Poll

Haalt Michel level 4?

ja
5 (71.4%)
nee
1 (14.3%)
kweetniet
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: Player Michel  (gelezen 12808 keer)

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel
« Reactie #20 Gepost op: 8-10-2003, 23:13:26 »
Het kan idd best lucratief zijn als je regelmatig met tv spelletjes meedoet. Ik heb voor Heartbeat meegedaan aan deelt ie het of deelt ie het niet en ook daar 4.000 gewonnen. Ik kwam daar een aantal mensen tegen die echt alle spelletjes afliepen (Lucky Letters, De zwakste schakel, lingo, lijn 4, wie heeft de langste  etc.) Er schijnt zelfs iemand te zijn die gestopt is met werken en leeft van de spelletjes. Apart beroep lijkt me.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel
« Reactie #21 Gepost op: 9-10-2003, 09:11:23 »
whahahaha...en als alle spellen op zijn? naar belgie?  ;D ;D

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel
« Reactie #22 Gepost op: 9-10-2003, 10:25:33 »
Zoiets had ik inderdaad gehoord... Die vent schijnt dat wel te doen.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel
« Reactie #23 Gepost op: 9-10-2003, 10:28:01 »
nou ja ik kan me er iig wel iets bij voorstellen....als je niet cameraschuw bent (zoals ik  :-[ ). waarom niet?
heb je nog verdere ambities op dat vlak?

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel
« Reactie #24 Gepost op: 9-10-2003, 10:53:57 »
Ik heb aan MP meegaan om een aantal redenen:

- Ik heb dat geld enorm hard nodig om mezelf uit het financiële drijfzand te trekken dat mij de laatste jaren naar de afgrond dreigt te sleuren.

- Ik vind het leuk om met mijn "kop" op tv te komen.

- Ik doe graag mee aan "spelletjes" en doe ook alles om die te winnen

- Ik wil graag "iets" bij de tv doen. Ik ben de zakenwereld een beetje beu en zou graag een carrière-move maken richting Aalsmeer. Het lijkt me bijvoorbeeld echt gaaf om bij call-tv iets te presenteren. Waarom dat is weet ik eigenlijk ook niet, het trekt me...

- Als MP niet brengt wat ik er van hoop, zal ik in de toekomst wellicht opnieuw mijn "geluk" gaan beproeven bij een ander programma. Ik ben niet echt een opgever en ga door tot ik mijn doel heb bereikt.

 

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel
« Reactie #25 Gepost op: 9-10-2003, 11:03:22 »
Citaat
- Ik wil graag "iets" bij de tv doen. Ik ben de zakenwereld een beetje beu en zou graag een carrière-move maken richting Aalsmeer. Het lijkt me bijvoorbeeld echt gaaf om bij call-tv iets te presenteren. Waarom dat is weet ik eigenlijk ook niet, het trekt me...
wil je dit om dat je denkt dat dit haalbaar is, of omdat je het echt leuk vindt? calltv dan...

Citaat
- Als MP niet brengt wat ik er van hoop, zal ik in de toekomst wellicht opnieuw mijn "geluk" gaan beproeven bij een ander programma. Ik ben niet echt een opgever en ga door tot ik mijn doel heb bereikt.

dat leek me ook al, dat je geen opgever was..... ik was bij die flat al gillend weggehold.  ;D
maar welke programma's hebben dan jouw voorkeur? gaat het alleen om de 'kluivies'? of moet het programma toch ook wel een zekere kwaliteit hebben?
zou je bv mee kunnen doen aan Expeditie Robinson? of is dat teveel afzien voor te weinig geld?  :D

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel
« Reactie #26 Gepost op: 9-10-2003, 11:20:02 »
Ik denk dat het haalbaar is én ik wil het graag. Ik moet daarbij opmerken dat ik in het dagelijks leven dingen bijna alleen leuk vind als (ik denk dat) ik er goed in ben. Ik ben nogal een competitief persoon.

Ik ben over het algemeen best kritisch als ik een keuze maak. Wanneer het over televisie gaat, verdwijnt dat echter. Mijn vrienden zeggen me ook dat ik niet moet gaan voor iets als call-tv, omdat er ongetwijfeld betere dingen voorbij gaan komen. Ik ben waarschijnlijk gewoon een "sucker for television". Ik zou alles aanpakken wat nu of in de toekomst mijn pad kruist.

Ik zou ook graag meedoen aan een programma als Expeditie Robinson. Het afzien op zich lijkt me enorm gaaf. Ik denk dat het me ook wel goed af zal gaan, al ben ik geen gemakkelijk type in een groep en ben ik nou niet echt wat je noemt een "survival-expert". Het geld dat je kunt winnen vind ik niet primair belangrijk, als boodt MP me daarin wel een unieke mogelijkheid.

Ik ben iemand die geld in het dagelijks leven niet heel belangrijk vindt, al denken mensen dat natuurlijk wel n.a.v. hetgeen ze op tv hebben gezien. Op dit moment sta ik zo rood dat ik geen boodschappen kan doen terwijl dat wel nodig is (als ik gewonnen heb krijg ik het geld achteraf). Ik maak me daar wel druk om, maar kan niet zeggen dat ik er ongelukkig van wordt. Ik vind het ook wel een sport om met een paar euro op zak de week door te komen.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel
« Reactie #27 Gepost op: 9-10-2003, 13:13:21 »


Ik zou ook graag meedoen aan een programma als Expeditie Robinson. Het afzien op zich lijkt me enorm gaaf. Ik denk dat het me ook wel goed af zal gaan, al ben ik geen gemakkelijk type in een groep en ben ik nou niet echt wat je noemt een "survival-expert". Het geld dat je kunt winnen vind ik niet primair belangrijk, als boodt MP me daarin wel een unieke mogelijkheid.




[offtopic]
Dat kan! Ga naar de 'Relaxhoek' en geef je op voor de 'Compuart Survivor Competition'!  ;D
[offtopic]


Maar dat van Call TV, dat ga je toch niet menen, dat is toch hardstikke duf, elke dag zo'n gesmeerd praatje houden, dat gaat toch snel vervelen? Of bedoel je dat je het ziet als een opstapje voor grotere shows en dat je dan een echte quizmaster wil worden? (btw: Meld je gewoon aan bij Call TV, zo te zien ben je wel goed gebekt en geschikt voor het programma)

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel
« Reactie #28 Gepost op: 9-10-2003, 19:52:44 »
Hi Chriz,

Natuurlijk mag Call tv geen eindstation zijn, maar toch lijkt het me best gaaf om daar eens mee te beginnen.

Er zijn natuurlijk enorm veel mensen doorgebroken, juist dankzij Call-tv.
Ik noem een...hmmmmm. eeeeuh.. Tja. Er wil me even niemand te binnen schieten. Laat ik dan eens de eerste worden!!!

Ik zie het allemaal wel. Vanavond in ieder geval eens uitgebreid kijken of dat ik het volgende level gehaald heb....Ben benieuwd.



Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Michel
« Reactie #29 Gepost op: 10-10-2003, 19:01:38 »
Hoe goed je ook je best doet om in dit forum een ander beeld van jezelf te laten zien dan MP toont, toch heb je zeker ook die trekjes in je die er op de tv te zien zijn.

Ik noem enkele uitspraken:
"Het meisje van de VVV gaat even d'r best voor me doen. Over het algemeen als vrouwen hun best voor me doen komt het wel goed. Dusse... ."

"Ik heb één ding wel geleerd vandaag: ik heb meer respect voor mijn vriendin gekregen. Die werkt elke dag met van die oudjes en op de een of andere manier, ja, zijn het meer mensen dan ik had verwacht".

Vooral die uitspraak over bejaarden vind ik schokkend. Blijkbaar verdeel jij de wereld in meer en mindere mensen. Dat is toch wel een heel beperkte, en zelfs gevaarlijke, kijk op de wereld.

Daarnaast heb je in dit forum al regelmatig aangegeven dat geld voor jou niet zo belangrijk zou zijn. Opvallend hierbij vind ik echter wel dat je het hier zo heel vaak over het geld hebt. Dus zo onbelangrijk is het blijkbaar tóch niet voor je.

Liegen kan je ook glashard.
Ik denk aan het zgn. onderzoek van de UVA en bijvoorbeeld de commissie-afspraak die gemaakt zou zijn. Natuurlijk alles in het kader van het spel, maar ondertussen ....

En dan je gespeelde tranen na het verbreken van je relatie ...

Jammer dat je ervoor gekozen hebt om je emoties uit te schakelen tijdens MP. Je draagt zo, samen met de uitspraken die je doet, zelf bij aan een beperkt beeld van jezelf.
Namelijk: arrogant, zelfingenomen, geniaal, over lijken gaand, etc. etc.

Misschien vond je deze houding nodig om zo de Master om de tuin te leiden.
Persoonlijk vind ik het indrukwekkender wanneer iemand misschien niet van de Master wint, maar wel laat zien dat hij gevoel in zijn lijf heeft en grenzen heeft waar niet aan te tornen valt. M.a.w. respect voor zichzelf maar zeker ook voor de medemens heeft.

Van jou heb ik tot nu toe alleen respect voor het geld gezien. Daar kom je niet ver mee in deze wereld.

















En nee: je hoeft niet direkt te reageren om alles uit te leggen. Denk er liever eens over na ...
 :P


Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel
« Reactie #30 Gepost op: 10-10-2003, 19:52:21 »
Ik heb wel de behoefte om te reageren, niet om alles uit te leggen.
Dat heb je zelf al vrij uitgebreid gedaan.

Ik wil je prijzen voor je scherpe analyse en dito opmerkingen, daar kan en ga ik dus ook niets tegen inbrengen. Ik zal ongetwijfeld niet het type persoon zijn waar jij in het dagelijks leven goed mee door een deur heen wandelt. Dat zal wellicht ook wederzijds zijn en is in mijn optiek ook helemaal niet erg.

Ik hoop dat je plezier hebt met het kijken naar MP en me scherp blijft bekritiseren, jij combineert namelijk het goede van "praten met" en "praten over".

Dank hiervoor.