Auteur Topic: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!  (gelezen 42022 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #240 Gepost op: 3-05-2013, 12:18:04 »
Ik behoor me nergens mee te bemoeien als PT'er, maar maar als neutraal persoon gezien vind ik het paard van K@ren niet echt lichtblauw... :-X

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #241 Gepost op: 3-05-2013, 12:27:46 »
Ik behoor me nergens mee te bemoeien als PT'er, maar maar als neutraal persoon gezien vind ik het paard van K@ren niet echt lichtblauw... :-X

Doe dat dan ook niet  >:D ;)

Btw...: Ik ben de pagina's nog even nagelopen en ik heb zoals gewoonlijk ergens een foutje gemaakt:
de stand van de Meelopdracht is: 4-3 voor Swifty ... ik wist dat er nog 3 in zaten en dat kon niet als het maximaal 10 ballonnen zijn :P
Ananas

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #242 Gepost op: 3-05-2013, 12:29:42 »
::megafoon:: protest


Ik laat de beoordeling van de kleuren heel graag aan Robbie over, als hij raad van de jury vraagt mag jij ook :P Ik vind het zelf flauwekul, maar wou nu toch iets posten ;D

Zelf denk ik eigenlijk dat Robbie mijn tijdstip in gedachten had bij die tandenborstel, maar dat zullen we wel horen, of ik dat goed denk of niet.

Ik vind de kleurendiscussie idd iets wat we aan Robbie moeten overlaten. Ik ben er zelf best wel van overtuigd dat mijn leguaan lila is en al helemaal dat het paard lichtblauw is (anders zou ik ze ook niet posten he en bovendien was ik in beide gevallen gewoon sneller..) maar goed, het levert toch niks op om hierover te discussieren want Robbie beslist.

Wat de tandenborstel-opdracht; Robbie kan wel iets in gedachten hebben, maar hij heeft het anders opgeschreven dus ik ga er even vanuit hoe hij de opdracht opschrijft ipv hoe hij de opdracht in gedachten had.


Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #243 Gepost op: 3-05-2013, 12:30:34 »
Doe dat dan ook niet  >:D ;)

Btw...: Ik ben de pagina's nog even nagelopen en ik heb zoals gewoonlijk ergens een foutje gemaakt:
de stand van de Meelopdracht is: 4-3 voor Swifty ... ik wist dat er nog 3 in zaten en dat kon niet als het maximaal 10 ballonnen zijn :P

Dan zou ik dat nog maar eens goed natellen, want je hebt het mis.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #244 Gepost op: 3-05-2013, 12:35:25 »
Mijn excuses je hebt gelijk: Die van Gig zat achter een spoiler  :-X :-[ ::)

Weer terug naar 4-4  ::tandpastasmiley::
Ananas

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #245 Gepost op: 3-05-2013, 12:54:21 »
Lemmyfan is al tijden niet gesignaleerd, ben benieuwd of hij nog wat gaat posten...
Als ik het goed heb kunnen er nog 2 ballonnen en 3 dieren worden gepost, en ik heb ieder beest nodig :-X
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #246 Gepost op: 3-05-2013, 12:57:22 »
Vergeet de leugens-opdracht niet he. :) Ik als newbie ken de jury-leden niet zo goed dus die ga je waarschijnlijk puur en alleen op ervaring al wel winnen.  ::hug:: Dan staat t gewoon weer 1-1.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #247 Gepost op: 3-05-2013, 13:05:15 »
OMG Ik heb wel eens ergens gelezen dat het effect van vakantie na een half uur op je werk al weer weg is.
Bij Robbie is het relaxe gevoel denk ik weg na het lezen van dit topic  ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #248 Gepost op: 3-05-2013, 13:17:36 »
Mijn excuses je hebt gelijk: Die van Gig zat achter een spoiler  :-X :-[ ::)

Weer terug naar 4-4  ::tandpastasmiley::

 ::rofl:: de jury trapt erin i.p.v. de kandidaten :P

Dit is donkerblauw

Dit is blauw

Waarom is er geen lichtblauw?  :D
...maar soms even niet :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #249 Gepost op: 3-05-2013, 21:27:17 »
Ik hoorde net van K@ren dat zij net als ik de leugens en waarheden al aan Robbie heeft gestuurd. Nu vroegen we ons af wat jullie als waar en niet waar hadden ingeschat...
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #250 Gepost op: 3-05-2013, 21:30:11 »
De zwartgedrukte tekst zijn mijn antwoorden:

Go_ahead:
1. In het echte leven ben ik ook een schoonmaker geweest  ::oink::
2. Ik heb wel eens 100 euro gewonnen met een avondje poker  ::trots::
3. In heb ooit als vrouwlijk model een prijs gewonnen.  :-\\

Verreweg één van de moeilijksten die erbij zit. Ze kunnen namelijk alledrie heel goed waar zijn. Maar ik vermoed dat het 2 is.

grasisgroen:
1. Ik moet niezen als ik een pepermuntje eet.
2. Ik zing mezelf in slaap.
3. Ik moet altijd even de knuffeldiertjes aaien bij de HEMA.

3 is de instinker, 2 is gewoon onmogelijk dus het moet 1 zijn.

hillo:
1. Ferry Doedens (bekend van zijn rol als Lucas in GTST) is mijn ex (meer scharrel dan vriend wel)
2. Ik heb de piemel van Jan Kooiman 'live' gezien tijdens een gezamenlijke plassessie ergens in Texas (Houston Airport)
3. Ik heb een avondvullend gesprek gehad met Javier Guzman in de kroeg over vibrators en elektronisch geteste condooms


Pffft! 2 zal wel niet. Dat zal wel ergens anders zijn dan Houston. 1 is zo onwaarschijnlijk, maar vanwege die toevoeging van meer scharrel dan vriend kies ik daarvoor

Nieky
1. Ik ken iemand die in de finale van een talentenjacht staat/heeft gestaan persoonlijk.
2. Ik heb weleens kattenbrokjes gegeten als kind
3. Ik ben tijdens het realitynet-uitje gevallen over een randje op de midgetgolfbaan

Dat is 1. Hij heeft ooit met z'n broertje in een talentenjacht gestaan en heeft die gewonnen.

NextGP
1. Ik heb vorig jaar meegedaan aan een Wie is de Mol-reis richting Kiev
2. Ik heb al op het podium gestaan van het Midi-theater, de Tilburgse Schouwburg en het Parktheater in Eindhoven
3. Ik ben er nog nooit uitgestuurd op school

Dit wordt een gokje, maar ik ga voor 3

Miek37
1. ik heb 6 tenen aan mijn rechtervoet
2. Gordon heeft ooit eens een keiharde boer in mijn oor gelaten
3. ik eet de warme maaltijd het liefst koud

1 lijkt mij niet, 2 zou wel weer zo'n verhaal zijn van t was eigenlijk Gerard Joling dus ik ga hier voor 3.

Molière
1. De eerste nachtmerrie die ik heb gehad en me nog kan herinneren ging over Bert en Ernie.
2. Ik heb mijn ouders toen ik vijf was op vakantie teruggeleid naar de auto toen ze die kwijt waren.
3. Ik heb toen ik klein was mijn zonnebril eens in een dal laten vallen en wilde toen helemaal naar beneden om 'm te gaan halen.

Nog zo'n moeilijke. Ik denk dat het hem allemaal overkomen is, maar dat de details niet kloppen. Zo zou bv. de eerste nachtmerrie over Koekiemonster zijn geweest, was hij geen vijf maar vier jaar en was het niet z'n zonnebril maar zijn knuffelbeer oid. Aangezien 2 het meest specifiek is (op vakantie, toen ik 5 jaar was) ga ik voor deze.

Robbie:
1. Ik heb eens een ree doodgeschoten.
2. Ik heb een ekster als huisdier gehad.
3. Mijn oom is een bekende Vlaming.

Voor die ree ben je te lief. Ik denk de ekster.. Dus dat is 2.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #251 Gepost op: 3-05-2013, 21:34:56 »
Vetgedrukt de antwoorden waarvan ik denk dat ze waar zijn

Go_ahead:
1. In het echte leven ben ik ook een schoonmaker geweest  dat lieg je ;D
2. Ik heb wel eens 100 euro gewonnen met een avondje poker  ik denk dat het een ander bedrag was
3. In heb ooit als vrouwlijk model een prijs gewonnen.  zoiets raars verzin je niet dus dit moet waar zijn

grasisgroen:
1. Ik moet niezen als ik een pepermuntje eet. ik wel, jij niet denk ik
2. Ik zing mezelf in slaap. erg fijn voor een eventuele bedpartner ;D
3. Ik moet altijd even de knuffeldiertjes aaien bij de HEMA. Ja, denk wel dat je op lief valt, dit moet waar zijn

hillo:
1. Ferry Doedens (bekend van zijn rol als Lucas in GTST) is mijn ex (meer scharrel dan vriend wel) geen ex van jou zelf maar wel een bekende of zo denk ik
2. Ik heb de piemel van Jan Kooiman 'live' gezien tijdens een gezamenlijke plassessie ergens in Texas (Houston Airport) kijk en daarom zijn we allemaal jaloers dat jij met WIDM mee mocht  ::ok::
3. Ik heb een avondvullend gesprek gehad met Javier Guzman in de kroeg over vibrators en elektronisch geteste condooms leuk baantje heb je toch  ;D maar nee, ik denk dat het een ander gespreksonderwerp was ;)

Nieky
1. Ik ken iemand die in de finale van een talentenjacht staat/heeft gestaan persoonlijk. ja, er zijn Brabanders die zo ver komen, dus dit geloof ik wel
2. Ik heb weleens kattenbrokjes gegeten als kind Ik denk dat het geen brokjes waren maar vlees of zo?
3. Ik ben tijdens het realitynet-uitje gevallen over een randje op de midgetgolfbaan volgens mijn hulplijn niet  ::vergroot::

NextGP
1. Ik heb vorig jaar meegedaan aan een Wie is de Mol-reis richting Kiev dat ga je dit jaar doen  :D
2. Ik heb al op het podium gestaan van het Midi-theater, de Tilburgse Schouwburg en het Parktheater in Eindhoven Ja, al wil ik wel graag weten waarmee
3. Ik ben er nog nooit uitgestuurd op school nee, dat lieg je  ::)

Miek37
1. ik heb 6 tenen aan mijn rechtervoet dat geloof ik niet
2. Gordon heeft ooit eens een keiharde boer in mijn oor gelaten lijkt me wel iets voor Gordon  ::jaja::
3. ik eet de warme maaltijd het liefst koud he bah nee

Molière
1. De eerste nachtmerrie die ik heb gehad en me nog kan herinneren ging over Bert en Ernie ::jaja:: nee, niet over Bert en Ernie, misschien wel over Pino?
2. Ik heb mijn ouders toen ik vijf was op vakantie teruggeleid naar de auto toen ze die kwijt waren. zo'n wijsneusje was je toen nog niet denk ik ;D
3. Ik heb toen ik klein was mijn zonnebril eens in een dal laten vallen en wilde toen helemaal naar beneden om 'm te gaan halen. ja, natuurlijk, zonde van je zonnebril toch

Robbie:
1. Ik heb eens een ree doodgeschoten. Dit is wel heel ongeloofwaardig ;D
2. Ik heb een ekster als huisdier gehad. ik denk eerder een kraai
3. Mijn oom is een bekende Vlaming. ja, maar wie ook alweer?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #252 Gepost op: 3-05-2013, 21:36:11 »
::oink::  echt vrijwel allemaal andere antwoorden!
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #253 Gepost op: 3-05-2013, 21:36:47 »
Die van Hillo zijn allemaal waar ::). Die van Nextgp weet ik ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #254 Gepost op: 3-05-2013, 21:38:02 »
zeg s dan D*N?
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #255 Gepost op: 3-05-2013, 21:38:14 »
Haha ja, 7 verschillende antwoorden, dus dat wordt nog weer spannend.  ::joehoe::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #256 Gepost op: 3-05-2013, 21:40:10 »
zeg s dan D*N?
Dat is 3, heeft ie ooit een keer genoemd ::jaja::. 1 gaat ie inderdaad dit jaar doen waar ik alweer voor ben afgewezen :\'(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #257 Gepost op: 3-05-2013, 22:04:04 »
Leuk, wat een hoop verschillen! Swifty heeft de meeste antwoorden die ik ook zou hebben gekozen, benieuwd of dat klopt.

Maar bij Hillo zou ik waarschijnlijk 3 hebben gegokt!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #258 Gepost op: 3-05-2013, 22:06:13 »
Ik twijfelde over 2 en 3, net als K@ren verwacht ik de instinker 'het was niet Houston maar een ander vliegveld' maar het schijnt dat ze op weg naar El Salvador in Houston overstapten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [mp] Uhhh... Vergeet je Tandenborstel Niet!
« Reactie #259 Gepost op: 4-05-2013, 00:04:04 »
Hehe eindelijk voorbij.  ::joehoe::