Auteur Topic: Wat weet jij van het forum?  (gelezen 62895 keer)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #80 Gepost op: 22-07-2003, 11:21:54 »
8  Op welke spectaculaire manier nam bodejosm43 afscheid van het WIDM-seizoen 4?

Met vuurwerk zie:
http://rce.pimwiz.net/ en http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4601.0







« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 11:29:24 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #81 Gepost op: 22-07-2003, 11:30:55 »
9  Welk “broodbeleg” feliciteerde John met zijn overwinning in serie 3?

Hagelslag ;D








Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #82 Gepost op: 22-07-2003, 11:32:27 »
10 Wie was Bastiaan Houtman?
Een van de verdachten uit het KRO detectivespel, hij is zwerver







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #83 Gepost op: 22-07-2003, 11:34:15 »
11 Wie plaatste als eerste een bericht over het spel Mysteriax, dat wekenlang veel forummers tot de rand van razernij heeft gebracht?

Kaneel








Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #84 Gepost op: 22-07-2003, 11:35:57 »
12 Hoe trachtte Michel Pollentier de Tourartsen 25 jaar geleden om de tuin te leiden?

In 1978 lag de Belg Michel Pollentier voorop in de etappe naar de Alp d'Huez, de etappe die in de twee jaar daarvoor door achtereenvolgens Joop Zoetemelk en Hennie Kuiper was gewonnen.

Michel Pollentier kwam ook als eerste over de streep, maar moest toen naar de dopingcontrole. Deze dacht Polleke (zoals hij ook weleens werd genoemd in het peloton) handig te omzeilen, door via een ingenieus systeem "schone" urine af te leveren. Het verhaal gaat, dat die van zijn vrouw afkomstig was.

Deze urine was verborgen in een peervormig reservoir onder 1 van zijn oksels, en werd via slangetjes naar de meest logische plaats geleid. Het leek dus alsof hij deze zelf aan het produceren was, om het op een nette manier uit te drukken.

Helaas voor Polleke: de dopingcontroleurs ontdekten het bedrog, en Polleke werd uit de koers genomen, waarop Hennie Kuiper vanachter de groene tafel zijn tweede overwinning op de Alpe d'Huez kreeg toegewezen. Heeft hij wel de kussen van de rondemiss moeten missen.

Gerard Cox heeft  er een meesterlijke conference over gemaakt. Welke van de twee versies (de conference, of de werkelijke gebeurtenis) het eerste was, en wie zich dus door wie heeft laten inspireren, daar kan ik dus niet achter komen. Grappig is alleen, dat in de conference de hoofdpersoon Polleke heet.

Het ging zo: de eerste helft van deze conference verliep hetzelfde als het bovenstaande verhaal. Wielrenner Polleke won na zware inspanning de wedstrijd, en moest naar de doping-controle.

Vervolgens ging de dopingarts de urine eens aan een nauwgezet onderzoek onderwerpen, en riep toen Polleke bij zich in zijn spreekkamer.

De dopingarts zei Polleke dat hij hem ging gelukwensen. Antwoord van de zichtbaar opgeluchte Polleke: " dus er is geen spoor van doping ontdekt?"

Waarop de doping-arts hem een handdruk gaf, en zei: "Als ik u was, zou ik mijzelf de komende maanden eens ontzien".

Polleke snapte er niets van, en vroeg wat er aan de hand was. Waarop de dopingarts zei: "Ge gaat een kind bekomen!!!!!!"


(ik heb dit rechtstreeks gekopieerd uit eht topic Tour de France, maar dit is het volledige verhaal)







« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 11:36:59 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #85 Gepost op: 22-07-2003, 11:36:34 »
13 In welke gemeente probeert John (Guntlisbergen) de kost te verdienen met zijn rommelwinkeltje?

Eindhoven








Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #86 Gepost op: 22-07-2003, 11:37:40 »
14 Waar gaat een aantal forummers op 23 augustus naartoe?

de efteling







« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 11:38:23 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #87 Gepost op: 22-07-2003, 11:38:15 »
14 Waar gaat een aantal forummers op 23 augustus naartoe?

de efteling

Nou, voorlopig nog nergens, want er wil nog niemand mee!

15 Wie probeerde in een team te komen bij het detectivespel.en deed alsof dit niet wilde lukken?

Little_Creep







« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 11:43:47 door Annuh »

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #88 Gepost op: 22-07-2003, 11:39:17 »
16 Wie gaat/ging verhuizen?

dit forum, van www.kyrandia.nl/2003 naar www.wieisdemol.com








« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 11:40:21 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #89 Gepost op: 22-07-2003, 11:40:19 »
17 Wie vond het stil op het La Groothuizen-forum, en maakte daar een topic over?

Likra








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #90 Gepost op: 22-07-2003, 11:46:20 »
7  Waarom moet een avatar voldoen aan de norm 100 x 65 pixels?

Kijk een technisch vraagje. Speciaal voor mij gemaakt.  ;)
Heel eerlijk gezegd snap ik niet helemaal de bedoeling van de vraag, maar ik zal proberen een zo goed mogelijk antwoord te geven.
Een avatar mag in ieder geval niet groter zijn dan die maten, want anders wordt hij niet geaccepteerd in je profiel. Dat is gewoon een keuze geweest van de programmeurs. Is hij kleiner dan bovenstaande maten wordt ie wel geaccepteerd, maar wordt ie opgerekt tot aan bovenstaande maat, zodat de avatar wat opgerekt wordt weergegeven.
De standaard waarde voor avatars is 65x65. De reden dat deze ingesteld is op 100x65 is eigenlijk omdat daarbinnen het Compuart logo zonder al te veel ingedrukt te worden paste ;D







« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 11:46:42 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #91 Gepost op: 22-07-2003, 11:46:52 »
Ja, ja, een nek-aan-nek-race tussen Annuh en Elise, 18, 19 en 20 gaan de beslissing brengen

tot en met vraag 17 is de tussenstand

Annuh: 7 antwoorden
Elise:    6 antwoorden
Test:     2 antwoorden

Chriz, Floortje ieder 1 antwoord

Of de antwoorden juist zijn: dat weten jullie waarschijnlijk wel.











Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #92 Gepost op: 22-07-2003, 11:47:27 »
Vraag 19 weet ik al... nu moet er nog iemand komen met het antwoord op vraag 18...








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #93 Gepost op: 22-07-2003, 11:48:43 »
Vraag 19 weet ik al... nu moet er nog iemand komen met het antwoord op vraag 18...

Ik ben voor je aan het proberen, 19 en 20 weet ik ook wel en ik weet ook wel wat er met 18 wordt bedoelt, maar ikweet niet meer wie het was.  :-\








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #94 Gepost op: 22-07-2003, 11:51:55 »
De standaard waarde voor avatars is 65x65. De reden dat deze ingesteld is op 100x65 is eigenlijk omdat daarbinnen het Compuart logo zonder al te veel ingedrukt te worden paste ;D
vraag enigszins aangepast dan, de bedoeling van de vraag was eigenlijk: waarom moet een avatar aan bepaalde afmetingsvoorwaarden voldoen?

Het antwoord op die vraag is natuurlijk onafhankelijk van het genoemde aantal pixels.

Antwoord van test is dus technisch gezien wel goed te rekenen, al is het dan natuurlijk beter om de vraag enigszins aan te passen. Maar: puntje voor test, in dit geval.








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #95 Gepost op: 22-07-2003, 11:53:55 »
Vraag 19 weet ik al... nu moet er nog iemand komen met het antwoord op vraag 18...
Zoals aangegeven: het staat in het forum.

OK: een hint dan:het antwoord is gegeven door een rund met volgnummer 531


Zoek daar maar eens op dan.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #96 Gepost op: 22-07-2003, 11:58:27 »
18. Kolko








Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #97 Gepost op: 22-07-2003, 11:59:32 »
19 Wat speelde zich af op 23 maart 2003 in het DUL KONIJN?

de vlaamse molfandag







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #98 Gepost op: 22-07-2003, 11:59:43 »
20 Welke forummer wist vanuit een heel ver land een paar weken lang enkele chatters, maar ook een paar kandidaten uit serie 4 aan de praat te houden, een enkeling zelfs tot vertwijfeling te brengen?

Rougekapje/Rouge







« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 12:00:03 door Annuh »

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat weet jij van het forum?
« Reactie #99 Gepost op: 22-07-2003, 12:01:55 »
gefeliciteerd Annuh







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."