Auteur Topic: Welke series raad jij aan?  (gelezen 156445 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #280 Gepost op: 29-07-2015, 09:49:06 »
Between (Netflix Original Serie). Erg spannend, er komt een virus en alle mensen van 22+ gaan dood. De jongeren moeten dan voor elkaar zorgen maar er gebeuren vreselijke dingen.

Eerste seizoen heeft 6 afleveringen, tweede seizoen komt in 2016!

En.. Jenette MCcurdy heeft de hoofdrol 😁
Frankje Lapi

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #281 Gepost op: 29-07-2015, 19:59:04 »
Ohja, ik wilde die serie bekijken. Klinkt heeeeel erg als Jeremiah :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #282 Gepost op: 13-08-2015, 12:32:24 »
Pilot van Lucifer gezien - die als het goed is volgens jaar begint.

Best aardig - en zeer geschikte acteur in hoofdrol ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #283 Gepost op: 17-08-2015, 11:05:35 »
Ik weet niet of er hier mensen zijn die van country muziek houden? Maar ik kan de serie Nashville zeker aanraden  ::bravo::.

Orphan Black ook een goede serie, maar volgens mij kijken een aantal mensen dat al.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #284 Gepost op: 17-08-2015, 19:07:46 »
Naast werken en huishouden bestond de afgelopen weken uit forumsoap schrijven en het kijken van eerste 4 seizoenen Suits. Ben echt verslaafd nu. Ik vind Donna geweldig. ::bravo::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #285 Gepost op: 17-08-2015, 19:14:15 »
Donna ::love:: ::love::
Het nieuwe seizoen schijnt super goed te zijn, maar die staat niet op Netflix en ik ben braaf  :\'(



Nashville is ook wel leuk inderdaad! Niet heel goed ofzo, wel leuk vermaak :)  Zelfs als je niet heel erg van country muziek houdt.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #286 Gepost op: 17-08-2015, 19:24:48 »
Ik probeer al een jaar door suits heen te komen maar t lukt me gewoon niet
You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #287 Gepost op: 18-08-2015, 01:16:35 »
Het nieuwe seizoen is awesome Aapje ;D :-*
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #288 Gepost op: 19-08-2015, 12:29:57 »
Suits is ook de serie waar ik niet in kan komen.. toch wel een seizoen gezien. Years ago  :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #289 Gepost op: 19-08-2015, 15:28:34 »
Suits is inderdaad een fantastische serie! Ik kijk alweer uit naar morgenavond!
En Donna is inderdaad geweldig!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #290 Gepost op: 19-08-2015, 21:07:11 »
Het eerste seizoe van The Wire probeer ik al een jaar lang door te komen. Zal ik er maar mee stoppen of zijn hier fervente aanhangers die me nog kunnen overtuigen?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #291 Gepost op: 19-08-2015, 23:50:25 »
Het eerste seizoe van The Wire probeer ik al een jaar lang door te komen. Zal ik er maar mee stoppen of zijn hier fervente aanhangers die me nog kunnen overtuigen?

LOL, ik probeer er nu al een paar maanden aan te beginnen, maar telkens wordt ik weer ontmoedigd door mensen die zeggen dat het als goede literatuur is en daarbij pretentieus overkomen en ik niet zeker ben of ik het wel 100% kan volgen :-[ ::rofl:: Van die reviews die zeggen dat je elke aflevering eens goed moet analyseren en doornemen. Dus dat klinkt niet echt als een lekker binge-watch ofzo :P

Misschien dat ik mezelf ooit wel zover krijg, ik moet dan ook zeggen dat ik ook wel benieuwd ben naar de meningen over The Wire hier op het forum ::jaja:: Maar nu ga ik maar even door met waarvoor ik The Wire voorlopig heb uitgesteld: genieten van Survivor: Pearl Islands :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #292 Gepost op: 26-08-2015, 13:25:06 »
Ik heb jaren geleden.. ik zou mikken op een jaar of 7 terug, het grootste deel van het eerste seizoen van The Wire gezien.
Vond het geweldig, staat nog op een, feitelijk fictief, lijstje om nog eens geheel te kijken [samen met True Detective en Breaking Bad].

Reden dat ik desalniettemin afknapte was dat het inderdaad voor dat moment een te.. serieuze doordachte serie was.
Zou het niet pretentieus noemen, maar de vergelijking met literatuur is wel voor te stellen ja.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #293 Gepost op: 26-08-2015, 15:33:01 »
Heeft een van jullie weleens iets van de serie 'The 100' gezien? Ik las er vandaag wat van in de krant, en mij leek het wel wat. Maar wat vinden jullie ervan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #294 Gepost op: 26-08-2015, 16:45:39 »
Ik heb jaren geleden.. ik zou mikken op een jaar of 7 terug, het grootste deel van het eerste seizoen van The Wire gezien.
Vond het geweldig, staat nog op een, feitelijk fictief, lijstje om nog eens geheel te kijken [samen met True Detective en Breaking Bad].

Reden dat ik desalniettemin afknapte was dat het inderdaad voor dat moment een te.. serieuze doordachte serie was.
Zou het niet pretentieus noemen, maar de vergelijking met literatuur is wel voor te stellen ja.

Ooit zal ik op z'n minst aan The Wire begonnen zijn, want het lijkt me serieus echt goed... Nu heb ik The Wire maar weer uitgesteld voor House of Cards :P

Op aanraden eerst de BBC versie gekeken... Kan ik daar alleen maar seizoen 1 van vinden (kom ik achter na seizoen 1 ::rofl::) :\'( Dus na seizoen 1 BBC begonnen aan de netflix versie, maar Ian Richardson vind ik stiekem leuker dan Kevin Spacey :-X Amerikaanse versie is natuurlijk wel wat strakker en meer afleveringen (en het blijft superspannend enzo, dus zeker een aanrader), maar ik ga denk ik toch eens kijken waar ik de volledige BBC versie kan scoren ;)

Dus catshee vond je de BBC versie leuker tot nu toe?


Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #295 Gepost op: 26-08-2015, 17:47:00 »
De Britse versie staat in ieder geval op de NL'se Netflix, daar kijk ik hem  ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #296 Gepost op: 26-08-2015, 19:41:55 »
Heeft een van jullie weleens iets van de serie 'The 100' gezien? Ik las er vandaag wat van in de krant, en mij leek het wel wat. Maar wat vinden jullie ervan?
meh. Ik vond het leuk beginnen en het concept vind ik ook nog steeds erg leuk, maar het is wel een behoorlijke The CW serie.
Beetje vergelijkbaar met Revolution, heel ander verhaal maar zelfde verhouding drama / goed verhaal ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #297 Gepost op: 27-08-2015, 08:00:47 »
meh. Ik vond het leuk beginnen en het concept vind ik ook nog steeds erg leuk, maar het is wel een behoorlijke The CW serie.
Beetje vergelijkbaar met Revolution, heel ander verhaal maar zelfde verhouding drama / goed verhaal ;)
Klinkt goed. Revolution vond ik ook een absolute topserie!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #298 Gepost op: 27-08-2015, 09:44:13 »
The 100 vind ik een echte aanrader :).

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series raad jij aan?
« Reactie #299 Gepost op: 30-08-2015, 21:14:54 »
Iemand Rectify gezien? Wat zijn de meningen daarover? :)

-edit- al uit 2013, zie ik.
« Laatst bewerkt op: 30-08-2015, 21:22:08 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?