Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 19043 keer)

Offline Bob De Bouwer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bob De Bouwer!
Re: De biechtstoel
« Reactie #20 Gepost op: 10-09-2013, 23:26:14 »
Kennie wachten biechtstoel!
Weekend vieren? Bier zorgt voor extra plezier!

Offline Abdullah 2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ازرع كل يوم تأكل
Re: De biechtstoel
« Reactie #21 Gepost op: 11-09-2013, 15:07:08 »
Oh wat is dit toch een heerlijk rustige plek. Tijd voor wat rust en bezining. Op het speelveld rent iedereen maar alle kante op en worden er zelfs verfbommen gelegd en geschoten!!!!

Geulukkig zijn de meeste mensen nu binnengekomen. Ik vrees wel dat mijn team het laatste vol zal zijn en we dus direct naar de eilandraad moeten. Niet dat ik bang ben om direct weggestemd te worden, maar ik ben een beetje bang dat dit niet goed gaat zijn voor de sfeer.

Maar mischien loopt het allemaal toch nog anders. Sowieso ben ik van plan er een mooie tijd van te maken. Even weg uit de drukte en kijken wat ik aan kan en waar mijn grenzen liggen. Met Allah's hulp verwacht ik heel ver te kunnen komen Inshallah.
De geduldige muilezel die dag en nacht langzaam doorstapt komt uiteindelijk verder dan de Arabische volbloed.

Offline Rik de Grote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: De biechtstoel
« Reactie #22 Gepost op: 11-09-2013, 15:14:54 »
Man, man, wat een negatievelingen hier toch weer. De positievelingen zijn hier op 1 hand te tellen. Maar ja, dat kan mij eigenlijk niks schelen. Irritanter is dat er maar een paar van die mede-fanatiekelingen zijn. Van sommigen vraag je je echt af waarom ze zich hebben opgegeven. Gelukkig hebben we van die personen niet lang meer last.
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #23 Gepost op: 11-09-2013, 15:34:36 »
Heej biechtstoel,

Eindelijk ben ik binnen met mijn paarse vlag,
nu lekker uitrusten, ofja proefwerken leren dan...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #24 Gepost op: 11-09-2013, 16:28:07 »
Ik geniet ontzettend van het spel. Vooral de schaduwaccounts maken dat het spel een extra dimensie krijgt. Ik ben zelf heel erg bezig met mijn schaduwaccount, maar ik moet bekennen dat ik weinig let op die van anderen. Dan vraag ik me af in hoeverre het zal uitmaken dat ik er zo veel tijd in steek. Misschien letten anderen er ook niet op.

Offline Noortje15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • i wanna marrie you
Re: De biechtstoel
« Reactie #25 Gepost op: 11-09-2013, 17:44:25 »
Ik let ook niet zo op hoor  ::pinokkio::
papa vindt survivor ook een leuk spel, mama wil even overleg met de jury.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #26 Gepost op: 11-09-2013, 18:14:00 »
Het spel bevalt mij ook heel erg  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: De biechtstoel
« Reactie #27 Gepost op: 12-09-2013, 15:15:28 »
And we're off!

De teams stromen langzaam vol, paars is zelfs al compleet. Ik ben enorm benieuwd hoe deze twist het spel gaat beïnvloeden. Niets is zeker, en niemand is veilig.
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #28 Gepost op: 12-09-2013, 20:01:43 »
Biechtstoel, kom ik er net achter dat er nog een Belg doet.... entje die Sjoerd heet. Nou, faker kon het niet met zo'n oer-Hollandse naam. Volgens mij bestaat er geen enkele Belg met de naam Sjoerd!

Offline Kira

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #29 Gepost op: 12-09-2013, 20:48:59 »
Ook niet met de naam Kira ofwel Robbie :D

Offline ~~ Fleur ~~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Een blij mens is het halve werk!
Re: De biechtstoel
« Reactie #30 Gepost op: 13-09-2013, 17:48:29 »
Dat dan weer wel. Het nichtje van een vriend van mij heet zo.  :)
~~~ Op het pad der vriendschap bloeien de mooiste bloemen. Ze heten verdraagzaamheid, eerlijkheid, hulpvaardigheid en vertrouwen ~~~

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #31 Gepost op: 13-09-2013, 17:55:13 »
De kampen zijn bijna gemaakt. Ik ben voor het blauwe team gegaan en ik geloof dat wij verloren hebben. We moeten dus meteen naar de eilandraad. Zucht......
Heb ik nog zo mijn best gedaan om steeds mensen van het gele team af te schieten, maar het mocht niet baten. Dus nu heb ik vijanden gemaakt en het heeft me niets opgeleverd. Wat een begin van de expeditie   :\'(

Anderzijds: ik heb wel enorme lol gehad  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De biechtstoel
« Reactie #32 Gepost op: 13-09-2013, 17:57:44 »
Bijna alle teams zijn nu gevormd. volgens mij is mijn team al helemaal compleet  ::bravo::. Ik ben echt benieuwd naar ons eiland en hoe de andere gaan reageren op het eiland. iedergeval heb ik er super veel zin in. Nu nog even wachten tot de laatste binnen zijn en we kunnen echt naar het eiland
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De biechtstoel
« Reactie #33 Gepost op: 14-09-2013, 00:57:43 »
Vanavond weer druk geweest, gelijk na dat lukie en ik aankwamen op het eiland zijn we hout gaan zoeken voor een kampvuur en een hutje. ondertussen kwam Starlight ook. Even in 5 minuutjes een hutje gebouwd. ik ben kapot dus ik ga lekker slapen

Tot morgen  ::zwaai:: ::rits::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #34 Gepost op: 14-09-2013, 22:08:39 »
Ook niet met de naam Kira ofwel Robbie :D
Nee ook niet nee  ::ohno:: Ik ken zelfs geen Nederlandse die zo heet. Maar misschien zit ik in een te kleine sociale kring.

Offline Noortje15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • i wanna marrie you
Re: De biechtstoel
« Reactie #35 Gepost op: 15-09-2013, 09:59:11 »
Hoi Stoel, gave ketting krijg je om hier.
Ik moet dus gewoon hier wat gaan praten ?
Nou kletsen kan ik normaal wel.
Ik vind het op het eiland wel supertof.
Een paar stoere mannen en een paar mensen die goed kunnen koken.
Ben benieuwd wat de volgende proef zal zijn.

::zwaai::
papa vindt survivor ook een leuk spel, mama wil even overleg met de jury.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #36 Gepost op: 15-09-2013, 13:16:06 »
Beste biechthut,

Dit spel is levensgevaarlijk dit jaar. Ik zit met Nieky en Hillo op een eiland. Die gasten zitten alleen maar ruzie te maken. Dat wordt natuurlijk niets bij een proef. En dan wil iemand van een ander eiland, die al helemaal geel is uitgeslagen, mij 7 jaar oud voedsel toedienen. Dat wil ik natuurlijk niet. En ik heb al opgevangen dat ze op het paarse eiland elkaar willen vergiftigen met bessen. Ik wil niet weten wat ze op het blauwe eiland bedacht hebben. Dan toch maar op mijn eiland blijven. Gelukkig heb ik met Mila een eigen hut, waar ik een beetje kan proberen uit te rusten.

Ik heb zin in een proef. ::ok::

 ::zwaai::

Offline Sjoerd12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben wie ik ben
Re: De biechtstoel
« Reactie #37 Gepost op: 17-09-2013, 17:53:09 »
Ik wil ff kwijt da wij Belgen onwijs in den nadeel zijn, al die Waldo's zitten in Olland, i ken da allemaal nie. ::ohno::
De dubbelzijdigheid van de werkelijkheid is de dubbelzinnigheid van de waarheid; zoo is de leer van de waarheid eene leer van werkelijke en ware dubbe

Offline Bente!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'am a Survivor
Re: De biechtstoel
« Reactie #38 Gepost op: 17-09-2013, 22:24:27 »
het is alweer even geleden dat ik langskwam. er is weer veel gebeurd. ik heb echt een onwijs goede klik met al mijn teamgenoten en er zijn alweer 2 opdrachten voorbij/ bezig. gewoon leuk om te doen. Met die auto's kwam ik er eigenlijk niet zo goed uit, wat ben ik daar slecht in. gelukkig wist ik mijn waldo plaatje bijna meteen,

Even kort samengevat: ik heb de tijd van mijn leven
5 kinderen hebben, dat is pas overleven!!

Offline Noortje15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • i wanna marrie you
Re: De biechtstoel
« Reactie #39 Gepost op: 17-09-2013, 23:08:10 »
tis wel lastig hoor.
Met papa en mama blijven we meestal in de buurt van ons huisje.

Maar goed "one way or another" ( ::love:: ) komen we er wel uit.

Zo kom je nog eens erges
papa vindt survivor ook een leuk spel, mama wil even overleg met de jury.