Auteur Topic: Aflevering 1 - donderdag 14 maart  (gelezen 26613 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #20 Gepost op: 15-03-2013, 18:44:11 »
Vond het een leuke aflevering!  ::bravo:: Mooi land, een aantal leuke kandidaten. Ik vond de opdracht in het stadion de leukste denk ik  ::ok:: Maar inderdaad, die goudstaafjes vind ik nog een beetje vaag  ???

Ik heb trouwens de leader wel gekeken en het leek of de beelden daarin uit de eerste afleveringen kwamen, dus niet net zo als vorig jaar dat je o.a. beelden van de finalisten zag in Jeruzalem. Heb de leader slechts een keer gezien dus weet niet of het klopt hoor  :P Maar dat zou dus kunnen betekenen dat de makers vorig jaar naar ons geluisterd hebben (aangezien ze vorig hier meelazen, als ik me goed herrinner  :P). Maar goed, ik ga de leader niet aandachtig bestuderen, want wil niet weten wie er afvalt  ::hypocriet::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #21 Gepost op: 15-03-2013, 19:08:29 »
Vorig jaar waren alle letters van de gewonnen cryptexen belangrijk in het eindspel, dus ik denk dat dat nu wel weer gaat gebeuren.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2013, 20:00:07 »
Ze mogen wel een online veiling houden (goudbar en cryptex  :D) na afloop trouwens  ::hypocriet::

Ik krijg de indruk dat de goudbaren een vorm van topito's zijn. Prima onderhandelingsitems en waarmee je de verhoudingen op scherp kunt stellen. Maar als je er genoeg verzamelt krijg je geen vrijstelling, terwijl dit vorig jaar met de sleutel wel zo was. In plaats daarvan mag het winnende team nu dus 1 iemand uit het verliezende vrijwaren van eliminatie. Je wilt namelijk niet dat de persoon met de meeste goudbaren in het verliezende team zit en de eliminatieronde niet door komt. Want die goudbaren moeten in het spel blijven, wss een geheime aanwijzing naar een code in Jeruzalem voor het eindspel?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #23 Gepost op: 15-03-2013, 20:01:29 »
Als je uit het spel ligt dan moet je je goudbaren weggeven.
Deze week kreeg Sjoerd ze van onze buikdanseres.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #24 Gepost op: 15-03-2013, 20:12:27 »
Leuke 1e afl., leuke opdrachten, ik had het alleen sportiever gevonden als de kandidaten zelf ook een ronde hadden moeten meelopen
Inderdaad een gemiste kans ,had leuker geweest.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #25 Gepost op: 16-03-2013, 15:04:16 »
Als je uit het spel ligt dan moet je je goudbaren weggeven.
Deze week kreeg Sjoerd ze van onze buikdanseres.

Oooooow ja, bij P&W!  Ik dacht al, waar heb ik haar nu ook al weer eerder gezien!  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #26 Gepost op: 16-03-2013, 16:49:55 »
Ik heb de aflevering net even teruggekeken en ik vond het een leuke aflevering. Ben benieuwd naar het vervolg:D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #27 Gepost op: 17-03-2013, 15:33:55 »
Heb gisteravond ook de aflevering teruggekeken. Een leuke en fanatieke groep kandidaten. Degene waar ik me het meest aan ergerde is er iig uit. Ben benieuwd naar Ethiopië, is mij totaal niet bekend.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #28 Gepost op: 17-03-2013, 16:01:30 »
Heb dit weekend ook de eerste aflevering bekeken en het was weer zeer goed gemaakt! Heel ander sfeertje dan in seizoen 1 en 2 in de woestijnen (hoewel dat nog gaat komen) maar Ethiopië verrassende keuze om op te nemen. Blijft het Afrikaanse gevoel toch nog een beetje op de donderdagavond hangen :P De groep kandidaten is leuk, gevarieerd en lekker fanatiek. De opdracht op de atletiekbaan vond ik erg leuk, en de eerste afvaller vond ik erg verrassend. Tot nu toe niks dan lof dus over deze 3e serie  ::bravo::

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #29 Gepost op: 17-03-2013, 16:11:49 »
Leuke opener! ::bravo:: Het lijkt me dat het een erg leuk seizoen gaat worden. Erg leuke groep kandidaten op het eerste zicht, met een aantal fanatiekelingen.  Christijaan en Bert zijn bijvoorbeeld erg fanatiek allebei, ben benieuwd hoe het tussen die 2 verder zal gaan verlopen. Dat kan nog vonken gaan geven denk ik. :P

Verder leuk dat er wat nieuws in zit, maar dat met de goudstaven is me ook nog niet helemaal duidelijk. Wordt vast wel duidelijker in de loop van de afleveringen. :D

Kortom: ben erg benieuwd hoe alles verder zal gaan ontwikkelen... :D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2013, 16:17:30 »
De opdracht op de atletiekbaan vond ik erg leuk, en de eerste afvaller vond ik erg verrassend. Tot nu toe niks dan lof dus over deze 3e serie  ::bravo::
::jaja:: inderdaad! De eerste afvaller verbaasde mij ook heel erg. Ik had net gedacht dat zij ver zou komen o.a door haar bijbelkennis en een goeie kanshebber zou zijn voor winst :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #31 Gepost op: 17-03-2013, 16:24:33 »
::jaja:: inderdaad! De eerste afvaller verbaasde mij ook heel erg. Ik had net gedacht dat zij ver zou komen o.a door haar bijbelkennis en een goeie kanshebber zou zijn voor winst :P
Ben blij dat de pool pas vanaf afl 2 geldig is  ;D :P

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #32 Gepost op: 17-03-2013, 16:47:54 »
Ben blij dat de pool pas vanaf afl 2 geldig is  ;D :P
::rofl:: Ik had eigenlijk net hetzelfde... :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - donderdag 14 maart
« Reactie #33 Gepost op: 17-03-2013, 17:17:21 »
Ben blij dat de pool pas vanaf afl 2 geldig is  ;D :P

Ik ook, want ik was een weekje weg en dacht al de eerste poolronde gemist te hebben  ::vergroot::