Auteur Topic: A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1  (gelezen 5680 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Gepost op: 12-06-2003, 16:36:56 »
Hier volgen de leukste quotes uit de dagboeken van de kandidaten uit aflevering:
* Ik weet 100% zeker wie de mol is, de mol heeft zichzelf al verraden...
* Eindelijk heb ik ons koude kikkerlandje verlaten en ben terechtgekomen in het zonovergoten paradijs: PARIJS!
* Ik hoop dit (in een dagboek schrijven, red.) nog veel vaker te doen maar ik denk dat dat niet zal gebeuren...
* Morgen is de executie en eerlijk gezegd vind ik het eerlijk om weer eens die gespannen sfeer mee te maken....
* Het zonnetje lacht, de lucht is blauw, makkelijke vragen kom maar gauw!
* Ik ben erg benieuwd naar de dames. Misschien zitten er nog wel wat chickies tussen.
* Mijn droom in vervulling: ik mocht autoracen...
* Als we de benzine hebben worden we in de auto gepropt. Ik heb er nog nachtmerries van...
* In hemelsnaam, waar heeft Groenenman z'n rijbewijs gehaald???!!!
* Jeetje, ik heb nog nooit een dagboek bijgehouden. Waar moet ik beginnen...
* Ik hoop dat ze zon auto goed verzekerd hebben, want als ik daarin ga zitten komt ie niet heel over de finish...
* Chriz ziet er helemaal nog niet zo slecht uit...
* Ik denk dat ik er zelf uitga...

En uiteraard heeft de mol natuurlijk het laatste woord...
* Tsjonge jonge, wat heb ik jullie overschat!
* Er is nog zo gezegd: "NIETS IS WAT HET LIJKT DE COMPUART MOL COMPETITIE!" Nou ja, ik vind het niet erg, want er werd weer flink gemold. Als je een uur nodig hebt om uit te vinden dat er geen benzine in die auto zit, ben je toch dom bezig.
* Waarom werden al die mensen in die roteend gepropt (including me, dat was geen pretje), terwijl een metrostation om de hoek was. Maar ja, de opdracht mislukte, mission 1 completed.
* Een van mijn 'vrienden' zal bij de executie weg moeten. Mij maakt me niet uit wie. Al zijn er natuurlijk wel 1 of 2 die ik liever in het spel houden. Zij kunnen nog wel bliksemafleiders voor mij spelen. Maar daar ga ik niet over. Only the strongest people will survive. And the strongest, that's me!

(volgende keer zal ik iets meer tijd aan de dagboeken besteden, ik was dit keer iets teveel bezig met de aflevering  ;D)







« Laatst bewerkt op: 12-06-2003, 16:59:34 door Daisy »

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:A quick note: dagboeken, aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 12-06-2003, 16:37:57 »
en de biechten wanneer komen die?








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:A quick note: dagboeken, aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 12-06-2003, 16:38:36 »
Dat ga ik zo wel ff in elkaar draaien.








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:A quick note: dagboeken, aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 12-06-2003, 16:43:45 »
ok








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:A quick note: dagboeken, aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 12-06-2003, 16:58:48 »
Biecht

Floortje
Ik weet 100% zeker wie de mol is. De mol heeft zichzelf al verraden. De mol probeert in het begin altijd zo onopvallend mogelijk te handelen, maar dat is in mijn ogen niet gelukt...

Little_creep
De mol heeft het voortouw genomen, waardoor er opdrachten zijn mislukt. Dat vind ik een verrassende keuze. Ik hoop dat ik erin blijf, want ik ben absoluut niet zeker van mijn zaak, hopenlijk weet ik snel meer.

Maapie
Ik ben blij dat ik me heb opgegeven voor CMC II. Ik vermoed dat LC eruit gaat, maar ik hoop dat ik het niet ben! Hopenlijk herstel ik snel van die nachtmerries van die autoopdracht.

Juultjuh
Echt stom dat we de eerste opdracht verkeerd gespeeld hebben. We zijn direct begonnen met vanalles te repareren, we hebben nergens over nagedacht. Mollenstreek???

Groenenman
Ik baal een beetje dat we zo weinig geld hebben verdiend. Ik vermoed dat de mol hier best een groot aandeel in heeft gehad. Hoewel hij of zij in het begin altijd een beetje op de achtergrond blijft, is er wel erg veel mislukt. Dit kan nooit allemaal toeval zijn...

Ville
Pfoe, een biecht, wat moet ik zeggen? Ik vind het heel moeilijk om nu al m'n verdenkingen uit te spreken, we zijn pas zo vroeg. Iedereen doet vreemd, het wordt een grote gok de eerste keer.

Elmar
Ik heb ontzettend veel lol met Intikker, we hadden ontzettend veel schik bij het autoracen. En met de dames kan ik goed opschieten met Floortje. Over de mol, die houd zich meestal in het begin op de achtergrond. Maar al met al denk ik dat ik er zelf uitga.

Annuh
Ik vind dat LC zich erg vreemd gedraagd, maar tsja, het is pas de eerste aflevering. Iedereen zou het nog kunnen zijn. De mol moet eerst het vertrouwen van de groep winnen, dat is het eerste doel van hem of haar...

Chriz
De mol komt altijd langzaam op gang. Het valt moeilijk te zeggen wie het is. Ik heb wel zin in de executie, ik houd wel van die spanning. Ik vermoed dat het Elmar is die weg moet.

Intikker
Ik heb genoten de eerste dagen, hopenlijk mag ik wat langer blijven. Ik vind het een superspel, en de mol doet het goed. Hij of zij heeft volgens mij een groot aandeel gehad in het mislukken van de auto-opdracht.

Giorgio
Ik hoop dat ik mag blijven, al ben ik bang dat ik het spel zal moeten verlaten. Ik ben totaal niet zeker. Maar ik hoop echt dat ik mag blijven, want ik heb het echt naar m'n zin. Iedereen is aardig en de opdrachten zijn gaaf.

... alles wat hier staat moet met een korrel zout genomen worden. wat er staat kan ook op een andere manier worden geintrepeteerd...

De mol
Ik heb genoten de eerste dagen. Het zijn een stelletje rommelkonten, ze denken niet goed na. Maar ik zal voorzichtig moeten blijven, want anders val ik snel door de mand. Ik hoop dat er weinig mensen op me zullen stemmen.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 12-06-2003, 17:09:41 »
goed gedaan, alleen worden mijn woorden wel een beetje uit hun verband gerukt.  ;D en ik begin een beetje dingen de vrezen.  :-[ . Vrijdag de 13de, het zal me toch niet gebeuren dat ik er als eerste uitvlieg. Ook al maakt giorgio in mijn ogen opeens ook een grote kans








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 12-06-2003, 17:45:22 »
het is voor iedereen morgen vrijdag de dertiende Crhiz dus dat gaat niet op








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 12-06-2003, 17:47:03 »
Zullen we hier niet te veel in gaan posten zodat het hier overzichtelijk blijft?







Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 12-06-2003, 19:20:59 »
het is voor iedereen morgen vrijdag de dertiende Crhiz dus dat gaat niet op

Op vrijdag de 13e je examenuitslag krijgen, het zal je toch overkomen  :o

* Daisy overkomt het

En nu weer on-topic!








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 12-06-2003, 22:48:43 »
waarom heeft daisy zo opvallend laten zien dat ik denk te weten wie de mol is?  :(  ???
straks vlieg ik er als eerste uit en dan licht iedereen dubbel
vooral de mol natuurlijk.... :(

maar de meeste van die leukste quotes zijn wel van mij!!! *trots*  ;D

mag ik mn hele dagboek hier nou neerzetten daisy?
ja he
ok dankjewel  ;D

edit: dagboek weggehaald: mocht niet van meneer Chriz







« Laatst bewerkt op: 15-06-2003, 18:48:25 door Floortje »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 12-06-2003, 23:01:46 »
Lief dagboek

Eventjes tussendoor nog een berichtje, voordat morgen de eerste afvaller naar huis gaat. Ik hoop dat ik het niet ben! Want ik heb wel zo m'n best gedaan om de auto te starten en in te schatten hoe de anderen zouden racen en de vragen zouden beantwoorden. Ik vond het super dat ik bij Chriz op schoot mocht zitten, alleen ben ik bang dat Floortje daar wel jaloers op is. Zij vindt Chriz schijnbaar een hele leuke jongen. Ik heb haar dagboek namelijk eventjes gelezen, en daar stond dat in. Als we maar geen bitchfight hoeven te houden.
We zitten nu in Valencia! Het is hier geweldig, alleen zijn de ijscoupes zo klein! Ik kan veel grotere ijsjes op, maar dat snappen ze hier nog niet zo heel erg denk ik. En ik heb geoefend met in een hangmat stappen. Dat is nog best moeilijk voor zo'n motorisch debiel iemand als ik, maar het is na drie keer bijna in 1 keer gelukt!
Intikker is ook wel gezellig, maar dat krijg je als je uit dezelfde stad komt he! Misschien ken ik hem wel... ik heb bij eej Sjors in de klas gezeten op de middelbare school. Maar dan zou het wel een hele kleine wereld zijn.

Ik ga zo slapen en dan is morgen de spannende eerste executie... ik ben erg benieuwd wie naar huis moet. Als ik het maar niet ben (en mijn mol natuurlijk ook niet!)

Kus, Anne








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 13-06-2003, 09:48:13 »
maar de meeste van die leukste quotes zijn wel van mij!!! *trots*  ;D

 

Ik heb echt dubbel gelegen bij het lezen van jou dagboek, hopenlijk is de volgende net zo leuk!  ;D








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 13-06-2003, 13:01:38 »
wow dankje daisy  :-[
ik ben al aant schrijven hoor  ;D
die van de anderen waren trouwens ook super!
waarom hebben we ze niet gewoon allemaal overzichtelijk in 1 topic?








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 15-06-2003, 11:11:59 »
Wanneer moeten we onze biecht invullen?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 15-06-2003, 14:33:21 »
wow dankje daisy  :-[
ik ben al aant schrijven hoor  ;D
die van de anderen waren trouwens ook super!
waarom hebben we ze niet gewoon allemaal overzichtelijk in 1 topic?

In dit topic komen de biechts en de leukste uitspraken uit de dagboeken. Als je behoefte hebt om je hele dagboek te posten kan dat in het andere topic 'Dagboeken van de kandi's' (of zoiets, whatevah?!?)








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 15-06-2003, 14:41:18 »
die was goed geschreven Chriz








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 15-06-2003, 18:47:43 »
sorry chriz, het spijt me vreselijk, ik zal m gelijk deleten ok?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 15-06-2003, 20:28:48 »
Nou, het mag wel hoor, maar het is toch leuker anders heeft dat andere topic helemaal geen nut meer.  :)








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 15-06-2003, 23:37:53 »
kben vergeten een dagboek te schrijven van afl. 1, zal ik er nog een van maken of alleen van afl. 2. Jullie mening geeft de doorslag (ja hoor... jullie kunnen even beslisses over 10 minuten van mijn vrije tijd. Dat gebeurt niet vaak!!)







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:A quick note: dagboeken + biecht, aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 16-06-2003, 13:21:28 »
Ik zou het leukst vinden als je van afl. 1 en afl. 2 er een zou schrijven, maar het is natuurlijk aan jezelf  :)