Auteur Topic: WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!  (gelezen 31829 keer)

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #40 Gepost op: 22-06-2003, 13:58:28 »
Het onderste nummer is toch wel interessant, gezien de posters van de rappers in het huis van Romeo. Nummer van een rapvriendje/vriendinnetje?

Misschien wel, maar Brainpower is niet echt gangsta-rap te noemen he...

Citaat
Waarom een telefoonnummer op een voet? Als je wil bellen, ga je toch niet je schoenen en sokken uitdoen? Is het wel een telefoonnummer?

Hij zal het er ook niet zelf hebben opgezet?  ???
Misschien een liefdesrelatie (hoewel ik me spannender dingen kan voorstellen...)

Citaat
In het cafe zat hij te bellen trouwens, waar is zijn mobiel gebleven?

Ik heb een bericht ingestuurd en Claire aan het werk gezet!

Citaat
Hte Ponthuys is ook een eetgelegenheid. Mist het Ponthuys een koksmes?

Zie boven: vraag of Claire het wil (laten) onderzoeken!








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #41 Gepost op: 22-06-2003, 13:58:31 »
Met vele anderen ben ik het eens dat het telefoonnummer op de voetzool een aanwijzing voor politie is in het geval Romeo iets mocht overkomen.

Dit staat in geen verband tot het onthouden van een nummer dat je in het café gaat zitten bellen. Dat zou je op je hand of onderarm schrijven (als je het op je lichaam zou schrijven).







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #42 Gepost op: 22-06-2003, 14:00:27 »
Met vele anderen ben ik het eens dat het telefoonnummer op de voetzool een aanwijzing voor politie is in het geval Romeo iets mocht overkomen.

Bedoel je dat hij het er zelf heeft opgezet?
Hmm... een beetje vergezocht vind ik dat wel...   ::)








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #43 Gepost op: 22-06-2003, 14:05:35 »
Romeo heeft het Ponthuys rond 23:45 verlaten. De eerste groep passagiers verscheen om 23:51 bij de lege kade en zij hebben geen van allen iets gezien of een plons gehoord.

De moord heeft dus hoogstwaarschijnlijk plaatsgevonden in die zes minuten. In die tijd heeft de moordenaar ook nog kans gezien ongezien weg te komen.








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #44 Gepost op: 22-06-2003, 14:06:47 »
Bedoel je dat hij het er zelf heeft opgezet?
Hmm... een beetje vergezocht vind ik dat wel...   ::)

Yep.

[enigszins speculeren]
Romeo is als journalist is op het spoor; iets groots, want het waar om voor te moorden. Hij onderkent dat hij een groot risico loopt en zorgt ervoor dat als hij wordt vermoord dit iets toch aan het licht kan komen en als motief voor zijn moord kan worden herkend.
[/enigszins speculeren]

Feit is dat Bart Scholten, een freelance journalist, Romeo kent en daarover met Fred Cappel (op dit moment) zit te praten.

Daarnaast zijn we iig bezig om dat voorzorgscenario van Romeo te volgen. Hij wordt vermoord, wij zien in het telefoonnummer een aanwijzing. En nu naar motief.








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #45 Gepost op: 22-06-2003, 15:07:41 »
Citaat
Philly's dagboek (22-6)  
Lieve lezer,

In mijn hoofd woedt een orkaan! Sinds het verschrikkelijke bericht van donderdagmorgen kan ik niet meer helder denken. Nu al drie dagen zonder R.; ik mis 'm zo. En de wetenschap dat hij mij nooit meer kan steunen maakt mijn Verdoofde bestaan tot een hel.
En komende donderdag is het dan zover: moet ik 26 juni 'vieren' of juist volledig negeren? Wat ik ook probeer, ik kan die verschrikkelijke dag van 10 jaar geleden maar niet uit mijn leven bannen. Geen wonder als je er iedere dag opnieuw mee moet leren leven.
Niemand van mijn vrienden van het VT laat iets van zich horen. Waar zijn als je ze echt nodig hebt? Of weten ze meer van de dood van R.? Gelukkig heb ik nog mijn e-mailcontacten: Raph, CherLH en Roy zijn er dag en nacht voor mij.
Binnenkort zal de politie ook wel bij mij op de stoep staan.
Laat ze maar leker lang aanbellen......

Groetjes, Philly

Vrienden van het VT? Wat is het VT?







Ma how, zeg!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #46 Gepost op: 22-06-2003, 15:13:19 »
Vrienden van het VT? Wat is het VT?
Veiligheidstheater (gok ik)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #47 Gepost op: 22-06-2003, 15:48:07 »
Bedoel je dat hij het er zelf heeft opgezet?
Hmm... een beetje vergezocht vind ik dat wel...   ::)

zit wel wat logica in...hij zet het nummer op zijn voet omdat niemand het mag weten...als hij gefoulieerd of gestript zou worden zou dat werkelijk de enige plaats op zijn lichaam zijn wat verborgen zou blijven...








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #48 Gepost op: 22-06-2003, 15:52:54 »
oke philly heeft een nieuw dagboek geschreven, begin nou ook wel te vermoeden dat romeo gay is/was......... gooi t ff hieronder.

Lieve lezer,

Al weer paar uur verder van R.'s dood en dichter bij mijn noodlot.

Mijn gedachten aan R. beginnen te vervagen en worden overstemd door muziek in mijn hoofd. Keer op keer speelt de melodie; duizenden keren in een oneidige lus als herinnering aan 10 jaar geleden. In mijn hoofd hoor ik nog steeds wat mijn Verdoofde oren niet kunnen horen:

Should have known better than to cheat a friend
A wasted chance that I've been given.
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you

De gedachten aan 26 juni 1993 doen mijn bloed nog steeds koken. Die jongens..... Natuurlijk haat ik ze! En de omstanders! En God, wie dat dan ook mogen zijn! Ik zou ze willen uitnodigen in mijn cocon. Ik zou in hun nachtmerries willen kruipen om hun trommelvliezen door te snijden, zodat ze zouden weten hoe het is. Als alien, als gedoogde freak. Maar zij wonen nu lekker samen, gaan samen naar concerten, kunnen dansen op Careless Whisper... Dat soort stomme dingen, dat moet ik allemaal missen!

Nog steeds niets van de VT vernomen. Fijne strijdmakkers, hoor! Van M. en M. verwacht ik niet veel, maar V.? Was haar medeleven wel echt? En D. met haar irritante stem? Of H. dan? Ik begin steeds sterker te vermoeden dat ze meer weten van R.'s dood. Laat de politie dat maar eens onderzoeken.

Het zou best kunnen dat die journalist, Bart Scholten, hier vandaag nog op de stoep staat. R. zal mijn naam wel aan hem doorgegeven hebben tijdens zijn gesprekken en ontmoetingen. Je weet hoe vasthoudend die types zijn......

Tot gauw, Philly

PS: "Ze kunnen me verdoven maar niet de mond snoeren."







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #49 Gepost op: 22-06-2003, 15:56:44 »
Op 26 juni 1993 was de Roze Zaterdag in Maastricht.
Thema: homoseksualiteit en andere culturen.

http://www.homodok-laa.nl/roza/rozacijfers.htm








Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #50 Gepost op: 22-06-2003, 16:02:39 »
Kan iemand hier iets uit halen wat van belang is?







Toch bedankt!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #51 Gepost op: 22-06-2003, 16:05:40 »
EINDELIJK! het verslag van die meeting!

Cappel: Verklaring Bart Scholten maakt veel duidelijk

Ik heb de verklaring van Scholten meteen maar uitgetypt, zie attachment. Verheldert de zaak aanzienlijk.

Mijn theorie:
Romeo is waarschijnlijk om 23:49 neergestoken; de seconde nadat hij zijn laatste telefoontje aan Scholten afrondde. De moordenaar heeft gewacht tot hij ophing, en heeft hem in exact die kwetsbare seconde te grazen genomen. Wilde duidelijk geen risico lopen dat Romeo hem of haar zou herkennen en een naam in de telefoon zou schreeuwen – heel verstandig, want Romeo was duidelijk op zijn hoede. Hij stond te bellen aan de waterkant, ongetwijfeld over zijn schouders kijkend, wachtend op het pontje. Hij is in één beweging tweemaal gestoken en in het water 'gelegd'. Als zijn lijk gesleept zou zijn, zou er een immens bloedspoor zijn. De moordenaar was zeer doelgericht.

De aanlegsteiger in Noord wordt momenteel verbouwd, dus het is daar rommelig terrein. Genoeg plaatsen voor de moordenaar om zich te verschuilen. Alternatief is dat Romeo zijn moordenaar zeer goed kende, en dat hij hem of haar volledig vertrouwde. In dat geval kan de moordenaar hem na het afronden van het telefoongesprek openlijk benaderd hebben, en vervolgens neergestoken hebben.

Tot zover, Cappel
 
 
Nieuwe bewijsstukken:
- Verslag B. Scholten
 
 
Zondag 22 juni 2003 16:15








Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #52 Gepost op: 22-06-2003, 16:13:15 »
[enigszins speculeren]
Romeo is als journalist is op het spoor; iets groots, want het waar om voor te moorden. Hij onderkent dat hij een groot risico loopt en zorgt ervoor dat als hij wordt vermoord dit iets toch aan het licht kan komen en als motief voor zijn moord kan worden herkend.
[/enigszins speculeren]

Laat dat speculeren maar rustig achterwege, want uit 't gespreksverslag met Bart Scholten blijkt dat 't echt zo was.

We weten nu iig dat 't Bart Scholten was waar Romeo op aan 't wachten was in 't cafe en dat hij ook hem gebeld heeft in dat cafe. 't nummer op z'n voet behoort dus ook aan hem. Romeo wist dus iets af van 'n 'op handen zijnde aanslag in Nederland' en 't VeiligheidsTheater heeft daar iets mee te maken.   :-\

Kunnen we nog iets met dat emailadres? (diepekeel2003@hotmail.com)







« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 16:14:47 door Han13 »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #53 Gepost op: 22-06-2003, 16:15:16 »
lol, komt Claire nu pas met de url van het veiligheidstheater.

Romeo had iets van doen met het VT, al was het maar zijdelings, want hij had iets van doen met Philly en van Philly is het zeker dat ze iets met het VT te maken had/heeft.







Ma how, zeg!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #54 Gepost op: 22-06-2003, 16:20:20 »
Iemand heeft dus het mailadres van diepe keel gebruikt om Bart af te zeggen. En waar is het paspoort van Romeo gebleven?







Ma how, zeg!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #55 Gepost op: 22-06-2003, 16:24:28 »
Iemand heeft dus het mailadres van diepe keel gebruikt om Bart af te zeggen.

Idd! Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Iemand moest dus weten van 't feit dat Romeo 'n afspraak met Bart Scholten had gemaakt en wilde voorkomen dat ze elkaar zouden ontmoeten (en dat de informatie die Romeo had verspreid zou worden). Dit moest haast wel 'n zeer naaste van Romeo zijn geweest, aangezien hij 't paswoord van z'n emailadres wist. Heeft Philly de afspraak van Romeo met Bart afgezegd?







« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 16:25:28 door Han13 »

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #56 Gepost op: 22-06-2003, 16:24:35 »
oke philly heeft een nieuw dagboek geschreven, begin nou ook wel te vermoeden dat romeo gay is/was......... gooi t ff hieronder.

<knip>

1) we weten niet of Philly een man of een vrouw is. Wel is duidelijk dat hij/zij een bovengemiddelde belangstelling voor Romeo had
2) op 23 juni 1993 is er iets gebeurd waardoor Philly doof is geworden ('Verdoofde oren', 'trommelvliezen doorsnijden zodat ze weten hoe het is')
3) er waren omstanders
4) Op 26 juni 1993 was de Roze Zaterdag in Maastricht.
Thema: homoseksualiteit en andere culturen. (niet feitelijk gerelateerd aan deze zaak maar staaft wel her en der uitgesproken vermoedens over homoseksualiteit Romeo)
5) op de 'erelijst' van VT staat geen verwijzing naar deze datum

Theorie: Philly is op 26 juni 1993 op straat in elkaar geramd waardoor hij/zij doof is geworden. Omstanders hebben hierbij niet ingegrepen.
Philly was in ieder geval betrokken bij het VeiligheidsTheater, een organisatie die stelling neemt tegen zaken als het Coca-Cola-imperialisme en de verregaande invloed van Echelon (lees: de Amerikaanse veiligheidsdiensten).
Formeel is niet vastgesteld dat Romeo ook bij het VT betrokken was, maar hij was tenslotte journalist en ik heb het gevoel dat dat wel het geval zal blijken te zijn.







« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 16:25:23 door pimwiz »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #57 Gepost op: 22-06-2003, 16:28:56 »
Theorie: Philly is op 26 juni 1993 op straat in elkaar geramd waardoor hij/zij doof is geworden. Omstanders hebben hierbij niet ingegrepen.
[doordraafmode]Philly was bezig met een linkse demonstratie en heeft dat pak rammel van de Mobiele Eenheid gekregen. Van hogerhand is daarom bepaald dat de moordzaak op Romeo geen prioriteit mag krijgen omdat er dan een beerput opengetrokken gaat worden die schadelijk zou kunnen zijn voor de politie.[/doordraafmode]







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #58 Gepost op: 22-06-2003, 16:39:41 »
[meedraafmode]
uit het verslag van Bart:

\"Op woensdag, de dag van de afspraak, stuurde Diepe Keel een mail waarin de afspraak werd afgezegd."

uit het huiszoekingsverslag van Lodewijk:

"Er was merkwaardig genoeg geen telefoonaansluiting in gebruik, maar wel een TV-kabel dienstdoend als internetaansluiting. Aan deze internetaansluiting was een laptop gekoppeld, die op de “eettafel” stond. Deze laptop, merk Dell, leek zijn langste tijd gehad te hebben. Toen ik hem op probeerde te starten, bleef hij hangen, en bij hernieuwd proberen kwam er rook uit het toetsenbord, en bleef het scherm zwart. Ik vermoed dat hij voornamelijk is gebruikt om illegale MP3’s en dergelijke te downloaden, gezien het feit dat de laptop aan de stereo-installatie was gekoppeld."

Dit is natuurlijk geen feitelijk verslag van een huiszoeking!! Trouwens: dat hele huiszoekingsverslag blinkt uit door insinuaties en subjectieve waarnemingen. Nadruk op Malcolm X stuff (uh... Malcolm???) e.d..

Dat kladblok zou ik ook wel 'es willen bekijken!
[/meedraafmode]







« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 16:40:10 door pimwiz »

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WieIsDeMol.Com team - Objectief, betrouwbaar en openbaar!
« Reactie #59 Gepost op: 22-06-2003, 16:40:28 »
Dom van mij om te denken dat Philly een vrouw zou zijn  :-[

Die Lodewijk Maas is een politiechef van niks. Hij neemt niet eens de laptop van Romeo in beslag om de harde schijf te checken.

Lol Pim, ik had je post niet eens gelezen nog :D







« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 16:41:37 door Tink »
Ma how, zeg!