Auteur Topic: CMC: Chatavond  (gelezen 15865 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #40 Gepost op: 10-06-2003, 20:00:03 »
Na de CMC denk ik dan








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #41 Gepost op: 10-06-2003, 20:06:03 »
Ik kan jullie echt niet beloven om elke vrijdag na een aflevering hier te zijn op de chat. Eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De 'afvaller' kan toch ook besproken worden in het forum en ik lees liever de executie in het 'Story Topic' dan dat ik elke keer naar de chat moet komen. Het idee om de finale te doen in de chat vind ik top! maar we moeten niet gaan overdrijven. Straks komen er nog topics als 'We gaan de CMC achter na reizen'.








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #42 Gepost op: 10-06-2003, 20:08:01 »
We doen de executies ook niet elke keer in de chat maar als je zin hebt na de aflevering om op een bepaalde tijd ff na te praten kan dat toch wel?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #43 Gepost op: 10-06-2003, 20:14:16 »
Dat kan natuurlijk. De chat is altijd vrij, maar ik hoop niet dat de afvaller elke week in de chat bekend gaat worden gemaakt, maar gewoon verwerkt wordt in de executie in de 'aflevering'.








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #44 Gepost op: 10-06-2003, 20:16:14 »
Dat gebeurt ook niet hoor Chriz alleen de finale misschien de winaar en de Mol








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #45 Gepost op: 10-06-2003, 20:57:58 »
Ne maar iedere week gewoon gezellig chatten met elkaar niet perce over cmc








Eindelijk...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #46 Gepost op: 11-06-2003, 10:39:47 »
Maar hebben jullie de chatkanalen al gezien nu? Zijn allemaal tijdelijk uitgeschakeld. Ik weet niet hoe tijdelijk het is, maar als dat is totdat WIDM 5 begint, kunnen we nog ff wachten.








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #47 Gepost op: 11-06-2003, 13:42:57 »
Kanalen doen het niet??







Eindelijk...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #48 Gepost op: 11-06-2003, 14:11:42 »
bij mij niet...

Eej Chriz, waarom niet CMC nareizen ;) is toch gezellig? En dan ook alle opdrachten doen enzo, andere mol ;D








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #49 Gepost op: 11-06-2003, 14:47:31 »
Jij bent niet gek maar een vliegtuig. Jij vliegt overal heen maar voor ons kost dat nog flink wat.







Eindelijk...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #50 Gepost op: 11-06-2003, 20:10:08 »

 Straks komen er nog topics als 'We gaan de CMC achter na reizen'.
Ik neem aan dat het over het door mij geopende topic gaat? Dat opende ik begin mei, je kunt uit het topic zelf de reden halen waarom ik dat heb gedaan.

Het is gewoon een ontzettend leuk gebied om op vakantie te gaan, en uit het lezen van andere topics, vooral het Montréal-topic na de metro-opdracht, maakte ik op dat er toch heel wat forummers met verstand van zaken praten, als ze het over Canada hebben. Gewoon omdat ze daar eerder zijn geweest. Enm zeg nou zelf, het is toch leuk om in zo'n gebied rond te trekken met gelijkgestemde zielen?

Overdrijven, Chriz, ik ben het toch eigenlijk wel met je eens. Lees daartoe mijn laatste bijdrage eens in het topic Mol, winnaar, verliezer, kandidaten, meld je hier.







« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 20:11:03 door bodejosm43 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #51 Gepost op: 11-06-2003, 20:15:07 »
Kanalen doen het niet??
Je kunt, onafhankelijk of de site wel of niet functioneert, ALTIJD chatten, tenzij internet het zelf niet doet, dan helpen alleen rooksignalen (of postduiven).

Ik kom vaak binnen via Mirc, ik ken ook genoeg mensen die via borgirc binnenkomen.

je tikt gewoon vanuit het chatprogramma waar je toevallig mee werkt:

/join #kanaalnaam

waarbij kanaalnaam staat voor de chatroom waar je binnen wil komen.









« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 21:04:54 door bodejosm43 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #52 Gepost op: 11-06-2003, 20:22:17 »
Ik neem aan dat het over het door mij geopende topic gaat? Dat opende ik begin mei, je kunt uit het topic zelf de reden halen waarom ik dat heb gedaan.

Het is gewoon een ontzettend leuk gebied om op vakantie te gaan, en uit het lezen van andere topics, vooral het Montréal-topic na de metro-opdracht, maakte ik op dat er toch heel wat forummers met verstand van zaken praten, als ze het over Canada hebben. Gewoon omdat ze daar eerder zijn geweest. Enm zeg nou zelf, het is toch leuk om in zo'n gebied rond te trekken met gelijkgestemde zielen?

Overdrijven, Chriz, ik ben het toch eigenlijk wel met je eens. Lees daartoe mijn laatste bijdrage eens in het topic Mol, winnaar, verliezer, kandidaten, meld je hier.

Oh, maar dat was helemaal niet zo bedoelt, hoor Jos. Ik bedoelde meer dat CMC nu een beetje overdreven gaat worden. Het programma 'de Mol' is nu eenmaal veel groter dan CMC (laten we eerlijk zijn). Het is was dus niet bedoelt om jouw topic aan te vallen, maar meer dat ik wil aangeven dat het met CMC niet allemaal zo overdreven moet worden.

Naja, laten we niet van een mug een olifant maken.








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #53 Gepost op: 11-06-2003, 20:54:47 »
Oh, maar dat was helemaal niet zo bedoelt, hoor Jos.


Naja, laten we niet van een mug een olifant maken.
Doe ik ook niet hoor Chriz, we zijn elkaar wel eens tegengekomen in de chat, en ik kan je onderkoelde humor wel waarderen. Tenminste: zo vat ik je berichten over het algemeen wel op. Net als ik dat van andere vaste forummers wel kan waarderen. Namen hoef ik verder niet te noemen. Ik zal niet snel zelf een topic aanmaken, maar vraag me van sommige onderwepen af wat ze op de site doen. Maar dat is subjectief. De een vindt iets leuk, de ander vindt er niets aan.

Tot mijn spijt ben ik pas na Amersfoort mensen op de chat tegengekomen die ik daarvoor best eens persoonlijk had willen spreken, gewoon vanwege de manier waarop ze zich laten zien in het forum en op de chat. Deze week hoorde ik een soortgelijk geluid in mijn richting, tot mijn stomme verbazing werden we allebei toevallig door dezelfde zelfingenomen persoon belaagd. En dan krijg ik iets van de vijanden van mijn vijanden beschouw ik als mijn vrienden.


Sterk overdreven, maar toch! Zelf kies ik namelijk voor respect voor een ander, en dat toonde die persoon niet bepaald. Om wie het gaat, maakt even niet uit.

Trouwens: dat CMC en CMC2, vertoont dat niet sterke overeenkomsten met MolOnline? Als er dan gechat gaat worden na afloop, stel ik voor dat ongebruikte kanaal daarvoor te gebruiken, en Compuart te vragen of hij dat kanaal tijdelijk een andere naam wil geven. Kunnen degenen die speciaal over CMC willen chatten, meteen vinden waar ze moeten zijn.








« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 21:03:28 door bodejosm43 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #54 Gepost op: 11-06-2003, 21:08:33 »
Ik krijg een vermoeden dat iemand mij dan zit te flessen in de chat, want ik kom bijna nooit in de chat. Alleen met MolOnline heb ik er een aantal keer gekeken. Ik post alleen maar hier op het forum. Ik denk daarom dat het grootste deel van je laatste post mij ontgaat. Waarschijnlijk heeft er iets plaats gevonden op de chat?? Zover ik weet heb ik geen vijanden en ik heb ook niet het gevoel dat iemand mij als een 'vijand' beschouwt. Ik denk dat hetgeen ik heb gezegd, berust op een misverstand.  

Daarbij vind ik ook dat alle topics 'bestaansrecht' hebben. Zeker in de huiskamer. Ik heb alleen gezegd dat ik niet zo'n zin om elke week de afvaller te gaan bespreken in de chat, omdat ik dat wat te overdreven vindt. Ik vind CMC echt heel erg tof, maar door elke week de afvaller op de chat te gaan bekend maken, krijg ik zo'n molonline-gevoel (niet dat ik daar iets tegen heb), maar ik heb liever dat CMC een eigen karakter heeft.

Maar nogmaals; wij elkaar ontmoeten op de chat? Misschien moet je me even pm-en, want ik vat het niet allemaal.








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #55 Gepost op: 11-06-2003, 21:38:24 »
ik ben het volledig met chriz eens
en ik kan vrijdagavond nooit, want dan werk ik van 17 tot 21








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #56 Gepost op: 13-06-2003, 17:56:08 »
Komen er nog mensen chatten vanavond ?








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #57 Gepost op: 13-06-2003, 18:41:28 »
Ik wil best even komen kijken, maar ik heb het drukjes met de awards... intikker ook trouwens :)

Wel komen kijken he bij de awards! Lijkt het alsof er mensen zijn die het interesseert ;)








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #58 Gepost op: 13-06-2003, 19:07:17 »
tuurlijk kom ik kijken bij de awards ook ben ik niet genomineerd








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:CMC: Chatavond
« Reactie #59 Gepost op: 13-06-2003, 20:37:20 »
ik wil werl chatten strax misschien kunnen er maandag meer komen?







Eindelijk...