Auteur Topic: Reality tv: De Bachelor  (gelezen 45263 keer)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #40 Gepost op: 12-10-2003, 10:53:48 »
Wie van jullie zou er voor die Roderick kiezen? Ik begin me iedere week meer te ergeren aan dat formeel taalgebruikt, dat immer correcte van hem...  :-\
Ik moet er niet aan denken..hij is mij te gladjes.
Ik zit te wachten wanneer hij is uit z'n rol gaat vallen.
                                                                                    ;)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #41 Gepost op: 12-10-2003, 14:42:29 »
Ik heb een aflevering van de Bachelor gezien hier en ik vind het maar een griezel die gozer.

Ik moet wel zeggen dat ik in de US twee afleveringen van hun bachelor gezien heb en dat is wel gaaf. Helaas moet ik het nu missen, maar staat het wel op het internet.

In de US is het nu Bachelor Bob en ik kende hem al want hij was al eens bij Oprah. Hij was een van de mannen in de Bachelorette die afviel. Logisch want ik had ook de Fire fighter Ryan gekozen (mmmm lekker ding man) toen als ik Trisha was.




Maar goed Bob... yummie.


Alleen die wijven he... tis best triest dat we niet gewoon een uur lang alleen naar Bob mogen kijken!
« Laatst bewerkt op: 13-10-2003, 18:59:12 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #42 Gepost op: 13-10-2003, 12:00:26 »
die jaloezie van die vrouwen begint nu wel extreme vormen aan te nemen zeg.....die blikken van gwen. wow, je zou denken dat die roderick de laatste man op aarde was.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #43 Gepost op: 13-10-2003, 18:58:50 »
en al was hij het.... dan nog niet!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #44 Gepost op: 13-10-2003, 21:48:25 »
toch erg dat 2 leuke vrouwen zich zover laten meeslepen. Ik vind die gwen een serpent , waarvan het enige goede is dat ze echt gaat voor wat ze wil, en verder maakt haar jaloezie het programma voor mij zo leuk.

De andere 2 overgebleven dames zijn vlot, spontaan. heel wat anders dan een aantal van de afvallers. Helaas haalt de bachelor het niet bij olivier de rijke. owee als daar de bom valt, dan is de beeldbuis echt te klein voor een aantal dames..
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #45 Gepost op: 14-10-2003, 10:34:45 »
waarom heten dat soort mannetjes altijd olivier en roderick??  ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #46 Gepost op: 14-10-2003, 10:49:54 »
Ik denk omdat ze uit bepaald soort gezinnen komen en dan bedoel ik de rijkere gezinnen. De ouders zijn meestal echt zo'n keurig stel, dat op stand woont. De kinderen zijn ook heel keurig opgevoed en kunnen zich op latere leeftijd (als ze op zichzelf wonen) dan ook pas echt gaan uitleven. En dit uitleven doen ze meestal op 'n hoop vrouwen, die precies 't tegenovergestelde zijn van hun eigen moeder.  ::)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #47 Gepost op: 14-10-2003, 15:34:15 »
Ik denk omdat ze uit bepaald soort gezinnen komen en dan bedoel ik de rijkere gezinnen. De ouders zijn meestal echt zo'n keurig stel, dat op stand woont. De kinderen zijn ook heel keurig opgevoed en kunnen zich op latere leeftijd (als ze op zichzelf wonen) dan ook pas echt gaan uitleven. En dit uitleven doen ze meestal op 'n hoop vrouwen, die precies 't tegenovergestelde zijn van hun eigen moeder.  ::)

 ;D ;D ik hoor het al, later (als je groot bent) wordt je net zo cynisch als ik.  :P

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #48 Gepost op: 14-10-2003, 19:43:32 »
;D ;D ik hoor het al, later (als je groot bent) wordt je net zo cynisch als ik.  :P

Haha!  ;D  Nou ja, 'n beetje cynisme is niks mis mee toch?  ;)

En zeker als 't gaat om mannen als Roderick. Ik ben trouwens, ondanks dat ik al weet wie hij gaat kiezen, toch erg benieuwd naar de finale vrijdag. Gewoon om te zien of ik gelijk had over die ouders.  ;D
« Laatst bewerkt op: 14-10-2003, 19:47:13 door Han13 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #49 Gepost op: 14-10-2003, 23:21:36 »
Wie van jullie zou er voor die Roderick kiezen? Ik begin me iedere week meer te ergeren aan dat formeel taalgebruikt, dat immer correcte van hem...  :-\

Ik zou hem gelijk op het vliegtuig zetten  :-X

En ik denk dat de meeste meiden hoofdzakelijk mee willen doen aan een tv programma...Aandacht dus..!!
Behalve annemarieke (schrijf ik het goed) was desparete  :P
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #50 Gepost op: 15-10-2003, 10:04:24 »

Behalve annemarieke (schrijf ik het goed) was desparete  :P

jaaaaaaaaaa die was errrrrrrug............ dat droop er idd vanaf. ik zal..ik moet...  :-X    ;D ;D

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #51 Gepost op: 15-10-2003, 10:10:24 »
jaaaaaaaaaa die was errrrrrrug............ dat droop er idd vanaf. ik zal..ik moet...  :-X     ;D ;D

Je vergeet nog "Ik ben beledigd" toen ze uiteindelijk geen roos kreeg  ::)

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #52 Gepost op: 15-10-2003, 23:39:50 »
Hallo!

I'm back! for a while...... :-\
wie wordt dan de winnaar?? Jongens, het is te erg voor woorden, maar ik volg het ook! wat een fout programmma en daarom zo leuk!
ik hoorde dat doe bachelor dus al een vriendin had, al drie maanden! maar alles was al geregeld, dus ze konden niet meer terug. Wie heeft dat ook gehoord??
maar ik wil het wel zien as vrijdag! alleen zo jammer dat die leuke Irene Moors zich heeft geleend voor dit programma! :(

doeg, Rosa

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #53 Gepost op: 16-10-2003, 16:44:03 »
Ik heb gisteren voor de verandering eens de hele uitzending bekeken. Het is een trieste bende. Mijns inziens kiest hij die blonde, want als hij niet zou overwegen om een vrouw met kind te kiezen, had hij haar gisteren wel naar huis gestuurd.
Die met die korte haren is te jong en die weggestuurd is zat te roddelen over die blonde....

Ik vond het overigens een erg goedkope actie om die vrouwen aan te bieden te blijven slapen.... Je bent haast verplicht om ja te zeggen aan de andere kant zou juist degene die nee gezegd zou hebben het meeste indruk gemaakt hebben. Alleen denkt roderickje niet zo.... wat een kwallebal!

Yuck!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #54 Gepost op: 17-10-2003, 11:40:48 »
. Alleen denkt roderickje niet zo.... wat een kwallebal!

Yuck!

Vanovond de kwallebal euh de the betsjelorrr weer ...Ik gok oop op Gwen  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #55 Gepost op: 17-10-2003, 11:48:06 »
ik hoef niet te gokken, want ik weet het al (met dank aan sbs). maar ik vraag me af ofzo iets standhoudt?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #56 Gepost op: 17-10-2003, 11:52:09 »
moet je kijken wat een gladde teckel:



 ;D ;D ;D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #57 Gepost op: 17-10-2003, 12:03:37 »
Ik moet je eerlijk zeggen: ik weet ook wie hij kiest, maar dat neemt niet weg dat ik smul van die jaloerse blikken van de dames. Wat ik helemaal geweldig vond was dat die griet die weggestemd is vorige week (damn... ik ben haar naam kwijt  :-\, ze heeft kort, blond haar) zat af te geven op Gwen tijdens het diner wat ze samen met Roderick had in Tunesie. Ze zei dat ze het niet zou snappen als hij een vrouw met een kind kiest, dat hij daar problemen van gaat krijgen omdat het kind altijd op de eerste plaats zou komen etc. Daarna, met de rozenceremonie ging zij afscheid nemen van Nanna en Roderick en prompt stond ze met haar punthakken boven op de tenen van Gwen (grijnsssss  ;D). De reactie van Gwen was niet te kort! Slaan met haar roos, rare dingen zeggen (ben ff kwijt wat precies). Volgens mij kwam de ware aard van 'prinsesje' Gwen naar boven... ::)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #58 Gepost op: 17-10-2003, 12:05:50 »
.........stond ze met haar punthakken boven op de tenen van Gwen (grijnsssss  ;D). De reactie van Gwen was niet te kort! Slaan met haar roos, rare dingen zeggen (ben ff kwijt wat precies). Volgens mij kwam de ware aard van 'prinsesje' Gwen naar boven... ::)

ja dat heb ik ook gezien!! daar zat idd wat ingehoude woede en frustratie achter. en daarna toch weer alles proberen weg te poetsen met een glimlachje he..  ;D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Reality tv: De Bachelor
« Reactie #59 Gepost op: 17-10-2003, 12:10:20 »
Ik wist dus niet dat die 2 elkaar niet konden uitstaan! Ik was al zo verbaasd dat die ... (hoe heet ze nou????) zo afgaf op Gwen. Later hoorde ik dat het al de hele tijd niet boterde tussen die 2.

Bij Roderick kan Gwen misschien een hoop doen met die 'stralende' glimlach met parelwitte tanden, maar ik heb haar door  ;D  (ach, misschien was ze wel goed in bed... :-\ OEPS... wat zeg ik nou  :-X)
I got that tunnel vision going through my  head