Auteur Topic: Fanclub van Robbieazerty  (gelezen 39860 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #140 Gepost op: 30-11-2013, 17:59:11 »
 ::rofl:: wat grappig om terug te lezen
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #141 Gepost op: 30-11-2013, 18:26:48 »
Volgens mij is er ooit eens een verhuis naar een nieuwe site geweest en zijn veel oudere berichten niet mee over gekomen als ik het me goed herinner. Draai carrousel zegt me niets, ik weet alleen dat ik hier rond de tijd van WIDM seizoen 2 ben gekomen.

Tijdens seizoen 2 was er een draai caroussel bovenaan de site met alle kandidaten. Ik kwam ook tijdens seizoen 2 op dit forum terecht ::jaja::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #142 Gepost op: 30-11-2013, 18:42:01 »
Kwam toen ook hier, maar kan me geen draaicaroussel herinneren.

Weet nog wel dat mijn eerste bericht ging over de executie van Dan die niet doorging. Kan helaas de voorganger van dit forum niet meer terugvinden (iets met Kyrilan??), maar als je weet wanneer betreffende aflevering werd uitgezonden, weet je ook hoelang ik werkelijk hier actief ben.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #143 Gepost op: 30-11-2013, 22:43:10 »
Overigens wil ik natuurlijk ook mijn fans niet vergeten. Drie van hen zitten al bij de kandidaten/jury, maar er is ook nog Molière's allereerste post:
Een consciëntieuze Pieter Jan plant de karakteristieke malicieuze sabotageacties doorgaans minutieus. Nochtans wordt het mollige werk in deze hectische dagen...

Niet dat ik denk dat hij de mol is, maar het is toch wel opmerkelijk.

En zodadelijk ga ik van start met wat ik de komende week van plan ben!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #144 Gepost op: 30-11-2013, 22:55:17 »
Tijdens seizoen 2 was er een draai caroussel bovenaan de site met alle kandidaten. Ik kwam ook tijdens seizoen 2 op dit forum terecht ::jaja::
Oh ja, dat was ik al weer lang vergeten! Die heb ik inderdaad ook nog gekend. Maar ik weet niet meer of ik toen postte, of alleen las.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #145 Gepost op: 30-11-2013, 22:56:25 »
Druk mannetje ben je  ;)

Die tekst van Molière lijkt wel uit het Nederlands dictee.
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #146 Gepost op: 30-11-2013, 22:57:36 »
Dus, ik ga de komende dagen een kort jaaroverzicht posten. Ik kies een of twee gebeurtenissen uit de voorbije 11 maanden en kijk wat er op die datum, behalve dat specifieke ding in de wereld, ook nog allemaal op het forum gebeurde. Het kan dus zijn dat je er niet tussen zit, maar dat komt dan omdat je die dag niets gepost hebt.

We beginnen uiteraard met Januari!
Op 20 januari begon Barack Obama aan zijn tweede termijn als President van de Verenigde Staten.
Nieky was die dag echter dronken:
Niet meer uitgaan de zqterdag vokt tenramenweek

En Daisy had een kriebelhoest:
Kriebelhoest ... En zo erg dat je er niet van kunt slapen en je buikspieren pijn van gaan doen. En niet alleen bij het hoesten, ze doen sws pijn. >:(

Bjorrn speculeert over Tim:
Ik denk inderdaad dat Tim kan terugkeren en dat het een zelfde soort opdracht is als het mollenboekjes stelen van Paul.
Molbelg had het dan weer over Zarayda:
Zarayda heeft maar 1joker -> 1 joker is geen optie -> Zarayda is niet de mol ...
Hadewychisdemol bekeek de overzichten van Heinz:
Stop maar Heinz, de mol zit er al bij ;)
En Miek37 maakte zich druk om de priesterhint:
Als Kees de mol is, dan hebben we wel heel vaak achter elkaar een mol gehad die zelf niet echt wat verpestte en mee ging in fouten van anderen. Dat zou ik jammer vinden, omdat het een beetje makkelijk is. Een goede molsactie komt uit de mol zelf, maar de laatste tijd horen we heel vaak dingen als "de kandidaten gingen al fout, dus ik heb niets gedaan om ze te verbeteren", en dat vind ik gewoon geen molsactie.
Mee eens, bovendien zou zowat de helft van het molkijkend publiek, incl degenen die de priesterhint niet kennen, het al na 2 a 3 afl. bij het juiste eind hebben.

NextGP was jarig en werd volop gefeliciteerd:
Gefeliciteerd Next. :D

Ik vond 17 altijd best een verschil vergeleken met 16. Met 17 leek je jaren ouder ::jaja::
NextGP, van harte met je verjaardag!
Van harte Next gp ::ok::
Van harte gefeliciteerd Nextgp! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::
NEXT GP:  ::jarig::
::feest:: ::jarig:: Gefeliciteerd NextGP! ::jarig:: ::feest::
Van harte gefeliciteerd NextGP! ::cheerleader::
 

Vroeger vond ik 17 een waardeloze leeftijd, niks extra's (met 16 brommer, met 18 autorijden), maar tegenwoordig is dat anders. Ben je al aan het lessen geweest?
Dankjewel allemaal!!!  ::bravo::

@Swifty: ik ga nog niet lessen, durf en wil ik nog niet. Denk dat ik het pas over een paar jaar nodig zal hebben dus wacht er nog even mee :)
Ook namens mij nog van harte Next GP  ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #147 Gepost op: 30-11-2013, 22:59:05 »
Zelf plaatste ik die dag maar één post en dat was in de ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’, die die dag druk bezocht werd:
En er is één iemand die mij blijkbaar een stuk beter kent dan de rest:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

::trots::

Wel een steek in het hart dat jij mij dan het minst kent.  :(

Mijn antwoorden dan ook maar eens overlopen:
1. De Schotlandreis. Was erg leuk, ookal was het solo. Ik heb er de molnerd uitgehangen en bijna alle locaties van WIDM2 bezocht.
2. Die verhuis van vrienden. Sorry dat het je excel upf*ckte Daisy, maar "vrienden verhuisd" klonk niet heel dieptepunt.
3. Nog eens meedoen aan een groot online spel. Heb er veel georganiseerd, dus vond het erg fijn om nog eens te spelen.
4. Survivor 2012 wou ik uiteraard winnen, maar daar hebben Jann, Nieky en Ycaris een stokje voor gestoken.
5. * Bikkels Topic [1:00 - 6:00] -> Ik post eignelijk maar weinig in de relaxhoek, dus had veel keuze. :)
6. Ik heb dus geen idee hoeveel posts ik heb, dus mijn 100.000e is ergens random. Blijkbaar gebruikt HDD dat woord ook, dus volgend jaar iedereen hier en daar het woord random in de antwoorden steken ;)
7. Van de Queen. Wat interesseert sport mij nou?
8. Van de Queen. Wat interesseert sport mij nou?
9. ik lees geen krant, ik lees magazines, eentje die maandelijks uit komt en eentje die tweemaandelijks uitkomt, en ik sta er al 2 maanden mee achter en volgende week komen de nieuwe weer uit... en dan heb ik nog 4 boeken te lezen. Dus ik heb helemaal gee ntijd voor een krant.
10. The Simpsons: Tapped Out -> Mensen die mij op Facebook hebben, zouden dit hebben kunnen zijn bij mijn "likes".
11. Ik had er zoveel in mijn hoofd, maar ging uiteindelijk voor degene die me het verst terug in mijn jeugd bracht. Het was Meidengroep of Make-up en ik kan er niet over hoe gay dit klinkt.
12. Tja, ben en blijf een molnerd, dus moest wel iets WIDMs zijn.
13. Ik kan SBS6 niet zien en wist niet eens dat er issues mee waren.
14. Save the Last dance, maar dit wil ik nuanceren: er zijn véél betere films dan dat, maar ik begreep de vraag meer als 1000 keer achter elkaar. En dan moest het iets luchtigs zijn met wat leuke muziek erbij. Zware drama's of psychologische thrillers hou ik niet 1000 keer achter elkaar vol. :)
15. Spaghetti Bolognaise, hmmm heb er nu alweer zin in.
16. Ik wist niet wat te kiezen, lang geleden dat ik nog een milkshake gehad heb. Ging maar voor de standaard Chocolade.
17. NY en Barcelona ben ik al geweest. Tokyo en Kyoto spreken me niet echt aan. Ik koos dus voor Stockholm. Liefst in de winter, eens kijken hoe het zit met hun "snowhow" (vond dat een geweldig woord toen een Zweedse collega me dat eens uitlegde)
18. Mount Rushmore, heb al eens geprobeerd, maar je ziet Mt Rushmore niet vanaf de straat... :(
19. Ik zei 11, maar volgens mij zijn het er meer, als ik sloffen mee tel en een doos vol molslippers die ik al 2 jaar naar Amersfoort en weer terug sleep.
20. Goede gezondheid en veel liefde -> Ik had misschien ook egoïstischer moeten zijn, maar ach, dit wens ik dan aan iedereen. :)
Molière reageerde:
::trots::

Wel een steek in het hart dat jij mij dan het minst kent.  :(
Ja, ik had je nogal vaak verwisseld met iemand anders. ::)
6. Ik heb dus geen idee hoeveel posts ik heb, dus mijn 100.000e is ergens random. Blijkbaar gebruikt HDD dat woord ook, dus volgend jaar iedereen hier en daar het woord random in de antwoorden steken ;)
::rofl:: Dat wilde ik ook al doen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #148 Gepost op: 30-11-2013, 22:59:30 »
Hulpdakdekker postte een onopgemaakt artikel in De Sp!tse Mol:
BREAKING NEWS: Concept-verandering Wie is de Mol op komst!

Het is donderdagavond. Je zit voor een knapperend haardvuur vol brandende versies van artikeltjes die bij nader inzien eigenlijk heel flauw waren. Op tafel smeult een gered conceptje na dat, bij nader nader inzien, wellicht toch in licht veranderde vorm potentie zou kunnen hebben, Enfin, je snapt het - een avond zoals velen aan het begin van het jaar. Je zucht nog maar eens, want zuchten past altijd goed op zulke dagen. Soms is je mol er net uitgegaan, soms verzucht je de futiliteit van het bestaan, soms verzucht je omdat het zo heerlijk dramatisch klinkt. Nu zucht je omdat de telefoon gaat. Altijd hinderlijk. Ben je net zo lekker bezig met negatief zijn - kan een mens dan nooit eens rustig droefgeestig zijn? Het is An Ton*, ook dat nog.

DSM: Ja?
AT: En ook een hele goede avond! Lang niet gesproken, bel ik gelegen?
DSM: Nee. Hadden we jou niet vorig jaar aan de politie overgedragen vanwege belastingontduiking of het een of ander?
AT: Inderdaad. Heb wel tien uur taakstraf moeten doen, het was verschrikkelijk. Maar zeg, weet je, heb ik even breaking news voor jou! Wat zeg je me daarvan?
DSM: Het lijkt me verschrikkelijk. Kan je het niet tegen wat andere media vertellen?
AT: Oh heel dankbaar hoor. Nee, ik heb een mooie molgerelateerde primeur voor jullie. En aangezien jullie een van de weinige Wie is de Mol-kranten zijn; en het sowieso een moeilijke tijd voor kranten is.. Hoewel lezers hadden jullie zei je?
DSM: Goedgoed, wat is het?
AT: Weet-je, je moet eigenlijk wat met sociale media gaan doen. Een tweede scherm in de krant, dat mensen live kunnen meekijken terwijl je schrijft en kunnen stemmen of ze het wat vinden. En dan kan je opties doen voor het retweeten van artikelen en,..
DSM: Ik hang op hoor.
AT: De primeur dus! Zoals je wellicht weet zijn we enkele jaren op rij nu voor de televisierring genomineerd en hebben we nooit gewonnen.
DSM: Geweldige primeu-
AT: DUS dachten wij: wat hebben nu Gooische Vrouwen, De TV Kantine, Voetbal International en The Voice of Holland dat wij niet hebben?
DSM: Een v in hun naam.
AT: en toen.. wacht, zou dat echt uitmaken denk je?
DSM: Ja hoor, tuurlijk, gewoon volgend jaar Wie is de Mov proberen. Wordt geweldig.
AT: Ik merk het al weer. Nee, wat wij dus dachten - ze hebben dingen vernieuwd, de zaken omgegooid, even helemaal anders, totale reorganisatie, herbezinning!
DSM: …
DSM: Oh, dat was hem?
AT: Dus toen gingen we denken: wat is de essentie van Wie is de Mol? Wat maakt Wie is de Mol nu echt Wie is de Mol? Wat willen de kijkers? Waarom-
DSM: Enzovoorts. Wat kwam er uit?
AT: Drama! Groepsdynamiek! Complotjes en samenzweringen! Groepen in de grote groep die zich gaan organiseren en elkaar tegen werken, daarna wordt de groep steeds kleiner en zullen zich nieuwe verbonden moeten gaan vormen!
DSM: Dus zegmaar net als Expeditie Robinson, maar daar moet je elkaar eruit stemm-
AT: En ze kunnen elkaar eruit stemmen!
DSM: Wat?
AT: De kandidaten.
DSM: Jaaa..
AT: Ze kunnen elkaar eruit stemmen.
DSM: ...Misschien moet je dat nog even heroverwegen..
AT: Te laat! We hebben het dit seizoen al gedaan! Waarom denk je dat er zoveel verbonden waren? Ha, alsof die nuttig zijn, waarom zou je met anderen samenwerken terwijl je de anderen niet nodig hebt aangezien het toch ieder voor zich is?! Moet je eens bedenken watvoor nieuwe dynamieken dit in het spel brengt! Alle nieuwe scenario’s!
DSM: Zoals dat iedereen de mol eruit stemt.
AT: ...ja...
DSM: Trouwens die Tim he? Die kreeg dus geen rood scherm, maar had wel een heel onbeholpen praatje met Art. Waarom..
AT: ..ja dat was inderdaad niet een scenario dat we meteen hadden voorzien. Laten we het maar op een kinderziekte houden. Dus nu moesten we Tim er weer in frommelen, of een nieuwe mol uitzoeken. Daar moeten we nog wat op verzinnen voor komend jaar.
DSM: Welke is het geworden?
AT: Huh?
DSM: Tim! Komt hij terug?!
AT: Wel dat zie je volgende week wel.
DSM: Maar dit is de primeur!
AT: Ja, en die heb je nu! Goh wat moet jij nu blij met mij zijn!
DSM: Dus hier moet ik een artikeltje over schrijven.. nee lekker dan.
AT: Had je dan zelf al wat? Nee dat dacht ik al. Zoals ik al zei: Goh, wat moet jij nu blij met mij zijn!
DSM: Nou, zeg dat. Ik sta op mijn stoel te springen van blijdschap. Schroom vooral niet om je volgende primeur aan een ander blad te gunnen
*klik*
*zucht*





*Huh, wat, wie, An Ton? Ja, lees nu maar "Zware Financiële Tijden voor Wie is de Mol", seizoen 1, aflevering 2, pagina 6: http://www.scribd.com/doc/79248755/De-Spitse-Mol-2012-Afl-2

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #149 Gepost op: 30-11-2013, 23:00:02 »
Mloesje had een film gezien:
Ik ben naar Les Miserables geweest  ::zingen:: Ik heb 'm een jaar of 16 geleden op Broadway gezien met Ricky Martin als Marius  ;D. Vorig jaar heb ik het boek gelezen. Ik vond het al met al toch wel een goede film. Het volgt voor het grootste deel de musical (als ik me de musical nog goed kan herinneren, ik heb wel nog de cd  ::tandpastasmiley::). Ik vond sommige acteurs heel goed. En Sacha Baron Cohen en Helena Bonham Carter, zo goed gecast.  ::rofl::

Wat ik wel belachelijk vind is dat Victor Hugo nergens genoemd wordt in de credits. Goed het boek mag inmiddels rechtenvrij zijn. Maar er zaten toch gedeeltes in de film, die niet in de musical zaten maar wel in het boek. Dan is het op zijn minst netjes dat je de naam van de schrijver noemt... Maar goed, het zal de meeste mensen weinig meer zeggen vrees ik.

Ook wel leuk die reacties van mensen: "Oh jeetje duurt die film drie uur?" Tja, het boek was geloof ik 1200 bladzijden ofzo.  :P

En wat heeft grasisgroen op deze dag gedaan?
fotokaarten gemaakt

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #150 Gepost op: 30-11-2013, 23:01:02 »
28 januari - Beatrix, regerend Koningin der Nederlanden, maakt bekend dat ze op 30 april 2013 zal aftreden en het koningschap overdraagt aan haar zoon prins Willem-Alexander van Oranje-Nassau.
De koningin treedt af !
koningin kan voortaan zelf op de vrijmarkt zitten
Is het Madonna?
Raar zal dat de eerste jaren wel zijn.
kun je ook die fout met die tussen n niet meer maken ;D

het wordt Koningsdag ::feest::
En niet meer op de 30e april, maar op de 27e april  ::jaja::
haha ik ga wel echt stuk om al die reacties van: 'De koningin heeft iets te vertellen'.  Ach ze heeft gewoon een nieuwe hoed gescoord die ze wil showen ::rofl::.
Yep, Juliana werd ook prinses na haar abdicatie.
Het werd destijds Prins-gemaal omdat met een koningin en koning het internationaal lastig zou zijn dat de koningin de "hoogst geplaatste" is. In veel landen is het nog steeds zo, en in de tijd van Wilhelmina zeker, dat een vrouw geen troon kan bestijgen...
ik,tuthola, ga gewoon ook nog koninginnedag vieren
En wat ook niet helpt is dat de monarch [Koning danwel Koningin] officieel de titel 'Koning der Nederlanden' heeft.
Dus Koningin Beatrix is tot de kroning 30 april officieel Koning der Nederlanden. Zoals je snapt kan dit verwarrend zijn wanneer de monarch een vrouw is. Om die reden is in die gevallen de titel van de gemaal Prins.

Met een mannelijk monarch zijn deze bronnen van verwarring absent. Het is natuurlijk nog steeds mogelijk Maxime de titel van Koningin te onthouden op basis van gelijke behandeling en dergelijk. Maargoed, dat zijn het soort discussies voor politici die niets beters te doen hebben.

Mij kon het allemaal niet interesseren, ik was volop met de voorbereidingen van Zap! Bezig:
Dank daarvoor D*N:)

PS: verdere vragen over het spel mogen inderdaad hier gesteld worden. Ik beantwoord geen vragen per pm of eender welk ander medium, want iedereen heeft recht om het antwoord te weten zodat niemand er z'n voordeel mee kan doen. ;)

Swifty was gewoon de sneeuw beu:
Vreselijk, waarom weer sneeuw :(

Molière had die dag een ander probleem… de Waldo!:
Pfff, ik weet waar het is maar ik kan de exacte locatie niet vinden. :(

En Hadewychisdemol deed op die dag maar één post:


Tim: "He zie ik daar nu niets?"

Ik heb hier echt stuk om gelegen maar ik snap echt niet waarom. ::rofl::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #151 Gepost op: 30-11-2013, 23:12:14 »
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #152 Gepost op: 30-11-2013, 23:17:43 »
Leuk idee. Ben benieuwd wat februari ons gebracht heeft. ::ok::

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #153 Gepost op: 1-12-2013, 00:24:21 »
Die tekst van Molière lijkt wel uit het Nederlands dictee.
Klopt, ja. Ik was nogal geboeid door die hele schoolopdracht toen dat ik daarover wilde meedenken. Daarom had ik me ook aangemeld. Maar waarom ik bovenstaande onzin dan als eerste heb gepost, ontgaat me eigenlijk een beetje nu. :-\\

Wel grappig om terug te lezen allemaal. :)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #154 Gepost op: 1-12-2013, 00:30:34 »
Leuk om terug te lezen. jammer dat het ik pas vanaf augustus misschien zal voorkomen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #155 Gepost op: 1-12-2013, 12:56:30 »
Je behoort zulke dingen eigenlijk vast niet te zeggen - maar ik heb toch een paar keer hartelijk moeten lachen om mn eigen artikel-post ;D ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #156 Gepost op: 1-12-2013, 13:17:29 »
Ik heb eerder gepost onder de naam Fred o Devils, maar dat account is nu een gast-account.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #157 Gepost op: 1-12-2013, 21:04:56 »
Wat heb ik mezelf toch aan gedaan. Sommigen onder jullie posten echt 300 berichten per dag.  :D

Maar goed, ik ben er doorhee ngeworsteld en heb hierbij een jaaroverzicht van twee belangrijke datums in februari 2013!
18 februari - Op Brussels Airport vindt een diamantroof plaats. Er wordt voor ongeveer 50 miljoen dollar aan ruwe diamanten gestolen.

Het was in ieder geval niet Jann’s schuld:
Daar kan ik niks aan doen  :o
nee

Hulpdakdekker
Het gebruik van hulpkatten is verboden!
Inderdaad, ik heb wel wat beters te doen.

NextGP postte die dag enkel over In Goed Gezelschap:
Ali B vond ik ook best wel sterk!
::jaja:: Vooral als Kim   :P Ik vond het decor trouwens ook echt verbeterd  ::ok::
Ali B vond ik ook best wel sterk!
Ja, dat viel me ook heel erg mee.

Bjorrn is ongeduldig:
Kom op Swifty, maar een keuze  ::)
Ook hillo kon niet wachten om als jurylid in The Apprentice aan de slag te gaan:
Ik ben benieuwd ::tandpastasmiley:: Marketing ::hyper::

Fabiann kaapte die dag het leiderschap voor D*N’s ogen weg, door een spelregel die zei dat minstens 2 leden akkoord moeten gaan.
Weet je wat, ik doe eens gek en stem ook op Fabiann. ::jaja:: Hij heeft er tenslotte hard voor gewerkt bij Lingo. ::ok::
D*N vond dit niet leuk:
Ik vind het stom ::).
Maar Vieffan sprak hem toe:
Dit is toch gewoon de regel, klaar.

kom maar op met die opdracht  ::trots::
aaah vind ik wel sneu voor D*N, had m het leiderschap gegund en daarom naar team 2 gestuurd....


D*N ::hug::
Leuke opdracht! Swifty mijn zege heb je als leider :)
« Laatst bewerkt op: 1-12-2013, 21:07:40 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #158 Gepost op: 1-12-2013, 21:05:31 »
Ik post later die avond de opdracht van The Apprentice, een aflevering die startte met veel enthousiasme, maar eindigde met veel messensteken, woordenwisselingen, discussies en een kandidaat die zich terug trok:
De leider van team 1 is dus Swifty.
De leider van team 2 is dus Fabiann.

Jullie mogen uiteraard hier communiceren, maar dan zien je tegenstanders wat jullie van plan zijn. Als jullie via pm communiceren, zou het leuk zijn als je mij in CC zet. Niet alleen leuk, maar het kan ook in je voordeel spelen als ik daarop kan uitmaken wie meegewerkt heeft en wie niet. Sowieso gaat die info dan ook naar de jury. En als jullie mij willen toevoegen op Facebook, ik ben Robbie Wynen. ;)

Zoals gezegd moeten jullie een hit van een Facebook pagina aanmaken. Daar horen enkele taken bij. overleg met de projectleider wat je eventueel zou kunnen doen en de projectleider beslist dan wie wat doet (en geeft me dat liefst ook door). De projectleider mag uiteraard zelf ook een taak (of meerdere) op zich nemen.
Hier zijn sommige van de taken. Als jullie nog ideeën hebben, kan je dat uiteraard aan je projectleider laten weten en die beslist of het iets is of niet.
- De Facebook pagina openen (duh :) )
- Eén à twee personen moeten een pitch schrijven, eventueel met illustraties/foto’s. Een pitch is en soort verkooppraatje waarmee je mij en de jury warm moet maken om jullie idee helemaal geweldig te vinden. Die stuur je via pm naar mij door om uit te leggen wat jullie idee concept is, waarom, wat jullie van plan zijn en wat jullie ermee hopen te bereiken. Dit mag ook al gestuurd worden als de pagina al aangemaakt is uiteraard, je hoeft niet te wachten met het openen van de pagina tot de pitch verstuurd is.
- Een leuk logo maken/zoeken voor je Facebook pagina. Let op dat je geen copyrights schendt!
- Een inleidende tekst voor je pagina.
- Marketing-campagne opzetten om je Facebook pagina te promoten. Er mag in dit topic één post geplaatst worden ter promotie voor je Facebook pagina. Op de rest van het forum mag géén reclame gemaakt worden en ook via pm’s niet. Wel mag je op je eigen Facebook uiteraard reclame maken en/of op andere plaatsen. Laat mij dan ook zeker weten waar je dat gedaan hebt, zodat ik het kan zien en de jury erover kan informeren.
- Zoals gezegd kan je nog andere ideeën doen.

Op zondagavond kijk ik op beide pagina's welke de meeste likes heeft. Veel succes teams!!



PS: ik zet deze post ook in de eerste post van dit topic zodat je het makkelijk terug vindt.

Molcrazy strijdt intussen in Boggle tegen Lukie4 en laat zich van zijn strijdlustige kant zien:
Ik liep een beetje gemeen te doen ::schaam::
Dit is natuurlijk een diskwalificatie ::jaja::

En wat deed LdHmolletje die dag?
Eerst naar de tandarts, toen voor niks  naar de dokter, die blijkbaar op vakantie is, en daarna door naar mijn werk.

En Lukie4?
Ongeruste ouders te woord gestaan en daarna de krant.
Stelletje lusters daar bij de onderwijsraad.

Schulz plaatst die dag een gif:


Molière post slechts dit:
Haha, van 7 naar 1. :o 8)
En maikemeisje post enkel dit:
::joehoe::

of bedoel je die kleine?


ook MM?
« Laatst bewerkt op: 1-12-2013, 21:09:11 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #159 Gepost op: 1-12-2013, 21:06:35 »
28 februari - Paus Benedictus XVI treedt af als paus.

Een grote dag dus. En dat maakte Nieky…
toch wel een beetje zenuwachtigjes
De paus doet nog één liedje voor die gaat aftreden, die zou ik insturen ::jaja::.
ik dacht dat ie wel bij jou zou aankloppen had voor tips en trucs  :)

Terwijl de paus aftreedt, zoekt Maikemeisje al een nieuwe:
2 sollicitatie gesprekken gevoerd, we gaan ze alle 2 niet aannemen.

Wat vind Bjorrn van het aftreden van de paus?
Dank voor de uitleg  ::ok::
En hij leek me nog wel zn onschuldige man toen hij bij de politie zat. ::rofl::
'Schoonheid zit binnenin', aldus Miss Vaticaanstad.

Maar ook belangrijk: wat gaat er met de ‘WIDM moet de Gouden Televizierring winnen’ Facebook pagina gebeuren die Daisy in ‘The Apprentice’ in Zap! heeft aangemaakt?
Daisy heeft toegezegd ermee verder te gaan, om onze molfans niet teleur te stellen ::jaja::
Tof om te lezen!

Lukie4 komt uit de kast:
ben niet zo van de bamihap.
ben meer van de frikadel speciaal.
Misschien bedoelt Lukie berenklauw?

En Vieffan was hard aan het werk voor WIDM:
Ik vind het altijd plezierig om de opdrachten een cijfer te geven en te zien wat de nieuwe top 5 is. (Overzichten -> Opdrachten.) Het is nu bijgewerkt tot en met aflevering 6. Volgen de opdrachten van aflevering 7 en 8 nog? :)
Inmiddels is het gedaan, sorry voor de vertraging ;)
Multitasken!  ::jaja::

Voor mezelf was De Mol toen vrij duidelijk:
WieIsDeMol.Com stemwijzer Aflevering 8
1. Kees (62.5%)
2. Paulien (25%)
3. Carolien (12.5%)

Sorry, vrij laat... maar hij is er!!
Ook voor Starlight was het duidelijk:
WieIsDeMol.Com stemwijzer Aflevering 8
1. Kees (62.5%)
2. Paulien (25%)
3. Carolien (12.5%)

Maar Molbelg vond het moeilijk om zijn Mol te bepalen:
WieIsDeMol.Com stemwijzer Aflevering 8
1. Carolien (33.3%)
2. Kees (33.3%)
3. Paulien (33.3%)

oei

Mollenvager geeft hem raad:
De priester heeft je alles verteld wat je moet weten... zou de hint dan kloppen?  ;D

Swifty heet een hele hoop mensen welkom waar we nooit iets over horen.

AaPje16 droomt van Art… of toch niet?
Ik had gedroomd dat de Art waar we gister mee gechat hebben, niet de echte Art was maar gewoon iemand van hier op het forum die grappig wilde doen!
Toen kwamen er dus ook hele standaard antwoorden uit die iedereen had kunnen geven! Maar niemand had het door  ::)

En Hadewychisdemol plaatst een opmerkelijke post…
De hoer die geofferd werd.

« Laatst bewerkt op: 1-12-2013, 21:10:38 door Robbieazerty »