Poll

3tt3

44e4
0 (0%)
4t4
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!  (gelezen 9737 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #40 Gepost op: 16-09-2003, 09:18:32 »
Ik dacht... ik ga er eens even voor zitten en op tijd mijn lijstje inleveren. Kan ik nergens deel 4 vinden! Is nu iedereen vermoord? Zelfs de schrijvers?
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #41 Gepost op: 17-09-2003, 13:26:12 »
Deze leeft nog maar je moet bij avron zijn, maar die komt nie meer op forum. Heb je zijn msn?

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #42 Gepost op: 17-09-2003, 13:44:33 »
Ik heb helemaal geen msn  :-[ , maar hoe gaat het nu verder dan of eindigt het spel hier?
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #43 Gepost op: 17-09-2003, 13:51:53 »
Hij gaat volgens mij wel gewoon verder

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2003, 19:26:14 »
Iig, ben ik het zat, dit werkt toch zo niet, ik lever elke keer WEL braaf mijn lijstjes in en een paar anderen ook en wij worden hier opeens weggedishd, omdat er geen tijd/zin meer is. Dat is ook de reden waarom ik me niet meer inschrijf voor de spelletjes van jullie. Er is gewoon nog nooit 1 spelletje ook daadwerkelijk afgemaakt! Al die tijd die ik hier in heb gestoken, was dus voor niks. Ik vind de reden dat steeds meer mensen niet meer doen of geen lijstjes inleveren echt een kulargument, want in dit geval verwijt de pot de ketel. 

Bedenk de volgende keer eens wat je met een spel aanwilt, voordat je kandidaten zoekt, nu stel je iedereen teleur, alleen omdat jij geen zin meer hebt.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #45 Gepost op: 20-09-2003, 19:28:50 »
Planet Race Online gaat wel werken. Hier heb ik 2 maanden over zitten denken.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #46 Gepost op: 21-09-2003, 12:50:56 »
Ik heb ook steeds op tijd mijn lijstje ingeleverd en nu hoor ik al anderhalve week helemaal niets, ook geen reacties op pm's.
Ik ga dan ook geen moeite meer doen nu.

Jammer dat het zo eindigt en dat niet ergens gewoon verteld wordt wat er aan de hand is en waarom het zo lang duurt en of het uberhaupt nog verder gaat.

Ik ben het helemaal met Chriz eens... zonde van de tijd die ik erin heb gestoken.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #47 Gepost op: 21-09-2003, 12:59:12 »
Avron komt vogens mij helemaal niet meer op het forum, hij heeft ook zijn CMC lijstje niet ingeleverd.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Detectivespel: Het Rechercheurs Topic: Discusseer hier!
« Reactie #48 Gepost op: 21-09-2003, 13:46:48 »
Is hij dan ziek ofzo? Stel dat er echt iets is met hem, dan vind ik het ook wel weer lullig.


Maar volgens zijn profiel was hij vandaag om 12 uur nog actief... hij komt dus wel op het forum!

Maar wat lees ik nu naar veel 'speurwerk' in bar De Molshoop...

Ik heb besloten om niet meer terug te komen op het forum van WieIsDeMol, dat heeft ook een reden, ik vind het forum niet meer leuk en boeiend door sommige topics en dan zie ik geen reden meer om nog langer op het forum te blijven. Ik maak CMC nog wel af maar ik stop met het detectivespel omdat ik het schrijven ook niet meer leuk vindt. Ik hoop dat iedereen er begrip voor heeft.

Jorn


Ik kom nooit in die bar, dus nu zou ik weleens willen weten... waarom staat dat niet gewoon hier bij het detectivespel, waar het ook oa om gaat tenslotte. Zit ik me daar voor niets anderhalve week druk te maken alsof ik niets beters te doen heb. Gaat dat inderdaad altijd zo hier met de spelletjes?? Lekker dan!
« Laatst bewerkt op: 21-09-2003, 14:07:45 door robin... »
Augurken zijn net krokodillen!!!