Auteur Topic: Fanclub van Daisy  (gelezen 43991 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #220 Gepost op: 29-11-2013, 18:15:41 »
 ::rofl:: ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #221 Gepost op: 29-11-2013, 19:51:14 »
Ik mis nog wel wat leuke talenten, meldt nog snel aan.

Anoniem via PM mag ook  ::vergroot::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #222 Gepost op: 29-11-2013, 23:45:52 »
zal ik proberen geluid te krijgen uit de didgeridoo?  :-\\
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #223 Gepost op: 29-11-2013, 23:55:59 »
Ik mis nog wel wat leuke talenten, meldt nog snel aan.

Anoniem via PM mag ook  ::vergroot::
hoe zend je anoniem een pm ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #224 Gepost op: 29-11-2013, 23:58:29 »
Jij bent niet anoniem voor mij, maar als jij iets naar mij per PM stuurt en ik post het hier, weet niemand op het forum dat jij diegene hebt aangemeld.  ::vergroot::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #225 Gepost op: 30-11-2013, 00:01:47 »
aaaah op die fiets ::ok::
* Lukie4 kan niets
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #226 Gepost op: 30-11-2013, 00:04:30 »
Onzin.
* Daisy heeft al een idee.  ::jaja::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #227 Gepost op: 30-11-2013, 11:02:40 »
Ik meld Lukie aan: niemand protesteert zo goed als hij! protest Lukie? ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #228 Gepost op: 30-11-2013, 15:09:12 »
Sinterklaas is langsgeweest en heeft voor elk fanclub lid een cadeautje achter gelaten:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
(Helaas hebben een aantal mensen dit verkeerd begrepen en mij er bij de vorige eiland uitgestemd, zo waren deze t-shirts niet bedoeld. :()

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #229 Gepost op: 30-11-2013, 20:49:41 »
De lijnen zijn gesloten, later vanavond de eerste (en enige) uitzending van:


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #230 Gepost op: 30-11-2013, 22:28:22 »
Goedenavond Survivors en welkom bij de finale uitzending van:



En hier is uw presentatrice Daisy!

Daisy: "Dank jullie wel kijkers en welkom bij de finale van Realitynet.nl got Talent! En dat hebben we geweten. Vandaag zullen maar liefst 12 deelnemers voor jullie optreden in deze finale. Elk met een uniek talent. Maar welk talent kan jullie het meeste bekoren? Op TV hebben wij altijd een 3 koppige jury. Chantal Jansen moet echter optreden in een musical, Dan Karaty is druk met de finale van So You Think you can Dance en Gordon komt hier niet in, dus het lot van de finalisten ligt volledig in jullie handen.

Laten we direct beginnen met de eerste kandidaat. Hij komt helemaal uit het verre Spanje gereisd .."

::megafoon:: Protest!”
Daisy: “Wie is dat?”
Lukie4: “Ja wie denk je. We hadden toch afgesproken dat ik als eerste mocht?”
Daisy: “Nou niet dat ik weet. Ik heb eerlijk geloot .Dat ik als eerste jouw briefje in het bakje deed, wil niet zeggen dat je ook als eerste mag.”
Lukie4: “En toch teken ik protest aan.”
Daisy: “Nou dat is genoteerd, maar ik wil toch graag verder met ...”
Lukie4: “ ::megafoon:: Protest!”
Daisy: “Houdt je nog op vandaag?”
Lukie4: “Nou ik doe eigenlijk mee onder protest, en dat wil ik bij deze graag duidelijk maken. Ik ben klaar!”
Daisy: “Dus dit was het?”
Lukie4: “Ja!”
Daisy: “Nou ok. Nou dames en heren, dit was de eerste act van vanavond, de protest act van Lukie4!”

Het blijft angstig stil in de zaal …

Daisy: “Dan gaan we nu verder. Zoals gezegd komt deze gast helemaal uit Spanje. Hij is de allerbeste hulpsinterklaas van Realitynet … hier is Nico ofwel Jann!”

Jann: “
Dankjewel Daisy.
Tsjongejonge, wat was die act hiervoor een hysterie.
Maar mensen in de zaal ik ga u zeker vermaken.
Ik ga proberen een gevoelige snaar te raken.
Al tijden pendel ik met vliegtuig en bus,
tussen Nederland en Spanje, een hele klus.
Die stoomboot is alleen voor die oude knar.
Die raakt van vliegreizen totaal in de war.
Hij heeft af en toe wat hulp nodig van mij en die honderd andere hulp Sinterklazen.
Ik denk dat mijn talent u zal verbazen.
Daarom vertel ik nu gewoon heel koel.
Lief publiek, kijkt u eens onder uw stoel.”

Het publiek kijkt onder hun stoel en vindt … niets!

“Ja mensen, wat een enorme verrassing hier.
En nee, het zijn geen frustraties die ik op u botvier.
Weet je, in tegenstelling tot een zangeres in uit Voice houd ik woord, ja echt de mijne
En doneer ik voor elke stem in de finale een cadeautje aan de Filipijnen.
En omdat ik zeker weet dat jullie mij kiezen.
Heb ik de pakjes alvast verzonden, opdat ik niet kan verliezen!”

Daisy: “Applaus voor Jann dames en heren!” Het publiek is er niet helemaal uit wat ze hier van moeten denken.
Daisy: “Dan gaan we verder met de volgende act. Waar hij vandaan komt, weten we niet. En wat ie precies komt doen, weten wij eigenlijk ook niet. Hier is onze eigen man of mysterie … trialk!”
« Laatst bewerkt op: 30-11-2013, 22:37:36 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #231 Gepost op: 30-11-2013, 22:29:15 »
Trialk: “zou het ,  ;D  geen ja en geen neen , .  :o
Daisy: “Trialk, je moet nu op!”
Trialk: “wanneer   ..?”
Daisy: “NU!”
Trialk: “Hoezo ???????????????????????????????????????? ::)
Daisy: “Wat doe je hier eigenlijk?”
Trialk: “Zo , ik zet hier nu een kookpunt achter.”
Daisy: “Dus dit is het?”
Trialk: “Zal ik als volslagen leek , zoals bekend aan allen mijn gedachten hier eerst maar een s over laten gaan .  Met andere woorden , wat denkt u . /je / Gij  :-[ ::ohno::
Daisy: “Dat weet ik toch niet, het toch jouw act? “
Trialk: “ja hoor  ;)  maar hij leest niet meer alle Trialkjes  , net als zoveel anderen  :P ::) ::)
Daisy: “Dus er zijn meer personen net zoals jij?”
Trialk: “  Nu ja  Maar dié zetten  we als . regel maar elders  ??? :o ;D  en ik zwaai dan mee.  ::joehoe:: ::zwaai::
Daisy: “Oh volgens mij was dit het … dames en heren, Trialk!”

Een enkeling klapt.

Daisy: “De volgende persoon kan er helaas niet live bij zijn, want hij is op dit moment op vakantie. Deze forummer is echter een ster met kleine blokjes, ofwel lego. We hebben het over niemand minder dan Dwaastoo. Speciaal voor vanavond heeft hij een enorm lego bouwwerk in elkaar gezet. Ik ben benieuwd wat u hier van vind!”



Er klinkt eindelijk applaus uit de zaal. Het publiek kan dit wel waarderen, ook al is Dwaastoo er zelf niet bij.
Daisy: “Ja dames en heren, het publiek begint wakker te worden. Maar vergeet niet, het is wie u thuis de leukste act vind die wint, dus mocht u fan zijn van Lukie4, Jann of Trialk, dan kunt u uiteraard ook op hen stemmen. We hebben nog twee acts te gaan voor de pauze.

Onze volgende gast komt uit Brabant en is een kleine taekwondo ster. We hebben hem al live in actie gezien in de forum soap, waar hij zonder twijfel zijn eigen baas knock-out trapte. Sindsdien is hij zijn techniek gaan verfijnen en vanavond treedt hij hier op … NextGP!”



Daisy: „Knap gedaan, applaus voor NextGP!” De zaal is onder de indruk.
Daisy: “Dan gaan we nu door met de laatste act voor de pauze. In een spel als Survivor kan de host natuurlijk niet ontbreken. Hij is onze reizende ster van het forum. Of we hem ooit in Holland’s Got Talent of The Voice zien, hangt van hemzelf aan. Vanavond treedt hij op met het nummer Don’t Stop me Now van Queen … hier is D*N!”

[youtube] qarLRKxzVlM[/youtube]

Daisy: “En dames en heren, het is dan nu tijd voor een break. Hopelijk blijft u kijken want na de reclame nog 6 spectaculaire acts!”


Morgen deel twee!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #232 Gepost op: 30-11-2013, 22:33:36 »
ow D*N als leernicht en geen slechte vertolking van Queen (mag je eigenlijk niet aankomen hoor dus nog wel een even een ::megafoon:: protest
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #233 Gepost op: 30-11-2013, 22:36:32 »
Dus je stemt niet op Jann ::oink::

(natuurlijk komen er morgen nog 6 geweldige kandidaten! ::bravo:: )

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #234 Gepost op: 30-11-2013, 22:39:50 »
 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #235 Gepost op: 30-11-2013, 22:41:53 »
Dus je stemt niet op Jann ::oink::

(natuurlijk komen er morgen nog 6 geweldige kandidaten! ::bravo:: )
ik zie het woord stemmen niet in mijn post staan hoor :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #236 Gepost op: 1-12-2013, 00:59:37 »
Ik kan niet anders dan op Trialk stemmen

Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #237 Gepost op: 1-12-2013, 13:44:16 »
Dames en heren, jongens en meisjes, welkom terug bij:



Daisy: “We zijn terug met 6 nieuwe acts. We gaan direct verder. De eerste deelnemer staat achter de schermen te trappelen van ongeduld. Hij kan niet wachten om jullie onder te spammen met alles wat hij kwijt wil. Hier is LdHmolletje!”

LdHmolletje: “Dankjewel Daisy. Ik hoop iedereen aan het lachten te maken vandaag. Geen ja en geen nee? Daar doe ik niet aan hoor. En het ABC nu opdreunen gaat me nu veel te langzaam. Snel snel. Wat vraag jij je af, wat ik hier doe? Misschien vind je het irritant, maar ik stel hier de antwoorden en de vragen. Tsja, wat kies je nu he? Een vragend antwoord zit ik nu niet echt op te wachten. Waar is Waldo? Ik weet het, maar de verbonden letter is de Q dus ik kan het antwoord niet geven. Ben jij net zo’n spammer als ik? Dat kan niet, dat schreeuw ik van de daken. Ik associeer dat met chantage. Dat is vervelend, dus ik geef een knuffel aan iedereen die daar last van gehad heeft.  Ik voel me nu een beetje moe worden, dus wat ik nu ga doen is naar de Huiskamer om daar verder te spammen. Bedankt!”

Daisy: “En dat was LdHmolletje!”



Daisy: “En voor wie het zich afvraagt…”
LdHmolletje: “Dat is mijn tekst!”
Daisy: “Whatever … de vraag is, doen er nog vrouwen mee? Jazeker. De eerste staat nu op het punt het podium op te scheuren. Want wat zij allemaal met een motor kan. Onze eigen motor muis, Swifty!”

[youtube] OmAQgI6aefU[/youtube]

Daisy: “Zij liever dan ik hoor!”



Daisy: „Maar we zijn er nog niet. Door naar de volgende kandidate. Gewoon twee dames op rij. Zij is echter niet alleen, met haar nijlpaarden act is hier Bakkertje!”



Bakkertje: “Dankjewel Daisy. Helaas kan ik vandaag zelf niet de act uitvoeren, omdat ik mijn knie verdraaid heb, blijf ik in de boot en gaat mijn assistent vandaag het water in, Schulz, dankjewel dat je wilt helpen!
Schulz: “Nou graag gedaan hoor … not.”

[youtube] Lv_5UmwumGo[/youtube]

Daisy: “Nou Schulz, jij liever dan ik, dankjewel voor jullie komst Bakkertje en Schulz! We gaan door met act nummer 10. Deze man heeft letterlijk groene vingers, hij kan namelijk alles met sla! We hebben al lekkere maaltijden gegeten, maar nu laat hij zien dat er nog veel meer in Sla zit … Niuno!”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #238 Gepost op: 1-12-2013, 13:46:33 »
Niuno: “Sla is lekker om te eten. Maar je kunt veel meer met sla. Je kunt namelijk …

Slaan


Misschien houd je wel van slangen



Je kunt slachtoffer worden van je eigen succes.


Maar het fijnste is toch … Slapen




Daisy: “Dankjewel Niuno! En dan nu tijd voor iets heel anders. We hadden al zang en nu hebben we meer muziek. Met haar gitaar, helemaal uit Maastricht is hier AaPje16!”

[youtube] 3ulSbFPmZTo[/youtube]

Daisy: “Dankejwel AaPje16! En dan nu tijd voor de laatste gast. In feite hebben we al 12 deelnemers gehad. Maar we hebben in totaal 12 acts. Wie is dan nu toch die 12e persoon. Nou … dat ben ik zelf!”

Ik vind het altijd moeilijk om over mezelf te oordelen. Overdrijf ik het niet? Of doe ik mezelf te kort? Ik laat liever anderen over mij oordelen. Maar goed, ik moet toch met iets komen. En wat vind ik nou echt leuk om te doen op dit forum? Het leukste vind ik toch wel om leuke verhaaltjes te schrijven. Of het nu gaat om de Virtual Mole, waar ik samen met Molcrazy 10 (of meer) forummers de wereld over liet reizen. Of natuurlijk de forumsoap, waarin ik iedereen, volgens D*N met een passendere rol, spannende avonturen liet beleven. Of nu voor dit Survivor onderdeel Realitynet.nl got talent. Ik vind het leuk. Dat is mijn talent. En ik hoop dat jullie het leuk vinden.”





Breng vanaf nu je stem uit op je favoriete kandidaat. Doe dat door dikgedrukt te posten Ik stem op … en daar achter de naam van je favoriet. Je kunt kiezen uit Lukie4, Jann, Trialk, Dwaastoo, NextGP, D*N, LdHmolletje, Swifty, Bakkertje en Schulz, Niuno, AaPje16 en Daisy. Succes met deze lastige keuze!”

« Laatst bewerkt op: 1-12-2013, 13:55:51 door Daisy »

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #239 Gepost op: 1-12-2013, 13:52:31 »
18 + alert voor het slaan-plaatje   :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)