Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2353157 keer)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Irritant
« Reactie #40 Gepost op: 24-09-2003, 09:51:26 »
Nou, als je 'm wel begrijpt, dan weet je meestal ook waar het over gaat en kun je er iets mee doen. Als je niet weet waar het over gaat dan kun je er op dat moment niets aan doen...

Het ging hier trouwens om het feit dat toendertijd m'n gulp openstond, iedereen lachen en ik stond daar echt van: "Waar gaat dit over?"
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #41 Gepost op: 24-09-2003, 09:56:45 »
Das nou zwaar irritant, Intikker, dat je gulp open stond op het moment dat je op het forum zat. Nou weet ik ook waar dat lachen de hele tijd vandaan kwam.

Maar je moet in zo'n geval gewoon als antwoord geven, dat als alles goed is, er niets uit kan vallen. Moet je eens kijken hoe snel ze ophouden met lachen (of ze beginnen nog veel harder te lachen....)

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re: Irritant
« Reactie #42 Gepost op: 25-09-2003, 11:17:28 »
da's inderdaad minder tikker.. :-[  ;D

Mensen die pretenderen humanitair, democratisch en openminded te zijn, maar in den gronde hypocriet, dogmatisch en solipsistisch blijken (en nog erger: dit zelf niet door hebben..)

Had je iemand op het oog? Haha
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Irritant
« Reactie #43 Gepost op: 28-09-2003, 08:03:32 »
die tering muggen zijn irri, ze houden me weer eens uit mijn slaap
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Icarus

  • Forumlid
  • Nemo-anemic nonplus
Re: Irritant
« Reactie #44 Gepost op: 28-09-2003, 13:59:34 »
misplaatste amicaliteit , quasi-intelligentie en  pretentieuze personen
Consciously courageous, conscientiously haughty,  scientifically omnivorous, nomothetically naughty

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Irritant
« Reactie #45 Gepost op: 28-09-2003, 14:05:03 »
Naja, dat valt dan nog wel mee... Maar BrEeZaH tAaL is wel verschrikkelijk!
Dat doet me weer ergens aan denken...  Vis met Slagroom, hè Annemieke?

Outside een Inside Joke zijn is ook erg irritant...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nemesis

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #46 Gepost op: 28-09-2003, 14:18:39 »
mensen die pretenderen je te kennen
I can resist everything but temptation  (Oscar Wilde)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #47 Gepost op: 28-09-2003, 19:50:14 »
Mijn grootste ergenissen vinden op de weg plaats. Ik kan er een paar opnoemen, maar ik hou het bij die van vandaag.

Zondagsrijders!!!

Mensen dus die op zondag de auto uit de garage pakken om een 'stukkie te gaan rijden'.
Moest verboden worden!  >:(

Ze rijden 50 of minder op een weg waar je 80 mag en dan nog het liefst met de linkerkant van de auto over de middenstreep. Zodat je er met goed fatsoen niet langs kan, zelfs niet na claxoneren, want dat horen ze niet omdat ze de radio te hard hebben staan. Want die radio gebruiken ze ook maar één keer per week en tja... hoe werken die knopjes dan!  :-\

En dan huppekee, boven op de rem omdat ze een koe in het weiland zien.

Jaja Nederland op z'n smalst!   :'(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #48 Gepost op: 28-09-2003, 20:52:11 »
Ik erger me meer aan de mensen die denken dat onze straat (normaal binnen de bebouwde kom) een snelweg is waar je minstens 80 mag... Minstens zeg ik he! Want ze racen hier echt hard. En dan de kat van de buren (rotkat, nog een bron van ergernis ;) ) die gaat op z'n dooie akkertje oversteken, pasgeleden nog, een vrachtwagen vol op de remmen omdat die kat niet op of om kijkt. En dan gewoon door blijven kuieren he...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Irritant
« Reactie #49 Gepost op: 29-09-2003, 11:46:35 »
Het 'tja....wat kies je' en het 'associatestring'topic, die zijn pas irritant, vooral omdat ik er altijd per ongeluk op klik.  :-[

maapie

  • Gast
Re: Irritant
« Reactie #50 Gepost op: 29-09-2003, 19:59:57 »
associatie string vind ik nog wel redelijk leuk, alhoewel, ik kom er de laatste tijd wel minder dan eerst

het tja, wat kies je topic vind ik ook wel irritant worden eigenlijk  :-\

tis ook irritant als mensen zeggen: jij bent zeker de leukste thuis? of; nou nou, jij bent een grote eter (dan durf je gewoon niet meer te eten door die raaaare mensen  ::))

Offline Anubis

  • Forumlid
  • Moonstruck and solarspun
Re: Irritant
« Reactie #51 Gepost op: 29-09-2003, 20:44:29 »
Mensen die zichzelf dusdanig hardnekkig op bepaalde wijze willen profileren, dat zij ongeloofwaardig worden, en hun fundamentele innerlijke leegte des te duidelijker wordt.

Mensen die zich opdringen, en te gevoelsarm zijn om door te hebben dat ze niet welkom zijn, te egocentrisch zijn om daar verandering in te brengen.

Mensen die telkens weer je grenzen met voeten treden, en bewust dit blijven doen, tot je gedwongen wordt tot harde maatregelen.

Mensen die niet het lef hebben te onderkennen dat zij niet perfect zijn, en zich liever verschuilen achter excuses en schuldgevoel in plaats van dit te accepteren - liever iets prachtigs kapot ziet gaan dan de moed te hebben het toe te laten, met alle onzekerheden en kwetsbaarheden die het inherent met zich meebrengt.

Mensen die verwachten dat jij meer geeft dan zij ooit bereid zijn te geven, en nog erger, dit voor lief nemen.


Nb geen enkel topic op het forum is 'verplicht' mensen ..daarom is het forum zo leuk mi, tenslotte kunnen anderen hetzelfde denken over eg MoBro..democracy is what it's all about imho
Subconsciously submerged, drowning in delight, obsessed by the obscure, drawn in by its Light.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #52 Gepost op: 30-09-2003, 01:54:57 »
Auw :'(
Mol moet, mol doet je goed!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #53 Gepost op: 30-09-2003, 02:10:44 »
de meeste mensen zijn nou eenmaal irritant hihi

vast gegeven ;D

vandaar al die irritaties pfffffffff

minder druk maken maakt alles al een stuk minder irri :P

 8) LOL

en  oja last but not least: geen talkers "mogen" gebruiken is ook heeeeeeeel irritant >:( ;D :'( ;)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re: Irritant
« Reactie #54 Gepost op: 30-09-2003, 09:04:50 »
Mensen die zichzelf dusdanig hardnekkig op bepaalde wijze willen profileren, dat zij ongeloofwaardig worden, en hun fundamentele innerlijke leegte des te duidelijker wordt.

Mensen die zich opdringen, en te gevoelsarm zijn om door te hebben dat ze niet welkom zijn, te egocentrisch zijn om daar verandering in te brengen.

Mensen die telkens weer je grenzen met voeten treden, en bewust dit blijven doen, tot je gedwongen wordt tot harde maatregelen.

Mensen die niet het lef hebben te onderkennen dat zij niet perfect zijn, en zich liever verschuilen achter excuses en schuldgevoel in plaats van dit te accepteren - liever iets prachtigs kapot ziet gaan dan de moed te hebben het toe te laten, met alle onzekerheden en kwetsbaarheden die het inherent met zich meebrengt.

Mensen die verwachten dat jij meer geeft dan zij ooit bereid zijn te geven, en nog erger, dit voor lief nemen.


Nou Anubis... je zegt nogal wat over de mensen

Zelf perfect?

Geen irritante eigenschappen?
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline Nemesis

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #55 Gepost op: 30-09-2003, 11:27:37 »
Hmmm dit is toch een irritatietopic?

Ik zie verder niemand onder z'n irritaties vermelden wat zijn eigen irritantie eigenschappen zijn... want die heeft iedereen toch...?


Bottom line: probeer niet te slowchatten (dat is nl. ook irritant), topic is irritaties en iedereen mag ze hier ongebreideld kwijt  ;)
I can resist everything but temptation  (Oscar Wilde)

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re: Irritant
« Reactie #56 Gepost op: 30-09-2003, 12:43:56 »
Oh sorry...was een impuls die bij me opkwam en slowchatten? Het was meer een reactie, maar ik zal me gedragen voortaan

irritatie: niet mogen zeggen wat je vindt ;-)
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline Anubis

  • Forumlid
  • Moonstruck and solarspun
Re: Irritant
« Reactie #57 Gepost op: 1-10-2003, 02:47:01 »
Nou Hannes, wat grappig dat je dat irritant vindt. Laat ik nou van mening zijn, dat dat precies was wat ik deed.

Inderdaad is de ongebreidelde expressie van irritaties de essentie van dit topic  ;)

So.. back on topic:

Drogredenen, cirkelredenaties, self-serving bias, fallacies en allerlei mentale trucjes die sommige mensen toepassen om hun zelfbeeld, percepties en denkbeelden compulsief in stand te houden, vooral indien zij trachten deze anderen op te leggen.
Subconsciously submerged, drowning in delight, obsessed by the obscure, drawn in by its Light.

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re: Irritant
« Reactie #58 Gepost op: 1-10-2003, 14:37:38 »
Ja snap je Anubis...maar het was zoveel dat ik ff dacht "nou,nou"

Sorry Nemesis weer aan het slowchatten ja

Ik irriteer me als mensen de waarheid niet vertellen, onoprecht zijn en niet integer
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #59 Gepost op: 5-10-2003, 11:33:02 »
Ook irritant: as ik muziek aan heb (al is het radio) kan ik dat slecht uitzetten as ik weg ga. :-X. Met as gevolg dat ik dan eiglijk te lang bij dat soort dingen blijf hangen en dan weer te laat met dingen begin of weer te laat kom. Of nog erger...dat ik gwoon de muziek aan laat staan en gwoon wegga.  :-X