Auteur Topic: Alle biechten!  (gelezen 22833 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #40 Gepost op: 22-12-2012, 10:00:49 »
Miek, ik vond het juist superleuk dat er niet alleen maar oud-gedienden meededen. Ik vond het persoonlijk niet zwak maar wel erg jammer dat je opgaf, al was het alleen maar omdat nu achteraf blijkt dat de grootste intrigant hiermee een free ticket kreeg...  >:D  Nee grapje, ik had je er gewoon nog graag bij gehad later, juist als frisse wind. Ik denk dat je niet bij voorbaat kansloos was. Volgens mij had Ycaris ook nog nooit van BBUS gehoord en zie het resultaat. Juist alle vooroordelen over ons zitten ons dwars in zo'n spel, wat voor mensen die voor het eerst aan een spel meedoen een groot voordeel kan zijn. Lees maar eens terug wat er over bijvoorbeeld Vieffan, Nieky of mij gezegd is, wij zullen blijkbaar nooit meer aan een spel mee kunnen doen zonder dat er op voorhand al gedacht wordt dat we het bikkelhard spelen.

Ik heb van iemand anders, die de laatste weken van dit spel een heel klein beetje volgde ook al te horen gekregen dat het ons-kent-ons gehalte erg hoog leek, wat het voor hem als nieuwe buitenstaander erg lastig en minder leuk maakte om te volgen. Ik denk dat we ons dat allemaal iets meer moeten doen.

Ik hoop van harte dat je een volgend spel weer je gezellige inbreng, je nuchtere kijk en je humor met ons deelt. Dankjewel voor je deelname, en ook Bjorrn, Lemmyfan en Bassteijns, super dat jullie het aandurfden ::bravo::

Swiffert ik vond jou ook ook een heele leuke kandidaat, wij hebben eik te weinig of niets kunnen samenspelen maar ik zou jou wel in vertrouwen hebben durven nemen!   ::ok::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Alle biechten!
« Reactie #41 Gepost op: 22-12-2012, 11:39:48 »
Ja, dat begint al lekker met die popi-jopie-opdracht; Bjorrn zet me er helemaal niet bij!
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Alle biechten!
« Reactie #42 Gepost op: 22-12-2012, 12:05:28 »
 ::rofl:: Als ik niet in die widmo-alliantie zat, kwam ik misschien wel helemaal niet op de hoofdeilanden, de rest heeft me echt laag gezet  :P

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #43 Gepost op: 22-12-2012, 12:10:08 »
Oh met die muziekopdracht, dat D*N die muziekjes speelde, dat gaf ik ook snel op omdat ik al een munt had. Nieky, heb jij nooit ergens gedacht van 'laat die opdracht voor die munt maar zitten, target Nieky wordt alleen maar groter met iedere winst'?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Alle biechten!
« Reactie #44 Gepost op: 22-12-2012, 12:18:24 »
Nee, die muziekopdracht vond ik veel te leuk en toen in het begin leek me dat nog geen kwaad kunnen ;), wist echt nog niet dat ik toen al zon enorm target was.

Na de samensmelting wist ik de verhoudingen en moest ik wel om te overleven. Heb toen nog ergens gebiecht dat ik gewoon alle opdrachten moest winnen om te kunnen winnen.

En ik vind het heel lastig om niet , niet mijn best te gaan doen. Wat jij zegt over Vieffan , jij en ik klopt ook wel. Wij hadden gewoon een bepaald imago. Terwijl ik eigenlijk alleen echt Lukie aan het playen was en dat bleek achteraf ook andersom

Over het gevalletje hillo ben ik nog steeds aan het nadenken. Ik had hem in het begin echt benaderd om goed samen te werken..... Maar dat sloeg al snel om in dat ik hem eruit wou. Denk dat dit bij stratego gebeurd is. 5 dagen zweten en dan die rotmanier om gelijk te maken. En ik had al door dat wanneer ik niet zou winnen mijn kop daarom kon rollen.... Niet wetende dat er al zon enorm complot tegen mij was
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #45 Gepost op: 22-12-2012, 12:36:35 »
Nja, gaandeweg het Stratego hadden we denk ik allemaal veel respect voor de manier waarop je het speelde, en ik denk dat je niet zomaar was weggestemd bij verlies. Lukie4 schreef al dat ie het best zielig zou vinden, en ik denk dat hij ons wel had kunnen overhalen tot een andere stemming.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Alle biechten!
« Reactie #46 Gepost op: 22-12-2012, 12:38:32 »
ja kijk hoe aardig ik ben geweest.

Trouwens waarom antwoordden jullie toen niet ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Alle biechten!
« Reactie #47 Gepost op: 22-12-2012, 12:52:06 »
Je bent een schat  ::hug::

Waarop sloeg mijn hup-Swifty-biecht eigenlijk ? XD
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Alle biechten!
« Reactie #48 Gepost op: 22-12-2012, 12:56:07 »
hij praat weer met mij ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #49 Gepost op: 22-12-2012, 12:57:03 »
Je bent een schat  ::hug::

Waarop sloeg mijn hup-Swifty-biecht eigenlijk ? XD
geen idee meer ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #50 Gepost op: 22-12-2012, 13:22:53 »
Ik heb ook nog wel de uiteindelijke uitslag van de populijstjes aan het begin:

Feline
1. Ldhmolletje
2. Molcrazy
3. Lukie4
4. Swifty
5. Bassteijns
6. Robbieazerty
7. Nieky
8. Pac-mol
-------------
Murine
9. Ibung
10. Nextgp
11. Vieffan
12. Miek37
13. Hillo
14. Jann
15. Addie
---------------
Battle
16. Tdietz
17. Bjorrn
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Alle biechten!
« Reactie #51 Gepost op: 22-12-2012, 13:28:19 »
Oef, bijna ibung op ons eiland,

dan had het brabocomplot succesvoller kunnen worden Lukie  ;D
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #52 Gepost op: 22-12-2012, 13:36:56 »
scheelde maar 1 puntje, voor als je dat ook nog wilt weten ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Alle biechten!
« Reactie #53 Gepost op: 22-12-2012, 13:38:08 »
CENSUUR
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #54 Gepost op: 22-12-2012, 13:56:49 »
ja kijk hoe aardig ik ben geweest.

Trouwens waarom antwoordden jullie toen niet ?
Volgens mij had ik het toen even druk buiten het spel. Ik kan me herinneren dat ik heel stratego niets van gevolgd heb en ik dus ook geen tijd genomen had je te beantwoorden. Toen ik er wel tijd voor had, was het al achterhaald, zodat ik er gewoon niet meer op terug gekomen ben.


Miek ik vond het ook heel leuk dat je hebt meegedaan, ookal hebben wij niet zo heel veel contact gehad. Ik vind het altijd als er nieuwe mensen meedoen. Deze spellen doen me erg denken aan 'real world road rules challenge' op MTV. Daar doen ook iedere keer opnieuw kandidaten mee die elkaar al kennen en oude vetes spelen daar ook nog steeds. Ook komt er elke reeks wel zogenaamd 'Fresh Meat' bij, nieuwelingen dus. Daar blijkt ook steeds dat die harder moeten knokken omdat ze inderdaad niemand echt kennen. Maar meestal verdienen ze wel respect door hun manier van spelen en hoe ver ze raken etc. En in een volgende reeks zijn ze dan geen Fresh Meat meer, maar echt volwaardige tegenstanders, omdat ze zich al zo hard bewezen hebben.
En datgene heb ik hier dus ook. Ik probeer je hiermee niet te overtuigen om perse nog eens een spel mee te doen ofzo, al zou ik dat wel leuk vinden. Maar dat is gewoon hoe ik het zie en de vergelijking die ik met dat tv programma maak. Maar wel leuk dat je er ook anders bij betrokken wil zijn dan als kandidaat. Voor Zap zoek ik in sommige afleveringen namelijk wel een paar onafhankelijke juryleden! Interesse?

En nieky, wat noem je mij toch vaak sympathiek en aardig!  ::love::
Complotje?  ::wenkbrauw::

En ik hoop dat hillo ook nog biechten bijgehouden heeft en ze nog opstuurt zoals bij BBUS, want ben ook wel benieuwd naar zijn verhalen. Zat ik helemaal in hem te geloven en hij mij waarschijnlijk enorm te wantrouwen.  ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #55 Gepost op: 22-12-2012, 14:06:06 »
ja kijk hoe aardig ik ben geweest.

Trouwens waarom antwoordden jullie toen niet ?

Denk dat ik eerst wou afwachten hoe t spel afliep. Ik heb in het begin erg geprobeerd om me op de vlakte te houden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Alle biechten!
« Reactie #56 Gepost op: 22-12-2012, 14:10:21 »
* Lukie4 heeft in het begin vooral geprobeerd om de juiste pm naar de juiste persoon te sturen ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Alle biechten!
« Reactie #57 Gepost op: 22-12-2012, 14:15:20 »
En nieky, wat noem je mij toch vaak sympathiek en aardig!  ::love::
Complotje?  ::wenkbrauw::

Zoals Lukie zou zeggen.... Too little too late  ;D

Complotje met de spelleider van ZAP zou wel handig zijn als ik evenuteel meedoe
You'll never walk alone

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #58 Gepost op: 22-12-2012, 14:22:02 »
Wanneer wordt Zap gespeeld Robbie? want ik zit de hele maand februari op m'n eigen survivor eiland!  ::cheerleader::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Alle biechten!
« Reactie #59 Gepost op: 22-12-2012, 14:27:17 »
Haha, die tdietz, hij vertrouwde me dus voor geen meter ::rofl::

Miek, zelf vond ik het ook spijtig ipv zwak dat je uit de expeditie stapte. Het kwam onverwacht en daarom begreep ik toen niet waarom je eruit stapte.

En dat dan Jann een vrijgeleide kreeg, de smiecht van deze expeditie, tsja :P
2024: wie is de Mol?