fans doe ik opeens weer vol mee op devil island. Alhoewel Tdietz nog steeds dik voorstaat en het verhaal opgeslagen had en die opdracht goed gemaakt heeft..
De stemmers waarderen blijkbaar van spectakel op de eilanden
Nu dat geluksspel nog, en wie weet zit er nog een finale in  ::boogie::

Dit is zooo spannend
« Laatst bewerkt op: 17-12-2012, 18:22:58 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #261 Gepost op: 17-12-2012, 22:09:03 »
Beste biechtstoel,,

Langzaam begint het tot me door te dringen dat ik echt in de finale sta  :D. Ik, die op afvallerseiland begon, omdat ik te laat was met inschrijven  ::schaam::.
Vanaf toen heb ik echt mijn best gedaan, maar om me nou de sterkste van het hele stel te noemen  ::ohno:: Ik snap nog steeds niet hoe ik het zover heb kunnen shoppen. De eerste nacht na mijn plaatsing voor de finale droomde ik dat D*N ineens voor me stond en zei: "Je bent gefilmd voor 'Candid Camera'. Wat hebben we moeten lachen om jou, elke keer als je dacht weer op eigen kracht een ronde verder te zijn gekomen!"

Maar daar dat nog steeds niet gebeurd is, begin ik nu echt te geloven dat ik het hem geflikt heb. En wat voel ik me er lekker bij. Achter de schermen mag ik van D* en Schulz meedoen aan de tweede finaleproef. Nou, ik weet wel dat ik me met déze proef nooit had kunnen plaatsen. Wat een lastig karwei zeg  ::zweet::

Nog een eventjes genieten en dan zal ik wel weer vol aan de bak moeten. Ik ben benieuwd welke uitdagingen we in de finale zullen moeten aangaan  ::nieuwsgierig::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De biechtstoel
« Reactie #262 Gepost op: 19-12-2012, 06:25:06 »
ik lig er toch al uit he?! tenminste, dat is wat ik een hele poos geleden begrepen heb. moest ik naar apeneiland of zo. heb toen nog een hele tijd in onzekerheid alle berichten gevolgd om maar niets over het hoofd te zien. pffffff, was zo bang dat ik toch nog met proeven mee moest doen. nou ja, ik denk dat ik volgend jaar maar lekker thuis blijf, het is me allemaal veel te ingewikkeld.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw