Auteur Topic: CMC II: Hoe is het nu met?  (gelezen 7075 keer)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #20 Gepost op: 23-06-2003, 20:51:15 »
CMC afvaller Giorgio: Ik baalde enorm toen ik afviel
Giorgio was de tweede CMC deelnemer die in de 2e editie van het spel naar huis moest. Giorgio verklaart hoe hij zich voelde toen hij dat rode scherm zag: "Hoewel ik het van te voren een beetje voelde aankomen, baalde ik natuurlijk wel enorm. Vooral omdat ik het gevoel heb dat ik nog erg coole opdrachten ga missen. Dat bungee-jumpen had me echt te gek geleken." Giorgio kijkt gelukkig wel met plezier terug op de dagen dat hij in het spel heeft gezeten. Giorgio: "Ik heb ontzettend veel lol gehad. De medekandidaten waren ook heel erg aardig, we hadden een goede band. De leukste opdracht die ik mocht doen was het autoracen in Valencia, dat was echt kicke! Jammer dat ik gediskwalificeerd werd, maar achteraf gezien kwam dat nog goed uit." Over de mol zegt Giorgio tenslotte: "Ik denk dat ik op de verkeerde mol zat. Hij of zij heeft mij goed misleid. Ik ben benieuwd wie er de volgende keer uitmoeten."









Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #21 Gepost op: 23-06-2003, 21:35:54 »
Leuk Daisy ;D echt gaaf. Ik had het niet zien staan in de Spits, maar misschien stond het in de Metro ;)








Groenenman

  • Gast
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #22 Gepost op: 24-06-2003, 22:11:36 »
Daar stond het niet in Annuh, ik spit de hele metro bijna elke dag helemaal door  ;)








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #23 Gepost op: 25-06-2003, 14:06:29 »
"Ik denk dat ik op de verkeerde mol zat.

Zou het?







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #24 Gepost op: 25-06-2003, 17:40:51 »
Giorgio is niet zo dom alsie lijkt hoor  :P  ;D








maapie

  • Gast
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #25 Gepost op: 25-06-2003, 17:49:04 »
daar weten wij alles van he, floortje

(aflevering 1, msn, maandagavond, autoracen!)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #26 Gepost op: 27-06-2003, 21:01:16 »
en hoe is het nu met Elmar en LC








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #27 Gepost op: 28-06-2003, 13:35:54 »
Ik ben het nog aan het verwerken dat ik als de dubbele executie niet was geweest er nu nog gewoon in had gezeten :'( :'( :'(. Floortje je wordt bedankt :P








Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #28 Gepost op: 30-06-2003, 22:51:46 »
Dan is niet zeker hoor LC. Als Elmar 2x op de mol stemde, had hij veel punten, en als jij 3x de mol redelijk laag neerzet, heeft hij met 2 lijstjes meer punten, dan jij met 3. Maar dat hoor je allemaal wel tijdens de reunië  ;)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #29 Gepost op: 1-07-2003, 11:15:56 »
Maaruh Daisy... waar blijven Elmar en LC ;) ? Want het is al zaterdag geweest dus het heeft al in de Spits gestaan.  ;D








Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #30 Gepost op: 1-07-2003, 23:23:56 »
Komt nadat ik terug ben van vakantie, had de laatste tijd veel verplichtingen, dus ik had hier even geen tijd voor. Ik ga nu slapen en tot volgende week allemaal!








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #31 Gepost op: 2-07-2003, 10:55:11 »
Das goed joh! Tot volgende week! Fijne vakantie!








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #32 Gepost op: 9-07-2003, 11:01:43 »
Daisy is terug, wij wachten  ;D








maapie

  • Gast
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #33 Gepost op: 9-07-2003, 20:51:31 »
ach joh, 't komt volgende week wel. De spits heeft vertraging  ;)








Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #34 Gepost op: 9-07-2003, 22:20:28 »
Dubbele exit CMC eist tol bij Elmar!
Toen kandidaat Elmar hoorde dat er een dubbele exit was in de CMC ging hij van zijn stokje. Toen hij eenmaal bijgekomen was, was de executie al geweest en moest hij weg. Elmar: "Ik baal als een stekker natuurlijk. Ik weet niet wat me gebeurde maar opeens lag ik op de grond. Ik schijn zeker een half uur knock-out geweest te zijn. Maar ik voel me weer prima. Maar ik vind het echt kl*te om weg te moeten, volgens mijn gevoel zat ik op het goede spoor en had ik zeker de finale kunnen halen. En dan dit." Ook Little_creep werd het slachtoffer van de dubbele executie. Zijn kennis reikte echter niet voldoende en hij was gewoon de minst wetende over de mol. LC: "Ik had absoluut meer verwacht, maar ik ben blij dat ik deel heb mogen uitmaken van dit mooie spel. De CMC is geweldig, ik heb mooie opdrachten gedaan en veel geld verdiend voor de pot. Alhoewel sommigen daar anders over dachten in het begin, volgens mij zagen veel deelnemers in het begin mij als mol. Maar ik denk dat ze weer geswitched zijn, aangezien ik geen verbaasde gezichten zag bij mijn exit." Wat gaat het 2-tal nu doen. Elmar: "Ik ga mijn computer repareren zodat ik de CMC online kan blijven volgen. Ik wil weten wie die mol is, of ik juist zat." LC: "Ik ga kijken of ik alsnog achter de identiteit van de mol kan komen. Want het lijkt me sterk dat ik op de juiste gestemd heb de laatste executie." En wie gaat er winnen volgens het 2-tal. LC: "Ik denk Chriz of Ville. Ze lijken me erg slim." Elmar: "Ik had moeten winnen."








maapie

  • Gast
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #35 Gepost op: 10-07-2003, 12:17:24 »
cool daisy! leuk gedaan!!!








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #36 Gepost op: 10-07-2003, 13:20:16 »
Elmar... gaat het weer een beetje met je? Ik hoop van wel!








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #37 Gepost op: 21-07-2003, 12:29:19 »
Ik ben hartstikke verdrietig dat ik jullie nu een paar weken niet mag vergezellen op jullie reis over de wereld...  :-\







Life's a riddle, keep answering the questions...

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:CMC II: Hoe is het nu met?
« Reactie #38 Gepost op: 29-07-2003, 20:14:55 »
door technische problemen kon er geen 'hoe is het nu met in de spits verschijnen, daarom dit keer een extra lange, van zowel floortje als intikker!'

Exit komt hard aan bij zowel Floortje als Intikker
Floortje en Intikker waren niet de CMC mol. Ze moesten allebei voortijdig het veld ruimen. Voor beiden kwam het toch wel een beetje onverwacht. Floortje: "Ik was in het begin er 100% van overtuigd dat Little_creep de mol was, maar al voor zijn exit ben ik geschwitched. Ik dacht nu wel de goeie te pakken hebben. Of iedereen moet eerder op deze mol gezeten hebben, of ik zat gewoon fout. Al met al schrok ik toch wel een beetje van dat rode scherm." Ook Intikker had niet verwacht eruit te moeten: "Ik was redelijk zeker ja, ik ben even geschwitched, maar toch maar weer terug gegaan naar m'n eerste keuze. Misschien heeft me dat wel verdere deelname gekost, wie zal het zeggen." Ondanks dat hebben beiden wel een geweldige tijd achter de rug. Intikker: "Ik zal het wereldreizen wel missen hoor, jammer dat ik er net uit moest voordat de familie kwam. Toen ik thuis kwam zeiden ze. Eikel, ik mocht naar Canada, vlieg jij er net voor die tijd uit haha!" Floortje: "Vooral de woestijn vond ik erg lachuh! Het enige jammer was dat mijn bagage was kwijtgespeeld, misschien was het wel een mollenstreek bedenk ik me nu ineens. Ik kan behoorlijk opvliegerig worden, gaat dan de aandacht van de mol af." En de winnaar, wie gaat dat worden? Floortje: "Tsja pfoe, geen idee, ik gun het ze allemaal wel. Behalve de mol natuurlijk!" Intikker: "Daar sluit ik me bij aan, hahaha!"