Auteur Topic: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.  (gelezen 152553 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #320 Gepost op: 15-09-2014, 21:13:41 »
Okay, ten eerste waarom doe je mee met een programma als Atlas als je nooit aan beweging doet?

En als ik met Nega in een team zou zitten, dan zou ik ook knettergek worden van 'm denk ik. Als zelfs een van zijn beste vrienden hem een klootzak noemt.  ;D

Hmm volgende week krijgt Nega ook nog ruzie met Frieda. Dan is die liefde ook weer bekoeld denk ik. Ze was nu wel heel erg onder de indruk van 'm.

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #321 Gepost op: 15-09-2014, 21:15:39 »
En als Frieda dan ook nog teamcaptain blijft, is het volgende week doei-doei Nega ::joehoe::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #322 Gepost op: 15-09-2014, 21:16:41 »
Echt wat een naar mannetje is die Nega!
Maakt voor mij het kijken een stuk minder leuk. Kan echt niet meer tegen dat lachje, dat geschreeuw, die arrogantie, egoïsme & dat agressieve gedrag. Ok het is een spelletje maar de manier waarop hij het speelt is verschrikkelijk.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #323 Gepost op: 15-09-2014, 21:16:55 »
Geen fan van Nega.... maar hij had wel gelijk op 1 punt. Ik riep vlak voor hij het zei dat je ook nog wel energie hebt om door te lopen als je de energie kunt vinden om te schelden en stennis te schoppen

Terechte exit (ik heb wel maar met een half oog gekeken, dus details kan ik gemist hebben (net als de vorige aflevering die ik gemist heb) ;D )
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #324 Gepost op: 15-09-2014, 21:18:44 »
sja maar gelijk hebben en je gelijk halen is in deze wel een keuze ;)

ik vond het op zijn zachtst gezegd niet zo handig.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #325 Gepost op: 15-09-2014, 21:23:20 »
Haha... dat moet ik van je aannemen... zoals gezegd heb ik het grootste deel gemist. Wel jammer want het is een mooie serie, maar iets anders moest af.

Ik zal volgende week maar eens goed kijken naar onze dramaqueen (het leek wel alsof hij aan het tennissen was in de jungle met ze geOEH en geAH)... waarschijnlijk zal ik me dan ook doodergeren aan hem. :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #326 Gepost op: 15-09-2014, 21:24:48 »
Bob die met het ijsblok aan het knuffelen was  ::rofl::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #327 Gepost op: 15-09-2014, 21:26:30 »
En Tim(H): Je kan niet schaatsen met je tepels.  ;D

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #328 Gepost op: 15-09-2014, 22:49:15 »
Leuk programma hoor, maar beetje jammer dat de afvallers op deze manier worden bepaald. Doe dat dan dmv een individuele opdracht voor het verliezende team of zo. Dat geneuzel bederft echt het hele programma voor mij.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #329 Gepost op: 16-09-2014, 03:36:36 »
Geen fan van Nega.... maar hij had wel gelijk op 1 punt. Ik riep vlak voor hij het zei dat je ook nog wel energie hebt om door te lopen als je de energie kunt vinden om te schelden en stennis te schoppen

Terechte exit (ik heb wel maar met een half oog gekeken, dus details kan ik gemist hebben (net als de vorige aflevering die ik gemist heb) ;D )

Iedereen gezien dat shary ann een loeiharde stamp gaf tegen Stacey toen ze rechtstond om Nega te gaan stampen? Stacey viel letterlijk omver hahaha xD
Min 38.24 in de link: http://www.npo.nl/atlas/15-09-2014/AT_2019461

Negativ is inderdaad een zeer druk persoon, en ik zou er ook niet bij kunnen leven. Maar hij maakt dit programma gewoon. Het is door hem dat deze serie echt veel beter is dan de vorige. Nega is een held dus voor dit programma :D
Hij had trouwens wel gelijk. Hij loopt heel die weg met dat ijsblok, en dan gaat zij op 500m van de finish gwn stoppen en koppig zijn datzelfde nimeer wil stappen. Dat is onrespectvol naar je team toe. Wellicht had Tim Murk haar omgekocht ofzo xD Ze waren al gewonnen eigenlijk, en vlak voor de finish wil ze niet verder omdat Nega ambetant doet omdat hij 'te luid aan het afzien was'. Met alle respect, maar van dat team zou niemand anders dat ijsblok maar kunnen optillen, laat staan er zover mee stappen xD
Ook dat ze halverwege doodleuk haar shirt gaat wisselen, dat kan toch gewoon niet ? Terecht dat ze naar huis gaat me dunkt.

Hopen dat Nega nog wat afleveringen meegaat om het programma te kleuren ;)
Tim Haars maakt grote kans het ver te schoppen, tactisch zeer slim en is ook met iedereen bevriend.
Lomperik..

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #330 Gepost op: 16-09-2014, 11:32:58 »
Ok Shary-Ann stopt 500 meter voor het doel maar goed dat was waarschijnlijk gewoon de druppel voor haar, ik bedoel je zal maar eens in het team van Nega zitten dan draai je gewoon door op een gegeven moment. Jij noemt het onrespectvol van Shary-Ann naar het team toe. Nou voor mij is er maar 1 persoon al de hele serie onrespectvol en dat is Nega. Kijk hoe hij heeft gedaan tegen Shary-Ann, Stacey en Kimberley?? Niet normaal hoor! Sowieso hoe hij doet tegen het hele team hij behandeld ze als een stel werkpaarden en zelf staat hij maar te koekeloeren... Hij is te lui om zijn poten uit te steken. Ok hij heeft het ijsblok gedragen maar ook weer de manier waarop hij dat doet. Iedereen MOET horen hoe zwaar hij het heeft met zijn gekreun en geschreeuw.
Nee hij maakt het programma echt niet, ja hij maakt het programma tot een verschrikking.
Hopelijk vliegt hij er volgende week uit en dan word het weer leuk!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #331 Gepost op: 16-09-2014, 11:50:40 »
Gisteren gebeurde waar ik al bang was: machtspelletjes, complotten, ruzie en achterklap. Het fysieke geweld dat hierbij kwam kijken heeft mij (negatief) verbaasd. Nega is echt agressief, niet alleen in zijn woorden, maar ook in zijn bewegingen. Ik snap heel goed dat Shary-Ann er helemaal doorheen zat. Ik kan me niet voorstellen dat ze bewust de proef heeft gesaboteerd (al wordt ze wel in dit daglicht afgeschilderd). Ook 500 m voor het einde kun je instorten; soms geeft zo'n kleine afstand juist het laatste zetje. Daarmee heeft ze misschien haar groep de winst gekost, maar wat dacht je van Brace die niet vooruit te branden was, Nega die door zijn gedrag iedereen het leven erg zuur maakt of Frieda die hierin gewoon meegaat? Frieda's gedrag snap ik echt niet: realiseert ze zich niet dat zij eruit gegooid wordt zodra Nega en Brace haar niet meer nodig hebben? Ik kan er nog inkomen dat ze Nega erin wil houden voor zijn fysieke kracht, maar gooi dan op zijn minst Brace eruit, echt onbegrijpelijk. Ik vond het een verschrikkelijke aflevering, waarvan ik hoop dat er niet nog meer komen. De opdrachten blijven trouwens wel echt super, veel beter dan vorig jaar!

Offline Lovecooking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #332 Gepost op: 16-09-2014, 12:33:53 »
Frieda's gedrag snap ik echt niet: realiseert ze zich niet dat zij eruit gegooid wordt zodra Nega en Brace haar niet meer nodig hebben? Ik kan er nog inkomen dat ze Nega erin wil houden voor zijn fysieke kracht, maar gooi dan op zijn minst Brace eruit, echt onbegrijpelijk.

Precies was ik ook dacht.. Dat ze Nega er in houd vanwege zijn fysieke kracht kan ik ook nog enigszins inkomen al zorgt die er wel voor dat de teamspirit daar door het afvoerputje gaat met z'n onuitstaanbare gedrag. Maar Brace? Die is fysiek echt niks waard.. Die jongen is echt een blok aan je been. Loopt niet meer vanaf zijn 3e..  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 16-09-2014, 12:36:28 door Lovecooking »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #333 Gepost op: 16-09-2014, 13:41:01 »
Snap Frieda inderdaad ook helemaal niet. Zoals Stacey terecht zei het lijkt wel een verliefde tiener  ::) Zo kwam het ook bij mij over echt een kontenkruiper.
Ze had zichzelf beter aan kunnen sluiten bij Shary-Ann, Kimberley en Stacy en dan eerst Nega eruit en daarna Brace. Want tjonge tjonge wat een portret ook, hij heeft ook totaal geen ballen en de dames droegen ook nog eens zijn tas!
 

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #334 Gepost op: 16-09-2014, 17:21:44 »
Snap Frieda inderdaad ook helemaal niet. Zoals Stacey terecht zei het lijkt wel een verliefde tiener  ::) Zo kwam het ook bij mij over echt een kontenkruiper.
Ze had zichzelf beter aan kunnen sluiten bij Shary-Ann, Kimberley en Stacy en dan eerst Nega eruit en daarna Brace. Want tjonge tjonge wat een portret ook, hij heeft ook totaal geen ballen en de dames droegen ook nog eens zijn tas!
 

Nega heeft de tas van Brace tas ook gedragen én had het ijsblok  ;)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #335 Gepost op: 16-09-2014, 21:58:12 »
Maar 240.000 kijkers gisteravond. Echt zonde
327.000 kijkers gisteravond. Het loopt dus iets op.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #336 Gepost op: 16-09-2014, 22:11:01 »
Mijn schuld, ik heb nog steeds niet gekeken ::schaam::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #337 Gepost op: 17-09-2014, 00:20:52 »
Mijn schuld, ik heb nog steeds niet gekeken ::schaam::
You'll never walk alone

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #338 Gepost op: 18-09-2014, 10:56:05 »
Nega heeft de tas van Brace tas ook gedragen én had het ijsblok  ;)

Hij blijft een vervelend, onsympathiek, arrogant en agressief mannetje! Kan er niets aan doen. Die tas even dragen van zijn maatje Brace veranderd daar niets aan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.
« Reactie #339 Gepost op: 22-09-2014, 20:58:56 »
Negativ over Frieda: Ze moet gewoon haar kinderen opvoeden....


misschien had zijn moeder dat ook moeten doen ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.