Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 58176 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mole Brother
« Reactie #60 Gepost op: 25-06-2003, 09:45:18 »
Ok ok ok ik doen begrijp ik alleen zeg dat vaag is dat jij zegt niks nodig hebt en nu iets wel nodig hebt

vertaling:Ok ok ok Ik begrijp het ik zeg alleen dat het vaag is dat je zegt dat je niks nodig hebt en dan toch iets nodig heb








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Mole Brother
« Reactie #61 Gepost op: 25-06-2003, 09:59:52 »
Ik wil wel buurjongen zijn.







Eindelijk...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #62 Gepost op: 25-06-2003, 10:18:07 »
en ik buurmeisje  ;D








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mole Brother
« Reactie #63 Gepost op: 25-06-2003, 10:20:56 »
zijn wij de studenten in het huis ernaast  :D








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #64 Gepost op: 25-06-2003, 13:50:10 »
en hoe zal Intikker op 'Tikkie' reageren (zie dagboektopic in het CMC-forum)  :-X

Ik lees dit hele topic nu pas voor het eerst. Ben een tijdje afwezig geweest en eigenlijk alleen de bar gelezen. Heel leuk gedaan Chriz, en ook leuk dat iedereen het leuk vindt!. En over dat Tikkie... Als je nog een andere bijnaam wil geven... Mijn vrienden noemen me Sjappie (origineel..  ::) ) of Tikker... Kijk maar wat je er mee doet oke??









Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #65 Gepost op: 26-06-2003, 09:11:58 »
Ben benieuwd wat voor'n spannends er allemaal gebeurd is gister.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mole Brother
« Reactie #66 Gepost op: 26-06-2003, 10:35:46 »
Ben benieuwd wat voor'n spannends er allemaal gebeurd is gister.

je zal wel weer gesloeried hebben...  ::) ::) ;D








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #67 Gepost op: 26-06-2003, 14:38:06 »
Dag 3

De leider die door de groep wordt gekozen is Pino. Als belangrijkste reden wordt genoemd dat Pino degene die is die voor het huishouden zorgt en daarom ook het beste de leider kan worden.  Malcolm, Intikker en Han13 maken het laat die dag rond 3 uur liggen ze pas in bed. Tijgetje maakt het nog bonter en duikt haar bed pas rond half 5 in. Rond 6 uur begint de dag voor D**n en Pino alweer. D**n wordt met een enorme tank opgehaald voor zijn eerste werkdag. Pino begint op dat moment met het huishouden. Om 9 uur begint de dag voor de anderen alweer en voor de mensen wie de halve dag door zijn gegaan is dat dan ook moeilijk wakker worden. Voor Pino begint weer de routineklus van het huishouden en het wordt wel heel smerig als blijkt dat er kakkerlakken in de douche rondlopen. Om 12 uur komt D**n weer thuis. Hij is erg blij met zijn nieuwe baan en hij heeft daarbij ook een stylie legeroutfit. De honger slaat toe bij Pino en D**n. Samen verorberen ze maar liefst 6 blikjes bruine bonen. Jammie! Samen maken ze er een relaxt middagje van en kijken ze de hele middag naar Puzzeltijd! Han13 en de anderen komen 's middags om 16 uur thuis. Han13 is woedend, iemand heeft haar pianostemmergereedschap gejat uit haar auto terwijl ze even weg was. Intikker ziet dat de wc smerig is en gaat de wc schoonmaken, maar is dat niet van een van Pino's taken, die nu relaxt tv zit te kijken.  Om 18 uur mag Pino dan eindelijk haar eerste aankopen gaan doen. Eindelijk wordt de douche aangeschaft en daarbij wordt er ook nog een aanrecht gekocht, zodat de groep niet alleen maar op de bruine bonen hoeft te leven. Intikker is de eerste die van de nieuwe douche geniet. Pino is dan inmiddels alweer in bed gedoken, terwijl de andere bewoners lekker samen aan het kokerellen zijn in de keuken of aan het dansen zijn, zit Compuart alweer moederziel tv te kijken. Hoe zal dit gaan aflopen? Probleem in huis! Door Annemieke is de wc-pot overstroomt. Compuart wordt eindelijk gered van zijn eenzame bestaan als Malcolm vraagt of hij wil dansen. Na de lange nacht van gisteren duikt Tijgetje er ook vroeg in. Ook D**n moet morgen weer vroeg op en gaat slapen. Compuart ziet dat Han13 tv zit te kijken en hij wil er gezellig bij gaat zitten, maar dan loopt Han weg, wat heeft Han13 toch tegen Compuart? Tot overmaat van ramp (na de wc) gaat de spiksplinternieuwe douche ook nog kapot. Komt er dan nooit een ellende aan de groep van MoleBrother? Het is middernacht en de volgende dag zal gaan aanbreken. Iedereen slaapt, alleen Compuart en Annemieke kijken nog naar tv. Zou Compuart in Annemieke eindelijk een maatje hebben gevonden in het huis of wordt Malcolm zijn 'pal'. Morgen meer.

Hebben Pino en D**n een eetverslaving?
Voelt Compuart zich nog steeds eenzaam?
Wat heeft Han13 tegen Compuart?
Hoe wordt het probleem met de douche en de wc opgelost?
Geeft Compuart op dag 8 Annemieke of Malcolm zijn positieve stem?
 

Vanaf vandaag gaat de 'populariteitsmeter' lopen. Maak jouw eigen top 8, top 5, top 3 of top 1 van bij jou het meest populaire karakter tot het minste populairste karakter. (dus de karakters niet de forumleden!!!). Alleen stemmen die via pm naar mij worden gestuurd worden meegeteld!!

D**n in zijn legeroutfit!







« Laatst bewerkt op: 1-07-2003, 18:04:18 door Chriz »

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #68 Gepost op: 26-06-2003, 14:54:53 »
De leider die door de groep wordt gekozen is Pino.









A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #69 Gepost op: 26-06-2003, 14:57:14 »


REVOLUTIE!!







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mole Brother
« Reactie #70 Gepost op: 26-06-2003, 18:41:32 »
ik wil overbuur zijn :D








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #71 Gepost op: 26-06-2003, 18:48:55 »
Dag 4. Compuart maakt het erg laat en blijft op tot 3 uur. Annemieke ligt dan al in bed. Tegen die tijd wordt Pino alweer wakker. Ze moet naar de wc, maar daarvoor moet eerst de wc worden ontstopt. Om 4 uur wordt Compuart alweer wakker, ook hij moet vreselijk nodig naar het toilet, maar dat kan niet. Het is nog steeds verstopt en dan tsja, een ongelukje zit in een klein hoekje. Pino overkomt hetzelfde, hoe pijnlijk! Misschien moeten er de volgende keer pampers worden aangeschaft! Voor D**n begint de dag ook alweer vroeg. Zou hij deze keer wel promotie krijgen? Pino werkt de hele dag om de douche en de wc te fixen, Intikker is zo aardig om rond 7 uur het ontbijt te gaan opdienen. Rond 8 uur is het alweer lekker gezellig in de keuken als Intikker, Malcolm, Tijgetje, Han13 en Pino aan het ontbijt gaan beginnen. Tijgetje en Intikker roddelen samen over Compuart. Zal Compuart moeten vrezen voor zijn positie in de eerste stemronde? Als iederen aan het werk is kan Pino ook eindelijk genieten van de nieuwe douche. Daar heeft ze lang op gewacht! Daarna kan ze de rotzooi die de waterlast heeft opgelevert op gaan ruimen. Om 12 uur komt D**n alweer thuis, zoals al eerder volgt er een relaxte middag. Pino hangt op de bank, terwijl D**n een douche neemt. Om 16 uur komen de anderen ook weer thuis. Het geintje dat ze gisteren bij Han13 hebben geflikt, hebben ze nu bij Annemieke geflikt. Pino heeft net het eten klaargezet en als hongerige wolven stort de groep zich op het voedsel. D**n probeert Annemieke aan het lachen te maken door haar te kietelen, maar Annemieke is hier helemaal niet van gediend. Om 18 uur moeten de inkopen weer worden gedaan. Er wordt door het midden van de grote kamer een muur geplaatst (met een deur erin)  om een toekomstige hobbykamer te maken. Niet iedereen is gediend van deze actie van Pino. Annemieke had liever een boekenkast gehad en Intikker en D**n hadden liever vloerbedekking op de slaapkamer gehad. Annemieke heeft blijkbaar genoeg van haar baantje als pianostemmer en gaat in de krant op zoek naar een ander baantje, helaas staat er niks voor haar in. Pino is haar bed alweer ingedoken, doordat zij op hele anderen tijden wakker is dan de anderen, heeft ze maar weinig contact met de groep, alleen met D**n botert het. Hoe zal dit resuteren in een stemming? Malcolm blijkt bezig te zijn met een plan door mensen tegen elkaar op te zetten. Nu maakt hij weer Tijgertje zwart bij Annemieke. Rond een uur of 9 uur 's avonds wordt het duidelijk wat Han13 tegen Compuart heeft. Als zij tv aan het kijken is, zet Compuart zonder pardon de tv uit. 'Hier in huis kijken we niet naar RTL Boulevard' zegt ie. Ook in MoleBrother moeten er belastingen worden betaald, een rekening van 384 dollar ligt op de stoep, maar ach jee. De bewoners hebben nog maar 7 dollar over! Han13 en Annemieke praten 's avonds nog even over het plan om de dieven van hun gereedschap aan te pakken, maar tot een oplossing komen ze niet. Middernacht is weer aangebroken. Er is weer een dag voorbij.

Zal het nog goedkomen tussen D**n en Annemieke?
Hoe kijken de anderen aan tegen leider Pino, nu ze een tactloze aankoop heeft gedaan?
Zal Annemieke een andere baan vinden?
Hoe krijgt Pino aansluiting met de anderen, als zij nauwelijks met ze praat?
Wat is Malcolm van plan?
Wat zal Han13 doen tegen Compuarts treiterijtjes?
Waarom is 'RTL Boulevard' verboden?
Ge ziet het morgen!

Vanaf vandaag gaat de 'populariteitsmeter' lopen. Maak jouw eigen top 8, top 5, top 3 of top 1 van bij jou het meest populaire karakter tot het minste populairste karakter. (dus de karakters niet de forumleden!!!). Alleen stemmen die via pm naar mij worden gestuurd worden meegeteld!!
 

D**n kietelt Annemieke, Annemieke is hier niet van gediend.









« Laatst bewerkt op: 28-06-2003, 16:58:52 door Chriz »

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #72 Gepost op: 26-06-2003, 18:56:58 »
wat ze allemaal al niet meemaken daar....  ;D

mijn top 5:

(edit: top 5 verwijderd op verzoek van chriz)







« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 22:39:48 door Floortje »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #73 Gepost op: 26-06-2003, 19:34:46 »
Euh, Floortje kun je het ook even pm-en. Ik probeer juist te voorkomen dat hier de uitslag al wordt 'verklapt'.  :-\








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #74 Gepost op: 26-06-2003, 22:39:11 »
jaaa dan moet je dat zeggen  >:(  ;D
sorry hoor  :-[

ik doe er gelijk wat aan ok?








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Mole Brother
« Reactie #75 Gepost op: 26-06-2003, 23:32:51 »
Hehe ;D Geweldig bedacht weer Chriz!

Floortje ik heb je lijstje toch nog gezien... ohhh... erg he? ;-)







« Laatst bewerkt op: 26-06-2003, 23:33:24 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Mole Brother
« Reactie #76 Gepost op: 27-06-2003, 00:08:57 »
Hehe ;D Geweldig bedacht weer Chriz!

Floortje ik heb je lijstje toch nog gezien... ohhh... erg he? ;-)

ja idd chriz! we zijn trots op je  ;D

ik vind het niet erg.... chriz wel denk ik  ;)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #77 Gepost op: 27-06-2003, 12:21:15 »
Mwah, ik kan er ook niet om janken moet ik zeggen  ;D

Maar ik kan nog wel wat meer lijstjes gebruiken, dus iedereen pm me!!!








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #78 Gepost op: 27-06-2003, 12:24:06 »
Mogen wij zelf ook opsturen dan? Dan heb je wat meer pmmetjes.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Mole Brother
« Reactie #79 Gepost op: 27-06-2003, 12:24:47 »
Moet ik ook iets pm-em?

En waar moet ik dat op baseren? Of heb ik weer niet goed gelezen?







Life's a riddle, keep answering the questions...