Auteur Topic: [Italië] - Verborgen woord  (gelezen 10249 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #40 Gepost op: 12-02-2014, 16:52:40 »
Waarom komt mijn brief niet aan?  ???
Heeft iemand Bodejos omgekocht?  >:(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #41 Gepost op: 12-02-2014, 16:57:34 »
Ik ben er nu mee bezig!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #42 Gepost op: 12-02-2014, 17:37:18 »
 :o Pjotr is bezig Bodejos om te kopen  ::)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #43 Gepost op: 12-02-2014, 19:02:56 »
:o Pjotr is bezig Bodejos om te kopen  ::)


 ::rofl:: Dit zie ik nu pas.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #44 Gepost op: 12-02-2014, 19:38:32 »
De brieven zijn binnen! Om 8 uur zal ik ze een voor een gaan plaatsen!

Hier nogmaals de reghels van het tweede gedeelte:
Citaat
Na de deadline voor het inleveren van de sollicitatiebrieven krijgen jullie namelijk 24 uur de tijd om te raden welk woord de anderen in hun brief moesten verwerken. Als je woord geraden is, kun je niet meer winnen. Je mag drie keer een woord raden, maar je mag maar één woord van één persoon per keer raden, en je mag pas opnieuw raden als er drie andere kandidaten hebben geraden.

Succes!

Ik kan vertellen dat jullie jullie opgegeven woord(en) goed hebben gebruikt. Ik heb van jullie brieven genoten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #45 Gepost op: 12-02-2014, 19:55:35 »
Ik zal nu de brieven neerzetten. Zodra de tiende brief er staat mogen jullie gaan raden. Zet dan even neer van wie jullie een woord raden en welk woord. Vanaf morgen een uur of 12 zal ik dan zeggen als een juist woord geraden is. (misschien dat HIDM het tot die tijd even in de gaten kan houden?) Vanaf dan ben ik in principe tot sluiting van de raadtijd online.

Jullie hebben de tijd tot morgen, donderdag 20 uur
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #46 Gepost op: 12-02-2014, 19:55:48 »
Leuk, mogen wij van het pizzaspel ook meedoen? ;D
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #47 Gepost op: 12-02-2014, 19:57:25 »
Leuk, mogen wij van het pizzaspel ook meedoen? ;D
Helaas, enkel degenen die aan dit spel hebben meegedaan mogen meeraden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #48 Gepost op: 12-02-2014, 19:57:44 »
Lukie 4:

Lukie Vier
Ijsbaan 4
3424 KL Nooitgedacht

LDHIDM Airways
T.a.v. J. Oostdijk
Mollenstraat 12
747 WW Realitynet


Eindhoven, 8 februari  2014

Betreft: sollicitatie steward

Geachte meneer Oostdijk,

Bij het zien van de vacature voor steward op uw website, was ik meteen
enthousiast.  Ik heb een ruime reiservaring met reizen naar Saba,
Boedapest en de Grand Canyon  als voorbeelden en een ruime horeca
ervaring in bijvoorbeeld de olympische bar en als invaller bij de
survivor bar. Nu kan ik deze twee ervaringen  combineren. Een unieke
mogelijkheid zo lijkt mij.

Na het afronden van mijn HAVO met daarbij vier talen in mijn
vakkenpakket heb ik een opleiding aan de NHTV in Breda gedaan. Diverse
stages in Torremolinos, Bejing en Sochi hebben mij vooral geleerd om
mijn communicatieve vaardigheden te vergroten.  Als afstudeerproject
heb ik samen met een collega student  een carnavalsreisgids
samengesteld.  Ik heb daarvoor de diverse bestemmingen  in het
buitenland (Aruba, Gran Canaria en natuurlijk Rio de Janeiro) en in
het binnenland (Boeskoolstad, Kruikenstad, Krimpersgat en natuurlijk
Oeteldonk)  in kaart gebracht en daar een brochure van gemaakt.

In mijn vrije tijd ben ik erg druk in het verenigingsleven van de
lokale harmonie.  Ik speel de trombone  in het plaatselijke korps en
ik verzorg dwarsfluit, cornet,  saxofoon en trompet lessen voor de
jeugdleden van het korps. Verder beleef ik ook veel plezier aan de
badmintonwedstrijden op zaterdag  bij de plaatselijke vereniging.

Het lijkt mij een uitdaging om als steward bij LDHIDM aan de slag te
gaan. Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat
ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Graag licht
ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijke gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,

Lukie Vier







Persoonlijke gegevens

Naam:

Lukie Vier

Adres:

IJsbaan 4, 3424 KL Nooitgedacht

Mobiel:

06 423 232 43

E-mailadres:

Lukievier@hotmail.com

Geboortedatum:

07/06/1991

Rijbewijs:

B, sinds juli 2010

Werkervaring

2009-2013

Tijdens diverse  stageperiodes van 3 maanden, heb ik veel ervaring
opgedaan. Zowel bij een hotel als assistent supervisor, als bij een
reisbureau als travel consultant. Ik heb daarbij in vele talen mogen
spreken met kritische klanten en deze altijd met een goed gevoel op
weg gestuurd.

2008-2013

Diverse barwerkzaamheden bij de badmintonclub.

Vaardigheden

Engels

Zeer goed in woord en geschrift

Duits

Goed in woord en geschrift

Frans

Goed in woord en geschrift

Computer

Zeer geavanceerd computergebruiker

Onderwijs

Ik ben geduldig en heb daardoor veel jonge kinderen de liefde voor
muziek bij kunnen brengen.

Interesses

Sport en beweging

Muziek

Rondreizen

Referenties

Dhr. N. Spooren

Carnavalkenner. Hij was mijn begeleider bij mijn afstudeer project

Te bereiken via 06 234 108 34

Mevr. A. Poolen

Chef dirigent van Harmonie De Vriendschap.
Te bereken via 06 239 322 94
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #49 Gepost op: 12-02-2014, 19:58:38 »
D*N:

D*N de Ster
De bodem van de zee 13
8228 DN Ananas City

RN Airlines
Zuuryleden
Toren van Pizza straat 7
1234 XD Rome

Rome, 8 februari 2014

Betreft: Vacature Steward(ess)

Geachte Heren, Dames en alles daar tussen in,

Jullie zijn op zoek naar een steward(ess) en dat is nou precies wat
deze ster zoekt. In deze brief zal ik jullie overtuigen dat ik de beste keus ben voor deze functie.

Ten eerste heb ik ervaring met vliegtuigen. Voornamelijk het vouwen
ervan. Ik zie ze vaak vliegen en bedenk me dan dat als ik een berg beklim dat ik ook tegen
de ijle lucht kan. Misschien komt het door mijn ijdelheid. Dan moet ik de ijle lucht van
een vliegtuig in de hoogte ook aankunnen. Veiligheid komt bij altijd op de eerste plaats.
Ik heb het nog nooit zonder condoom gedaan en ik zal alle protocollen van de maatschappij
dan ook volgen zodat er niets fout kan gaan. Een zwangerschap is namelijk net als een
neerstortend vliegtuig, te weinig protectie gebruikt. Daarnaast ben ik niet geïnteresseerd in het
vrouwelijk geslacht en zal dus niet tussen de vluchten in, één van mijn collega's
bezwangeren (Dat kost weer zwangerschapsverlof en geld enz. dus het is voordelig als dit jullie
niet gebeurt).

Ten tweede zit serveren in mijn bloed. Ik heb vroeger als bijbaantje
pizza's geserveerd in een goedlopend restaurant van Peter Pan. Ik ben zelf erg
geïnteresseerd in voedsel, dus over kennis hiervan beschik ik ook. Zo weet ik dat Nibbits niet van
echte eekhoorns worden geproduceerd en dat Doritos niet zijn gebaseerd op de vis Dorey uit
Finding Nemo. Zo af en toe serveer ik een volleybal op het veld, wat van pas kan komen als
vermaak voor de gasten.

Ten derde ben ik goed in samenwerken. Ik ben een fijn persoon zonder
strafblad. Het enige wat ik mee heb gesmokkeld is mijn goede gevoel voor mode. Als
actief lid van RN heb ik bewezen goed mee te kunnen doen en betrouwbaar te zijn. Bij RN
airlines zal dit precies hetzelfde zijn. Ik heb samen met mijn huisgenootje de
opleiding tot steward(ess) gevolgd en samen hebben we alle luchtvaartmaatschappijen van de wereld
uit ons hoofd geleerd. Zij wist de ene helft, ik de andere, maar samen wisten we
alles. Getuigd van goede samenwerking!

En als laatste zie ik er super sexy uit in een steward pakje. In het
vliegtuig moeten de gasten niet verplicht worden te kijken naar een jongen met baard,
bierbuik en bijpassende onderkin. Daarnaast zou mijn vriendje Hadewychisdemol het helemaal
geil vinden. Dit bevorderd mijn humeur en dus ook mijn werk ethos. U heeft nog nooit
iemand met zo'n glimlach als die van mij zien werken.

Ik ben zeer enthousiast en gemotiveerd voor deze baan en zal jullie
zeker niet teleurstellen. In de bijlage heb ik mijn indrukwekkende Curriculum Vitae bijgevoegd.

In afwachting van jullie antwoord.

Met vriendelijke toedels,

D*N de ster

Curriculum Vitae:

Personalia
Naam: D*N de Ster
Adres: De bodem van de zee 13
Woonplaats: Ananas City
Geboortedatum: 2-3-1994
Geboorteplaats: Bovenop de gasbel
Mobiele telefoonnummer: 06-28549304
Geslacht: Man
Nationaliteit: Nederlands
e-mailadres: ik-ben-de-echte-katyperry@hotmail.com
Burgerlijke stand: Relatie (met hadewychisdemol)

Opleidingen
2006-2011 "Stomme feitjes moet je ook leren" Gymnasium school in Ananas City
2011- 2013 Steward school in Hophop
2013 Cursus Vliegen met Malloten

Werkervaring
2010-2012 Bediening restaurant/pizzeria 'Peter Pan' Ananas City
2013 Stage bij "Zingzangzij wij zijn een vliegtuigmaatschappij" Beijing
2013-heden Actief lid RN

Interesses
Sporten (Volleybal, Fitness)
Muziek (Zingen, luisteren, turbulentie klinkt als muziek in mijn oren,
piano en gitaar)
Realitynet
Mode
Chips in alle vormen en smaken

Vaardigheden
Rijbewijs: Nee
Talen: Nederlands (C2), Engels (C1), Italiaans (C1), Spaans (B2),
Frans (B1), Duits (A2)
Computervaardigheden: Excel, Powerpoint, Word, Prezi

« Laatst bewerkt op: 12-02-2014, 20:17:41 door D*N »
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #50 Gepost op: 12-02-2014, 19:59:10 »
Nextgp:

Geachte juryleden, voorzitters en andere individuen die de moeite nemen dit meesterwerk te lezen

Mijn naam luidt NextGP en ik schrijf naar aanleiding van de vacature, gepost op een doordeweekse dag, op een board van een van de nieuwere forumspellen van de Wie-is-de-Mol-gerelateerde site ‘Realitynet’. Een verzoek voor vliegtuigbeambte sprak mij zo erg aan, dat ik er nu alles aan ga doen om u ervan te overtuigen dat ik de meest geschikte wereldbewoner ben die deze functie zou kunnen uitoefenen.

Ik zal u overtuigen door mijn levensverhaal, de loopbaan van mijn solocarrière, aan u op te dragen. Zie het als creatieve curriculum vitae; een literair naslagwerk waarin er via stijlfiguren, metaforen en metonymia’s een overzichtelijke tijdlijn wordt gegeven van al de kunstige uitspattingen en civiele werkzaamheden die ik in mijn 18-jarige bestaan heb uitgevoerd ende verricht.

Op 8-jarige leeftijd ontmoette ik een Boeddhistische skilerares die mij vroeg om me aan te sluiten bij haar dansmariekes om zo op tournee te gaan langs alle Noord-Brabantse gehuchten met een inwoneraantal dat onder de tienduizend bewoners ligt – dit onverwachte aanbod heeft mij naast ontzettend veel carnavalsoptochten waarbij ik confetti in mijn haar kreeg, veel goeds gebracht. Ik werd ontdekt, en op mijn tiende was ik te zien in Sesamstraat-op-vakantie-de-film, waarin ik als Pino in lederhosen, al luisterend naar Duitse schlagermuziek, op een Przewalskipaard een jägerschnitzel  nuttigden. Een glansrol die mij bijna een lokale Oscarnominatie opleverde voor ‘beste special-effect’. Mijn volgende, zeer karakteristieke rol, was die van B-1-0-0 in Bassie-en-Adriaan-de-musical waarin ik als een stereotype spion werd gecommandeerd, door niemand minder dan zijne koninklijke adelheid, aka, alias, pseudoniem,  schuilnaam, ‘de Baron’. ‘Een meesterlijke vertolking’, ‘een acteerprestatie van de allerhoogste plank’, zomaar twee kreten van enthousiaste recensenten die de voorstelling hadden bekeken (een er van was halfdronken door een  te hoge consumptie aan alcoholistische versnapering, zoals bacardi-cola en Franse bordeauxwijn – maar dat terzijde). Naast deze drie hoogtepunten heb ik ook nog gewerkt als callcenter-telefonist voor internetprovider die de arme inwoners van zijn klantenbestand  slachtoffer probeerde te maken van fraude en oplichterij. Toen ik dit ontdekte, ben ik, goudeerlijk als ik ben, opgestapt en heb het telefoonnummer van Antoinette Hertsenberg gedraaid. Ik heb dus ook zendtijd gehad in ‘Radar’.

Deze theatrale ervaringen zullen mij helpen de gasten van de vliegtuigen te voorzien van de benodigde informatie omtrent nooduitgangen, diepvriesmaaltijden en wc-regelementen, zelfs over het gebruik van toiletpapier als u dat nodig acht. Bereidwillig zal ik de passagiers alles toedienen, met uitzondering van arsenicum, blauwalg en lego-steentjes, maar dat spreekt voor zich. Als een van de passagiers onderweg last krijgt van acute obesitas, voel ik me er niet voor teruggedeinsd om, met behulp van een stofzuiger of andere vacuümtrekkende machines, te zorgen dat deze persoon niet dubbel hoeft te betalen voor een vliegtuigstoel.

Hopelijk heb ik u nu voldoende geïnformeerd over de capaciteiten die ik tot mijn beschikking heb en krijg ik de eer om in dienst van u, twee uitzonderlijke spel-leidende ‘karavaanleiders’, te mogen werken.

Dans l'attente de votre réponse je vous prie d'agréer,  Monsieur, Madama, mes salutations distinguées - om maar in het Frans af te sluiten

NextGP

PS : deodorantbus, paradigmaverandering, hersenkraker, sperziboon, kalknagel
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #51 Gepost op: 12-02-2014, 19:59:40 »
Molbelg:

Beste,
Hierbij geef ik mijn sollicitatiebrief voorde job als stewardess die u ons voorstelde. Ik ga mezelf en mijn carrière even voorstellen. Ik ben een spontane, vriendelijk man uit Belgie die het gewend is om in teamverband te werken. Men heeft mijn nog nooit op een fout betrapt en ik heb een banco strafblad (op dat ene omkoopschandaal na dan). De vaardigheden die mijn vorige verantwoordelijke het meeste van mij apprecieerde waren mijn verantwoordelijkheidsgevoel, mijn punctualiteit en hulpvaardigheid. Ik verder goed voor dit baantje geschikt omdat ik geografisch zeer sterk ben, ik kan zo de passagiers is iets vertellen over het Vrijheidsbeeld of over de verschillende culturen die er heersen. Het enige nadeel, dat ik wel als zeer klein beschouw, is dat ik leid aan aviofobie maar ik denk dat dit geen enkel probleem mag zijn toch?
Vriendelijke groeten Mol Belg

Naam: Belg
Voornaam: Mol
Geboorteplaats: Mol
Nationaliteit: Belg
Geslacht: Man
Geboortedatum: 11/09/1996
Godsdienst: Het vliegende spaghetti monster (bestaat echt)
Eerder werk: Vliegtuigdemonteur
Handtekening:
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #52 Gepost op: 12-02-2014, 20:00:11 »
Nieky:

Geachte Heer/Mevrouw,
Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Niek Spooren 20 jaar en loop mijn afrondende stage aan de stewardopleiding. Graag wil ik solliciteren naar de functie van steward op RN-airlines. Ik denk dat ik erg geschikt ben voor deze baan omdat ik in staat ben chaos te signaleren en deze onschadelijk te maken. Mochten er rare voorvallen optreden in het vliegtuig dan ben ik een soort Jan-Joker die onmiddellijk de situatie onder controle kan brengen. Laatst kreeg ik onder andere te maken met Cliniclowns die op weg waren naar Sotjsi om de gevallen snowboarders en shorttrackers op te beuren. Dit liep echter geheel uit de hand ! De heer Knegt stak zijn middelvinger op naar een Clown waarna er met een groot arsenaal aan voorwerpen gesmeten werd. Maandverband, blarenpleisters en eau-de-cologneflesjes vlogen door de lucht. Ik was de situatie echter meester omdat ik capabel was om tussen deze vechtende alfamannetjes in te springen. Ik zong een liedje van Mika voor ze ( Relax take it easy ) , en de heren werden erg rustig. Sterker nog : ‘ Ik heb het hele vliegtuig in een bepaalde pro-homostemming gekregen waardoor de stewardvakbond erg content was op mij in deze vlucht richting het Russische kuuroord Sotsji. Daar gearriveerd wachtte me een warm welkom door de Russische premier Poetin. Deze dictator heeft aan mij gevraagd waarom iedereen al YMCA-zingende het vliegtuig verliet.  Daarna heb ik aan hem het hele verhaal uitgelegd, op goed geluk werd ik niet meegenomen naar een Siberische gevangenis omdat Vladimir een nog grotere hekel had aan Cliniclowns. Sterker nog hij vond dat ik een wellicht terroristisch gevaar heb uitgeschakeld waarna ik kaartjes kreeg voor de curlingfinale van de Olympische spelen!
Tijdens de verschillende vluchten heb ik ook nog enorm vaak complimenten gekregen over mijn kookkunsten. Ik kook allerlei gerechten. Van echte Hollandse hete bliksem tot een geraffineerde garnalencocktail. Daarnaast word voor de kleintjes ook  regelmatig bamischijven, gehaktballetjes en af en toe een ananaspizza of een spekpannenkoek gemaakt . Ook heb ik op aanvraag legendarische theatervoorstellingen tijdens de vlucht die te maken hebben met tankstationhouders met een spraakgebrek. Ik leer via logopedie op de opleiding om deze brabbelaars te laten praten. Hierover gaat deze intrigerende voorstelling waarin de meest belachelijke woorden voorbijkomen  om de houder het praten te leren. Woorden die zoal voorbijkomen zijn :  Pantoffeldiertje ; kokosnoot sap, muzieknoten en hairspray. Maar het woord waarbij de cliënt de meeste problemen had was toch wel: Babbelbox.
Al met al ben ik het meest geschikt voor de baan omdat ik zowel voor rust, als voor vermaak en wereldvrede zorg. Dit in combinatie met mijn fenomenale kookkunsten zorgt ervoor dat ik de ideale steward ben voor deze baan.
Bijgevoegd vind u mijn CV.
Met vriendelijke groet,
Niek Spooren


Curriculum Vitae Niek Spooren.   
Persoonlijke gegevens
Naam:   Niek Spooren
Adres:   Fokkerlaan 3
Woonplaats:   Soms Schiphol, soms Heatrow en soms Zaventem.
Email:   Vliegtienietdanvertraagtiewel@gmail.com

Persoonlijk profiel

Ik hou ervan om mijn grenzen te verleggen en het hogerop te zoeken
Daarnaast ben ik vliegensvlug met het leren van bepaalde zaken

Opleiding:

2011-huidig:      Fontys Tilburg
•   Stewardopleiding

2005-2011:      Karel Lindeman Moerskens College ( KLM-College)
•   VWO

1998-2005:   basisschool het Luchtalarm

Bijbaantjes

2009-2012:   Plus supermarkt als vakkenvuller, met name de luchtige toetjes

Nevenactiviteiten/ hobby’s

•   Atletiek ( hoogspringen)
•   op vakantie gaan
•   fietsen in de bergen
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #53 Gepost op: 12-02-2014, 20:00:43 »
Molcrazy:

Geachte Heer LdHmolletje

Ik contacteer u omdat ik interesse heb in een job als steward bij RN Airlines. Zowel tijdens mijn middelbare studies als tijdens mijn hogere studies volgde ik talenrichtingen waardoor nog weinig talen geheimen voor mij hebben. Communiceren met uiteenlopende nationaliteiten is voor mij bijgevolg geen enkel probleem.

Behalve communicatie zoekt u ook service. Klantvriendelijkheid is van het uiterste belang voor het imago van het bedrijf. In mijn legale pokerclub sta ik ook af en toe in voor de verzorging van de bar. Snel en vriendelijk inspelen op de behoeften van de klant zijn essentieel voor de reputatie van een organisatie. Tevens ben ik al jaren betrokken bij de organisatie van de Molfandag en ook daar is het van vitaal belang om zowel de bezoekers als de gasten tevreden te houden.

Communicatie en service vormen natuurlijk nog niet het hele verhaal. Continu up-to-date zijn van de laatste technische snufjes hebben, alsook vakkennis en knowhow zijn een onderdeel in dit luchtvaartverhaal. Ik ben altijd bereid me verder bij te scholen in verschillende opleidingen. Een vriend van me werkt bij The British Airways (al vond hij het wel moeilijk om zich te oriënteren toen hij op Schiphol aankwam voor een bezoek: hij was het spoor bijster en wist niet of hij zich op de Aalsmeerbaan, de Buitenveldertbaan, de Kaagbaan, de Polderbaan, de Oostbaan of de Zwanenburgbaan bevond) en hij is absoluut in de wolken over de aangeboden opleidingen bij zijn werkgever.

Het feit dat ik thuis ben in de velden van communicatie, service én technische vakkennis maken van mij de geschikte persoon voor deze job. Graag kom ik langs voor een persoonlijk gesprek om verdere toelichtingen te geven.

Hoogachtend
Molcrazy

Curriculum Vitae               
Molcrazy

Persoonlijke data
Adres            Medialaan 1
            1800 Vilvoorde
Telefoon         +32 671 79 11
GSM            +32 655 53 33 74
E-mail         molcrazy@realitynet.org
Nationaliteit      Belg
Burgerlijke staat      ongehuwd
Geboortedatum      26 mei 1985
Geboorteplaats      Zürich


Opleiding
1997-2012         Mastering languages & luggages
           
Professionele ervaring
2011-2014         manager privé-casino + event-organisator

2005-2011   barman op cruiseship ‘El Sol’ (tochten op de Middellandse Zee) + cursus “Hoe een vliegtuig besturen?”

2003-2005   zelfstandig communicatie-adviseur in bedrijven + lector “How to catch a mole?”
   
Vaardigheden
Goede beheersing van 25 talen.

Extra informatie
Vliegbewijs B

Referenties
HDD            eigenaar Pindakaasboot

Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #54 Gepost op: 12-02-2014, 20:01:17 »
Lucy-3a:

Lucy van der Vleut
Herengracht 82
1015 BS Amsterdam

Realitynet Airlines
Afdeling P&O
Tav De Heer Molletje
Postbus 12
2100 AA Amsterdam


Amsterdam, 12 februari 2014


Betreft: sollicitatie naar de functie van stewardess


Geachte heer Molletje,

U zoekt de beste stewardess voor uw reis rond de wereld. Dat ben ik.

Met vriendelijke groet,


*handtekening*


Lucy van der Vleut

Bijlagen: 1


Curriculum vitae – Lucy van der Vleut

Persoonlijke gegevens
Naam         Lucy van der Vleut
Adres         Herengracht 82
Postcode      1015 BS
Plaats         Amsterdam
Telefoon      +31 6 5937492
E-mailadres      lucy.vandervleut@hotmail.com
Geboortedatum      18-10-1988
Geboorteplaats      Amersfoort
Nationaliteit      Nederlandse

Opleiding
2006-2010         Hogeschool TIO Amsterdam
            HBO Internationaal Toeristisch Management
            Richting: Luchtvaart

2000-2006         Stedelijk Gymnasium Johan van Oldenbarnevelt
Dubbelprofiel C&M-E&M met de volgende vakken:
Talen
•   Grieks
•   Latijn
•   Frans
•   Duits
Profielvakken
•   Wiskunde B
•   Economie
•   Geschiedenis
Extra vakken
•   Kunst muziek

2003-2006         Excellentieprogramma Olympos
•   Module over de democratie I Democracy (2003)
•   Module over taalkunde Bijendans en Wolfskinderen (2004)
•   Masterclass Nederlands Debat Instituut (2004 en 2005)
•   Taalkunde Olympiade (2005)
•   Talencursus Engels op Malta (2005)
•   Organisatie verkiezingsdebat (2003)
•   Organisatie Terra Nova activiteitenavond (2005)

1992-2000         Montessoribasisschool Pallas Athene

Augustus 2010      Diploma interne stewardessopleiding Swiss Airlines
Mei 2005      Diploma EHBO
April 2005      Diploma Anglia Engels Advanced
December 2004      Diploma skilerares Zwitserland

Werk
2010-2014         Stewardess bij Swiss Airlines
Na mijn opleiding heb ik intern een stewardessopleiding van zes weken gevolgd bij Swiss Airlines, waarna ik vrijwel direct ingezet werd op de verre vluchten. Meestal spraken de passagiers Duits, maar ik heb ook regelmatig in het Frans, Engels, Spaans en Nederlands met passagiers gecommuniceerd. Mij is door deze passagiers ook vaak gezegd dat ze zo blij waren dat ik altijd heel erg snel reageerde op het stewardessknopje en snel kon handelen zonder paniek bij een noodgeval. Na vier jaar leek het me echter tijd om te wisselen van luchtvaartmaatschappij en over te stappen naar Realitynet Airlines. Referenties van de verschillende chefs die ik gediend heb bij Swiss Airlines zijn gemakkelijk te verkrijgen als daar vraag naar is.

2008-2010         Serveerster bij Ciel Blue
Bij het chique restaurant Ciel Blue heb ik twee jaar als serveerster gewerkt. Van mij werd verwacht in iedere situatie vriendelijk te blijven, en zelfs bij hoge paniek te blijven lachen. Toen ik klaar was met mijn studie heb ik ontslag genomen, wat mijn baas zeer betreurde. Mocht het geapprecieerd worden, is hij bereid om een referentie aan te leveren over zijn ervaringen met mij als klantvriendelijke en hardwerkende serveerster.

2006-2008         Teamleider bij Albert Heijn
Tijdens de eerste jaren van mijn studie heb ik als teamleider bij de grootste Albert Heijn van Amsterdam gewerkt. Rond de periode van bepaalde acties, zoals de prijzenoorlog, de Hamsterweken en de voetbalplaatjes- en Muppetsacties, was ik dan degene die alles in goede banen leidde en de klanten in de winkel altijd vriendelijk en aardig uitlegde wat de bedoeling was als bepaalde zaken niet duidelijk waren.

2005-heden         Leiding bij scouting
Ik geef bij mijn scoutingvereniging leiding aan de jongste kinderen van vijf tot en met zeven jaar. Hierbij heb ik niet alleen intensief contact met de kinderen, maar ook met hun ouders. Deze zijn zeer tevreden over mij en vinden het prettig dat ik ze goed op de hoogte houd en laten hun kinderen zonder zorgen bij mij achter.

2004-heden         Skilerares
Ik geef in Zuidoost Zwitserland skiles aan kinderen van drie tot en met acht jaar in het Duits, Nederlands en Engels. Deze kinderen geven vaak aan veel bij mij te leren en de ouders vinden het contact met mij ook prettig. Van 2005 tot 2007 heb ik in februari en december privéles gegeven aan een paar Amerikaanse kinderen en mijn baas was daar zeer tevreden over.

2004-2006         Bijles  geven
Op de middelbare school heb ik in verschillende vakken, maar vooral in vreemde moderne talen en Grieks en Latijn, bijles gegeven aan leerlingen die daar moeite mee hadden. Deze leerlingen zijn daardoor met grote sprongen vooruit gegaan en hebben aangegeven veel van mij geleerd te hebben. Sommigen zagen mijn bijlessen zelfs als de reden waarom zij toch over gegaan zijn naar het volgende jaar.
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #55 Gepost op: 12-02-2014, 20:01:54 »
Ycaris:

RN Airlines
Forumstraat 30
1234 AB Internet
Afdeling Sollicitaties & Verborgen Woorden (SVW)
T.a.v. de heer LdhMolletje


Uit de Klei Getrokken, 12 februari 2014




Geachte heer LdhMolletje,

In de folder van de plaatselijke kinderwagenwinkel zag ik een kader met daarin een gedreven vacaturetekst. Vers van de opleiding tot stewardess zou ik dolgraag willen werken bij het befaamde RN Airlines; dé vliegmaatschappij voor wie uitdaging en gezelligheid zoekt!
   
De advertentie vermeldt dat u op zoek bent naar een stewardess die bovenmatig goed in staat is om versnapering van etiketten te voorzien alvorens ze uitgedeeld worden. Ook moet ze de kinderen rustig kunnen houden met grappen, grollen, speelgoed of billenkoek (niet te verwarren met Deventer koek). De derde eis is dat de stewardess geen vrees heeft  om de sanitaire voorzieningen te kuisen; zelfs niet als er harde stukjes poep in liggen.

Dankzij mijn jarenlange ervaring in het distributiewezen ben ik een kei in het correct labelen en verwerken van producten. Mijn motto is: op elk pakket een etiket! Op die manier zijn alle voedselvergiftigingen en gevonden artefacten terug te leiden tot de bron.

Ook heb ik jarenlange ervaring met het trainen van neusapen. U zult begrijpen dat het verschil tussen neusapen en reizende kinderen zeer gering is. Beide soorten doen niets dan jengelen en neuspeuteren, totdat je ze een verzameling spiegelende kerstballen dan wel lego voorzet.

Voor wat betreft de derde eis kan ik u helemaal geruststellen: ik ben opgegroeid op een locatie met een agrarisch doel, oftewel een boerderij. Hier ben ik vertrouwd geraakt met poep in alle soorten en maten en ik zal er een waar genoegen in scheppen de toiletpotten te reinigen.

Ik hoop dat ik u met deze brief overtuigd heb om mij uit te nodig voor een nadere kennismaking.

Zeer hoogachtend (minimaal 50.000 voet),



Ycaris
Onder ANP 7
Uit de Klei Getrokken




Curriculum Vitae, 12 februari 2014





Personalia
Naam en voornamen:   Ycaris
Adres:         Onder ANP 5
Uit de Klei Getrokken
E-mail adres:      Reutelingsperger@Ziggo.nl
Geboortedatum:   21 augustus 1972



Opleidingen / Scholing
1972 – 1990:   Zindelijkheids- en gehoorzaamheidstraining
1991 – 1993:   Opleiding lichamelijke opvoeding van neusapen
1992 – 1997:   Universitaire studie naar de interactie in gedrag van primaten
1997:       Cursus trollekarretjes duwen
2004:       EHBO-cursus
2010 – 2013:    Opleiding tot stewardess met als specialisatie: omgaan met kapers
2014:      Masterclass haklopen en glimlachen



Werkervaring
1992 – 1995:   Horecamedewerkster
1995 – 1998:   Leidinggevende distributie vliegbenodigdheden
1999 – heden:    Neusapentrainster



Hobby’s
•   Organiseren van ballonnenwedstrijden
•   Krasloten krassen met de achterkant van een theelepeltje
•   Vliegtuigjes vouwen
•   Wildhaken met behulp van tandenstokers
•   Hoogtestages lopen in onherbergzame gebieden

Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #56 Gepost op: 12-02-2014, 20:02:25 »
Starlight:

CV

Naam: Starlight
Adres: Sterrenstelsel 2
Plaats: Melkweg
Nationaliteit: Melkweggiaans

Opleiding:
VWO op het Planeet Lyceum te Meteorietendam
Studie tijdreizen aan de Melkweg Universiteit met een minor in menskunde
Cursus bediening bij het LOI

Werkervaring:
Krantenbezorger bij De Melkwegse Courant
Onderhoudsmedewerker aan de TARDIS van Doctor Who
Medewerker bij Stichting ter Bevordering van het Gebruik van de Teletijdmachine
Bediening bij Pannenkoekenhuis Poedersuiker

Talen:
Melkweggiaans: moedertaal
Nederlands: uitmuntende beheersing
Engels: uitmuntende beheersing
Duits: goede beheersing

Sollicitatiebrief:

Geachte meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature voor stewardess bij RN airlines wil ik graag solliciteren naar deze functie. Ik heb veel ervaring in het werken met verschillende vliegmachines en tijdmachines, en door mijn minor menskunde ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in de manier waarop mensen zich over de aarde voortbewegen. Omdat vliegtuigen door verschillende tijdzones gaan, komt deze vorm van transport dicht in de buurt van tijdreizen. Nu ik naar de aarde ben geëmigreerd, hebben vliegtuigen dus mijn bijzondere interesse. In combinatie met mijn cursus bediening en mijn ervaring in het pannenkoekenhuis ben ik uitermate geschikt als stewardess bij uw prachtige vliegtuigmaatschappij. Mocht er iets misgaan met het vliegtuig kan ik hem zelfs repareren, en dat terwijl ik mijn bloemetjesjurk draag. Omdat de TARDIS nogal eens problemen had kan ik ook thee schenken uit een theepot wanneer er turbulentie is. Ook kan ik skischansspringen, wat niet zo relevant is maar toch wil ik dat graag vermelden. Daarbij kan ik ook goed omgaan met alle soorten passagiers. Zoals u ziet ben ik van alle sterrenstelsels thuis en ik verwacht dan ook goed in uw team te passen.

Hoogachtend,
Starlight
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #57 Gepost op: 12-02-2014, 20:03:00 »
Pjotr:

Beste heer/mevrouw,

Bij deze wil ik graag solliciteren voor de functie van steward.

Ik zal me eerst eens even voorstellen. Mijn naam is Pjotr Ivanov. Van oorsprong Russisch,hierna ben ik naar China gegaan en vervolgens ben ik hier terecht gekomen. Ik heb dus al behoorlijk wat van de wereld gezien. Dit is ook 1 van de redenen waarom ik me hierin interesseer. Het lijkt me geweldig om van land naar land te vliegen. Ookal zie je dan alleen maar het vliegveld,het vliegen zelf geeft al een kick. En natuurlijk staat zo"n pakje mij ook geweldig. Vandaar dat ik de opleiding tot steward ook heb gedaan. Deze heb ik net afgerond en ik ben op zoek naar een leuke baan.

Verder over mijzelf. Ik ben een enorme dierenvriend. Ik heb verschillende bijzondere huisdieren zoals Iniminie de muis,Moffel de mol,Knut de ijsbeer,Perry het vogelbekdier,Pipo de gecko en  Marian het Angora konijn. Als bijbaan heb ik ook een dierenpension.

Verder ben ik naast dieren ook heel vriendelijk tegen mensen,en het lijkt me leuk om ze te verzorgen. Naar aanleiding van deze brief zou ik graag mijn motivatie toelichten in een persoonlijk gesprek.

Groeten,
Pjotr Ivanov

CV:

Naam: Pjotr Ivanov
Adres: Schoolstraat 300,Lutjebroek.
Telefoon: 033-128888
email: Pjotr@ivanov.nl
Geboortedatum: 18 maart 1990

Werkervaring:

Dierenverzorger bij dierenpension Pjotr.
(2010-heden)

Opleiding:
Stewardess Receptioniste Hostess 2010-2013. (Diploma behaald)
HAVO 2005-2010 (Diploma behaald)

Interesses en hobby's:

Dieren,vliegtuigen,andere landen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #58 Gepost op: 12-02-2014, 20:03:35 »
Dat waren ze dan! Succes met het raden van de woorden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Italië] - Verborgen woord
« Reactie #59 Gepost op: 12-02-2014, 20:07:08 »
Mijn arme opmaak *drama*. Misschien zou je hem nog iets overzichtelijker kunnen maken LDH? Met alinea's enz. want nu ziet het er niet uit :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human