Auteur Topic: Vragen aan alle CMC kandidaten!!!! / Vakantietopic  (gelezen 8541 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vragen aan alle CMC kandidaten!!!! / Vakantietopic
« Reactie #40 Gepost op: 11-07-2003, 18:28:17 »
Wie zegt dát ze komen  ;)

P.S. Jou kokers zijn op het einde ook niet meer teruggekomen, dus je moet niet zeuren  :P ;D








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Vragen aan alle CMC kandidaten!!!! / Vakantietopic
« Reactie #41 Gepost op: 11-07-2003, 19:18:46 »
PS terug: Mijn kokers zijn gebruikt in een spel waarbij degene die de koker hadden geopend in een gevangenis kwamen en de anderen ze moesten bevrijden door vragen te beantwoorden (of zoiets, geloof ik)  >:(  ;)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vragen aan alle CMC kandidaten!!!! / Vakantietopic
« Reactie #42 Gepost op: 17-07-2003, 15:03:01 »
ik ga op 14 augustus (donderdag) op vakantie. Kan de laatste ontknopingsaflevering niet 1 dag vroeger? ALSJEBLIEFT????








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vragen aan alle CMC kandidaten!!!! / Vakantietopic
« Reactie #43 Gepost op: 17-07-2003, 15:14:51 »
Als ik snel de lijstjes heb, kan ik 'm eerder posten. Lukt het niet, PM ik je wel de uitslag ofzo. Dan moet je het wel voor je houden natuurlijk  :)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vragen aan alle CMC kandidaten!!!! / Vakantietopic
« Reactie #44 Gepost op: 17-07-2003, 15:23:23 »
Ja tuurlijk hou ik het voor me! Ik moet toch op vakantie, en ik verwacht niet op donderdagavond op Rhodos iemand te zien die ook in CMC zit... ;)
Ik vertrek om 12 uur 's middags met de trein richting Schiphol. Anders heb ik ook nog altijd een mobiele telefoon ;) .








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Vragen aan alle CMC kandidaten!!!! / Vakantietopic
« Reactie #45 Gepost op: 17-07-2003, 20:14:02 »
De ontknoping is toch niet zo heel veel werk. Tenminste als je het net zo doet als in CMC I. Dan hoef je alleen het slot van de finale nog maar te schrijven. Mollenstreken en hints en dergelijke kun je dan eerder schrijven.