Auteur Topic: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7  (gelezen 18568 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #40 Gepost op: 22-02-2013, 09:13:24 »
Carolien Borgers ::roos:: ::zweep:: t/m afl. 7
(Voor een versie met positieve en negatieve acties aangegeven klik hier.)

1.1 kerk



In de eerste envelop die Carolien opent zit de glas-in-lood-Mandela. "Hier kan ik helemaal niks mee." Ze besluit meteen een tweede envelop te openen. (..) We zien Carolien meerijden achterop een pick-up. (..) Carolien komt als derde aan bij de kerk. Eerder zagen we het aftelklokje onder de tien minuten gaan, erna zien we het klokje op 05:23. Waarschijnlijke verdeling van de 8 enveloppen: Janine: 3 (Geopend: "Regina Mundi" en 20 ZAR), Kees: 2 (te zien), Joep: 1 of 2, Carolien: 1 of 2.

Extra beelden MolMail We zien Carolien met een vrouw in een auto praten. Ze laat haar drie kaartjes zien. De vrouw zegt dat het (wrsch. kaartje Regina Mundi) een kerk is. Carolien wijst op het kaartje met de glas-in-lood-Mandela: "And maybe it's a church where this is?" De vrouw beaamt dit. Commentaar Carolien: "En die is daar uitgestapt en die is met mij naar de grote weg gelopen en daar heeft ze een auto met een aanhangwagen, heeft ze betaald, voor mij. Om mij daar naartoe te brengen, naar die kerk." Carolien bladert door haar kaartjes: "De kerk, police station en Nelson Mandela. Ok, de laatste envelop, ik maak er nog één open als ik bij Regina Mundi aankom en er is niks, dan maak ik de volgende open. Dat is het plan."

1.2 bungee



Carolien krijgt de vraag of Daniël wel of niet gaat springen. Daniël is als eerste van het eerste springteam aan de beurt. Carolien denkt dat Daniël gaat springen. Ze legt de vrijstelling in "springt niet". Daniël springt en verdient geen vrijstelling. Ook de kans op het verdienen van 1000 euro voor de pot gaat hiermee verloren. (Een verdiende vrijstelling kon voor 1000 euro geruild worden.) (..) Carolien is als derde van het tweede springteam aan de beurt. Daniël krijgt de vraag of Carolien wel of niet gaat springen. Daniël legt de vrijstelling in "springt wel". Carolien springt en verdient een vrijstelling. Hierdoor wordt de kans gecreëerd op het verdienen van 1000 euro voor de pot. Carolien ruilt haar vrijstelling niet voor 1000 euro.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:15:02 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #41 Gepost op: 22-02-2013, 09:13:33 »
2.1 lasers



Voordat Carolien zelf aan de beurt is om het speelveld in te gaan houdt ze in de groep via de porto contact met de persoon met de porto in het veld. (..) Carolien is als laatste over en moet in haar eentje langs hindernis 1 en hindernis 4 om het laatste luikje te openen. Carolien zegt in een biecht dat het met de informatie van de kandidaten die voor haar waren geweest, heel duidelijk voor haar was wat ze moest doen. Ze praat hier over hindernis 1, waarvan we de beelden niet zien. Als Carolien voor hindernis 4 staat krijgt ze geen contact meer met de groep via de porto. Tim heeft de andere porto: "Carolien, hoor je mij?" (..) Zarayda heeft nu de porto. Daniël: "Channel 2 moet ie staan." Zarayda ziet dat de porto op 3 staat en lijkt het kanaal te verzetten. (..) Tim heeft de porto weer. Carolien is weer te horen. Carolien haalt ook hindernis 4 en opent het laatste luikje. De groene laserstraal opent de kluis en de opdracht slaagt met nog ruim 7 minuten over. Er wordt 1000 euro verdiend in plaats van verloren. (Inzet door Joep gekozen.) Carolien heeft twee jokers gepakt.

2.2 dictee



Art vraagt om drie mensen die van de negen gedichten één gedicht kunnen maken met zo min mogelijk fouten. Paulien wordt gekozen. Zij kiest Joep en Carolien erbij. De andere kandidaten moeten inschatten of het gedicht van Carolien, Joep en Paulien 0 tot en met 15 (2000 euro), 16 tot en met 25 (1000 euro) of 26 tot en met 46 fouten (500 euro) bevat. Bij meer fouten in het gedicht dan ingeschat verdienen ze niks. Carolien, Joep en Paulien maken 25 fouten in het dictee. De anderen kozen voor de optie 26 tot en met 46 fouten. Er gaat 500 euro in de pot. (Hadden de anderen gekozen voor de optie 16 tot en met 25 fouten dan was er 1000 euro verdiend.)

2.3 jagers



Net als bij het spel met de lasers gaat Carolien pas als laatste zelf het veld in, en houdt ze eerst via de porto contact met diverse kandidaten. Tegen Joep zegt Carolien dat hij de verkeerde kant op loopt, terug moet komen en de andere kant op moet gaan. Joep ontsnapt aan de jagers en keert zonder envelop terug. (..) Carolien gidst Daniël naar een volgende envelop zodra hij er een gepakt heeft. Hij keert terug naar de tent met beide enveloppen. (..) Bij zijn tweede poging heeft Joep weer contact met Carolien. Hij vraagt haar waar het geld is en Carolien stuurt hem een richting op. Joep haalt een envelop binnen. (..) Bij zijn tweede poging heeft Kees contact met Carolien. Volgens Kees was Carolien een beetje warrig aan de portofoon. Carolien: "Nu doorrennen. Nee, kom maar terug." Kees krijgt niet meteen antwoord als hij aan Carolien vraagt of het veilig is om terug te komen, ze is door de porto ook met Paulien aan het praten. Carolien zegt dat het veilig is en Kees keert terug met een envelop. (..) Carolien en Tim rennen als laatsten het veld in. Tim pakt een envelop en ze rennen terug naar de tent.  Binnen het half uur worden er 6 van de 9 enveloppen gepakt. Er gaat 1750 euro in de pot. Joep telt het geld en komt tot de conclusie dat als Daniël de waarheid spreekt (envelop met 250 + 2 x 100 en envelop met 3 x 100) er geld gestolen is, omdat er dan voor de overige vier enveloppen nog maar drie briefjes geld (500 en 2 x 250) over zijn.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:15:39 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #42 Gepost op: 22-02-2013, 09:13:40 »
3.1 boot



Carolien, Kees en Zarayda zitten op het hoogste punt. [60] Carolien (ziet de kijker niet): "Hoe weten we nou waar die dingen zijn?" Kees gaat achter de kijker zitten. (..) Zarayda leest "uitzicht vanaf het hoogste punt v.l.n.r." voor: 1. -250 euro. 2. -1000. 3. 1000. 4. 1500. Carolien bekijkt het kaartje met geldpunten. (..) Aftelklokje rond [45] minuten. Kees vraagt of Tania ze kan zien zwaaien. Tania: "Tim en ik zijn geblinddoekt." Kees stuurt Tania en Tim rechtdoor richting 1000. Kees en Daniël communiceren onderling de bedragen door. Tania frustreert hen door ook door de porto te praten. (..) [31] Kees: "Jullie zijn nu voor ons verdwenen achter een bergtop." Kees zegt dat ze rechtdoor moeten blijven varen. (..) Carolien door de porto: "Wij sturen nu Tania en Tim naar de 1000 of de 1500 euro. Daar gaan ze nu recht op af." Het andere team neemt het over en stuurt de boot uiteindelijk naar -500. Tania maakt een foto. (..) [10] Daniël geeft door aan Zarayda dat de boot voor hen weer zichtbaar moet zijn en vraagt of zij het willen overnemen. (..) Zarayda geeft aanwijzingen door de porto. Kees kijkt door de kijker of de boot goed gaat. Net binnen de tijd gidsen ze de boot naar 1500. Tim maakt een foto. Resultaat: 4 foto's (2 lege) i.p.v. 5 van totaal 1000 euro i.p.v. 2250. Opdracht mislukt.

3.2 springen



Carolien is als eerste van het eerste springteam aan de beurt. Ze wordt gekozen door Janine. Janine: "Ik kies Carolien als eerste en ik gun haar twee jokers." Verdeling vakken: 500 euro in de pot (rechts) - 2 jokers voor Carolien - 250 euro in de pot en jokers voor Janine (links). Janine roept naar Carolien naar waarheid dat dit de verdeling is. Carolien: "Wat wil jij?" Janine: "Ik wil dat je voor jezelf kiest. pak die focking jokers, zou ik ook doen." Carolien: "Kijk me aan." Janine gebaart "vertrouw me", Carolien gebaart terug. Carolien: "Echt waar?" Janine: "Echt waar." Carolien springt in het midden. Ze verdient 2 jokers en geen geld voor de pot. (..) Carolien kiest Zarayda als eerste van het tweede springteam: "Nou wist ik natuurlijk dat Zarayda helemaal nooit van iets af zou springen." Zarayda springt niet. Carolien verdient nog eens 2 jokers. (4 in totaal.)

3.3 safari



Carolien, Kees, Paulien en Tim zitten samen in een jeep. Enveloppen: giraffe, leeuw en neushoorn. (..) Tim wijst naar rechts: "Hé liggen er daar eieren of stenen?" De anderen kijken naar rechts. (Probeerde Tim de aandacht van links af te leiden?) (..) Kees wijst naar links: "Zie ik daar nou niks?" De anderen kijken naar links. (Probeerde Kees de aandacht van rechts af te leiden?) Even hierna zien we een giraffe. Carolien: "Het is hier gewoon leeg jongens. Ze zijn allemaal op vakantie." (..) De giraffe, leeuw en neushoorn worden niet gespot. (..) Door de anderen worden de buffel en impala gespot. De bijbehorende vragen (Tim is aap, Kees is duif) worden goed beantwoord. Tania en Zarayda pakken een koker. Art: "Misschien moet je ze maar niet openmaken." Voor openmaken: Tania ("eentje"), Zarayda. Tegen: Daniël. (Van de anderen zijn Kees en Paulien tegen. Tim grist de koker uit Tania's handen en doet alsof hij deze wil openmaken, Tania houdt hem tegen.) De kokers blijven gesloten.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:16:09 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #43 Gepost op: 22-02-2013, 09:13:49 »
4.1 big 5



Carolien zit in kooi "ELEPHANT". Ze maakt uilgeluiden. Paulien hoort het. Kees: "Carolien!". Kees ziet haar (iets) als eerste. Paulien: "Dit moet de olifant zijn." De sleutel om Carolien te bevrijden hebben ze nog niet. Paulien maakt een foto van Carolien, terwijl Kees een sanitaire stop inlast. Paulien: "Wij kunnen jou nog niet bevrijden want wij hebben jouw sleutel nog niet." Carolien: "Nee, ik weet het." Paulien neemt de sleutel van het luipaard aan van Carolien. (..) Kees, Paulien, Tim en Zarayda komen aan bij Carolien die weer geluidjes maakt. Zarayda bevrijdt Carolien (met de sleutel die Tim had). De vijf komen aan bij Daniël en bevrijden hem. Als laatste wordt Tania bevrijd.

De kokers Zarayda zegt dat ze de kokers in Tims achterzak zag. Tim legt uit dat het onderhandelmateriaal was als ze zijn kooi niet meteen geopend hadden. Zarayda stelt voor om de kokers te openen. Kees: "Zijn we het daar mee eens jongens?" Niemand stribbelt tegen behalve Kees. Paulien: "Jij niet?" Kees: "Nee." Tania: "Maar heeft het consequenties?" Kees: "Weet ik niet, maar." Daniël stelt voor om er één open te maken. Zarayda doet dit. Er zit een wit papiertje in. Paulien: "Andere ook dan maar?" Zarayda opent de tweede. Paulien: "Kees, mee eens?" Kees: "Hij is al open." Weer een wit papiertje. Volgens Daniël is het fotopapier. (..) Kees staat bij Tim en Carolien. Hij vertelt dat hij de derde koker uit Tims broekzak pikte. Ze maken ook deze koker open. Er zit weer een wit papiertje in.

4.2 touwbrug



Carolien gaat als tweede over de touwbrug. Tania roept naar Carolien: belhamel (25) en accountantadministratieconsulent (100). Carolien noemt van Tania's woorden belhamel bij Art op. Dit levert 25 euro op. Ze probeert nog "accountantassurantieconsulent". (..) Zarayda roept naar Carolien: schobbejak (50) en kakafonie (50). Carolien noemt beide woorden van Zarayda bij Art op. Dit levert 100 euro op. (..) Paulien roept naar Carolien: goederenwagon (50)  en mieters (25). Carolien noemt van Pauliens woorden mieters bij Art op. Dit levert 25 euro op. Ook noemt ze "goederenwagons", maar dit had "goederenwagon" moeten zijn. (..) Kees roept naar Carolien: kakafonie (was al geroepen), accountantadministratieconsulent (was al geroepen), fantoom (50) en woord (25). Carolien noemt van Kees' (nieuwe) woorden fantoom en woord bij Art op. Dit levert 75 euro op. Totaal aantal woorden opgenoemd bij Art door Carolien: 8. Waarvan goed: 6. Dit levert 225 euro op. Ook Daniël en Tim brengen per persoon 225 euro binnen. Waarschijnlijke verdeling van het geld bij de bij Art goed opgenoemde woorden: Tania (275), Paulien (175), Zarayda (150), Kees (75).
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:16:36 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #44 Gepost op: 22-02-2013, 09:13:57 »
5.1 puzzel



Het is onduidelijk wie wat puzzelt. Als de kandidaten de puzzel klaar denken te hebben (nog 2480 euro over) zegt Daniël dat er een stuk niet goed ligt. Het stuk wordt na wat discussie omgedraaid. Art: "Hier hebben jullie 3 minuut 12 over gedaan." Er is nog 2040 euro te verdienen. De kandidaten verdelen de auto's in een mannenauto (Daniël rijdt) en een vrouwenauto (Tania rijdt). Kees spreekt met Paulien door de porto af dat de vrouwen achter de mannen aan rijden. De mannen hebben de aanhanger met de kaart achterop. (..) Paulien vermoedt dat de kaart niet klopt en geeft dit door. (..) De kandidaten stappen uit en kijken op de kaart. Ze denken dat er een blok verkeerd gedraaid ligt. (..) Na een mooie tocht en een spannend avontuur met een boze olifant bereiken de kandidaten hun kampeerplek op tijd. (Onderweg wordt ook nog even een puzzelstuk verloren.) Hoe, en wat de juiste route was is onduidelijk. Er wordt 2040 euro verdiend.

5.2 weerwolven



Daniël en Paulien zijn de mollen in dit spel. Zarayda zegt dat Daniël raar doet. (..) Daniël: "Ik speel gewoon een spel." Tania: "Ben je de Mol?" Daniël: "Nee natuurlijk niet." Tania: "Ben je wel. Ik zie het aan je. Want als mensen liegen dan doen ze hun ogen opzij. Dat heb jij twee keer gedaan." (..) Tania: "Jij bent 'm!" (..) Kees: "Carolien, wat denk jij?" (..) Carolien zegt dat Paulien verdacht reageerde toen ze haar kaartje las. Paulien lacht en zegt dat ze het spel zenuwslopend vindt. (..) Zarayda: "Tim, ben jij de Mol?" Tim: "Soms." Zarayda: "Ben je op dit moment de Mol?" Tim: "Nee. Jij misschien?" Tania spant het eerste proces aan tegen Daniël. Het verweer van Daniël is dat hij het jammer zou vinden als hij uitgeschakeld wordt omdat er dan geen geld in de pot komt. Stemming 1: Carolien, Tania, Zarayda -> Daniël. Daniël, Paulien -> Tania. Kees -> Tim. Tim -> Zarayda. Mol Daniël wordt uitgeschakeld. Paulien schakelt Carolien uit.

5.3 goudzoeken



Carolien vindt drie stukjes tin. In totaal worden 18 van de 25 stukjes gevonden, dus komen de kandidaten er 7 tekort. Art: "Die kun je bij mij kopen. 100 euro per stuk." Kees: "Wat zit er in de kluis?" Ook Tania vraagt zich dit hardop af. (..) Tania: "Willen wij 700 euro uitgeven om die kluis open te maken?" Carolien: "Ik zeg van niet." Tania: "Ik zeg van wel." Kees: "Waar we niet van weten wat er in zit." Carolien in biecht: "Het leek mij misschien handiger om het niet te doen. Maar het was eigenlijk ook een beetje om te checken wat Zarayda zou doen als ik zou zeggen we doen het niet." (..) Kees: "Wie stemt er voor wel openmaken?" Kees zelf, Zarayda ("Ik ben super nieuwsgierig."), Daniël, Paulien, Tania en Tim steken hun hand op. Als laatste doet Carolien dit ook. (..) Paulien zet de machine aan die de kolen verhit, Daniël smelt het tin en giet het in de mal, en Kees haalt de sleutel uit de mal en opent de kluis. Er zit 2500 euro in. Verdiend met deze opdracht: 2500 - 700 = 1800 euro. De verdeling van de gevonden stukjes tin: Tania (5), Carolien (3), Kees (3), Daniël (2), Paulien (2), Tim (2), Zarayda (1).
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:20:14 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #45 Gepost op: 22-02-2013, 09:14:05 »
6.1 dakota



Carolien is als tweede in de cockpit. Ze leest wat voor over Ermelo. Ze geeft de testvraag niet door. In een biecht zegt Daniël dat Carolien de testvraag later wel doorgaf: "Wat vindt de Mol vies om te eten?" In het officiële molboekje is te lezen dat deze vraag inderdaad tussen het stukje tekst over Ermelo staat.

6.2 Mol op het orgel



Art vraagt aan de kandidaten wat Ewout, Joep, Janine en Tim bij hun laatste testvraag invulden. Als de kandidaten vier goede antwoorden geven zal de Mol hun drie "brandende vragen" naar waarheid beantwoorden. Caroliens antwoorden zijn: Ewout -> Daniël, Joep -> Janine, Janine -> Kees, Tim -> Paulien. Caroliens vragen aan de Mol: 1. "Ben je een man?" Antwoord: nee. 2. "Vond je één goudklompje in de rivieropdracht?" Antwoord: ja. 3. "Houd je van salsa?" Antwoord: ja. Als Carolien alle vragen goed beantwoord heeft is Zarayda de Mol. Ze zegt dit achteraf tegen Paulien. Zowel Carolien (Kees) als Paulien (Tania) zijn niet zeker van hun antwoord op de vraag wat Janine bij haar laatste testvraag invulde. Kees komt er bij staan en zegt zeker te weten dat Janine op hem stemde.

Nieuwe penningmeester:Tania komt er achter dat ze de pot kwijt is. Als ze dit aan de groep vertelt blijken Kees en Daniël de pot te hebben. Volgens Kees lagen ze 's nachts te slapen toen Daniël hem aantikte en hem liet zien dat de envelop met de pot open in de bus lag. Tania wil geen penningmeester meer zijn en Paulien nomineert Daniël als nieuwe penningmeester. Zarayda zegt dat ze Kees ook een goeie vindt. Daniël: "Ik ook." Carolien: "Ik ben voor Daniël." Kees zegt het graag te willen doen en dat het hem geen fluit uitmaakt. Daniël zegt dit ook. Paulien stelt voor om te stemmen. Kees (drie stemmen) wordt gekozen als nieuwe penningmeester. Carolien en Paulien stemden voor Daniël. Kees stemde niet.

6.3 paardrijden



Volgens Carolien in een biecht heeft Kees 1 puzzelstuk gepakt, Daniël 3 en Carolien zelf 6. Ze hebben dus 10 stukken verzameld (van een onbekend totaal). Ze krijgen 3 minuten om een puzzel (naar later blijkt van 5 stukken) te maken. Het is in de chaos onduidelijk wie wat puzzelt. Kees merkt op dat er een pijl op een van de stukken staat. Kees: "Volgens mij moet die pijl in het midden." De kandidaten krijgen de puzzel niet af binnen de tijd. Voor 250 euro mogen ze een minuut extra puzzeltijd kopen. Paulien: "Gaat het überhaupt lukken?" Zarayda: "Ik denk dat we het er wel op moeten wagen gewoon." Kees: "Laten we gewoon één minuutje erbij doen." Net binnen de tijd is de puzzel compleet. Carolien ziet dat de pijl naar een "tandje" en een "kies" wijst. Het is de taak van de kersverse penningmeester  Kees om met de helikopter naar de plek waar de pijl heen wijst te vliegen. Daar liggen 6 enveloppen met onbekende inhoud. In die van de Mol zit het meeste geld. Kees maakt de envelop van Carolien open. Er zit 1500 euro in. Verdiend met deze opdracht: 1500 - 250 = 1250 euro.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:17:51 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #46 Gepost op: 22-02-2013, 09:14:17 »
7.1 doka



Art: "Let wel goed op bij het shoppen want de beste producten liggen niet altijd op ooghoogte." In de winkel verzamelen Carolien en Zarayda dekens. (..) Kees vindt een koker. Ze zoeken naar meer kokers maar vinden die niet. (..) Na een mislukte poging met stokken (volgens Carolien in een biecht een plan van haar en Kees) zonder het gebruik van de grote ladder (Paulien vindt deze later) slagen de kandidaten erin om de ruimte te verduisteren. Het papier uit de koker uit de winkel wordt als eerste tot 500 euro ontwikkeld. Het papier in de andere 5 kokers wordt zwart. 3 kokers waren al geopend. De andere 2 waarvan gedacht werd van niet ook. Zarayda zegt in een biecht dat zij dit samen met Tania gedaan had. Art zegt dat de kandidaten met de kokers 6000 euro hadden kunnen verdienen. Er waren 7 kokers te verdienen bij de safari (3.3) en 3 bij de big 5 (4.1).  Hoeveel kokers er in de winkel lagen is onbekend. Als dit er 2 waren zat er 6000/12 = 500 euro in elke koker. Alleen de koker die Kees in de winkel vond was ongeopend en levert 500 euro op.

7.2 finalevrijstelling



Bij het spel aan de draaitafel wint Daniël een vrijstelling. Paulien (eerste af bij de draaitafel), Zarayda (tweede), Carolien en Kees kunnen de vrijstelling afpakken als ze een vrijstelling bestaande uit vier kleuren aan de andere kant van het veld brengen zonder door Daniël uitgeschakeld te worden. (..) Kees stelt voor om samen met Carolien als eersten het veld in te gaan. Carolien: "We moeten allemaal het veld in." Kees: "Ja maar niet bij elkaar." Carolien: "Jawel, juist wel. Dan weet ie niet waar ie moet schieten." Kees zegt dat ie ze dan alle vier tegelijk heeft. (..) Carolien gaat als vierde het veld in. Kees loopt achter haar en vraagt of ze geel gepakt heeft. Ze beaamt dit. (..) Zarayda en Paulien worden snel uitgeschakeld. Alleen Kees en Carolien zijn dan nog over. Carolien vraagt wat voor partje Kees heeft. Hij zegt geel. Carolien moet (?) een geel partje terugleggen (want ze liep met meerdere). Kees pakt groen. Carolien roept dat Kees maar met één kleur mag lopen. "Denk ik." Kees heeft geel en groen in zijn handen en gooit een groen partje naar Carolien om terug in de pot te stoppen. (..) Carolien pakt blauw en brengt het naar het eindpunt. Kees legt geel bij het eindpunt en ziet blauw van Carolien liggen. Hij zegt tegen Carolien dat hij geel heeft neergelegd. Carolien met rood in haar hand: "Ik groen en rood bijna." Kees: "Dus blauw moet ik halen?" Carolien: "Ja." (..) Kees zegt dat hij blauw zag liggen. Carolien: "We missen een blauwe." (..) Kees: "Dus ik pak groen." Carolien: "Als er blauw al ligt." Kees: "Blauw ligt er." Carolien: "Ok." (..) Carolien legt rood bij het eindpunt. (..) Kees pakt groen ergens aan het begin van het veld en rent terug naar het eindpunt. Onderweg komt hij Carolien tegen. Kees: "Ik heb groen. Kan jij nog?" Carolien: "Ja! Geef!" Kees: "Ga! Ik leid hem af." Kees wordt uitgeschakeld door Daniël. Carolien net (zo'n 10 meter) voor het eindpunt ook. Daniël behoudt zijn vrijstelling en er wordt geen 2000 euro verdiend.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:22:13 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzichten (mol)acties Carolien, Kees en Paulien t/m afl. 7
« Reactie #47 Gepost op: 22-02-2013, 09:14:29 »
Stemgedrag

Stemgedrag afl. 1) Carolien heeft een vrijstelling en hoeft de test dus niet te maken. Carolien wordt genoemd door: Stemgedrag afl. 2) Carolien noemt als verdachte: . Ze zegt Janine, Paulien, Joep en zichzelf niet te verdenken. Carolien wordt genoemd door: - . Kees. Stemgedrag afl. 3) Carolien noemt als verdachten: - . "11. Met hoeveel kandidaten zat de Mol in een Jeep tijdens de Safari-opdracht?" -> 4 kandidaten. Carolien wordt genoemd door: - . Stemgedrag afl. 4) Carolien noemt als verdachten: Tim en Tania. "20. Wie is de Mol?" -> Tim. Carolien wordt genoemd door: Tim, Daniël en Zarayda. Stemgedrag afl. 5) Kees noemt als verdachten: Paulien en Carolien. "15. Heeft de Mol drie jokers verdiend tijdens het kampvuurspel?" -> Ja. Kees wordt genoemd door: Paulien. (Afvaller Tim: "19. Hoeveel stukjes metaal heeft de Mol gevonden tijdens de Sleutelmaken-opdracht?" -> 3. Dit antwoord is van toepassing op Carolien en Kees.) Stemgedrag afl. 6) Carolien noemt als verdachten: Kees en Zarayda. "13. Deelde de Mol alle informatie via de intercom tijdens de Dakota-opdracht?" -> Ja. Carolien wordt genoemd door: Kees, Daniël en afvaller Tania. (Tania noemt Daniël en Carolien. "Als ik nu een Mol moet kiezen (..): Daniël.") Stemgedrag afl. 7) Carolien noemt als verdachten: Kees (antwoord in test) en (ze zegt beginnen te twijfelen over) Zarayda. "20. Wie is de Mol?" -> Kees. Carolien wordt genoemd door: - . (Afvaller Daniël noemt Paulien, Zarayda en Carolien. "20. Wie is de Mol?" -> Zarayda.)

Overige opmerkingen

In aflevering 1 sluiten Carolien, Janine en Joep een verbond. In aflevering 2 pakt Carolien twee jokers bij de opdracht met de lasers. We zien haar geen jokers inzetten bij de test. Bij de test van aflevering 3 zet Carolien twee jokers in. De joker die Tim inzet heeft hij waarschijnlijk van Carolien gekregen. Bij de speciale executie van aflevering 4 trekt Tim de groene kaart. Hij stelt Carolien vrij van de executie. Bij de speciale executie van aflevering 4 trekt Carolien de groene kaart. Ze stelt Paulien vrij van de executie. In aflevering 6 en 7 zien we Carolien en Paulien informatie met elkaar delen.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:19:29 door Heinz »