Auteur Topic: Welkom Meikecor!  (gelezen 450 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Meikecor!
« Gepost op: 10-03-2014, 21:19:06 »
Meikecor van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het seizoen van Wie Is... De Mol nadert zo langzamerhand de ontknoping, en er wordt heel veel over geschreven. Praat gezellig mee op dit druk bezochte board!

Het seizoen van Expeditie Robinson is in december afgelopen, maar er wordt nog nagesproken hier op het forum.

Over andere realityprogramma's is flink gepost de afgelopen maanden. Neem daarom gerust daar ook eens een kijkje.

Of kom eens langs in de Huiskamer of de Relaxhoek.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Meikecor

• Forumlid
Re: Welkom Meikecor!
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2014, 09:21:06 »
Hoi! Wat een actieve mensen heb ik alweer gezien!

Ik ben zelf niet iemand die van a tot z alles van een show probeert uit te pluizen maar gewoon met de voeten omhoog de shows bekijkt. Ik ben overigens wel een 'fan' van de reality spelletjes programma. Zo kijk ik Wie is de Mol (Sofie!!!;)en zit ik, als er Expeditie Robinson is, met me huisgenoten aan de buis gekluisterd en blèren we de introtune mee.

Ik ben van Reality Net lid geworden grotendeels omdat ik over een paar weken een, of twee dagen een dag/weekend wil organiseren voor ongeveer 20 man (18+) van de Scouting in Laren. Ik ben zelf echter aan het stressen over tentamens en deadlines dus kan niet (en weet ook niet hoe) alles zelf organiseren. Ik hoop op deze site tips/draaiboeken en leuke ideeën te vinden/ontvangen over hoe ik een leuke dag(of2) kan organiseren wat lijkt op een verkort WIDM programma.

DUS ALLE HULP IS WELKOM!

Bedankt, en wie weet tot horens.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Meikecor!
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2014, 13:30:30 »
Welkom hier op dit forum, Meikecor!
Ich bin ein Bärliner!