Poll

Wie wint de 4e forumquiz?

Bakkertje
0 (0%)
Cynneke
0 (0%)
Fabiann
2 (11.8%)
Grasisgroen
0 (0%)
Hulpdakdekker
0 (0%)
Jann
1 (5.9%)
LdHmolletje
0 (0%)
Loezel
1 (5.9%)
Lucy-3a
0 (0%)
Lukie4
1 (5.9%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molbelg
0 (0%)
Molcrazy
0 (0%)
Molière
5 (29.4%)
Mollenvanger-MV
1 (5.9%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
3 (17.6%)
Niuno
1 (5.9%)
Starlight
0 (0%)
Stormpie
0 (0%)
Swifty
2 (11.8%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4  (gelezen 132953 keer)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #840 Gepost op: 25-01-2014, 02:00:18 »
Ik zal ook even wat vragen doorlopen, voor de opvallendste antwoorden.
vraag 1 Het neefje werd veel bij mij genoemd, ik heb er 3 en ik heb zeker een goede band met ze, maar kleine neefjes worden groot en ik breng (helaas) veel minder tijd met ze door als een jaar geleden.

Naast best veel goede antwoorden maakte HDD me aan het lachen. Als ik nu pas ontdekte dat ik zelfstandig kon wonen zou wel erg zijn, ik ben op mijn 17e bij mijn ouders weggegaan en woon al 20 jaar alleen!

vraag2De hoge werkdruk, daar heb ik hier wel een paar keer over geklaagd,en die is ook vaak goed beantwoord. Maar ook veel mensen dachten dat ik van werkplek was veranderd, maar dat is al weer 2 jaar geleden! De doelgroep is trouwens nog steeds de hongerige medemens  ;)

vraag 5 Hier werd vaak GIG genoemd, maar het was eerder dat ik al heel lang iets over haar weet wat niet algemeen bekend was, tot deze quiz dan als andersom. Ik ben maar uitgegaan van Swifty, en dat was nog voor dat ze in mijn handtas had kunnen neuzen.  ;D


vraag 6Heel vaak werd het personeelsdossier genoemd. Nou is mijn dossier inderdaad niet compleet, maar dat weet ik al jaren en is dus geen verrassing voor mij, maar hoe weten jullie dat  ??? En Ycaris heeft mijn flauwe, nietszeggende antwoord geraden! Ik wistecht niets beters te bedenken dan opgewarmde suikerwafels  ::schaam::

vraag 7 en 10Ik heb getwijfeld of ik het niet te makkelijk zou maken door een franstalig nummer in te sturen, maar alleen Starlight had Patrick Bruel bij mij. Dat ze me niet echt kent blijkt uit de beschuitjesvraag: mijn liefde uit de 2e klas? Dat is echt eeuwen geleden, dat ik in een 2e klas zat.

vraag 11 De pegasus van de Efteling bij mij snap ik nog, ik ga graag naar de efteling en heb daar ook over gepost.
Maar een spin doden draai ik mijn hand niet voor om. Dat vrij veel mensen wisten dat ik ooit mijn baan heb opgezegd voor dat ik een nieuwe had vind ik knap! dat was 14 jaar geleden.

 
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #841 Gepost op: 25-01-2014, 09:30:48 »
Molière gefeliciteerd  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

"Les gens de qualité savent tout sans avoir jamais rien appris."

Daisy geweldig georganiseerd;  ::respect:: heerlijk leesvoer

En Ycaris; wanneer gaan we naar Spanje?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #842 Gepost op: 25-01-2014, 10:25:49 »
Gezien de stof die de quiz doet opwaaien, laat ik hierbij weten mijn uiterste best te doen bij de  volgende editie wel mee te doen.

1 van de redenen dat ik niet mee deed is heel simpel, ik heb er een bloedhekel aan om ergens laatste in te worden.

Maar hierbij verloor ik wel 1 ding uit het oog: ben ik daarmee ook de slechtste? Ik ben heel erg slecht in gokken, dat is nou eenmaal zo.

Volgend jaar ben ik van de partij. Volgens mij heb ik me dat al eerder voorgenomen, maar komende editie mag Daisy me aan een boom vastbinden, als ik me daar niet aan houd.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #843 Gepost op: 25-01-2014, 10:32:56 »
- Dat er bij een aantal de vakantie naar Italie het hoogtepunt was. Tip: verder dan Belgie kom ik niet ;) (Lise vroeg wel waarom ik met 3 van jullie op vakantie geweest was  ::rofl:: )


-Dat het overgrote deel bij mij denkt dat mijn hoogtepunt van 2013 was dat ik weer lol in het forum heb gekregen  ::oink::

Ik ben al jaren niet weg te branden hier :P Niet zo heel actief, maar ik log bijna elke dag wel in hoor. ;)

- Dat er nog zoveel mensen Ironic aan me hebben weten te koppelen...

- Waarom denken er zoveel dat ik wel een beschuitje met Robert Kranenborg zou willen eten? :P

- Dat iedereen dacht dat mijn ontdekking van 2013 was dat je dingen via internet weg kon geven ;) Volgens mij hebben er teveel op mijn feestboek rondgesnuffeld ;)

- En dan kom ik tot de conclusie dat Fabiann mij volgens mij het beste kent....  ::oink:: #ikstaversteld
« Laatst bewerkt op: 25-01-2014, 12:17:31 door Cynneke »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #844 Gepost op: 25-01-2014, 10:47:11 »
::fluit::

* Dat ik na twee jaar weer contact heb met mijn BFF was natuurlijk een hele lastige. Deze kon je alleen weten als je ook op een ander forum zit. Heel veel dachten dat ik bevestigd had zien worden dat ik goed zelfstandig kan leven. In 2012 ging ik inderdaad op mezelf wonen, maar dat ik goed zelfstandig kan leven was mij daarvoor al wel duidelijk. Ook hadden sommigen hier bij mij 'De primus van de klas zijn' ingevuld. Dit had gekund, aangezien ik mijn propedeuse het afgelopen jaar cum laude heb behaald, maar ik was daarin niet de enige van mijn klas.

* Mijn forummoment van 2013 hadden veel van jullie wel goed. Ik heb volgens mij Robbie vaak geprijsd voor het bedenken van dat fantastische forumspel. Sommigen denken blijkbaar nog steeds dat ik die mysterieuze Todd was in het Geheim van Gizeh. Ik kan jullie nu geruststellen, ik was niet betrokken bij dat spel. Daarnaast had ik inderdaad goed gescoord bij het Songfestival.

* The Hunger Games was natuurlijk mijn ontdekking van het jaar. Ik heb de eerste film inmiddels 7 á 8 keer gezien, de boeken in een ruk uitgelezen, de tweede film op de premièredatum in een Hunger Games-marathon gezien en ik organiseer op een ander forum nu een forumspel gebaseerd op The Hunger Games. Lijkt mij duidelijk genoeg. Veel van jullie hadden dit dan ook goed.

* En als je wist dat ik The Hunger Games ontdekt had dit jaar, had je ook kunnen bedenken dat ik Jennifer Lawrence ontdekt hebt. ::love::

* Veel van jullie dachten dat ik aan canopying had gedaan. Canopying? Ik moest dat eerst opzoeken om te weten wat dat was. And it wasn't me in your hotelroom.

Bedankt Daisy voor de organisatie! ::bravo::
🜃

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #845 Gepost op: 25-01-2014, 11:12:45 »
Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben is waarom zoveel mensen mij aan dat liedje One Drop van Plumb hadden gekoppeld? Het zat er wel 6 keer tussen :o

Dat viel mij ook op ja! Ik had het natuurlijk heel makkelijk kunnen maken door er een nummer van Sela in te gooien,maar deze zing ik ook dagelijks minimaal 1 keertje mee als hij langs komt op Groot Nieuws Radio.  ;D

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #846 Gepost op: 25-01-2014, 11:27:02 »
Dat viel mij ook op ja! Ik had het natuurlijk heel makkelijk kunnen maken door er een nummer van Sela in te gooien,maar deze zing ik ook dagelijks minimaal 1 keertje mee als hij langs komt op Groot Nieuws Radio.  ;D
Ooh dat nummer komt op Groot Nieuws Radio, dan zal m'n moeder hem wel kennen :P Als ik het nummer had gegoogled had ik hem wel aan jou kunnen koppelen. Kinga Ban was bij jou wel een weggevertje ;D


vraag 7 en 10Ik heb getwijfeld of ik het niet te makkelijk zou maken door een franstalig nummer in te sturen, maar alleen Starlight had Patrick Bruel bij mij. Dat ze me niet echt kent blijkt uit de beschuitjesvraag: mijn liefde uit de 2e klas? Dat is echt eeuwen geleden, dat ik in een 2e klas zat.
Ik wist wel dat dat antwoord niet bij jou hoorde hoor, maar die beschuitjesvraag was bij mij echt één grote ramp, ik kwam er helemaal niet uit en heb daarom bij een paar mensen echt de raarste antwoorden :P (dat ik hem toch nog zo goed heb ingevuld, 15 punten, is voor mij een raadsel)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #847 Gepost op: 25-01-2014, 11:33:10 »
Ooh dat nummer komt op Groot Nieuws Radio, dan zal m'n moeder hem wel kennen :P Als ik het nummer had gegoogled had ik hem wel aan jou kunnen koppelen. Kinga Ban was bij jou wel een weggevertje ;D

Ja,misschien ook wel op andere stations hoor.. Geen idee. Sommige GNR muziek komt ook op seculiere stations. Idd ja,en nog plaatsen mensen m bij anderen.  :o

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #848 Gepost op: 25-01-2014, 11:40:16 »
Ik ga denk ik toch nog eens de lijst opzoeken die ik op school heb gemaakt en nooit naar mezelf heb verstuurd waardoor ik in tijdnood kwam en gewoon gegokt heb....vind het dan toch knap dat ik er een aantal goed had ;D

Het liedje super girl heb ik heel veel gedraaid in een periode waarin het heel slecht met me ging...heb er verder weinig mee qua tekst maar alleen het refrein zong ik altijd heel erg hard mee.

Mijn lijflied is natuurlijk I want a hippopotamus voor Christmas ::) maar ja die was veel te gemakkelijk ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #849 Gepost op: 25-01-2014, 11:47:16 »
In de categorie opmerkelijk :

* Een aantal foute antwoorden van Fabian hadden zomaar goed kunnen zijn.

* Een aantal keer komt de werkplek / werk veranderen voorbij, had inderdaad zomaar goed kunnen zijn

* beschuit met Schulz ????  

* beschuit met Angelina Jolie ::ohno:: die heeft 20 kinderen.

* beschuit met Doutzen... hmm dat eet zo rot :P

* snel gezien kent jann me het beste en had er maar 1 persoon de kastanjehuls goed ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #850 Gepost op: 25-01-2014, 12:00:43 »
heb er ook nog eentje voor opmerkelijk :D


iemand die in de chat naar m'n kleinkinderen vraagt en vervolgens 'De eerste date met wie nu m'n liefje is' invult..  ::ok::

(die eerste date was 35 jaar geleden en het is nog steeds m'n liefje)
er was eens......

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #851 Gepost op: 25-01-2014, 12:02:02 »
Lukie,je bent sowieso mijn held van deze editie met mij in je antwoord over het forummoment.  ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #852 Gepost op: 25-01-2014, 12:13:25 »
Hoogtepunt: wisten de meeste wel. In 2013 in m'n eerste koopappartement gaan wonen en nog steeds heel blij mee.  :)

Dieptepunt: m'n oudtante die plots overleed. Heb ik het niet specifiek over gehad, maar 1x goed gegokt

Forummoment: Het was gewoon een topjaar, ik kan toch niet kiezen uit al die mooie momenten?  :D niet zo vaak geraden, met dank aan HDD ::ok::

Vraag: was blind gokken, maar die vraag van HIDM in het vijf vragen topic kon gewoon echt niet   ::rofl::

Wie kent je het best: Molière heeft zijn best weer gedaan.  ::jaja:: Het werd zelfs nog een aantal keer geraden ook!

Ontdekking: tsja het leven zit vol verrassingen....

Muziek: Moest ook lang zoeken hoor, maar ik vond dit wel passen bij hoe ik 2014 in wil gaan.  :)

Instrument: Keyboard! Heb zelfs nog een proefles gevolgd. Uiteindelijk toch niet gedaan, had niet zoveel talent.

Pannenkoek: gewoon met appel en stroop. Al dat hartige hoeft van mij niet, bah. Heb niet gekeken of iemand dit goed had (heb dit bij beide keren dat ik met forummers pannenkoeken ging eten besteld, maar denk ik niet blijven hangen.  ;))

Beschuitje: misschien hopeloos ouderwets, maar iemand moet mij maar vragen.  :) Een aantal mensen wist dit blijkbaar.  ::ok::

Eng: als klein kind verdwalen in een spookhuis ... Was er weken van overstuur. :\'(

2014: meer lef. Misschien iets voor een ander topic om daar op in te gaan.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #853 Gepost op: 25-01-2014, 12:18:11 »
Wie o wie was er nou eens in een vreemde hotelkamer geweest????
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #854 Gepost op: 25-01-2014, 12:18:46 »
Molcrazy

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #855 Gepost op: 25-01-2014, 12:18:56 »
Lukie,je bent sowieso mijn held van deze editie met mij in je antwoord over het forummoment.  ;)

oja, hadden we het in de auto nog over haha
You'll never walk alone

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #856 Gepost op: 25-01-2014, 12:19:27 »
 ::oink::
Dat had ik nou nooit achter Molcrazy gezocht  ::oink::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #857 Gepost op: 25-01-2014, 12:21:48 »
uitleg antwoorden:
1. Mijn neefje, verrassend antwoord misschien want ik heb het er niet zo vaak over. Hij is altijd zo heerlijk enthousiast. Ik zie hem helaas te weinig. Maar straks komt hij logeren :D

2. Vuurwerkschade, zo begon 2013 voor mij. Niet persoonlijk maar wel op mijn school. was notabene getuige, nummerbord genoteerd maar niets horen van de politie. Gedoe met verzekeringen en in mijn vakantie tijd opofferen voor dit stomme gedoe. Alarmlamp kapot dus alarm lag er ook nog eens uit.

3. Tja best vaak goed geraden. Ik vind het fijn om aan een forum mee te werken waar ook vriendschappen/liefdes etc en een groot vertrouwen in elkaar ontstaat, zoals Pjotr dat blijkbaar voelde.

4. Favoriete forummer. Ik ben daar gewoon niet zo'n fan van. Onnodige favorietenlijstjes. Ligt voor ieder persoonlijk en laat dat lekker zo ;)

5. Dolfie, maar die had iedereen goed denk ik.

6. ontdekking van het jaar. De kastanjehuls. Mijn nieuwe school heet "de Bolster" ;)

7. Lekker nummer,al een paar keer gepost ook en past wel bij mij. Er verandert niets wat we ook doen.

8. Gitaar, verder niet veel over te zeggen. Ik was trouwens wel virtuoos op blokfluit.

9. Pannenkoek met pisang ambon of zo :)

10. beschuit in bed ::ohno:: dat eet rot.

11. Ik ben geen spreker in het openbaar en voor de rest wist ik niet zo snel iets. (mountainbiken hele jaar volgens mij niet gedaan vorig jaar)

12. Gezondheid voor iedereen. Dat is toch het grootste goed ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #858 Gepost op: 25-01-2014, 12:24:30 »
Nou snap ik 6 pas  ::schaam::

En 10, staat nergens in de vraag dat het in bed moet   ;)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #859 Gepost op: 25-01-2014, 12:29:04 »
Ik ga niet met Kinga Ban in bed liggen hoor.  :o

11. Ik ben geen spreker in het openbaar en voor de rest wist ik niet zo snel iets. (mountainbiken hele jaar volgens mij niet gedaan vorig jaar)

Wel grappig,ik zou van een leerkracht toch verwachten dat die het niet zo erg vindt om in het openbaar te spreken,ook niet als dat een andere doelgroep of meer mensen betreft.