Auteur Topic: Utopia  (gelezen 88984 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #160 Gepost op: 25-03-2014, 15:11:42 »
Rienk probeert zijn geloof aan zijn vriendinnetje op te dringen. ::niet-ok:: Verder is hij te idealistisch imho. Maar hij blijft iig wel met beide (blote) voeten op de grond staan. :P

Oja, dat was ::niet-ok:: maar nu gaat het wel beter, toch? Hij zegt nu i.i.g. dat hij het niet opdringt  ;D

Paul ken ik dus niet, maar was hij daar ziek geworden?

Ik kan me ook niet voorstellen m'n kind achter te laten om zelf Utopiaatje te gaan spelen >:(   Over Andrea zwijg ik ;)
...maar soms even niet :)

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #161 Gepost op: 26-03-2014, 14:13:34 »
Waarom komen er steeds nieuwe in, ik denk dat maar 5 mensen het hele jaar overleven...

En nog opmerkelijker, waarom gaat die Andrea er niet uit  ??? Bij haar zit letterlijk een steekje los, of meerdere steekjes.
Het schijnt echter dat het stemmen niet eerlijk verloopt. Zo zou die nieuwe vrouw de opdracht hebben gekregen dat Jimmy eruit moet (volgens de geruchten) en hij ging er ook daadwerkelijk uit.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #162 Gepost op: 26-03-2014, 14:28:15 »
En nog opmerkelijker, waarom gaat die Andrea er niet uit  ??? Bij haar zit letterlijk een steekje los, of meerdere steekjes.
Het schijnt echter dat het stemmen niet eerlijk verloopt. Zo zou die nieuwe vrouw de opdracht hebben gekregen dat Jimmy eruit moet (volgens de geruchten) en hij ging er ook daadwerkelijk uit.
http://www.youtube.com/watch?v=ILEb5pOGunc&&hd=1&autoplay=1&fs=1
Deze heeft Talpa nog niet verwijderd.

Billy zei het ook al in bedekte termen tegen Charlotte: dat zij als bewoners niet het laatste woord hebben en dat Charlotte daar maar over na moest denken.

Heel erg jammer en Talpa blijft gewoon alles glashard ontkennen en verwijdert zulke filmpjes als ze die tegenkomt.  ::ohno::
Jimmy heeft het bovenstaande filmpje ook gezien en zegt dat hij er niet blij mee is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #163 Gepost op: 26-03-2014, 19:45:56 »
Ik kijk ook weer een keer hoor. Zit ik naar Rienk te kijken die zijn oren dicht doet als ie het ergens niet mee eens is. Hoe volwasssen zeg.  ::) Dit was voorlopig weer de laatste keer dat ik heb gekeken denk ik.

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #164 Gepost op: 27-03-2014, 18:08:47 »
http://www.youtube.com/watch?v=ILEb5pOGunc&&hd=1&autoplay=1&fs=1
Deze heeft Talpa nog niet verwijderd.

Billy zei het ook al in bedekte termen tegen Charlotte: dat zij als bewoners niet het laatste woord hebben en dat Charlotte daar maar over na moest denken.

Heel erg jammer en Talpa blijft gewoon alles glashard ontkennen en verwijdert zulke filmpjes als ze die tegenkomt.  ::ohno::
Jimmy heeft het bovenstaande filmpje ook gezien en zegt dat hij er niet blij mee is.

Ja inderdaad wel apart dat Talpa alles blijft ontkennen ondanks die filmpjes maar bij deze wordt het toch ook duidelijk gezegd.
Ik las ook dat veel paspoort houders hierdoor hun paspoort opzeggen dus misschien dat Talpa daaruit toch nog wat conclusies trekt.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #165 Gepost op: 27-03-2014, 21:15:45 »
Schijnt dat Huub van De Gouden Kooi de eindredacteur van Utopia is. Verklaart wel het één en ander, denk ik.
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #166 Gepost op: 29-03-2014, 12:30:26 »
Paul is gisteren even langs geweest om te zeggen dat ie voorgoed vertrekt, even later is er een nieuwe bewoner gekomen, Ron, een klusser!

Rienk is vandaag jarig, hij mag de hele dag koning zijn, zit op een troon met een scepter in zn hand en iedereen loopt vandaag op blote voeten!   ::tandpastasmiley::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #167 Gepost op: 29-03-2014, 14:45:13 »
Ik zie anders iedereen gewoon op schoenen lopen. ???

Verder is de familie van Rienk langs geweest voor zijn verjaardag.
Geniet nooit met mate...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #168 Gepost op: 13-06-2014, 11:25:00 »
Utopdate:

Rienk blijkt een heel eng mannetje te zijn.
Hij heeft het al meerdere keren uitgemaakt met Nicoline, o.a. omdat ze voor hem niet in God wil gaan geloven en omdat ze geen seks met hem wilde in Utopia.
Laatst had Isabella ruzie met Vanessa en toen vond Rienk het nodig om zich ermee te bemoeien en met gebalde vuisten voor Isabella te gaan staan. Gelukkig sprong Aike ertussen. Nicoline vroeg aan hem waarom hij het nodig vond om olie op het vuur te gooien en hij zei: "Isabella maakt de groep verdrietig, dus ik maak haar verdrietig."
Isabella wilde later haar excuses aan hem aanbieden (ook al had Rienk haar zijn excuses moeten aanbieden m.i.) en die wilde hij eerst niet accepteren. Hij riep haar nog na: "Domme trut. Maak jezelf af."
Het is nog steeds niet goed tussen hen en Rienk kan naar eigen zeggen niks positiefs over Isabella noemen.
Alleen al die blik in z'n ogen. Wat een gevaarlijke gek.

Deze maand zijn Ruud en twee nieuwere inwoners: Dennis en Marije genomineerd. Ik hoop zó dat Ruud weg moet, maar het zal wel niet.  >:(

En Emil is definitief naar huis gegaan. Zijn vriendin heeft psychische problemen en hij is uit Utopia vertrokken omdat zij hem nodig heeft.
« Laatst bewerkt op: 13-06-2014, 11:45:59 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Utopia
« Reactie #169 Gepost op: 13-06-2014, 16:47:40 »
Ik dacht dat dit intussen van de buis gehaald was ::oink::  Ik hoor er nooit meer iets over.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #170 Gepost op: 13-06-2014, 19:38:11 »
ik kijk af en toe eens en vind Rienk en Ruud juist leuk. Mensen die hun eigen ideeen hebben en niet meelopen met de rest. Maar ja, het is ook wel een beetje een toneelstukje met wat acteurs erbij  ::niet-ok::
...maar soms even niet :)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Utopia
« Reactie #171 Gepost op: 13-06-2014, 21:30:58 »
Inmiddels is ook bekend wat de prijs voor de winnaar wordt; diegene krijgt al het geld dat op dat moment nog in de kas zit...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #172 Gepost op: 19-06-2014, 14:52:08 »
Ik dacht dat dit intussen van de buis gehaald was ::oink::  Ik hoor er nooit meer iets over.
Het is niet meer nieuw en daarom wordt er niet meer zoveel over gepraat.

ik kijk af en toe eens en vind Rienk en Ruud juist leuk. Mensen die hun eigen ideeen hebben en niet meelopen met de rest. Maar ja, het is ook wel een beetje een toneelstukje met wat acteurs erbij  ::niet-ok::
Kijk je alleen de uitzendingen? Want daarin worden dingen altijd verdraaid. Ruud wordt daar altijd veel te positief neergezet. Op de livestreams is te zien dat hij helemaal niet zo leuk is. Hij is agressief, lui en wraakzuchtig.

Zoals al viel te verwachten mocht Ruud blijven en is Dennis naar huis gestuurd.  ::niet-ok::

Laura heeft bekend verliefd te zijn op Charlotte, maar dat is niet wederzijds.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #173 Gepost op: 19-06-2014, 15:19:39 »
Ja, ik kijk alleen af en toe een uitzending. Deze week nog niet gekeken...
...maar soms even niet :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Utopia
« Reactie #174 Gepost op: 20-08-2014, 23:14:29 »
Linkje

Voor de geinteresseerden. Een lijst van de amerikaanse kandidaten. Herkennen jullie de typetjes die in nederland ook gecast zijn? Volgens mij is dat niet al te lastig

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #175 Gepost op: 6-09-2014, 21:06:34 »
De Amerikaanse versie ga ik denk ik niet kijken. Die Amerikanen doen altijd zo overdreven.

Update over de Nederlandse Utopia:
De huidige inwoners zijn Giorgio, Ruud, Billy, Charlotte, Isabella, Rienk, Vanessa, Laura, Nicoline, Joey, René, Ivan, Colinda en Laura B.
14 i.p.v. 15 omdat Sonny die nog niet zo lang in Utopia zat is vertrokken omdat zijn moeder ernstig ziek is. Aike is een tijdje geleden vrijwillig opgestapt.
Genomineerd deze maand zijn Rienk, Nicoline, Ruud en Isabella. Eén van die vier moet maandag vertrekken.

Ik hoop echt dat Ruud moet vertrekken, maar die is samen met Billy een van de lievelingetjes van de programmamakers (waarom???). Het lijkt er helaas op dat Isabella naar huis moet.
Er is nu 9 keer gestemd, 8 keer negatief en 1 keer positief. De streamers mogen ook stemmen. Billy en Ruud hebben allebei al 5 negatieve publieksstemmen gehad. Isabella heeft een postieve publieksstem gekregen en staat al maanden op 1 in de populariteitspolls, tegenwoordig zelfs met bijna 50% van de stemmen.
Als Ruud wederom mag blijven en Isabella weg wordt gestuurd, is het wel duidelijk hoe belangrijk de mening van het publiek voor Talpa is.

Stichting Pesten is bezig met het gedrag in Utopia. Volgens Talpa zelf is er niks aan de hand. Ruud probeert Isabella al maanden weg te pesten. Datzelfde heeft hij ook een tijdje geprobeerd bij Colinda. De laatste tijd is er een groep onder leiding van Ruud en Ivan Isabella het leven zuur aan het maken. Ze heeft een single met Wolter Kroes opgenomen en Ivan annuleert steeds de bestellingen. Er worden nepmailtjes gestuurd en expres bestanden verwijderd waar ze aan had gewerkt, zodat ze opnieuw moet beginnen. Ruud en Ivan hebben zelfs expres eieren op de grond gegooid toen Isabella de keuken aan het schoonmaken was. Maar in Shownieuws zegt meneer Santegoeds dat het gewoon een ongelukje was en het allemaal wordt opgeblazen, ook al blijkt uit de beelden iets anders. 

https://www.youtube.com/watch?v=PC7owNb2qV4
Vanaf 2:00 het eiergooien
 
Ik kijk in ieder geval niet meer zolang figuren als Ruud, Billy en Ivan in Utopia zitten.
 
« Laatst bewerkt op: 6-09-2014, 21:09:07 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Utopia
« Reactie #176 Gepost op: 6-09-2014, 21:48:03 »
Ik hoop echt dat Ruud moet vertrekken, maar die is samen met Billy een van de lievelingetjes van de programmamakers (waarom???).
Waarom?!?! omdat ze telkens seks hebben.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #177 Gepost op: 6-09-2014, 23:08:31 »
Waarom?!?! omdat ze telkens seks hebben.
Zal Talpa echt denken dat mensen dat willen zien? In het begin was het (showbiz)nieuws omdat ze het zo schaamteloos deden, maar de shock is er nu al maanden af en nu roept het vooral walging op.
Het lijkt steeds meer op De Gouden Kooi met al die pesterijen e.d.  ::niet-ok::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Utopia
« Reactie #178 Gepost op: 7-09-2014, 11:27:28 »
Klopt, maar toch is dit (helaas) wat de meeste mensen willen zien. :(

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #179 Gepost op: 8-09-2014, 22:29:53 »
Klopt, maar toch is dit (helaas) wat de meeste mensen willen zien. :(
Als ik de reacties op de verschillende sites zo bekijk, willen de meeste mensen juist dat Ruud en Billy naar huis gaan. Ze hebben ook niet voor niets allebei al 5 negatieve publieksstemmen gehad. Door die figuren een beschermde status te geven waardoor ze niet naar huis gestemd kunnen worden, haken steeds meer kijkers af. Waaronder ik. Maar dat wil Talpa blijkbaar niet zien.

Vandaag is de stemming geweest. Nieuwe inwoner Mark moest één van de genomineerde bewoners naar huis sturen: Nicoline, Rienk, Ruud of Isabella. Ruud heeft helaas een beschermde status, dus is Rienk naar huis gestuurd.
De inwoners zijn er niet blij mee, want een groot deel van de groep wilde Isabella weg hebben (zonder goede reden, gewoon omdat ze samenspannen tegen har) en het andere deel Ruud. De kijkers zijn er ook niet blij mee, want het merendeel wilde Ruud eruit hebben.


Rienk met Nicoline
Rienk had het een tijdje geleden al voor de derde keer uitgemaakt met haar, toch is ze ontroostbaar.


« Laatst bewerkt op: 8-09-2014, 22:32:39 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.