Auteur Topic: Wat als ...?  (gelezen 14912 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat als ...?
« Reactie #40 Gepost op: 30-12-2013, 17:02:13 »
Denk ik ook, maar ik zorgde wel dat ik wist bij wie ik in een duo zat  ;)
Daar hoefde ik ook niet voor te zorgen aangezien ik nogal laag in de lijst stond van diegenen die mochten kiezen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat als ...?
« Reactie #41 Gepost op: 30-12-2013, 17:07:49 »
Daar hoefde ik ook niet voor te zorgen aangezien ik nogal laag in de lijst stond van diegenen die mochten kiezen...

Nou, maar zodra je eenmaal bij iemand in een duo zit, dan wil je het toch ook weten?
Lastig samenwerken met iemand waarvan je niet weet wie het is.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat als ...?
« Reactie #42 Gepost op: 30-12-2013, 17:12:47 »
Ik heb het ook geprobeerd, maar Tim weigerde zichzelf bekend te maken. En ook mijn contacten op mijn andere eiland wisten niet wie mijn partner was...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat als ...?
« Reactie #43 Gepost op: 30-12-2013, 17:13:15 »
Ik probeerde ook lief contact te krijgen met Tim, maar die jongen wimpelde me nogal snel af  ::)
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat als ...?
« Reactie #44 Gepost op: 30-12-2013, 17:17:39 »
ik was bang dat het mijn einde zou betekenen.  ::)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat als ...?
« Reactie #45 Gepost op: 30-12-2013, 17:18:53 »
Misschien dat je juist door geen contacten te willen, zo snel aan je einde was gekomen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat als ...?
« Reactie #46 Gepost op: 30-12-2013, 17:20:07 »
dat kan ook, in iedergeval heb ik heel veel geleerd van dit spelletje en dat ga ik in de toekomst zeker gebruiken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat als ...?
« Reactie #47 Gepost op: 30-12-2013, 17:22:24 »
ik was bang dat het mijn einde zou betekenen.  ::)

Nee joh gekkie
Zou ik nooit doen
Toch Lukie Pjotr LdHmolletje Bjorrn, Catshee, Ycaris, jann en Daisy ?
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wat als ...?
« Reactie #48 Gepost op: 30-12-2013, 17:22:37 »
 ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat als ...?
« Reactie #49 Gepost op: 30-12-2013, 17:34:00 »
Volgens mij waren Daisy , ik en Jann de enige die daar een beetje mee bezig waren...
Nouja Jann wist ook niet dat ie met de schaduw van Nextgp in een duo zat :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat als ...?
« Reactie #50 Gepost op: 30-12-2013, 17:34:32 »
Nee joh gekkie
Zou ik nooit doen
Toch Lukie Pjotr LdHmolletje Bjorrn, Catshee, Ycaris, jann en Daisy ?


 ;D Was ik maar niet zo happerig geweest,en hadden Robbie,LdH en ik nog snel iemand gewonden om jullie eruit te gooien.  :P

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat als ...?
« Reactie #51 Gepost op: 30-12-2013, 17:35:30 »

 ;D Was ik maar niet zo happerig geweest,en hadden Robbie,LdH en ik nog snel iemand gewonden om jullie eruit te gooien.  :P

Maar ik had Daisy, Molcrazy een hillo aardig in mijn pocket he :P
Had je een rondje eerder moeten doen met de catsheestemming, toen had het 4-4 kunnen worden  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat als ...?
« Reactie #52 Gepost op: 30-12-2013, 17:36:31 »
Ja die schaduws verbaas ik me echt over. Uiteindelijk had ik er twee fout (Floris en Kira omgedraaid), maar ik heb met Nieky echt flink gepuzzeld, omdat je zeker er een voordeel mee kon hebben. Ik was daarom ok zo verbaasd dat blijkbaar zo weinig mensen wisten dat ik Sjoerd was. Zeker omdat het account al 2 weken voor het spel regelmatig in de online lijst was te zien, bij Nostalgie speelde Sjoerd en ik regelmatig haasje over en ik heb zeker wel een keer of 4/5 verkeerd gepost.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat als ...?
« Reactie #53 Gepost op: 30-12-2013, 17:41:26 »
Had je een rondje eerder moeten doen met de catsheestemming, toen had het 4-4 kunnen worden  ::jaja::

Wilde ik en Robbie eigenlijk ook,Catshee hadden we denk ik ook best mee kunnen krijgen,maar LdH wilde persee op Catshee stemmen,dus dachten we dan maar een ronde later...

En ik dacht toen al: Eigenlijk moet het wel nu,want we moeten niet langer wachten,straks is het te laat.. En ja,dat was het dus ook.
« Laatst bewerkt op: 30-12-2013, 17:47:21 door Pjotr1992 »

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Wat als ...?
« Reactie #54 Gepost op: 30-12-2013, 17:49:44 »
Wilde ik en Robbie eigenlijk ook,Catshee hadden we denk ik ook best mee kunnen krijgen,maar LdH wilde persee op Catshee stemmen,dus dachten we dan maar een ronde later...

En ik dacht toen al: Eigenlijk moet het wel nu,want we moeten niet langer wachten,straks is het te laat.. En ja,dat was het dus ook.

Sowieso was zowel executie als timing van mijn move niet al te best :-\\

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat als ...?
« Reactie #55 Gepost op: 30-12-2013, 17:50:48 »
Sowieso was zowel executie als timing van mijn move niet al te best :-\\

En ik schrok ook best wel van je PM eerlijk gezegd.. :P Wist even niet wat ik ermee moest.

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Wat als ...?
« Reactie #56 Gepost op: 30-12-2013, 17:57:33 »
Volgens mij waren Daisy , ik en Jann de enige die daar een beetje mee bezig waren...

Hillo had ook een survivor document waarin alles bijgehouden werd ::jaja:: had alleen floris en kira in twijfel ook.
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat als ...?
« Reactie #57 Gepost op: 30-12-2013, 19:49:24 »
Over die schaduws: ik zat als mezelf met Pjotr en als Fleur met Mobelf, dus ik zat niet met een schaduw in een duo. Daar moest ik dus al niemand proberen te ontmaskeren. Voorts leefde er op die andere eilanden vanalles, maar focusde ik me vooral op ons eigen eiland en toen ik eenmaal door had dat Kira en Jay ook Molbelg en Pjotr waren en we dus met drie duo's de overmacht hadden, had het zelfs niet eens nut om te achterhalen wie wie was, zolang ik, Pjotr en Molbelg en onze schaduws er maar in bleven.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat als ...?
« Reactie #58 Gepost op: 30-12-2013, 20:02:01 »
Over die schaduws: ik zat als mezelf met Pjotr en als Fleur met Mobelf, dus ik zat niet met een schaduw in een duo. Daar moest ik dus al niemand proberen te ontmaskeren. Voorts leefde er op die andere eilanden vanalles, maar focusde ik me vooral op ons eigen eiland en toen ik eenmaal door had dat Kira en Jay ook Molbelg en Pjotr waren en we dus met drie duo's de overmacht hadden, had het zelfs niet eens nut om te achterhalen wie wie was, zolang ik, Pjotr en Molbelg en onze schaduws er maar in bleven.
En hoe het verder ging zal nog lang in mijn geheugen gegrift staan...
Mijn wraak zal zoet zijn muhahahahahahaha  ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat als ...?
« Reactie #59 Gepost op: 31-12-2013, 00:39:56 »
Wat ik met trouwens nog afvraag: was het toegestaan om vanuit je echte account te bevestigen dat je je scahduwaccount was?
Of iets duidelijker: stel dat ik als Abdullah verklapt had dat ik Ycaris was, maar de ander geloofde dat niet of wilde bewijs, mocht ik dan als Ycaris een berichtje sturen dat ik echt Abdullah was?

Naar mijn gevoel mocht dat niet, en dat maakte het voor mij bij voorbaat onbetrouwbaar om mensen daarop te bevragen. Maar hoe zit het nu echt?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?