Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2355675 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18480 Gepost op: 1-02-2019, 23:47:01 »
 ::love:: ::hug::
Frankje Lapi

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18481 Gepost op: 3-02-2019, 21:43:13 »
Ik moet een samenvatting van 300 woorden in het Engels schrijven voor mijn scriptie en mijn Engels is rubbish :\'(

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #18482 Gepost op: 3-02-2019, 21:51:43 »
zoek hulp!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #18483 Gepost op: 3-02-2019, 22:20:53 »
Ik moet een samenvatting van 300 woorden in het Engels schrijven voor mijn scriptie en mijn Engels is rubbish :\'(


Nou ja, 1 Engels woord heb je al. One down, 299 to go......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18484 Gepost op: 5-02-2019, 20:40:08 »
Een telefoon van 2 maanden oud, die ineens niks meer doet :(

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Irritant
« Reactie #18485 Gepost op: 5-02-2019, 21:08:00 »
 :-\\ ::hug::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18486 Gepost op: 6-02-2019, 18:34:08 »
Met een migraine aanval op bed liggen, terwijl er boven je een badkamer gesloopt wordt :-\\

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18487 Gepost op: 6-02-2019, 19:11:16 »
 ::hug::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #18488 Gepost op: 10-02-2019, 14:04:24 »
Er is een nieuwe gymdocent op school waar ik nu les van krijg. We hebben twee lessen van hem gehad en ik zie nu in Magister staan dat hij me beoordeelt met een ‘twijfel’. Dat is toch gestoord? Ik ben alweer helemaal klaar met die man ::)

De docent van afgelopen drie jaar zat ook altijd al te zeuren dat ik niet actief genoeg meedeed. Wat willen ze dan van me? ::niet-ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18489 Gepost op: 10-02-2019, 14:22:40 »
Er is een nieuwe gymdocent op school waar ik nu les van krijg. We hebben twee lessen van hem gehad en ik zie nu in Magister staan dat hij me beoordeelt met een ‘twijfel’. Dat is toch gestoord? Ik ben alweer helemaal klaar met die man ::)

De docent van afgelopen drie jaar zat ook altijd al te zeuren dat ik niet actief genoeg meedeed. Wat willen ze dan van me? ::niet-ok::
Ach ja, gymdocenten zijn gewoon irritant. Zo moest ik ooit eens basketballen voor een cijfer, dus ik had een keer keihard m'n best gedaan en zelfs gescoord! Had ik alsnog een 6. Toen ik de gymdocent er naar vroeg kreeg ik het antwoord dat ik dan vast niet de juiste techniek had gebruikt (alsof we die ooit hadden geleerd) of dat ze het niet had gezien. Oftewel: ze wist zelf niet eens waar haar becijfering op sloeg.

En ik had een keer een docent die me dwong te stoppen met de shuttle-runtest omdat ik er te veel buiten adem uit zag en me toen wel een onvoldoende gaf ::rofl::

Gelukkig maakt je cijfer voor gym na de middelbare school echt helemaal niets meer uit ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18490 Gepost op: 10-02-2019, 14:34:27 »
Ik ben blij met een 6 voor gym hoor  ::rofl::

Ik heb bijna elk jaar vreselijke gym-trauma's opgelopen maar dit jaar heb ik een fijne leraar en we doen leuke dingen.  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Irritant
« Reactie #18491 Gepost op: 10-02-2019, 14:57:19 »
Midden in het schooljaar een nieuwe meisje in je klas krijgen en je wilt wel naar school om te zien hoe die is maar gaat niet omdat tanden pas zijn getrokken en zoveel pijn doen .


Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18492 Gepost op: 10-02-2019, 14:58:32 »
Er is een nieuwe gymdocent op school waar ik nu les van krijg. We hebben twee lessen van hem gehad en ik zie nu in Magister staan dat hij me beoordeelt met een ‘twijfel’. Dat is toch gestoord? Ik ben alweer helemaal klaar met die man ::)

De docent van afgelopen drie jaar zat ook altijd al te zeuren dat ik niet actief genoeg meedeed. Wat willen ze dan van me? ::niet-ok::

Pff irritant ja  ::)

Bij ons werden we gelukkig gewoon beoordeeld met 'onvoldoende/voldoende/goed' en als je genoeg aanwezig was geweest had je die voldoende al binnen  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #18493 Gepost op: 10-02-2019, 15:01:37 »
Mij maakt het cijfer ook niets meer uit. Ik vind het gebaar toch erg onaardig. Ik heb nu twee gymlessen van hem gehad. Hoe kan het zo zijn dat hij nu al genoeg heeft gezien om mij een twijfel te geven? Ik vind het nergens op slaan.

Dit jaar moeten we ook in groepjes lesgeven in een sport voor de rest van de klas. Bij anderen moest je je idee een week van tevoren inleveren, zodat de docent feedback kon geven (bij de oude docent). Wij kregen een week van tevoren pas te horen dat we het moesten gaan doen (bij de nieuwe docent). Hij zei erbij dat we het ook 10 minuten van tevoren in mochten leveren. Wij sturen het 4 dagen voor de gymles in, en hij reageert gewoon niet. En dan achteraf zeggen dat hij het niet overal mee eens was ::)

We doen ook echt geen leuke dingen. Het is vooral heel veel turnen met een keer hockey, basketbal, conditiedingen (zoals 4-minutenloop, 800meterloop, 60 meter sprint, shuttlerun). De eerste drie jaar moesten we ook heel vaak honkballen. Het is altijd hetzelfde, nooit variatie. In 3,5 jaar hebben we één keer getennist.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18494 Gepost op: 10-02-2019, 15:20:37 »
Gym is lastig vak, als je lichaam er niet voor is gebouwd (motoriek problemen in mijn geval) - elk jaar zaten mijn ouders weer bij de gymdocent om de tussentijdse beoordling door te spreken. Maar ik zal nooit vergeten dat ik ooit met een klasgenoot een les moest voorbereiden, die had niks gedaan, ik alles, en ik liet als een soort drill instructor allerlei oefeningen doen. Mijn docent was in shock, ik kreeg een 9. ::trots::
Maar ik was heel blij toen ik er vanaf was. ::jaja::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18495 Gepost op: 10-02-2019, 16:15:02 »
Ach, wij hebben nog nooit getennist. Volleybal, softbal, turnen. Vreselijk, maar dat deden we elk jaar. Nu wij een andere docent hebben doen we dingen als zelfverdediging, tactisch denken en samenwerkingsdingen. Het is echt ontzettend leuk.

Komt allemaal goed B&W  ::ok::
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #18496 Gepost op: 10-02-2019, 16:19:47 »
Ach, wij hebben nog nooit getennist. Volleybal, softbal, turnen. Vreselijk, maar dat deden we elk jaar. Nu wij een andere docent hebben doen we dingen als zelfverdediging, tactisch denken en samenwerkingsdingen. Het is echt ontzettend leuk.

Komt allemaal goed B&W  ::ok::
Dat klinkt al veel leuker!
Wel een positief vooruitzicht: in de 6e klas heb je veel minder gym, en schrijf je jezelf steeds in voor activiteiten. Schaatsen, zwemmen, klimmen. Dat is ook veel leuker :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18497 Gepost op: 10-02-2019, 21:42:37 »
Gym is lastig vak, als je lichaam er niet voor is gebouwd (motoriek problemen in mijn geval) - elk jaar zaten mijn ouders weer bij de gymdocent om de tussentijdse beoordling door te spreken. Maar ik zal nooit vergeten dat ik ooit met een klasgenoot een les moest voorbereiden, die had niks gedaan, ik alles, en ik liet als een soort drill instructor allerlei oefeningen doen. Mijn docent was in shock, ik kreeg een 9. ::trots::
Maar ik was heel blij toen ik er vanaf was. ::jaja::

Les voorbereiden was leuk ja, ik moest rond Sinterklaas en had met een vriendin een thematische sinterklaas-gymles voorbereid inclusief pietendiploma's aan het einde  ::tandpastasmiley::
I will follow my inner gold

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18498 Gepost op: 19-02-2019, 21:49:43 »
Al 4 dagen koud water hebben. Morgen toch maar eens de monteur bellen.  :-X

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18499 Gepost op: 20-02-2019, 14:04:12 »
4 weken achter elkaar op zowel de zaterdag als de zondag ingeroosterd worden op werk...ik heb ook nog een studie en een leven hoor ::)
I will follow my inner gold