Auteur Topic: [PT] Big Brother US  (gelezen 40477 keer)

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #120 Gepost op: 19-04-2013, 08:51:17 »
Ik denk dat jij het spel niet begrijpt K@ren, ik zou het wel fijn vinden als je nu je wraakgevoelens wat in toom houdt, je wordt er niet gezelliger op zo.


Oh jaa, ik zie nu ook dat degene die Pov wint ook niet genomineerd kan worden. Mijn vorige reactie had trouwens niks te maken met wraakgevoelens, het was hooguit een constatering. Voor de rest denk ik dat je mijn reacties niet zo erg moet aantrekken. Vreugde, verdriet, maar ook wraak hoort nu eenmaal bij een spelletje. Het is niks persoonlijks.  Niet vergeten dat het maar een spelletje is he.  ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #121 Gepost op: 19-04-2013, 09:22:51 »
Gefeliciteerd Fabiann!  ::bravo::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #122 Gepost op: 19-04-2013, 10:39:19 »
Gefeliciteerd Fabiann!

En Daisy en Swifty heel veel succes!

En wat de Pov aangaat: mij komen vandaag 17 uur en de hele zaterdag niet uit... Vandaag ben ik om die tijd of nog op een banenmarkt of met mijn zus aan het eten en morgen ben ik met mijn zus een oduers een dagje weg...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #123 Gepost op: 19-04-2013, 10:50:39 »
Dat is het mooie van deze opdracht. Dat kunnen MV en LdH inderdaad doen...........


....als ze het risico willen lopen zelf genomineerd worden.


Ik denk dat MV en Ldh in dit stadium van het spel er meer aan hebben om geen gebruik te maken van de PoV dan wel. Ik denk dat Daisy er deze keer dan ook alleen voor staat.
Gelukkig kunnen MV en ikzelf ook zelf denken... En beslissingen nemen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #124 Gepost op: 19-04-2013, 11:23:51 »
Gelukkig kunnen MV en ikzelf ook zelf denken... En beslissingen nemen...
En daar sluit ik me bij aan.. ik ben misschien de zwakste speler van ons allemaal die is overgebleven, gezien het geringe aantal overwinningen (wat zeg ik 0 om precies in alle ZAP spellen) dat ik heb behaald, maar ik kan heus zelf wel nadenken  ::jaja::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #125 Gepost op: 19-04-2013, 11:25:45 »
ik ben misschien de zwakste speler van ons allemaal die is overgebleven, gezien het geringe aantal overwinningen (wat zeg ik 0 om precies in alle ZAP spellen)
ho ho ho, ik geloof niet dat jij die eer in je eentje hebt  ::ohno::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #126 Gepost op: 19-04-2013, 11:26:53 »
Oh jaa, ik zie nu ook dat degene die Pov wint ook niet genomineerd kan worden. Mijn vorige reactie had trouwens niks te maken met wraakgevoelens, het was hooguit een constatering. Voor de rest denk ik dat je mijn reacties niet zo erg moet aantrekken. Vreugde, verdriet, maar ook wraak hoort nu eenmaal bij een spelletje. Het is niks persoonlijks.  Niet vergeten dat het maar een spelletje is he.  ;)

Ik trek ze niet aan, maar ik vind het vervelend. Sinds het vertrek van MR-Brain sta ik alleen in het spel ja, maar ik heb er heus wel oog voor dat jij en D*N samenwerkten, dat KD en Vieffan samenwerkten, etc. Maar daar heeft niemand ooit iets openlijk over geschreven hier op het forum.
Ik vind het gewoon niet ok dat jij vanuit de MP dat nu wel doet. Laat het gewoon aan mijzelf over om te ontdekken wie er met wie samenwerkt en waar ik dan voor moet uitkijken, daar hoef je niet op te wijzen. Het is een ongeschreven regel dat alle samenwerkingen pas na afloop van het spel worden geopenbaard. Je ziet dat D*N zich ook niet openlijk hier op het forum uit over complotten en zo. Net als Vieffan en wie er verder dan ook al uit het spel liggen. Ik vind het een ongewenste inmenging in PT waar jij op dit moment geen deel van uitmaakt. Dat je achter de schermen Fabiann helpt en hem wijst op een mogelijk complot, prima, maar doe dat niet hier op het forum.
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #127 Gepost op: 19-04-2013, 11:28:23 »
ho ho ho, ik geloof niet dat jij die eer in je eentje hebt  ::ohno::

Jij hebt in MP wat gewonnen he ;)


gaan we nu underdog sympathieën proberen te kweken mannenc ::) :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #128 Gepost op: 19-04-2013, 11:37:28 »
Jij hebt in MP wat gewonnen he ;)


gaan we nu underdog sympathieën proberen te kweken mannenc ::) :P
Dat is geen underdog rol in willen nemen, dat is gewoon realistisch als je naar de cijfers kijkt toch? Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik hoewel ik niks gewonnen en daarmee gezien de cijfers de zwakste speler van de 7 ben, ik wel zelf kan nadenken en beslissen hoor..  ::jaja::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #129 Gepost op: 19-04-2013, 11:41:10 »
Denk dat je het meest tactisch hebt gespeeld dus. In Zap! is het t belangrijkste om niet laatste te worden, en dat doe je steeds prima. Je ziet dat het KD, Daisy en mij juist opbreekt dat we sterke spelers lijken te zijn, want dat gaf Fabiann toen bij KD en nu bij ons precies aan als reden van nomineren.

Stiekem denk ik dus dat jij de slimste speler bent ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #130 Gepost op: 19-04-2013, 11:42:53 »
Denk dat je het meest tactisch hebt gespeeld dus. In Zap! is het t belangrijkste om niet laatste te worden, en dat doe je steeds prima. Je ziet dat het KD, Daisy en mij juist opbreekt dat we sterke spelers lijken te zijn, want dat gaf Fabiann toen bij KD en nu bij ons precies aan als reden van nomineren.

Stiekem denk ik dus dat jij de slimste speler bent ::vergroot::
Nou.. dan heb je mijn optreden in the biggest loser niet gezien zeker, ik koos steeds de vette happen hoor. En zo ben ik wel meerdere keren net geen laatste geworden../ door het oog van de naald gekropen ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #131 Gepost op: 19-04-2013, 11:50:55 »
En daar sluit ik me bij aan.. ik ben misschien de zwakste speler van ons allemaal die is overgebleven, gezien het geringe aantal overwinningen (wat zeg ik 0 om precies in alle ZAP spellen) dat ik heb behaald, maar ik kan heus zelf wel nadenken  ::jaja::
Ik dacht eventjes dat ik de zwakste was, maar ik heb natuurlijk The Apprentice gewonnen. ::oink:: Dus, MV, jij bent inderdaad De Zwakste Schakel! Tot ziens! ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #132 Gepost op: 19-04-2013, 11:53:14 »
Ik dacht eventjes dat ik de zwakste was, maar ik heb natuurlijk The Apprentice gewonnen. ::oink:: Dus, MV, jij bent inderdaad De Zwakste Schakel! Tot ziens! ::rofl::
::rofl:: Nu snap ik waarom jij zo laag stond bij humor  ;D :P Nee kan er wel om lachen, maar als ik jouw woorden zo lees kan ik me op gaan maken voor eliminatie :P ::zwaai::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #133 Gepost op: 19-04-2013, 11:54:25 »
Ik zou zeggen: gewoon de Pov winnen! ::jaja::
Ich bin ein Bärliner!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #134 Gepost op: 19-04-2013, 12:09:43 »
Ldh en Mollenvanger; ik denk ook zeker wel dat jullie voor jezelf kunnen denken. Ik denk ook niet dat jullie de zwakkere spelers zijn, anders stonden jullie nu niet nog steeds in PT. Mijn reactie was bedoelt om te laten weten dat ik het mooie aan deze opdracht vond, dat er een dubbele laag in de PoV-opdracht zat. Een compliment richting Robbie dus.

Ik trek ze niet aan, maar ik vind het vervelend. Sinds het vertrek van MR-Brain sta ik alleen in het spel ja, maar ik heb er heus wel oog voor dat jij en D*N samenwerkten, dat KD en Vieffan samenwerkten, etc. Maar daar heeft niemand ooit iets openlijk over geschreven hier op het forum.
Ik vind het gewoon niet ok dat jij vanuit de MP dat nu wel doet. Laat het gewoon aan mijzelf over om te ontdekken wie er met wie samenwerkt en waar ik dan voor moet uitkijken, daar hoef je niet op te wijzen. Het is een ongeschreven regel dat alle samenwerkingen pas na afloop van het spel worden geopenbaard. Je ziet dat D*N zich ook niet openlijk hier op het forum uit over complotten en zo. Net als Vieffan en wie er verder dan ook al uit het spel liggen. Ik vind het een ongewenste inmenging in PT waar jij op dit moment geen deel van uitmaakt. Dat je achter de schermen Fabiann helpt en hem wijst op een mogelijk complot, prima, maar doe dat niet hier op het forum.

Het is voor mij ook alleen maar gissen he...wie er met wie samenwerkt. Persoonlijk vind ik het totaal niet ongepast om te proberen een samenwerkingsverband bloot te leggen. Ik heb niet zoveel ervaring met forumspellen, maar als je bv. kijkt naar Expeditie Robinson en een kandidaat ontdekt dat er een complot gaande is, dan kan die kandidaat er toch voor kiezen om dit complot kenbaar te maken bij de anderen? Het is zijn eigen keuze om dit onbesproken te laten of in de groep te gooien. Bovendien doe je het zelf ook, want je schuift Fabian al een paar keer in de schoenen dat hij met mij samenwerkt. ;)

Uiteraard heb je dan een argument als je zegt; 'Ja maar jij zit niet meer in de pt, dus je moet je er niet mee bemoeien.' Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb op dit moment 50% kans om nog in de finale te komen. Iedereen zal voorkeuren hebben met wie hij of zij in de finale wil staan, ik ook... Dus het is wel degelijk in mijn belang om invloed uit te oefenen op de PT. Bovendien zijn er nog wat mensen die mij de pt uit gestoten hebben en daar wil ik sportieve wraak op hebben. Net als bv. een topsporter revanche wil nemen als zijn rivaal hem tijdens een wedstrijd heeft verslagen.

Iedereen heeft een eigen manier van spelen. Zo is het bijvoorbeeld voor sommige spelers een voordeel dat ze veel vrienden hebben op dit forum en daarom vaak de kijkcijferspoll kunnen winnen. Ik als newbie, moet op zoek naar andere manieren om een voordeel te behalen.

Ik snap ook wel dat het niet leuk is voor mensen als ik hun samenwerkingsverbanden probeer bloot te leggen. Maar dan opnieuw; dit is een spel en ik zit niet in dit spel om het anderen gemakkelijk te maken. Ik probeer juist hun samenwerkingsverbanden te vermoeilijken. Maar ik heb tegen helemaal niemand hier iets persoonlijks, it's just part of the game.

Als ik KD uit het spel wil hebben, is dat omdat hij elk spel weer wint en daarom een erg sterke kandidaat is. Als ik Swifty het spel uit wil hebben, is dat omdat ik weet dat ik in The Apprentice kwaad bloed heb gezet en zij maar daarom als een rivale kan zien. Als ik Daisy het spel uit wil hebben is dat omdat ze met Duck Hunt haar fanatisme wel heeft laten zien en omdat ik vermoed dat zij belangrijke samenwerkingsverbanden heeft. Als ik LDh of Mollenvanger het spel uit wil hebben, dan is dat omdat ze beiden symphatieke jongens zijn maar die ook zeer sterk zijn in samenwerken. Als ik Fabian het spel uit wil hebben, is omdat hij tactisch verschrikkelijk sterk is en ook nog eens zeer creatief en als ik Schulz het spel uit wil hebben, is dat omdat hij akelig slim is en doorzettingsvermogen heeft.

En zo zullen mensen proberen mij eruit te werken omdat mijn manier van spelen me niet symphatiek maakt, of mij te fanatiek vinden of vanwege mijn doorzettingsvermogen.

Oftewel; ik probeer niemand eruit te werken omdat ik ze niet mag, ik probeer ze eruit te werken omdat ik ze zie als mijn concurrenten voor de titel.


En om het niet te komen tot verhitte discussies en het leuk te houden wil ik het daar graag bij laten. Uiteraard kan iedereen die er nog iets over wil zeggen tegen mij, mij ook pm-en. :)


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #135 Gepost op: 19-04-2013, 12:10:37 »
Ik heb een heel overzicht van wie wat heeft gewonnen, wie er waar in de gevarenzone zat etc. ;D. Maar die zal ik wel ergens plaatsen aan het einde, als het overzicht helemaal af is met alle afleveringen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #136 Gepost op: 19-04-2013, 12:13:20 »
Ik heb een heel overzicht van wie wat heeft gewonnen, wie er waar in de gevarenzone zat etc. ;D. Maar die zal ik wel ergens plaatsen aan het einde, als het overzicht helemaal af is met alle afleveringen :P.

Die had ik gisteren ook gemaakt toen ik dat raster moest maken met daarin de kandidaten.


Kreeg ik uiteindelijk vragen als 'Wie is de man? D*n of Ycaris'  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #137 Gepost op: 19-04-2013, 12:14:37 »
Die had ik gisteren ook gemaakt toen ik dat raster moest maken met daarin de kandidaten.


Kreeg ik uiteindelijk vragen als 'Wie is de man? D*n of Ycaris'  ;D
Door mijn avatar wordt ik nog weleens voor vrouw uitgemaakt :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #138 Gepost op: 19-04-2013, 12:26:43 »
Ananas

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Big Brother US
« Reactie #139 Gepost op: 19-04-2013, 12:38:59 »
Oftewel; ik probeer niemand eruit te werken omdat ik ze niet mag, ik probeer ze eruit te werken omdat ik ze zie als mijn concurrenten voor de titel.

Dank voor je nette reactie, en bij bovenstaande kan ik me dan ook helemaal aansluiten.


Nice D*N, kunnen we zien of MV idd de waarheid spreekt over zijn slechte posities ;D
Keep calm and eat chocolates!